עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by simon15,

    אהלן חבר'ה היום עשיתי בנצ'מארק על המחשב שלי עם התוכנה 3dmark06 basic edition והתוצאה הייתה : 3193 שזה נראה לי קצת נמוך .. המפרט שלי הוא : מעבד: E6300 זיכרון: 1024Mb RAM כרטיס מסך: GeForce 7600 GT וזה קישור לתוצאות: http://service.futuremark.com/orb/resultanalyzer.jsp?projectType=14&XLID=0&UID=9377021 תודה מראש לעוזרים ולעונים ..

    • 0 תגובות
    • 456 צפיות
  2. Started by Vladgi,

    אני צריך המלצה לזכרונות oc למערכת venice שאני בונה התקציב הוא בסביבות 950~ שח לא יותר אני מוגבל בתקציב.אם בכלל יש זכרונות כאלו..במחיר הזה.. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 456 צפיות
  3. Started by JSK,

    שלום, קניתי את המחשב שבמפרט לפני בערך חודשיים. בפעם האחרונה שבדקתי (מעל חודש) לא היה אפשר להמהיר את הכרטיס (אף תוכנה לא תמכה בו). רציתי לדעת אם עכשיו יש תוכנה שתומכת בו, אולי גרסא של ATI TOOL? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות
  4. איך הקירור הזה : Thermaltake A-1989 Cooper Ram Heat Sink התקנה מסובכת ? יש טובים ממנו באותו סכום ? ( 40 ש"ח ).

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות
  5. Started by AndreY`,

    זה ה8800GT של PALIT מימין התוכנה שבאה עם הדרייבר של הכ.מ משמאל GPU-Z אז..מה מראה את הטמפ' הנכונה? ועם איזה תוכנה אפשר לבדוק אותו ב100% LOAD? http://your-images.org/pics/2e03e149dbd5d0c7bf6ad23bcd32f965.JPG

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות
  6. במעבדים כפולי ליבה (2 ליבות) האם אפשר לעשות OC אוברקלוק רק לליבה אחת??

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות
  7. יש לי לוח של אביט IC7 עכשיו יש עליו מאוורר קטן כזה, והוא מתחיל לעשות מידי פעם רעשים חזקים לאיזה דקה ואז מתחיל לקרטע (לא להסתובב בצורה חלקה) ניסיתי לנקות אותו עם פן וגם עם קיסם ניקיתי כימעט כל גרגר אבק שיש עליו אפילו פירקתי אותו וסובבתי קצת וניקיתי ממש בצורה יסודית אני מפחד לשמן אותו עם שמן מכונות, שלא יהרוס או משהו (אני לא יודע אם זה טוב) אפשר עצות? דרך אגב... כמה זמן אחריות יש על הלוח הזה? ועוד משהו: שפירקתי אותו ניראה לי שהיתה משחה תרמית מתחתיו, כי היה כזה ליכלוך כמו של משחה תרמית אני לא יודע אם זה טוב שניתקתי אותו או לא, אני מפחד שזה יתחמם יותר מידי ויגרום נזק

    • 0 תגובות
    • 456 צפיות
  8. בלוח אם שלי אני לא יכול לנעול AGP וPCI ואני נעול על 20X בכפולות ואני לא יכול לשנות מתחים רק באסים זה פרטי המעבד והלוח אם: וזה המפרט: Intel Pentium 4, 2666 MHz Asus P4S533-MX NVIDIA Geforce 6600GT with AGP8X 128 MB DIMM1: Kingston K 512 MB PC3200 DDR SDRAM DIMM2: Kingston K 512 MB PC3200 DDR SDRAM WDC WD800JB-00ETA0 (74 GB, IDE) כעיקרון זה על 66\33 ואני יכול לשנות לתדרים הבאים: עכשיו נתתי למעבד שלי להיות על 34\137 במידה שזה לא קיצוני מידי והוא נותן לי אוברקלוק של 2.74 השאלה שלי אם אני יכול להעלות את הבאסים עוד קצת ל35\141? אין לי שום רכיב בPCI האם המחשב יעמוד בתדר הזה? הטמפרטורות של המחשב במנוחה זה 40 ובמאמץ זה 62 עם האוברקלוק ל2.74

    • 0 תגובות
    • 456 צפיות
  9. קירור עד 200 שקל ל: AMD ATHLON 64 BIT dual core 4200 עדיפות יותר ביצועים פחות חשוב השקט.

    • 2 תגובות
    • 456 צפיות
  10. Started by stolen,

    אני מעונין לעשות אוברקלו' למעבד 4600 דואל קור האם זה כדיי......?

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות
  11. Started by a-gold,

    יש לי מאוורר 60 בדלת של המארז שמכניס אויר רציתי לדעת אם כדאי לסובב אותו כדי שיוציא? אם זה יקרר יותר את המארז?

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות
  12. Started by elad76,

    האם הקירור של 1900GT טוב מספיק?

    • 3 תגובות
    • 456 צפיות
  13. Started by kababz,

    AMD Athlon64 3700+ (S-939 מעבד GYGABYTE K8NF-9 (NF4, s939, PCI-E לוח אם GYGABYTE GeForce 6600GT 256Mb DDR3 כרטיס מסך Corsair 512Mb 400MHz Corsair (Value) CL2.5 X2 זכרונות MAXTOR 200GB (8MB) SATA II דיסק קשיח LG 16x48 White אני יודע..? כונן דיוידי אבקש לדעת אם מפרט זה יאפשר לי לעשות אוברקלוק רציני למעבד, ואם לא איזה חלק יעשה בעיות ולמה להחליף אותו תודה.

    • 3 תגובות
    • 456 צפיות
  14. Started by BHXHO2,

    איך אני יכול לגרום למאוור מעבד לעבוד כל הזמן כל 100% זאת אומרת שהלוח לא ישלוט על המאוור העם זה דרך הביוס לוח של GA8I945PG Gigabyte מעבד 3 גיגה פרסקוט קירור סטוק תודה ניסים

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות
  15. שלום, יש לי לוח אם של ג'יגהבייט, עשיתי אוברקלוקינג מ-3Ghz ל-3.4Ghz ואז אני משחק בכל מיני משחקים וזה גורם ללגים (למין תזוזות כאלה של השחקן), תסבירו לי איך אני משתמש בתוכנה הזאת כדי לעשות אוברקלוקינג נכון, הנה האייסיקיו והמסנג'ר שלי: 279188637, kfirlion15@walla.com

    • 0 תגובות
    • 455 צפיות
  16. Started by BUNG,

    היי יש לי GeForce 4 ti 4200 של לידטק יעני יש לי WINFAST 280TDH ואי חייב קירור חדש.... בבקשה תמליצו לי על משהו בין 100-200 שח

    • 2 תגובות
    • 455 צפיות
  17. כשקניתי את הגיטייפון שלי המעבד שלי לא היה עובד את ה 48 היום המעבד שלי על 80 מעולת אני לא מבין למה ניקיתי אבק וזה מה ששמתי לב משהו מוזר אני חושב שמהו קרה בגריל אין לי מושג בחיים שלי לא נגעתי בזה מה שקורה שהברגים בצדדים לא ניתפסים כי כאילו הגריל הוא בצדדים ואני לא יכול ליסגור את ה ברגים אתם יודעים מעצבן לאאלה בבקשה תעזרו

    • 2 תגובות
    • 455 צפיות
  18. Started by motifi,

    האם זה תקין ? לשעה זו חום חדר רגיל [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 455 צפיות
  19. מה אני אמור לעשות פה ? ואם אני משנה זה נשאר קבוע? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 455 צפיות
  20. הלוח החדש הוא הasus a7n8x-x מה יכולות האוברקלוק של הלוח הזה?

    • 0 תגובות
    • 455 צפיות
  21. Started by re,

    איזה קירור יותר טוב zalman CNPS9500 או Ultra-90

    • 0 תגובות
    • 455 צפיות
  22. Started by x-boy_24,

    שלום פעם ראשונה אני חושב לעשות דבר כזה אני צריך שתעסרו לי לעשות נכון בשביל לא לשרוף כלום המפרט שלי זה intel core duo e4500 2.2 ghz gefore 8500gt 512mb 2 giga ram עכשיו אני יודע בערך איך לעשות אז נכנסתי לביוס וראיתי ששם זה על 200 עכשיו אם אני משנה את זה לידני זה מראה לי המון אזהרות אפילו אם אני מוריד את זה עד כמה לעלות את זה שלא יהרוס כלום ואיך לעשות את זה תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 455 צפיות
  23. Started by gil13,

    אני רוצה לקנות את הקירור הזה: http://skypc.co.il/pl_product~AC-FREEZER-64-PRO~18~0.htm אני לא יודע אם הוא שקט ומקרר טוב. מישהו מכיר את הקירור הזה? והאם אתם יודעים למה אין אותו בבחירה של קירור למעבד איפה שבונים מחשב בסקיי פי סי? תודה.

    • 3 תגובות
    • 455 צפיות
  24. Started by moshe55501,

    1.הציפסט שלי רותח שאני נוגע בו אי אפשר יותר שמשנייה אפר פשוט לבשל עליו. מה אפשר לעשות לגבי זה? 2.ברגע שאני עושה אובר קלוק הצ'יפסט גם מתחמם ? ד"א הציפסט שלי הוא NFORCE 4 SLI

    • 3 תגובות
    • 455 צפיות
  25. Started by alex15,

    שלום ... אני לא יודע מה השם של הטיימר המראה את טמפרטורה המעבד וגם השעה ווככה ... הנה תמונה למי שלא מבין .... איפה אפשר למצוא כאלו ? ןגם איך אפשר לחבר אותו ? איפה שמחברים את כפתור ההפעלה את הריסטרט את הנורות או שאיפה אנחנו שמים אותו טוב ?

    • 6 תגובות
    • 455 צפיות

דיונים חדשים בפורומים