עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by telzur,

    אני לא יודע כלום אבל ממש כלום על אוברקלוקינג ורציתי לדעת כמה דברים: 1.לאילו רכיבים אני עושה OC 2. איך אנשים מגיעים לרמות כלכך גבוהות?? 3.אינטל e6600 ו ge force 7900 gs טובים ל OC 4. מה צריך לעשות כדאי לבצע OC תודה על העזרה...

    • 1 תגובה
    • 458 צפיות
  2. הייתי רוצה לדעת מה הכי עדיף מבין אלו : 1. PIPE 101 rev2 http://www.thermaltake.com/coolers/comboCool/pipe101/pipe101.htm אם יש מאוורר 80 / 90 שקט חזק וטוב שאפשר להמליץ פה עליו והם יהיו שילוב טוב אז אשמח לקבל המלצה 2. SILENT 939 http://www.thermaltake.com/coolers/cl-p0200silent939/cl-p0200.htm לכאורה נראה שהוא הכי עדיף מבחינת משקל ורעש ומחיר אבל לא בטוח לגבי יכולות הקירור שלו 3. +6 HYPER http://www.coolermaster-europe.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=RR-UNH-P0U1&other_title=+RR-UNH-P0U1+Hyper%206%2B למרות הגודל הוא נראה לי הכי מבטיח אך השאלה אם כדאי להשקיע בכזה משקל וגודל מבחינת סיכון וגם מחיר דיי גבוה 4. HYPER 48 http:…

    • 0 תגובות
    • 458 צפיות
  3. Started by ~oren~,

    יש לי מעבד INTEL CORE 2 DOU CONROE E-6300 השאלה שלי היא אם גוף קירור מדגם Sharks של חברת Evercool יתאים למעבד?

    • 2 תגובות
    • 458 צפיות
  4. Started by Swimmer,

    מעוניין בקירור רצחני למעבד - אוויר/מים לאוברקלוק עצבני(3500+) אם אפשר, הצעות עד 500 שקל והצעות עד 1000 שקל מה דעתכם על Thermaltake AquariusIII External Liquid Cooling System ? שבת שלום =)

    • 0 תגובות
    • 458 צפיות
  5. Started by bigdedi,

    שלום מה דעתכם על המארז והספק הנ"ל: http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=08142# האם המערכת שלי תכנס במארז הזה והאם הספק מספיק חזק Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz, 1333FSB, 4MB Box Gigabyte GA-P35-DS3 Intel® P35 Chipset LGA 775 Western Digital 500GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD5000AAKS Sapphire ATI RADEON HD 2600XT 256MB GDDR3 PCI-E LG GSA-H62 SATA Multi DVD-Recorder Bulk Black OCZ 2GB kit DDR2 800 PC2-6400 System Elite Dual Channel 5-5-5-15 OCZ2SE8002GK

    • 1 תגובה
    • 458 צפיות
  6. Started by sh2006,

    צריך ספק 400W למערכת AMD תקציב 250 שקל

    • 2 תגובות
    • 458 צפיות
  7. תגידו זה נכון ש ZEROtherm Nirvana NV120 Premium יותר טוב מ Thermalright Ultra - 120 eXtreme ? ראיתי הרבה אנשים שאמרו שה ZEROtherm Nirvana NV120 Premium הקירור הכי טוב בעולם! אז באתי לישאול אתכם ZEROtherm Nirvana NV120 Premium Thermalright Ultra - 120 eXtreme

    • 3 תגובות
    • 458 צפיות
  8. האם ניתן להעלות מתח ל GTO2 שלי באמצעות תוכנה ?

    • 1 תגובה
    • 458 צפיות
  9. Started by djez26,

    אני עושה אוברקלוק אבל אני רוצה שהכרטיס מסך לא יושפע מזה איך אני עושה את זה יש לי לוח של ABIT N-FORCE2 NF7-S2 אם למישהו יש מושג אז בבקשה תכתבו וחברה אם יש תמונות זה יועיל מאוד תודה רבה לכם .... DJEZ26

    • 1 תגובה
    • 458 צפיות
  10. Started by zahi,

    רציתי לדעת האם אפשר לפתוח צינורות עיבוד לכרטיס 5800 לא ultra עם riva tuner וכמה

    • 1 תגובה
    • 458 צפיות
  11. Started by Ido.K,

    תודה ענקית לעזורים.

    • 2 תגובות
    • 458 צפיות
  12. כמו שתראו בציור, השתמשתי במדריך מפורום מודינג והכנתי מאוורר 80 שיושב על חתיכת פח PCI ומאוורר את כרטיס המסך. כרטיס המסך שלי הוא Gigabyte Radeon 9550 (370 Core, 240X2 Mem) והוא בא עם קירור פסיבי, השאלה שלי אם כדאי לשים מאוורר על ההיטסינק של המעבד הגרפי, או שזה יפריע לזרימת האוויר, או שבכלל כדאי להוריד את המאוורר 80 ולשים רק מאוורר על המעבד הגרפי. תודה מראש (ציור מצורף) [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 458 צפיות
  13. Started by gilloze,

    שלום, יש לי מעבד pantium D 830 מהירות 3.0 אכשיו יש לי זיכרות כאלו ddr2 של ceon cl4 533 חרא זכרונות אני יודע עשיתי להם מחלק 4:3 לוח: asus pmld2 אכשיו עשיתי להם oc קטן מ3.0 ל3.6 ובינתים הכל יציב על המתח 1.42 ואני ניסתי להגיע ל3.8 שזה ממש סבבה ואני לא מצליח סמתי מתח 1.52 אפילו וזה לא נותן להגיע לי ל3.8 מה אתם חושבים הבעיה? ספק יש לי Librty 400 אנרמקס המעלות של הלוח 45 ככה והמעבד 60 שסמתי לו /1.52 אכשיו הוא 52 מתח 1.42 מה הבעיה אני לא מבין תודה רבה אולי עידכון ביוס יעזור? ועוד דבר אחרון כשאני סמתי מעל מתח 1.45 המחשב נכבה כזה ואז נידלק למה זה? תודה ענקית גיל

    • 2 תגובות
    • 458 צפיות
  14. שלום לכולם ... מישהו יודע האם יש בעיה לחבר את המאוורר הנ"ל עם AMD3200? לפי העמוד הזה http://www.bigbruin.com/reviews05/bigtyphoon/index.php?file=3 יש איזו שהיא בעיה ... תודה, צח

  15. Started by jonsi11,

    התנתק לי המאוורר שלו והוא עבד ככה כנראה כמה ימים עד שהיום הפעלתי משחק והוא הגיע ל 95 מעלות ורק אז המחשב ציפצף האם זה נורמלי? זה לא אמור לצפצף בטמפרטורה יותר נמוכה? כי הטמפרטורה עכשיו שהמאוורר עובד 39 מעלות ושאלה אחרונה, כרגע נראה שלא נגרם נזק לכרטיס השאלה אם זה באמת ככה איך אני יכול לבדוק והאם ב 95 מעלות הוא יכל להידפק או שהוא מסוגל להגיע ליותר? תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 458 צפיות
  16. Started by raYo,

    אם אני מחבר את המאוורר למולקס אני עדיין יכול להשתמש בבקר מהירות? זה עובד ביחד?

    • 3 תגובות
    • 458 צפיות
  17. יש לי את האחד של xfx עם קירור ac nv silencer (הקירור לא מקרר את הזכרונות!!!) כרגע שמתי אותו על "מהירות אופטימלית" 580/1140 עד כמה אני יכול לדחוף את הכרטיס בלי הקירור לזכרונות בהתחשבות שאני רוצה אותו בחיים עוד שנתיים! ושאני לא רוצה משהו מוגזם! (טמפרטורות כרגע- חורף חדר קר!! 36 בidle ו56 ב load- זה אחרי האוברקלוק).?

    • 0 תגובות
    • 458 צפיות
  18. Started by X-Gamer,

    שיניתי תיזמונים מ 3-3-3-5 ל- 3-3-2-5 הרצתי בדיקה של ממטסט למשך שעה והכל היה ללא תקלות אחרי זה שיניתי ל 3-2-2-6 הרצתי ממטסטס למשך שעה וחצי הכל עבר חלק אבל שהפעלתי תווינדוס אחרי חמש דקות הוא עשה לי ריסט פיתאומי החזרתי לתיזמונים המקוריים וזה לא קורה יותר הזיכרונות הם SDRAM PC100 אני לא יודע של איזה יצרנית ואין עליהם שום קירור האם זה קשור?

    • 0 תגובות
    • 458 צפיות
  19. Started by oamir1,

    איך אני מפרק את המאורר מהמעבד בלי / אם הצלעות קירור? ואם צריך להוציא את הצלעות - צריך לשים חומר תרמי לפני שמחזירים? רק לשם הבהרה: אין שום ברגים שמחברים את המקום

    • 3 תגובות
    • 458 צפיות
  20. Started by Raped,

    שמעו חברה קיבלתי מחשב חדש אתמול אני רק מחכה לכרטיס מסך קיצור אני עכשיו בדקתי אותו אני רואה שהקירור של המעבד Thermaltake Big Tyhpoon VX אני מפעיל תמחשב הוא כזה זז לא מסתוב זז ממש כזה אחרי כמה שניות הוא מתחיל להסתובב ולעצור להסתובב ולעצור רציתי לדעת אם המאורר שלו מתחיל לעבוד מאיזה שהוא טמפרטורה הוא שהוא מקולקל למה זה פעם ראשונה שאני מדליק תמחשב יענו הם עשו לו הרצה בחנות אבל בבית פעם ראשונה קיצור מה עושים במצב כזה זה נראה לי מוזר אני מדליק הוא לא עובד אחרי כמה שניות הוא מתחיל להסתובב קצת ולעצור מסתובב ועוצר נראה לי קצת מוזר[br]פורסם בתאריך: 23.11.2007 בשעה 17:41:41 בבקשה זה דחוף לי חברה

    • 1 תגובה
    • 458 צפיות
  21. Started by ZenMaster,

    חברה, אני דיי חדש בנושא, אז אני רוצה להתנסות על המחשב הישן שלי, Pentium 3 800Mhz עם Voodoo3 3000 וSDRAM, יש מצב לאוברקלוק ?? ואם כן עם אילו תוכנות אני צריך להשתמש ? (ידוע לי שהוודו והמעבד שלי ייצטרכו קירור יותר טוב אחרת הם יישרפו תחת אובר').

    • 2 תגובות
    • 458 צפיות
  22. Started by moshe55501,

    האם הקירור big water 745 יעבוד עם ספק גנרי

  23. Started by Red-men,

    שלום לכולם: יש בירשותי סכום של כ- 300 שקל ואת המעבד: intel pentium !!! 996MHz אני מעוניין לשדרג את גוף הקירור של המעבד ואני לא מוצא באף חנות אם אתה (הקורא) יודע איפה יש גופי קירור למעבד הזה אנא תעזור לי ומהר. בתודה

    • 1 תגובה
    • 458 צפיות
  24. אני עושה מודינג ואני עדיין לא החלטתי איזה מאווררים לשים במארז חשבתי על 2 אפשרויות אפשרות 1: 2מאווררים 80מ"מ מקדימה מכניסים אוויר 2 מאווררים 80מ"מ מאחורה מוציאים אוויר 1מאוורר 120מ"מ בגג מוציא אוויר אפשרות 2: מאוורר 120מ"מ מקדימה מכניס אוויר מאורר 120 מאחורה מוציא אוויר מאוורר 120 בגג מוציא אוויר מאוררים ה 120מ"מ יהיו המאווררים האלה": http://www.thermaltake.com/accessories/dcfan/led/thunderblade120.htm שעולים 66 דקל בפנדס והמליצו לי שהם טובים וה 80 מ"מ אני חשבתי על המאוררים האלה: http://www.thermaltake.com/dcfans/35drivebay/a1873.htm ה80 מ"מ האלה טובים? איזה מהאפשרויות יותר טובה? ואיזה עוד כדאי לשקול? תודה,טל

  25. Started by tomerzhr,

    איזה תיזמונים יותר טובים? 3-3-9-9 או 4-4-7-12

    • 1 תגובה
    • 458 צפיות

דיונים חדשים בפורומים