עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by eladhor7,

    כשאר לא עושים אובר קלוק למעבד, אז היחס בין הזיכרונות לבאס הוא לא אחיד - 1:1, אז למה כל כך חשוב בעצם לשמור על יחס זה בעת אובר קלוק??, ולמה כאשר אין אובר קלוק והיחס הוא לא שווה, לא אומרים על זה כלום?? תודה :xyxthumbs:

    • 1 תגובה
    • 454 צפיות
  2. Started by ratzabi,

    יש לי מעבד A64 +3000 עם לוח אם MSI K8N Platinum בתוכנה שקיבלתי עם הלוח אם (CoreCenter) אפשר לשלוט על כל מני דברים כמו מתח לזכרונות וכאלה. יש שם גם אפשרות לעלות את ה-Mhz זה הגיוני? לא צריך קודם לפתוח את נעילת המעבד? עוד שתי שאלות: 1)מה קורה ואיזה נזקים זה יכול להביא אם אני מעלה את המתח לזיכרון? 2)מה קורה ואיזה נזקים זה יכול להביא אם אני מעלה את המתח לכרטיס מסך?

    • 1 תגובה
    • 454 צפיות
  3. Started by CHEN26,

    היי לחברי הפורום התקנתי לא מזמן מאוורר נוסף לקירור בחלקו הקידמי של המארז. התקנתי אותו בצורה כזו שיכניס אוויר לתוך המארז ובחלקו האחורי ישנו מאוורר שמוציא אוויר אך נתקלתי במספר אנשים שאמרו לי שזה לא טוב ושיש להתקין גם את המאוורר הקידמי כך שיוציא אוויר שמעתי על לפחות אחד שנשרף לן מעבד בגלל זה. מעוניין בתגובתכם ותומרו לי איך הדרך הטובה והנכונה ביותר להתקינו תודה

    • 3 תגובות
    • 454 צפיות
  4. Started by pes7,

    מה ההבדל בין SUNBEAM TUNIQ TOWER 120mm LFB לה SUNBEAM TUNIQ TOWER 120mm ?

    • 0 תגובות
    • 454 צפיות
  5. Started by s_b54,

    שלום לכולם יש לי שאלה קטנה בתוכנה speed fun אז יש שם משהו בשם Remote הייתי רוצה לדעת מה זה והאם זה בסדר שהוא ב 63C ומה אפשר לעשות עם הקירור של זה?

    • 0 תגובות
    • 454 צפיות
  6. המעבד שלי intel pentium d 820 לוח האם gigabyte ga-vm900m עקבתי אחרי המדריך באתר וכשאני נכנס לביוס אני לא רואה את המסכים של קביעת תדרים וכו' בנוסף יש לי תוכנה (easy tune 5) של גייגהבייט שאמורה לעשות המהרה מהוינדוס אבל הלחצן של ההמהרה כבוי בבקשה צריך עזרה....

    • 0 תגובות
    • 454 צפיות
  7. Started by pc student,

    חברה איך אתם חושבים לגבי הרעיון הזה?האם זה יתן יותר ביצועים?

    • 3 תגובות
    • 454 צפיות
  8. Started by AlterEgo,

    עקב העובדה שפירסמתי כבר שאלה דומה אך גם על כרטיס מסך וקיבלתי תשובות שנגעו רק לכרטיס מסך - אני שואל בקשר למעבד, amd athlon 3500 venice עד כמה אפשר בערך להוציא עם המעבד באוברקלוק בקירור סטוק, וכמה בקירור גוף שלישי (מומלץ גם להמליץ לי על איזה קירור כדאי אם כדאי)

    • 2 תגובות
    • 454 צפיות
  9. Started by 2ten,

    שלום חברים!!! יש לי שאלה בקשר לגוף קרור איזה גוף קרור טוב לכרטיס מסך RADEON X550 256MB http://www.sapphiretech.com/is/productfiles/116image1.jpg http://www.sapphiretech.com/is/productfiles/116image2.jpg ושיהיה שקט וטוב תודה חברים

    • 1 תגובה
    • 454 צפיות
  10. Started by sheff2k1,

    יש לי geforce 7600 GT AGP של לידטק. ניסיתי לעשות אוברקלוק עם שתי תוכנות: rivatuner ו coolbits. בריבהטיונר שום דבר לא קורה כאשר אני לוחץ על כפתור הTEST, הוא פשוט נלחץ ואין שום תגובה. בקולביטס אני מקבל test failed בכל קונפיגורציה. אין לי שמץ מה הבעיה, אבל אני אציין גם שניסיתי לעשות bios read עם התוכנה שמגיעה בבאנדל של הכרטיס, וגם בזה יש failure. למישהו יש מושג מה הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 454 צפיות
  11. שלום יש לי מעבד פנטיום 4 נורת'ווד 2.6 גיגא ,באס 800 מורכב עליו הגוף קירור של זלמן 7000 הנחושת. לוח אם גיגא באית הטמפרטורות אצלי בסדר גמור שלא עולות 25 במנוחה מה שמדאיג אותי שהחיישנים מזייפים אבל שמתי יד על ההטסינק וזה קר... היה לי מאורר 80 מ"מ למעלה במארז..הרעיש החלפתי אותו במאורר יותר טוב ויקר.. שוב הרעיש.. והאמת אני לא רואה שכ"כ יש לו צורך.. לכן ניתקתי אותו זה יזיק למשהו?? *. המחשב לא באוברקלוק

    • 2 תגובות
    • 454 צפיות
  12. 1)האם כדאי לקנות קירור מים או שאולי כדאי נינג'ה או משהו אחר ??(תקציב עד 300 שקל) וגם מה ההבדל בין קירור מים לקירור רגיל של מאווררים? 2) האם כדאי לקנות קירור גם לזיכרונות ולדיסק הקשיח ?? ואם כן מה כדאי לקנות ??

    • 7 תגובות
    • 454 צפיות
  13. Started by guy_b,

    יש לי זכרונות PQI 800 TURBO והתזמונים שלהם הם 5.5.5.15 .רציתי לדעת איזה תזמונים לתת להם בBIOS באופן ידני שהם יעזרו לי לסחוט מהם עוד מהירות כרגע הכי הרבה שהצלחתי הוא להגיע ל 910 MH .

    • 0 תגובות
    • 454 צפיות
  14. Started by mazoneli,

    עשיתי OC ל 333 * 9 והאפשרות של הורדת המכפלה קיימת ומופעלת כך שהמעבד לא מאומץ המכפלה היא 6 יש עם זה איזשהיא בעיתיות ? אין לי בעיות יציבות בינתיים והטמפרטורה 54-57

    • 0 תגובות
    • 454 צפיות
  15. כשאני קובע את המהירויות שאני רוצה לליבה ולזכרונות,המהירויות שקבעתי נשארות גם אם אני יוצא מהתוכנה? (לא מדבר על רסטרט),אלא אם אני פותח תתוכנה,קובע מהירויות ויוצא....הן נשמרות או שצריך להשאיר אותה פתוחה כל הזמן שאני רוצה שהכרטיס יעבוד במהירויות שקבעתי לו?

    • 0 תגובות
    • 454 צפיות
  16. Started by emualmi,

    שלום ! יש לי כרטיס מסך Hercules 3D Prophet 9600 PRO Radeon 128MB , המאוורר שנמצא על הכרטיס רועש מאוד מה ניתן לעשות על מנת להפחית את הרעש. האם החלפת למאוורר אחר יעזור ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 454 צפיות
  17. Started by Lethal_Acid,

    יש לי שאלה בקשר לSPEED FUN. אני רואה שם 4 טמפ'. TEMP3 היא כנראה של המעבד (בגלל שהיא הכי גבוהה). אכשיו אין לי מושג מה זה שתי הטמפ' הנוספות (TEMP2 & TEMP3). נכנסתי ל BIOS וראיתי שם רק שתי טמפ' של המעבד והשנייה של המערכת. איך אני יכול לגלות של מה הטמפ' הללו?

    • 0 תגובות
    • 453 צפיות
  18. תודה לכל העוזרים.

  19. Started by יניב קופר,

    מחפש להוסיף קירור לכרטיס המסך

  20. הורדתי את הCPU-Z החדש וניכנסתי לMEMORY יש לי שני זכרונות תאומים של PC3200 שעובדים בDUAL שמתי לב שב TIMINGS כתוב שהFREQUENCY הוא 200.7 MHZ ,זה לא אמור ליהיות 400 כי זה PC3200 ? יש לי EPOX 8RDA3+ מישהו שיש לו אותו לוח יכול בבקשה להסביר איך אני משנה בBIOS את הFSB:DRAM ל6:6 ? עכשיו זה על 5:6 . בבקשה תעזרו בתודה סתיו .

    • 4 תגובות
    • 453 צפיות
  21. Started by dlogan,

    יש לי P5B DLX וE6600 ואני חייב להגיד הקירור שיש לי עכשיו על המעבד ממש גרוע! המאוורר המעפן הזה עושה 1700 RPM הטמפרטורות בכלל לא יציבות פעם זה 34 במנוחה פעם זה 40 במנוחה מזה הגוש חרא הזה?! לעוד מישהו יש דבר כזה גרוע? אני כמובן קונה משהו אחר...

    • 0 תגובות
    • 453 צפיות
  22. Started by doreiny,

    שלום לכולם אני רוכש כרגע מעבד ולוח חדשים 775 האם הקירור ל775 שונה ? או שהגודל זהה ואפשר לקרר אותו עם כל פתרונות הקירור שיש בנושא הדביק? כי רציתי לקרר את המעבד הקודם שלי עם : thermalright slk-947u+enermax 92mm

    • 3 תגובות
    • 453 צפיות
  23. Started by akalithium,

    שלום לכולם האם קרור הסטוק שמגיע עם מעבד E4400 מספיק טוב, בהנחה ולא מתוכנן אובקרקלוק ? כמו כן, מהי הכמות המינימלית של מאווררים שאני צריך כדי לקרר מארז שיכלול את המעבד הנ"ל+כרטיס 7600GT? ואותה השאלה לגבי מעבד AMD 4000X2

    • 2 תגובות
    • 453 צפיות
  24. Started by mazoneli,

    עשיתי OC ל [מפרט] שלי אני מגיע ל FSB 295 אחרי זה החלונות לא עולה. הספק גנרי 500W עלק. הלוח לא מציאה ל OC. מי מהם מגביל אותי לדעתכם. האם יש סיכוי שחלק מכרטיסי ה PCI הם הבעייה ?. תודה

    • 2 תגובות
    • 453 צפיות
  25. Started by yogev_k,

    חברה יש לי בבית מערכת כמו שאתם יכולים לראות במפרט שלי. אני רוצה לעשות אובר נחמד שיהיה יציב וטוב עם טמפ' טובה. עכשיו לשאלה הגדולה מכל.... :yelclap: איך אני עושה את זה...\.? האם יש תוכנות דרכן עושים את זה. אגב יש לי קירור סטוק. עכשיו שמעתי שגם זה גורם לחימום של הלוח אם אז רציתי לדעת מה הטמפ' של הלוחות שמורכבים עליהם מעבדים מסוג זה כי הטמפ' שלי מגיעה ל-52 מעלות והמוכר אמר לי שזה בסדר ואין בעייה שככה זה באינטל. תודה רבה לכל העוזרים..

    • 2 תגובות
    • 453 צפיות

דיונים חדשים בפורומים