אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי מעבד INTEL CORE 2 DOU CONROE E-6300 השאלה שלי היא אם גוף קירור מדגם Sharks של חברת Evercool יתאים למעבד?
-
- 2 תגובות
- 458 צפיות
-
-
מעוניין בקירור רצחני למעבד - אוויר/מים לאוברקלוק עצבני(3500+) אם אפשר, הצעות עד 500 שקל והצעות עד 1000 שקל מה דעתכם על Thermaltake AquariusIII External Liquid Cooling System ? שבת שלום =)
-
- 0 תגובות
- 458 צפיות
-
-
שלום מה דעתכם על המארז והספק הנ"ל: http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=08142# האם המערכת שלי תכנס במארז הזה והאם הספק מספיק חזק Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz, 1333FSB, 4MB Box Gigabyte GA-P35-DS3 Intel® P35 Chipset LGA 775 Western Digital 500GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD5000AAKS Sapphire ATI RADEON HD 2600XT 256MB GDDR3 PCI-E LG GSA-H62 SATA Multi DVD-Recorder Bulk Black OCZ 2GB kit DDR2 800 PC2-6400 System Elite Dual Channel 5-5-5-15 OCZ2SE8002GK
-
- 1 תגובה
- 458 צפיות
-
-
תגידו זה נכון ש ZEROtherm Nirvana NV120 Premium יותר טוב מ Thermalright Ultra - 120 eXtreme ? ראיתי הרבה אנשים שאמרו שה ZEROtherm Nirvana NV120 Premium הקירור הכי טוב בעולם! אז באתי לישאול אתכם ZEROtherm Nirvana NV120 Premium Thermalright Ultra - 120 eXtreme
-
- 3 תגובות
- 458 צפיות
-
-
האם ניתן להעלות מתח ל GTO2 שלי באמצעות תוכנה ?
-
- 1 תגובה
- 458 צפיות
-
-
רציתי לדעת האם אפשר לפתוח צינורות עיבוד לכרטיס 5800 לא ultra עם riva tuner וכמה
-
- 1 תגובה
- 458 צפיות
-
-
-
כמו שתראו בציור, השתמשתי במדריך מפורום מודינג והכנתי מאוורר 80 שיושב על חתיכת פח PCI ומאוורר את כרטיס המסך. כרטיס המסך שלי הוא Gigabyte Radeon 9550 (370 Core, 240X2 Mem) והוא בא עם קירור פסיבי, השאלה שלי אם כדאי לשים מאוורר על ההיטסינק של המעבד הגרפי, או שזה יפריע לזרימת האוויר, או שבכלל כדאי להוריד את המאוורר 80 ולשים רק מאוורר על המעבד הגרפי. תודה מראש (ציור מצורף) [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 458 צפיות
-
-
שלום, יש לי מעבד pantium D 830 מהירות 3.0 אכשיו יש לי זיכרות כאלו ddr2 של ceon cl4 533 חרא זכרונות אני יודע עשיתי להם מחלק 4:3 לוח: asus pmld2 אכשיו עשיתי להם oc קטן מ3.0 ל3.6 ובינתים הכל יציב על המתח 1.42 ואני ניסתי להגיע ל3.8 שזה ממש סבבה ואני לא מצליח סמתי מתח 1.52 אפילו וזה לא נותן להגיע לי ל3.8 מה אתם חושבים הבעיה? ספק יש לי Librty 400 אנרמקס המעלות של הלוח 45 ככה והמעבד 60 שסמתי לו /1.52 אכשיו הוא 52 מתח 1.42 מה הבעיה אני לא מבין תודה רבה אולי עידכון ביוס יעזור? ועוד דבר אחרון כשאני סמתי מעל מתח 1.45 המחשב נכבה כזה ואז נידלק למה זה? תודה ענקית גיל
-
- 2 תגובות
- 458 צפיות
-
-
אם אני מחבר את המאוורר למולקס אני עדיין יכול להשתמש בבקר מהירות? זה עובד ביחד?
-
- 3 תגובות
- 458 צפיות
-
-
יש לי את האחד של xfx עם קירור ac nv silencer (הקירור לא מקרר את הזכרונות!!!) כרגע שמתי אותו על "מהירות אופטימלית" 580/1140 עד כמה אני יכול לדחוף את הכרטיס בלי הקירור לזכרונות בהתחשבות שאני רוצה אותו בחיים עוד שנתיים! ושאני לא רוצה משהו מוגזם! (טמפרטורות כרגע- חורף חדר קר!! 36 בidle ו56 ב load- זה אחרי האוברקלוק).?
-
- 0 תגובות
- 458 צפיות
-
-
שיניתי תיזמונים מ 3-3-3-5 ל- 3-3-2-5 הרצתי בדיקה של ממטסט למשך שעה והכל היה ללא תקלות אחרי זה שיניתי ל 3-2-2-6 הרצתי ממטסטס למשך שעה וחצי הכל עבר חלק אבל שהפעלתי תווינדוס אחרי חמש דקות הוא עשה לי ריסט פיתאומי החזרתי לתיזמונים המקוריים וזה לא קורה יותר הזיכרונות הם SDRAM PC100 אני לא יודע של איזה יצרנית ואין עליהם שום קירור האם זה קשור?
-
- 0 תגובות
- 458 צפיות
-
-
חברה, אני דיי חדש בנושא, אז אני רוצה להתנסות על המחשב הישן שלי, Pentium 3 800Mhz עם Voodoo3 3000 וSDRAM, יש מצב לאוברקלוק ?? ואם כן עם אילו תוכנות אני צריך להשתמש ? (ידוע לי שהוודו והמעבד שלי ייצטרכו קירור יותר טוב אחרת הם יישרפו תחת אובר').
-
- 2 תגובות
- 458 צפיות
-
-
שלום לכולם: יש בירשותי סכום של כ- 300 שקל ואת המעבד: intel pentium !!! 996MHz אני מעוניין לשדרג את גוף הקירור של המעבד ואני לא מוצא באף חנות אם אתה (הקורא) יודע איפה יש גופי קירור למעבד הזה אנא תעזור לי ומהר. בתודה
-
- 1 תגובה
- 458 צפיות
-
-
אני עושה מודינג ואני עדיין לא החלטתי איזה מאווררים לשים במארז חשבתי על 2 אפשרויות אפשרות 1: 2מאווררים 80מ"מ מקדימה מכניסים אוויר 2 מאווררים 80מ"מ מאחורה מוציאים אוויר 1מאוורר 120מ"מ בגג מוציא אוויר אפשרות 2: מאוורר 120מ"מ מקדימה מכניס אוויר מאורר 120 מאחורה מוציא אוויר מאוורר 120 בגג מוציא אוויר מאוררים ה 120מ"מ יהיו המאווררים האלה": http://www.thermaltake.com/accessories/dcfan/led/thunderblade120.htm שעולים 66 דקל בפנדס והמליצו לי שהם טובים וה 80 מ"מ אני חשבתי על המאוררים האלה: http://www.thermaltake.com/dcfans/35drivebay/a1873.htm ה80 מ"מ האלה טובים? איזה מהאפשרויות יותר טובה? ואיזה עוד כדאי לשקול? תודה,טל
-
- 3 תגובות
- 458 צפיות
-
-
-
יש לי geforce 4 mx 440 se ואני רוצה להמהיר אותו. לא מצאתי את הפרטים שאני צריך באתר של החברה nvidia. תוכלו לתת לי פרטים ולומר לי מהיכן הבאתם אותם.. שאני ידע לפעם הבאה..תודה.. ניר
-
- 3 תגובות
- 458 צפיות
-
-
אני משתמש בפלטייר 40mmX40mmX3.3mm בהספק של W105+- ניסתי לאלתר לו את הגוף קירור הבא אבל זה ממש לא עוזר :\ הפרוייקט לא קשור לאוברקלוקינג אבל אני משער שכאן יש אנשים שמבינים בהיטסינקים ושאר ירקות שיוכלו להמליץ לי על גוף קירור טוב. תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 458 צפיות
-
-
בכל פעם שאני מדליק את המחשב הטמפ' של הכרטיס עומדת על 41-44 מעלות, וממשיכה לעלות במעלה אחת כל רבע שעה, עד שהיא נעצרת על 55. ברור לי שמדובר בבעיית סילוק חום, אבל כבר מרחתי משחה חדשה על הכרטיס, ניקיתי את המאוורר והרכבתי עליו עוד אחד. למה כל זה לא עוזר?
-
- 2 תגובות
- 458 צפיות
-
-
ישלי את ה XP120 אני מתכוון לקנות לו את ה customized RM AM2 REVB איך אני אפשר לדעת אם הוא ניתן להקתנה על לוח GIGABYTE GA-M55S-S3 ואם ךא אז לאיזה כן הוא מתאים?
-
- 0 תגובות
- 458 צפיות
-
-
האם יכול להיות שהמאוורר שלי עובד חלש כי לא מסופק הרבה voltage למעבד? כי כרגע הוא על 1.2 רק... והמאוורר עובד על 1800 rpm ואולי בגלל זה המעבד שלי קצת מתחמם יחסית(42-43 מעלות במנוחה) השאלה שלי היא האם זה באמת קשור לvoltage ואם כן אז איך אני יכול להגביר את הvoltage ל1.5 בערך? והאם המאוורר יעבוד יותר חזק שאני ירים את הvoltage? זה דחוף לי בבקשה תודה,אופיר.
-
- 2 תגובות
- 458 צפיות
-
-
אוקיי אני רוצה לעשות קצת OC למעבד ואני לא הכי בטוח בנוגע לקטע הזה: נלקח מ: http://forumz.tomshardware.com/hardware/Core2Duo-Overclocking-Guide-v1-ftopict197995.html אם אפשר קצת הסבר, בבקשה אני עם 2X1GB 667MHZ. לא הבנתי אם אני צריך לשנות מתח / תזמונים או להשאיר את זה איך שזה. תודה רבה לעוזרים.[br]פורסם בתאריך: 26.06.2007 בשעה 01:43:41 סליחה על ההקפצה, אבל יש לי גם עוד שאלה.איך אני קובע את המתח של ה vMCH ו vFSB ל 1.55V ו 1.40V בהתאמה? יש לי אפשרויות רק +0.1V +0.2V +0.3V, מה אני אמור לבחור? בכלל צריכים להעלות מתחים כדי להגיע לבאס 300-333?
-
- 0 תגובות
- 458 צפיות
-
-
שלום לכולם זה המפרט שלי שכרגע על סטוק: C2D E6600 Thermaltake BigTyphoon DFI Infinity 975x G.skill 2048 DDR2 6400 800mhz Connect 3D x1800xt 256MB+AC accelero WD 250GB SATAII 16MB Gigabyte 3D Aurora Enermax 400W Liberty הטמפ אצלי במצב מנוחה : מעבד 40 מעלות הלוח על 50 וגשר הצפוני 59 הכרטיס מסך על 58-62 זה לא גבוה למערכת עם מארז וקירור כמו שלי? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 458 צפיות
-
-
KINGSTON DDR400 תודה עריכה: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_1148&products_id=3200 האם זה מוצר טוב, והאם יתאים לי?
-
- 2 תגובות
- 458 צפיות
-
-
רק לבעל ניסיון בדבר!!!!
-
- 0 תגובות
- 457 צפיות
-


