עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אני ממש לא יודע איך, אם מישהו גבר יכול לעזור........ [glow=red,2,300][/glow]

    • 2 תגובות
    • 457 צפיות
  2. Started by BloodFist,

    אני צריך מאוורר חדש למארז התקציב הוא 50 שקל + - .. מה מומלץ? חשוב לי שיהיה שקט יחסית אבל שגם יעשה את העבודה.

    • 3 תגובות
    • 457 צפיות
  3. Started by מישהו,

    CPU Type Intel Pentium 4 530, 2983 MHz (15 x 199) Platform ID 13h (Socket 775) זה המידע על המעבד והתושבת כמו שאתם יודעים כבר... זה INTEL LGA775? בכל מקרה, לטענתו המחשב עושה רעש של עגלה בלי גלגלים, אני מנחש שזה המאווררים... אבל אם יש עוד אפשרויות תקנו אותי הוא לא מבין כלום בזה ככה שאל תבקשו לפרק ולבדוק בבקשה... (גם אני לא מבין כמעט...) משהו שקט וזול שיקרר יותר טוב ממאוורר ממוצע אם יש (לא חייב להיות שקט לגמרי אבל שלא ירעיש יותר מדי) אז... מה אתם אומרים? (אין לי מושג מה המאווררים מקררים, אז פשוט תנו קירור שיחליף את המאווררים בהנחה שהם עושים את הרעש...) בתודה איל =]

    • 2 תגובות
    • 457 צפיות
  4. יש לי p4 1.7ghz willamette(אוף הליבה הזאת יותר גרועה במציאות ממה שאומרים עליה) octek p4x266E-A4E http://www.octek.com.au/product/Motherboards/p4x266E.htm לינק לחוברת בPDF http://support.octek.com.au/Downloads/Files/Manual/P4/P4x266eA06.pdf הזיכרונות הם שתי סטיקים של a-data 512mb DDR400 אין שינוי מתחים אין נעילת agp ו pci והאוברקלוק המקסימלי שהיה אפשר זה 1.9 ואני לא זוכר אם זה היה יציב בכלל (דרך אגב הלוח המקורי היה DDR333 אבל הוא נדפק והוא גם ככה היה מסריח)

    • 0 תגובות
    • 457 צפיות
  5. Started by zerocool15,

    מאורר אחורי של מחשב נייד יכול להיות 12v או שהוא רק 5? איך אני יכול לבדוק כמה v זה?

  6. Started by Sp_RuS,

    ראיתי מלא אנשים שעושים את הקירור LOW, כאילו שיעבוד חלש, לא על כל הכוח שלו... יש לי וולקנו 10, והוא עובד על כל ה 5000 RPM שלו... עם איזו תוכנה, איך אני עושה שהוא יעבוד על פחות וירעיש כמובן פחות תוך כדי כך... איך? והאם אני יכול להרשות את זה לעצמי מבחינת טמפ??! :s05: הטמפ: IDLE: 40 LOAD: 45 המעבד: פנטיום 3 EB 866@975MHZ

    • 0 תגובות
    • 456 צפיות
  7. אני רוצה לקנות את הקירור הזה לכרטיס מסך שלי Radeon 9800 pro, אבל מתמונות שראיתי של הכרטיס נדמה כאילו הוא לא יושב טוב על הצ'יפ, הוא נראה מוזר רופף כזה... אם אשפר מדריך לאיך לחבר אותו, ואיך אמור להראות כרטיס שהסילנסר מחובר אליו. תודה

  8. למשל כדי להוריד טמפרטורות וכל זה באמת צריך תדר 2d כזה גבוה?

    • 0 תגובות
    • 456 צפיות
  9. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    בתוכנה של אינטל הצלחתי להגיע למקסימום 4% נוספים, אבל נודע לי שאפשר לעשות בלוח הזה עד 10%. אני לא ממש צריך OC, אני סתם אוהב לעשות...

    • 2 תגובות
    • 456 צפיות
  10. בוקר טוב, במחשב של אחי קיימת בעיה כבר המון זמן שגורמת למחשב לעשות ריסטים לא מובנים ברצף ורק אתמול העליתי בדעתי להתקין תוכנה שבודקת את הטמפ' במחשב. להפתעתי גיליתי כי הטמפ' במעבד שלו עמדה על 81מעלות, בכל אופן ניקיתי את המאוורר לגמריי ואת הגוף קירור שמתחתיו ועכשיו זה עומד על 69-71 מעלות, עדיין..בתחום הבעייתי. מה שאני מחפש זה בעצם לרכוש מאוורר+גוף הקירור , ורציתי לדעת אם מישהו יכול להמליץ על אחד כזה במחיר עממי כמובן, מכיון שזהו מחשב ביתי ולא מתקדם לא הייתי מעוניין להשקיע מעבר לתחום ה150 שקל אז אם מישהו בעל ידע יוכל להמליץ, אני אודה לו מאוד. הפרטים כמובן הם P4 PRESCOTT 3GHZ HT S478. תודה מראש ויום טוב

    • 5 תגובות
    • 456 צפיות
  11. Started by nivezrati,

    שלום לכולם הצג שלי עובד סופית! הצלחתי להפעיל את התאורה גםםםם עכשיו! אני משתמש בSMARTI LCD וקריסטל פונטז ועכישו בJALCD ואני רוצה בJALCD לראות את האקוליזר של השירים עם השם למעלה והכל כזה יפה אבל במקום ריבועים כאלו הוא עושה אותיות בערבית או ג'יבריש או משהו בקיצר אני צריך עזרה עם זה בתודה ניב

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות
  12. ניגשתי לי לעשות OC מעבד 3 GHZ הבאס הוא 200 512 MB DDR 400 ... יש לי לוח אם ASUS P4P800S SE קיים בלוח שלי משהו שנקרא ALL OVERKLOCING או משהו כזה ויש לי שם 5 אשרויות א': STANDART -מה שהיה בהתחלה בלי OC ב': 10% OC ג': 20% OC ד': 30% OC ה':MANUAL -אני יודע שאת זה אני צריך ... יש שם לשנות מתח למעבד .... לשנות באס .... ולשנות זיכרונות באופן מוזר כי כשאני מזיז את זה מAUTO זה נותן כאפשרות מהירויות בין 433 MHZ עד ל533 MHZ כולל כל מה שיש ביניהם 466 וכו' עבשיו ... אין לי אפשרות לשנות מתח לזיכרונות ואין לי יחסים של מעבד :זיכרונות .... ויש לי עוד אפשרות שקוראים לה PERFORMANCE MODE מה הולך פה ? שאלות ... 1) מזה האחוזים האלה ... 2) מזה PERFORMANCE MODE ? 3)איפה אפשר לשנות מתח…

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות
  13. שלום , יש לי את המפרט בצד. ועשיתי אוברקלוק מ 2.4 ל 3.6. עכשיו , הרצתי s&m והטמפרטורה הגיעה ל 74 מעלות במאמץ של 100 אחוז. האם זה בסדר ? , כל הבדיקות עברו passed. העלתי תמונות מ ה superPI תגידו לי מה דעתכם http://jifim.info/superpi.JPG תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות
  14. Started by Cowerd,

    אני קונה מחשב 7800GTX של אסוס אממ ocz rev 2.0 platinium אוקיי ועוד כמה דברים אני רציתי לקנות תמארז Antec TX1088AMG והוא בא עם מאוורר אחד ואפשר לשים עוד איזה 4-5 מאווררים עכשיו אני לא מבין בזה אז אפשר לדעת איזה מאווררים לשים עוד(אם צריך) כי אני צריך מארז קר וטוב ואם יש לכם נגיד להביא לי מארז טוב יותר זה יתקבל בברכה, תודה.

    • 0 תגובות
    • 456 צפיות
  15. Started by DeadHunt,

    מעבדP4 2.8אניטל 1M PRESCOTT HT800 שאלה: (לא לגבי במעבד) איזה כרטיס מסך אתם ממליצים לי במחיר של עד 1200 +- ש"ח אני שמתי העיין על זה http://www.logicpc.co.il/eng/itdetail.aspx?icom=7300 וגם על זה http://www.logicpc.co.il/eng/itdetail.aspx?icom=7079 יש לשני הכרטיסים אפשרות ל OC בעתיד?

    • 0 תגובות
    • 456 צפיות
  16. Started by שמואלל,

    שלום, יש לי זלמן 900 1. רציתי לישאולהאם מומלץ לימרוח עליו MX1 2. הוא כבר שנה אם אותה משחה והטמפרטורות ניהיו גבוהות (40)פעם היה 32 בקיץ, האם כדאי לימרוח משחה חדשה?ואיזה דרך הכי יעילה לנקות תמישחה? ודרך אגב אין לי אלקוהול ואני לא מתכוון ליקנות אז איזה עוד דרך יעילה יש תודה רבה שמואל

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות
  17. היייי, אני חדש כאן בפורום ויש לי שאלה החלטתי לעשות אוברקלוקינג לכרטיס המסך שלי ולמעבד ... הכרטיס מסך : ge-force FX5200 128MB 128BIT של innovision ... המעבד : intel pentium 4 1.8 GHZ ... מה שאני צריך זה את מהירות זיכרונות הכרטיס ומהירות הליבה שלו ...

    • 3 תגובות
    • 456 צפיות
  18. Started by Esparco,

    עשיתי OC לPENTIUM 4 WILLAMTE CORE 1.7 הבאתי אותו ל 2100 עכשיו הטמפ' במנוחה זה 25 ובמאמץ 40 זה גבוהה מדי במאמץ או שאני יכול לסחוט ממנו עוד קצת OC?

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות
  19. הגיעה אלי צלעות הקירור והמאוורר שהזמנתי, הבעיה היא שהמאוורר אינו רגיל, ז"א הצורה שלו שונה מהמאווררים הרגילים ולכן אני לא יכול לתפוס אותו עם ה"קליפסים" שבאים עם ultima 90i. התקציב: עד 100 ש"ח. גודל" 120 מ"מ. הרעש לא מפריע לי ולכן הדבר החשוב ביותר הוא שיהיה חזר וכמובן, צורתו. תמליצו לי על מאווררים מנועה מחשבים וכמה שיותר מהר כי הם נסגרים ב-1:00.

    • 0 תגובות
    • 456 צפיות
  20. Started by roei_b,

    שלום, יש לי אופציה לאוברקלוק אך יש לי 2 בעיות: 1. איזה מעבד טוב יותר כך שאוכל להגיע לביצועים גבוהים יותר עם מינימום מעלות? E6420 \ E4300 2. איזה קירור עדיף? SUNBEAM TUNIQ TOWER 120MM \ BT תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 456 צפיות
  21. Started by angelos21,

    יש לי את הRADEON 1900XT ורציתי לדעת האם זה אפשרי שהמאורר במערכת קירור שלו יעבוד תמיד על 100 אחוז כח??? כלומר האם זה פוגע בחלק כלשהו לטווח ארוך חוץ מהרעש שהוא עושה????

    • 3 תגובות
    • 456 צפיות
  22. Started by TheWave,

    שלום! יש לי מעבד של אינטל Pentium III 1000Mhz עשיתי אוברקלוקינג והגעתי לתוצאה נמוכה מאוד. 1050Mhz. 140/7.5. זו לא הבאס הכי גבוה הוא לפני הכי גבוה. בהכי גבוה יש אי יציבות. למה זה ככה?

    • 4 תגובות
    • 456 צפיות
  23. Started by אביתר,

    טוב אז ככה.....תראו בעצמכם את הפרטים קודם אז ככה.......איך אני יכול לעלות מתח לזכרונות? ואיך למעבד..? ד"א יש דבר כזה בביוס DRAM TIMEING(משהו כזה לא בטוח) וזה קשור לתזמונים של הזכרונות.....מה זה נותן אם אני משנה? וגם מה זה CPU Multiplier?

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות
  24. Started by ofsher,

    שלום יש לי SAPPHIRE X550 ואני רוצה לדעת אם משתלם להמהיר אותו? אני אף פעם לא עשיתי OC אבל קראתי על זה קצת יש לי את התוכנה ATI TRAY TOOLS שמאפשרת לי לעשות OC כמה דברים מוזרים - התוכנה אומרת לי שמהירות הסטוק של הליבה היא 400 ולזכרון 200 אבל אני קורא במלא מקומות שמהירות הזיכרון של הסטוק אמורה להיות 250 דבר נוסף - אין לי מאוורר על הכרטיס רק צלעות קירור - מוזר לא? בהתחשהב שבכל מקום שאני מחפש אני רואה שהוא נגיע עם מאוורר אבל משום מה קיי אס פי הביאו אותו נטול מאוורר כמה אני יכול להמהיר את הכרטיס בלי להוסיף קירור ואיך אני רואה טמפרטורה<? האם אפשר לשים מאוורר ממחשב ישן (סתם בשביל הנסיון) - האם יעזור לקירור? תודה מראש לכולם

    • 0 תגובות
    • 456 צפיות
  25. Started by ezx,

    עידכנתי לביוס האחרון ואני לא מוצא את האפשרות של נעילת פי סי אי וזה כול הזמן עולה ועוצר לי את האובר קלוקינג מישהו מכיר ויכול לעזור תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות

דיונים חדשים בפורומים