אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום! יש לי מחשב ישן עם מעבד Celeron 1.0GHz Tualatin לוח אם: Biostar M6VLQ ורציתי לעשות לו OC, אתמול נכנסתי לביוס ושינתי בFrequency Control את CPU Host מ100 ל110. המחשב עבד יותר מהר אבל תוכניות נסגרו והוא לא היה יציב, לאחר כמה דקות הוא עשה את המסך הכחול. הורדתי את זה ל103 ועכשיו זה עובד טוב ובלי בעיות. המהירות של המעבד עכשיו היא 1030.00MHz. הטמפרטורה נעה בין 23 ל22 מעלות. איך אני ממשיך מכאן? ואיך אני ממריץ את הזכרון? תודה!
-
- 0 תגובות
- 455 צפיות
-
-
איזה קירור למעבד אתם ממליצים לי לקנות עד 200 שקל
-
- 1 תגובה
- 455 צפיות
-
-
שלום, יש לי מאוורר נו נוסף לשים במארז שלי וחשבתי לשים אותו בפרונט של המארז איפה שהארד דיסק עכשיו יש לי מאוורר גדול מאחורה של המארז ויש לי בצד המחשב מקום לשים מאוורר אז אני לא יודע איפה כדאי לי לשים ומה ישתלם לי יותר! וגם רציתי לדעת אם אני שם מאוורר בפרונט המארז אז אני צריך שהוא יכניס אוויר או יוציא אוויר... הנה קישור למארז שלי: http://www.thermaltake.com/product/Chassis/midtower/mambo/vc2000bns.asp קראתי איזה מאמר ב YNET והם השתמשו שמה באיזו תוכנה בשם SpeedFan הורדתי אותה ואני מנסה להשתמש בה אבל זה קצת לא מובן... אז אם מישהו מכיר ויכול להסביר לי אז אני אשמח מאוד... תודה רבה,
-
- 0 תגובות
- 455 צפיות
-
-
Xilence Cas Fan 80mm PMW 24 ש"ח http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=962 שווה לקנות כמה כאלה? איך המחיר? אפשר קצת פרטים על המאוורר?
-
- 2 תגובות
- 455 צפיות
-
-
http://i28.tinypic.com/2krmv4.jpg זה אחרי ששחקתי בASSASSINS CREED איזה שעה 88GT BFG OC + accelero s1 q6600 + freezer 7 pro ללא OC ואני רוצה לעשות OC למעבד ל3.0 ככה, האם כדאי לי לקנות קירור יותר טוב? והמעבד, באיזה טמפ' אני צריך להתחיל לדאוג? 60+ זה עדיין סביר? (שלי אף פעם לא עבר את ה60, רוב הזמן בLOAD הוא מקסימום על 55)
-
- 0 תגובות
- 455 צפיות
-
-
האם ניתן לשפר את הבצועים של מחשב זה ע"י OC ובכמה ואם ניתן לשפר את המפרט של המחשב הנ"ל QE6700 2.67G ומאורר של INTEL שמגיע עם המעבד 775con P5B green 965P S/L1 2Gb /667 Kingston 250GB 16m SATA-II W.D. GeForce 7600GS 512Mb DVI תודה
-
- 3 תגובות
- 455 צפיות
-
-
יש לי מעבד סוקט 939 אני מתכוון להחליף לו היטסינק אבל אין לי מושג איפה למרוח את הגריז הטרמי על המעבד הזה...הוא נראה לי קצת שונה מישו יכול להסביר לי איך ואיפה בדיוק אני מורח את הגריז הטרמי? ואיזה גריז טרמי צריך למרוח..או שאין חשיבות? הוספתי תמונות של המעבד והסוקט http://www.theregister.co.uk/2004/0...thlon_chips.jpg http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1079814510.jpg תודה!!
-
- 2 תגובות
- 455 צפיות
-
-
היי, שוב אני. מצורפת תמונה..... באדום - המאווררים שנמצאים על הכרטיס מסך בצהוב - הכבל (שמתחבר לCD ROOM) שאליו מחוברים החוטים של המאווררים. השאלה שלי היא האם אני יכול לגרום לקצר או להשבתה\ירידה באיכות של המערכת? אני לא יודע אם זה כל כך בריא, אבל בשורה תחתונה הטמפ' של הכרטיס מסך ירדה ביותר מ-20 מעלות...! [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 455 צפיות
-
-
אני עובד לפי המדריך , אבל מסתבך קצת .. התחלתי טוב העלתי את FBS ל 205 (היה 200 במקור) , רמה אחת מעל ל 206 - המחשב נתקע . העלתי לו את המתח ברמה 1 מעל מה שיש לי והמשכתי להעלות עד 207 - זה היה בסדר והמהירות שעון היתה על 2075. כשהעלתי את ה FBS ל 209 , המחשב מגיע לוינדוס והכל עובד טוב , אך כשאני בודק ב CPU-Z משום מה המהירות ירדה ל 1937: מה אני עושה לא נכון ? המהירות לא אמורה להעלות עם העלת מהירות ה FBS ? הגעתי עם המהירות אפילו עד ל 213 , המחשב הגיע לוינדוס והכל עובד טוב - אבל ב CPU - Z אני עדיין רואה ת'מהירות על 1937 .. האם אני צריך לעשות עוד משהו ? עוד משהו קטן ... הפכתי את ה BIOS כבר ואני לא מוצא ת'אפשרות הזו של הקביעה של הזיכרון ביחס של 1:1 הדבר היחידי שיש לי הוא לבח…
-
- 2 תגובות
- 455 צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=302883.0 למה אף אחד לא עוזר לי תכנסו לדיון ותעזרו בבקשה
-
- 2 תגובות
- 455 צפיות
-
-
פחות או יותר לאיזה באס אני יגיע? בלי שדברים אחרים יגבילו אותי.. (ומה יהיה הסיבה שהלוח לא יוכל יותר מהבאס שתרשמו לו) האם ללוח אם הזה יש אפשרות העלאת מתחים אוטמוטית? שמעתי שבלוחות החדשים יש את זה שבוחרים בשינוי המסתח במעבד בביוס AUTO והלוח אם מחשב לבד ומשנה לפי כמה שצריך את המתחים בלי סיכון..? בכלל יש כזה דבר? ואם יש האם הלוח אם הזה תומך בזה?
-
- 1 תגובה
- 455 צפיות
-
-
מישהו שיש לו את הלוח הנ"ל, ועשה איתו אוברקלוק לCONROE יכול בבקשה להסביר מה השלבים שאני אמור לעשות שם? כי לפי המדריך זה לא עובד...
-
- 0 תגובות
- 455 צפיות
-
-
שלום חברים, הורדתי את הNTUNE של NVIDIA והחלטתי שאני מתעסק קצת עם OC רק שאני לא משקיע כסף בקירור ורציתי להתייעץ איתכם בעד כמה ללכת רחוק ולהשאר על הסייף סייד עם הOC לרכיבים שלי בגלל שאני בסטוק קולינג. בשורה התחתונה אשמח לשמוע ממכם עד כמה לשנות כל פרמטר אפשרי בOC או אם תוכלו להפנות אותי לשרשור מתאים. מעבד 3000+ 64bit וניס קור. כרטיס מסך 660GT זיכרון 512X2 - 400MHZ לוח אם K8NF-9 זה מה שאני זוכר (פעם הייתי יותר בעיניינים מצטער אם חסרים נתונים). וזהו, אשמח לשמוע ממכם! תודה רבה, עמרי.
-
- 0 תגובות
- 455 צפיות
-
-
הזמנתי בהתחלה את האנרמקס 80 מ"מ אבל היה חסר אז לקחתי את הנ"ל,לפי המפרט שלו הוא גם חזק יותר מהאנרמקס 92 מ"מ. דרך אגב המאוורר ל-Thermalright SP97 for AMD . איך הוא? אין לו בורר מהירות אבל יש לי את ה-XASER 3 אז יש לי את הפאנל השאלה אם הוא ישלוט עליו או שאין אפשרות?
-
- 0 תגובות
- 455 צפיות
-
-
שלום, ברשותי מעבד Athlon XP2500 ואת ההיטסינק הנ"ל. אני כבר מלא זמן רוצה להסיר אותו לצורכי ניקוי , אך ללא הצלחה. לא מצאתי שום הוראות לכך (רק הוראות התקנה שלא עזרו לי. איך אני עושה את זה ? אני תוקע מברג ולוחץ על הזיזי מתכת וההיטיסנק עצמו זז אבל אני לא מצליח לחלץ אותו מהסינק של המעבד... תודה.
-
- 1 תגובה
- 455 צפיות
-
-
אז ככה, אני עומד לקנות את הSunbeam Transformer (לאחר המון התלבטויות) ושלושת מאווררי הלדים 80mm שלו רועשים מאד. התכוונתי להחליף אותם ב: שני אלה שבחלון (שבצד) הבנתי שכדאי שיכניסו אויר אז חשבתי לקחת את ARCTIC COOLING AF8025 (פעמיים כמובן) והמאוורר שבגג הבנתי שכדאי שיוציא אויר אז חשבתי לקחת את זה ARCTIC COOLING Arctic Fan 8. הייתי סגור על זה אבל אז חשבתי שאולי זה יראה הרבה פחות יפה עשאני אכניס מאוורר גיל במקום מאוורר לדים. למרות שאני מכניס שתי קתודות כחולות למארז. זה באמת ישפיע על המראה באופן משמעותי? אם כן, אפשר לקבל שמות/מכירות של מאוורר לדים אחד שמוציא אויר ואחד שיכניס אויר? (חשוב שיהיו שקטים) תודה רבה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 455 צפיות
-
-
לאן אני יכול להגיע עם קירור סטוק באובקלוק? יותר נכון לאן ממולץ להגיע בלי להחליף קירור?
-
- 3 תגובות
- 455 צפיות
-
-
האם עדיף להעלות את הבאס או את הכופל שלו (מולטיפלייר או באס רייט)אם למשל אני עכשיו ב-9x340 האם להוריד את ה-9 ולהעלות את 340 או להעלות את ה-340 ואם אפשר הסבר קצר למה . תודה ושבוע טוב
-
- 2 תגובות
- 455 צפיות
-
-
שלום לכולם , מה שלומכם ? יש לי לוח ASUS a8n-e ואני שומע מהרבה אנשי מקצוע שמאורר ה - CHIPSET שלו מועד לפורענות , שמעתי על יותר מדי מקרים שהוא מת ולקח את הלוח אתו עקב התחממות יתר. האם אתם מודעים לפתרונות HEATSINK המתאימים ללוח הזה ? תודה.
-
- 5 תגובות
- 454 צפיות
-
-
שמתי לב שהמהירות של המאורר שלי לא משתנה בזמן עומס (50-60 מעלות) הוא תמיד נשאר על ה480 סל"ד וככה גם הטמ"פ בהתאם 65-75 רק כשאני מפעיל אותו ידנית (דרך RIVA) ל100% (1700 סל"ט) אז הוא לא עובר את ה50 מעלות מישהו מכיר את התופעה? עוד משהו שאני חושד שיש פה לא מעט אנשים עם כרטיסים שמאוד מתחממים אולי זה הבעיה גם אצלהם ...
-
- 2 תגובות
- 454 צפיות
-
-
האם זה מסוכן שהזכרונות שלי הם בסטוק עד 266MHZ ועשיתי OC למעבד ועכשיו הם עלו ל 315MHZ אני לא יכול לקבע אותם לפחות מזה השאלה שלי האם זה מסוכן אובר כזה לזכרונות??
-
- 2 תגובות
- 454 צפיות
-
-
יש לי את הלוח הזה, והטמפ שהוחיישנים מראים לי הם מאוד גבוהות לדעתי אמרו לי שללוחות של אביט יש חיישן יותר קרוב או משהו אבל אני רוצה להשוות... בכל מקרה, לי יש P42.6C וקירור סטוק של אינטל הטמפ' שלי הם 40 בIDLE ובערך 55-60 בLOAD המאוורר של המעבד מסתובב בערך ב2350 RPM ושל הציפסט ב6000RPM (ומשום מה הוא התחיל קצת להרעיש לאחרונה...) בכל מקרה, אם מי שיש לו את הלוח הזה יוכל לרשום את הטמפ שלו, איזה מעבד יש לו ומה המהירות של המאוורר שלו זה יהיה נחמד....
-
- 0 תגובות
- 454 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מאוורר 80 מ"מ למארז. אני רוצה מאוורר יעיל וחזק שמכניס הרבה אוויר, אבל שלא יהיה מרעיש בטירוף. קנה מידה ל"מרעיש בטירוף": TT POLO 3-1 (אני יודע שזה למעבד- זה רק להמחשה ;D ) בעוצמה המקסימלית שלו.... תקציב עד שמונים שקל. כמו כן אני רוצה לקבל הסבר לגבי המאורר הבא: https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_124&products_id=2270 אני מבין שיש בו בקרה אוטומטית של המהירות לפי מעלות, אבל ביחד עם זה גם שליטה ידנית. אם אני מחבר את השליטה הידנית, זה באופן אוטומטי מבטל את הבקרה?
-
- 1 תגובה
- 454 צפיות
-
-
כמו שאמרתי אני מעוצבן כי משחק חדש שהורדתי לא פועל והגלל זה החלטתי לעשות oc ולראות אם זה עוזר!!! כמו כן גם משחקים כמו גאנבאונד עובדים יופי רק שהאיכות קקי!!! תעזרו לי!!! : :pissed: :pissed: :pissed: מתחנן!!!!! האא כן הדגם של הכרטיס מסך: matrox millennium g200 AGP תודה רבה רבה רבה מראש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- 3 תגובות
- 454 צפיות
-
-
בדר"כ הדיונים שלי שוקעים ללא מענה למעמקי הארכיון, מקווה שתענו לי הפעם. אני צריך כמה הבהרות בנושא. 1) כמה התזמונים של הזכרונות משפיעים על ה-OC? שווה להוסיף 100 שקל לזכרונות OCZ בעלי תזמונים 4-4-4-12 מזכרונות 4-5-4-15? 2) איך זכרונות DDR2 עובדים בלוחות של אינטל? אצלי (AMD) הם עובדים במהירות כפולה מהבאס (באס 200, מהירות זכרונות 400). אם אני קונה זכרונות 800 הם יעבדו ב-800 או במהירות כפולה ממהירות הבאס (מהירות באס של E4300 היא 200, אני אני מניח שמהירות הבאס תהיה 200 גם בשביל הזכרונות)? מה שאני שואל בעצם זה אם העלאת הבאס תתחיל את ה-OC לזכרונות מ-400 או מ-800 (התדר שבו הם אמורים לעבוד). תודה טל.
-
- 0 תגובות
- 454 צפיות
-


