עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by -UltraV-,

    איך אני בודק את זה? בבקשה..כי כמו ש gigabyte מסבירים אפשר לשנות את ההספק מהביוס אצלי =\ כמו כן אפשר לעשות OC מהביוס שזה כבר בדקתי ועובד

    • 0 תגובות
    • 459 צפיות
  2. אני שומע כל הזמן את עינייני הקירור האלו. אני יודע שזה שומר על המעבד,וכו' יש לי שאלה, מה זה OC איך עושים את זה? חוץ מיזה, אל פסק,הוא מגן על המחשב ממתחים,כך שהסיכויים שהפסק ישרף,קטנים. אודה מאד למי שיסביר לי

    • 4 תגובות
    • 459 צפיות
  3. Started by RayZ,

    האם אני אגיע רחוק עם Pentium 2 266mhz באוברקלוק? יש סיכוי שאגיע איתו לרמה של פנטיום 3?

    • 3 תגובות
    • 459 צפיות
  4. Started by O.G.D 2k5,

    השאלה הנ"ל דרך אגב היצרן הוא ASUS??? תודות מראש

    • 1 תגובה
    • 459 צפיות
  5. Started by kiki666,

    האם ניתן להחליף את הגירסא שלי של ביוס? מאיפו אני יכול הלשיג גירסא חדשה יותר שאני יוןכל לבצע OC דרך הביוס ואיך אני מתקין אותה? אין לי דיסקטים.

    • 2 תגובות
    • 459 צפיות
  6. Started by Impreza,

    הוא עם קרור סטוק, כרגע במנוחה הוא על 37 מעלות שה OVERDRIVE מופעל במאמץ זה משהו כמו 40-42 להסתכן? או שאפשר לעשות משהו

    • 0 תגובות
    • 459 צפיות
  7. Started by bennyfr,

    אין לי עדיין פתרון לבעיה הזו: ??? http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=261589.0 אז אני מנסה גם בפורום זה. בקיצור, יש לי מארז FIC ICE Cube VL67 שקניתי לפני 3 שנים. המאורר האחורי התקלקל. זה לא מאורר סטנדרטי אלא מאורר מאוזן מלבני שנקרא Cross Flow. אין לי מושג איך להשיג כזה חדש. http://www.chiefly-choice.com.tw/DCB13898-SPECIFICATION-DATA.htm http://www.firingsquad.com/media/hirez.asp?file=/hardware/fic_ice_cube_vl67/images/09.jpg כבר בדקתי את ה Cross Flow Fan של CoolerMaster לא מתאים. זה 336 מ"מ במקום 138 מ"מ. המאורר המקורי הוא בגודל 40X45X138 . הקופסא מאוד קטנה (SFF) אז אין הרבה מקום להכניס משהו יותר גדול. אם יש מארז של שלושה או ארבעה מאוררים קטנים (40 מ"מ) זה עשוי…

    • 0 תגובות
    • 459 צפיות
  8. יש לי לוח אם EPOX 8KDA3J מעבד AMD 64 3000 תגידו לי מה אני יכול לעשות אני רוצה אוברקלוק או משהו זה יעזור לי במשהו??? ואם זה מסוכן יש לי 512+256 DDR תודה על העזרה..

    • 2 תגובות
    • 459 צפיות
  9. Started by ras81,

    שלום אבא שלי נוסע לארה"ב אז כמובן שחבל לשלוח אותו בלי מטלה אחת לפחות......... יש למישהו הצעות מה שווה שהוא יביא משם? חשבתי בכיוון של מערכת קירור מים..... השאלה היא האם יש סיכוי שהוא ייכנס לאיזה רשת ויידעו מה הוא רוצה או שעדיף כבר באינטרנט לקנות? יש למישהו רעיות אחרים? תודה וחג שמח

    • 0 תגובות
    • 459 צפיות
  10. קניתי את הכרטיס אני רוצה לדעת אך אני יכול לתת את כל משיש לכרטיס לתת לי

    • 3 תגובות
    • 459 צפיות
  11. Started by Gilo2005,

    אז ככה עשיתי אוברקלוק ורציתי לדעת האם זה בסדר שהמתח כול הזמן קופץ מ 1.648 וולט ל 1.664 וביחד עם זה המהירות של המעבד גולת בטיפה אז רציתי לדעת אם זה מסוכן או לא במצב עבודה רגיל והאם זה מסוכן אם תהיה אפסקת חשמל?

    • 4 תגובות
    • 459 צפיות
  12. שלום אני רוצה לרכוש ספק כוח שיחזיק לי את המערכת יציבה ויחזיק גם את ה6800LE שיגיע יחד עם הספק החדש המחירים שאני יכול לשלם זה 300-400 ש"ח תודה לכל מי שיעזור לי

  13. Started by yaronshahaf,

    רציתי לשאול אם מישהו יודע מה המתחים הנורמאליים של כל רכיב במחשב (מעבד, צ'יפסט, זיכרונות, כרטיסים...וכו..), או אם יש למישהו אתר עם כל המידע הזה.. תודה

    • 0 תגובות
    • 459 צפיות
  14. Started by qpalzm,

    הלוח המסריח שלי לא נותן לי לשנות את יחס הזכרונות/מעבד, אבל הוא מאפשר להאט את הזכרונות ל-333, 266 ו-200 מה"צ. השאלה שלי היא: נניח שאני מאט את הזכרונות, האם אוכל להריץ אוברקלוק למעבד מבלי שהזכרונות יעברו את מהירות הסטוק שלהם?

    • 0 תגובות
    • 459 צפיות
  15. שני השאלות מתייחסות למאווררים למארז. *איזה מאוורר למארז 120mm מומלץ לקנות? אני ראיתי שהGlacialTech GT1225HBDL-1 Hydrodynamic Bearing 120mm 18dba 36CFM שמחירו 40 שקלים הכי מומלץ. אכן? *האם כל מאווררי ה80mm משמיעים רעש? לי יש 2 וכששקט (בלילה לדוגמא) שומעים אותם במרחק של 3 מטר ואף יותר. האם זה הגיוני? ואם יש מאווררי 80mm חרישיים, כמה מאוורר כזה עולה?

    • 2 תגובות
    • 458 צפיות
  16. Started by thebigman1977,

    ניסיתי לעשות OC ,כרגע עם הקירור שמגיע עם המעבד(E6750 ),הגעתי ל 3100 GHZ ,הטמפרטורות שלי באיידל :45 בערך,בעומס-60 מעלות בערך. הייתי צריך להעלות את המתח לזכרונות .כרגע לא שיניתי את המתח של המעבד(1.25 V ). אבל בשביל להמשיך ב OC אני צריך ממכם מספר המלצות: 1)על איזה קירור אתם ממליצים בתקציב של עד 250 ש"ח. 2)יש לי 400W TRT - הוא יספיק ל OC עד 3600 GHZ לפחות - או שכדאי לי לרכוש ספק אחר?

    • 1 תגובה
    • 458 צפיות
  17. Started by romany2005,

    שלום, רציתי לדעת אם אני יכול להשתמש בקירור מים למעבד סוקט 423 במהירות 1.7 גיגהרץ בלוח אם הבא: http://www.ecsusa.com/products/p4vxasd.html

    • 2 תגובות
    • 458 צפיות
  18. שלום לכולם יש לי זיכרונות333 kingmax עכשיו הם מכוונים אצלי בביוס על 6 2 2 2 by spd עכשיו רציתי לדעת איך אפשר לסחוט מהם את המירב המחשב עולה במצב1:1 על 9 4 4 3 אבל יש קריסות במערכת אני עומד כרגע על fsb 204 איזה תיזמונים נחשבים טובים ואיך אפשר לשפר תודה מראש לכול העונים

    • 0 תגובות
    • 458 צפיות
  19. היי ושלום ברצוני לדעת :8800gts 320 מה התוכנה המומלצת לאוברקלוק? ואם יש הגדרות מומלצות אשמח לדעת ה BFG משתוקק לדהור קדימה.................[br]פורסם בתאריך: 9.06.2007 בשעה 13:00:23 ניסיתי להוסיף את ממשק האובקלוק של nvidia רק משום מה הוא לא מופיע?מערכת הפעלה ויסטה מישהו יודע מדוע? Coolbits

    • 1 תגובה
    • 458 צפיות
  20. מה קורה? (לא ביקשתי שתענו לי חח..) הורדת תתוכנה אורסט כדי שתוכלו לומר לי אם אני יכול לעשות oc... Field Value Motherboard Properties Motherboard ID <DMI> Motherboard Name Compaq Deskpro Front Side Bus Properties Bus Type Intel GTL+ Bus Width 64-bit Real Clock 133 MHz Effective Clock 133 MHz Bandwidth 1066 MB/s Memory Bus Properties Bus Type SDR SDRAM Bus Width 64-bit Real Clock 133 MHz Effective Clock 133 MHz Bandwidth 1066 MB/s Chipset Bus Properties Bus Type Intel Hub Interface Bus Width 8-bit Real Clock 67 MHz (QDR) Effective Clock 266 MHz Bandwidth 266 MB/s Motherboard Manufacturer Company Name Hewlett-Packard Company Product Information http://www.compaq.co…

    • 0 תגובות
    • 458 צפיות
  21. שהספק יתן זרמים יציבים. עד 400 ש"ח. שגם יהיה יפה. תודה. עריכה:------------------ עדיף עם חלון!! אם תסבירו לי מה זה מידי/טאוור אני יוכל להגיד לכם אם זה חשוב לי.אז תסבירו לי בבקשה. ה-400 ש"ח הם כוללים ספק ומארז.

    • 1 תגובה
    • 458 צפיות
  22. Started by shaharo,

    שלום לכולם יש לי בעיית טמפרטורות רצינית יש לי מעבד 2600 barton שעשיתי לו אוברקלוק ל2300 מה"ז עכשיו גם לפני וגם אחרי האוברקלוק הטמפרטורות של המעבד פשוט ממש ממש גבוהות המחשב מקורר עם TT Extreme Volcano 12 ויש לי עוד 4 מאווררים במארז 2 מוציאים 2 מכניסים.. החוטים יחסית מסודרים.. הטמפרטורות לא יורדות מ50 מעלות.. רק עכשיו שאני הצמדתי מאורר גדול של חדר ופתח את המארז הטמפרטורות יורדות ל45 וזה אפילו לא במאמץ. הלוח שלי הוא Giga-Byte 7N400 Pro 2

    • 1 תגובה
    • 458 צפיות
  23. : איך עושים את זה ???

    • 3 תגובות
    • 458 צפיות
  24. Started by Jimboy,

    אתמול המחשב שלי התחיל לקרטע ולהשמיע רעשים חזקים (במיוחד מהמאוורר העליון שלו) והטמפרטורות שלו עלו ל60 ואפילו 70 מעלות.. דבר שממש לא אופייני לו בהתחשב שהטמפרטורות שלו מעולם לא עלו על 35. לפני שאני שולח אותו לבדיקה רציתי לבדוק אם יש משהו שאני יכול לעשות?? אם למישהו יש רעיון אני ישמח לשמוע... (פרטים על המפרט שלי יש בפרופיל). תודה רבה לכל העוזרים!

    • 0 תגובות
    • 458 צפיות
  25. הייתי רוצה לדעת מה הכי עדיף מבין אלו : 1. PIPE 101 rev2 http://www.thermaltake.com/coolers/comboCool/pipe101/pipe101.htm אם יש מאוורר 80 / 90 שקט חזק וטוב שאפשר להמליץ פה עליו והם יהיו שילוב טוב אז אשמח לקבל המלצה 2. SILENT 939 http://www.thermaltake.com/coolers/cl-p0200silent939/cl-p0200.htm לכאורה נראה שהוא הכי עדיף מבחינת משקל ורעש ומחיר אבל לא בטוח לגבי יכולות הקירור שלו 3. +6 HYPER http://www.coolermaster-europe.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=RR-UNH-P0U1&other_title=+RR-UNH-P0U1+Hyper%206%2B למרות הגודל הוא נראה לי הכי מבטיח אך השאלה אם כדאי להשקיע בכזה משקל וגודל מבחינת סיכון וגם מחיר דיי גבוה 4. HYPER 48 http:…

    • 0 תגובות
    • 458 צפיות

דיונים חדשים בפורומים