עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום, אני התחלתי להתנסות עם אוברקלוקינג קצת, קראתי פה באתר ובעוד אתרים על הנושא. יש לי במחשב מעבד של AMD Athlon 2500+ ולוח אם של abit NF7-S. היום החלטתי לנסות את זה אז בינתיים העלתי את הFSB שלי ל185. הבנתי שאפשר להעלות אותו די בקלות ל200 בשביל להביא את המעבד לרמה של 3200 אבל בינתיים אני לא רוצה להגזים כי אין לי קירור רציני או משהו, ואני לא רוצה לפגוע במעבד או במשהו אחר לפני שאני מברר פה כמה דברים. אז ככה: דבר ראשון, יש לי תוכנה די בסיסית שאומרת לי את הטמפ' של המעבד. יש איזו דרך או תוכנה שאני יוכל למדוד בעזרתה את הטמפ' של המעבד במאמץ? דבר שני, כל מה שעשיתי בשביל להעלות את המהירות שעון זה להגביר את הFSB. יש לי גם את המכפיל פתוח במעבד המסויים הזה. יש סיבה טובה גם לשנות אותו …

    • 0 תגובות
    • 460 צפיות
  2. היי, אוקי, אתם יודעים שאני לא גולש הרבה בקטע הזה של הפורומים אז אני לא מבין הרבה באובר, אבל כרגע אני מוכרח להבין.... בהנחה שבלי מאוורר או בלי שום קירור הצלחתי לעשות אובר של 50%-60%~ לכרטיס מסך, אם אני אשים עליו מאוור, אני אצליח לשפר את התוצאה בהרבה? שאלה שניה, הסלוט AGP שלי הוא *4 מקסימום, זאת אומרת 264 מגה הרץ הסלוט, האים זה מפריע לי לקבל ביצועים טובים אם נגיד אני מגיע למהירויות של 450-500 מגה הרץ על מעבד ו450 על זיכרונות? שאלה שלישית, בהנחה וזה מפריע, יש דרך לעשות אובר לסלוט (של אינטל) בביטחה, אם יש אז האים יש גם מדריך או שמישהוא יוכל להסביר לי? תודה רבה!!!, יאיר.

    • 2 תגובות
    • 460 צפיות
  3. Started by robicon,

    קניתי מאוורר זלמן למארז וברוב טיפשותי לא בדקתי אם יש לי מקום לחבר אותו....אז מסתבר שאין לי מקום על הלוח לחבר אותו יש לי לוח ג'יגבייט ds3 ואין לי מקום לחבר אותו מה אני יכול לעשות??

    • 3 תגובות
    • 460 צפיות
  4. Started by razoli,

    עשיתי OC ללוח אם ומעבד בהתאמה: 190 ל220 2000 ל2400 ומאז המאורר של הלוח מרעיש מי שהוא יודע איך אני מחליף אותו? ואיזה שווה לי לשיפ במקומו? (בתמונה המאוור)

    • 3 תגובות
    • 460 צפיות
  5. הבעיה היא מאוד פשוטה ברגע שאני שם FSB של 320 הוא לא מזהה את הכוננן SATA2. מה עושים אין איזה פאץ' שמסדר את הביוס או משהו?

    • 3 תגובות
    • 460 צפיות
  6. Gigabyte GZXX1CASNS Triton Silver Full Tower Case 1 387 ¤ Arctic-Cooling Highend Low Noise Freezer 7-Pro CPU Cooler for P4 Socket 775 1 167 ¤ Intel Core2 Duo 2.13GHz 2MB E6400 Box CPU 1 1475 ¤ Western Digital 160GB 7200rpm 8MB Buffer S-ATAII HDD 1 373 ¤ DFI Infinity Intel 975X/G Socket 775 Motherboard 1 1060 ¤ Twinmos 512MB DDR-II DDR 533 Memory 2 480 ¤ Enermax 420W EG425P-VE FMA 20/24Pin Power Supply 1 392 ¤ Leadtek PX7600GS Extreme TDH PX76GS25EX PCI-e 256MB Retail Video Card 1 774 ¤ סה''כ: 9 5108 ¤ זהו המפרט... האם אפשר לעשות לו OC עם הרכיבים הקיימים? האם צריך לקנות רכיבים נוספים? האם OC ישפר בצורה רצינית את הביצועים?

    • 4 תגובות
    • 460 צפיות
  7. Started by eyaffe,

    עשיתי OC קטן הנה המפרט : ASUS P5AD2 DELUXE INTEL P4 530 3GHZ KINGSTON 512MB 533MHZ 4-4-4-12 X 4 = 2GB ASUS X850XT PLATINUM העליתי את הבאס של המעבד ל 240 והזכרונות קפצו איתו לבאס 240 גם כן אבל עם תזמונים של 5-5-5-15 גם כששיניתי את הבאס של הזכרונות ל 320 קיבלתי אותם תזמונים לא הורגש כל שיפור בביצועי המערכת (רק "על הנייר" מהירות המעבד עלתה ל 3600) לעומת המצב ללא OC האם הזכרונות לא מתאימים לOC והחלפתם תתן תוצאות טובות יותר ?

    • 1 תגובה
    • 460 צפיות
  8. המעבד 6300 לוח DQ6 גיגהבייט זכרון 2 גיגה קינגסטון 667MHZ העניין הוא שבביוס ניתן להוריד את מכפלת הזכרון ל X2 ממה שראיתי ולא ניתן פחות האם אני טועה? אני כרגע באיזור 342 בבאס וזה אומר שהזכרון נמצא על 680MHZ +- , האם יש דרך לעלות עוד??

    • 0 תגובות
    • 460 צפיות
  9. Started by U.E,

    היי... אני צריך את העזרה שלכם פה... -אני רוצה לקנות מאוור קידמי 120mm -מאורר לצ'יפסט -קירור לדיסק קשיח שהוא בעצם תא בשבילו שמראה טמפ' וכל זה.. -פאנל קידמי שמראה לי טמפ' של המחשב מהירות מאוררים משהו יפה כזה אם אתם יכולים להמליץ לי איזה כדאי לקנות בכל אחד מהתחומים שציינתי...

    • 4 תגובות
    • 459 צפיות
  10. Started by ElemenTal,

    כאשר ארצה לעשות OC למעבד ה Q6600 שלי (לוח אם DS3L) האם תוכלו להביא לי את מה שאני צריך לשנות בביוס ? חבר שלי שמבין קצת אומר שהוא יודע לעשות OC ואם הוא ירצה לעשות הוא רק צריך לשנות את ההגדרות בלוח בצורה נכונה - שאת זה הוא לא יודע. אז גם בשבילי וגם בשבילו (יש לנו אותו לוח ומעבד) מה הם ההגדרות שצריך לסים בלוח ? עוד כמה שאלות: 1. אחרי שהבנתי ש OC זה לא כזה מפחיד וחשבתי שזה די קל התחלתי לראות תגובות של אנשים (פה) שאומרים שהם לא מצליחים לסדר את יחסי הזכרונות ודברים כאלה, ממה זה נובע והאם זה יכול לקרות לי ? 2. משהו שלא הבנתי - כשעושים OC אז גם הלוח והזכרונות עוברים המהרה, או שזה פשוט בחירה של המתמש ביחסים ? אם עשיתי OC למעבד ולא נגעתי ביחסים אז גם הזכרון עבר OC אז אני יכול לבחור …

    • 0 תגובות
    • 459 צפיות
  11. Started by yoav1000,

    יש לי מעבד פנטיום 4 סוקט 478 2.8G וזיכרונות רגילים של 400 מגה הרץ הורדתי את יחס הזיכרון והעלתי את הFSB עד שהזיכרונות היו חזרה על 400 לאחר שעשיתי ריסט למחשב המחשב לא נדלק והיתי צריך להוציא ולהכניס את הבטריה ועכשיו זה עובד אבל בלי אוברקלוקינק. מה הבעיה? יש לי לוח:MSI PT880 Neo-SR (MS-7008) 800 MHz

    • 1 תגובה
    • 459 צפיות
  12. http://www.pchardware.co.il/docs/pd1059259536.htm

    • 4 תגובות
    • 459 צפיות
  13. Started by 6600GT,

    לפורום שלום , יש לי בעיה חמורה, יש לי את המעבד אינטל e6750 ובלי אוברקלוק ההתקררות האוטומטית שלו עובד מצויין , אבל ברגע שאני עושה קצת אוברקלוק למשל מ2.66 ל2.80 ויותר , המתח של המעבד הוא 1.344 ונתקע שם לא יורד ולא עולה לא משנה מה...ביום הראשון שקיבלתי את המעבד ניסיתי לעשות אוברקלוק בלי השיטה של הקרור האוטומטי , שראיתי שהמעבד מתחתם שמתי שוב בביוס את ההתקררות האוטומטית אבל משום מה זה לא חזר לעבוד... הטענתי את ההגדרות היצרן של הביוס וגם בדקתי בויסטה שהשמירת כח היא על רגילה ועדיין שאני טיפה עושה oc זה ישר שם את המתח על 1.344 ולא זז משם... מישהו מכיר את התופעה? תודה על העזרה...

    • 0 תגובות
    • 459 צפיות
  14. Started by Pitzinyelo,

    התנסתי בעבר בהרכבת מאוורר סטוק רגיל(שזה שתי שניות..). השאלה היא האם הרכבה של המאווררים הרציניים היא גם כל כך פשוטה? ראיתי שצריך להדביק איפשהו באזור המעבד SENSOR כלשהו. מה זה?

    • 4 תגובות
    • 459 צפיות
  15. Started by davis5,

    יש לי לוח msi neo 2 platinum מעבד amd venice 3000 זיכרון 2*256 pc3200 של ceon ניסיתי לעלות את fsb ב230 הוינדוס עושה ריסטרט עכשיו ב220 אני מריץ prime 95 וטמפ המעבד 48c מה הגורם לנפילה של הלוח ב230? מה הטמפ המקסימלית של המעבד הזה ומה אפשר לעשות כדי לעלות עוד את fsb? תודה

    • 2 תגובות
    • 459 צפיות
  16. Started by is2k,

    ASUS טוענים שהפיצ'ר הזה מאפשר להוריד את המכפיל של המעבד ל x14. האם זה תופס רק עבור CPU שתומכים ב EIST? ז"א, האם זה יעבוד על ה- 805 ???

    • 0 תגובות
    • 459 צפיות
  17. http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3201 ביחד עם לוח אם lanparty nf4 ut ultra-d ומעבד amd 64 venice 3200+. המחשב עוד לא הגיע. אני לא מעוניין באובר קלוק עצבני אלא במשהו לא גדול אך עדיין מורגש. מה אתם אומרים? תודה, דולב

    • 1 תגובה
    • 459 צפיות
  18. כן או לא וכנ"ל לפתיחת צינורות....

    • 2 תגובות
    • 459 צפיות
  19. Started by TheWave,

    היי! חיברתי לחיבור מולקס לד. (זה המודינג הראשון שלי!!!)(תדוה תודה). אני רוצה לשלוט על הלד דרך המחשב. האם יש תוכנה שתשלוט על המולקס והלד? או האם יש דרך לבנות תוכנה כזאת? אם כן בבקשה הביאו מדריך. תודה, THeWaVE

    • 5 תגובות
    • 459 צפיות
  20. Started by yuvalfr,

    אני מתכנן לקנות מחשב שיורכב מ AMD 64 3000, לוח אם Epox KDA3J כנראה במארז Chenbro Gaming Bomb (עם ספק כוח HEC425) שהוא כמובן בגודל Mid Tower. השאלה שלי - אם אני מסדר את האוורור כמו שצריך (מאוורר מכניס, מאוור מוציא) ומשתמש בגוף הקירור שמגיע עם המעבד, לאילו טמפרטורות אני יכול לצפות? ואפילו יותר חשוב לאיזו מידת רעש לצפות? כרגע יש לי מעבד מאוד חם ולכן המאוורר עובד ב-RPM גבוה והרעש בלתי נסבל. מה שהכי מדאיג אותי זה שאולי בגלל שהמארז הוא Mid Tower אז הספק כוח יהיה ממש ממש קרוב למעבד ויעביר אליו חום. אז בתכלס - למה לצפות? האם לקנות מארז Tower?

    • 4 תגובות
    • 459 צפיות
  21. Started by the_big,

    או שהעניים שלי דפוקות או שאני מסטול [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 459 צפיות
  22. אורח
    Started by אורח,

    אוקי הנה ה EXTREME GIANT III http://www.thermaltake.com/coolers/chipset/a1919.htm השאלה שלי היא אם הוא מתאים לכרטיס מסך שלי: Gigabyte GF 6200 TC 128MB PCI-X תוכלו בבקשה להגיד לי אם הוא מתאים?אם אפשר להרכיב אותו...?בבקשה

    • 0 תגובות
    • 459 צפיות
  23. Started by PzD,

    אוקי ככה.. יש לי מאוור בצד המארז.. ואחד שמוציאא.. ומקדיה למארז יש לי כיאילו הכנה למאוורר.. יש לי תסוגר מאוורר הזה.. בגודל של 10 ס"מ .. עכשיו השאלה שלי איזה גודל מאוורר אני צריך לקנות? ואחרי זה איך אני מחבר אותו?

    • 4 תגובות
    • 459 צפיות
  24. Started by mazoneli,

    יש לי מארז עתיק שעשיתי לו חור בגג עם מאוורר, ועכשיו אני רוצה לרכוש מארז חדש, חשבתי על ה Trinity של Nzxt ולשים לו 120 מלפנים ומאחור ואת ה80 מהצד , האם האוורור הזה יספיק ? כאשר בתוך המארז יש לי את ה Tuniq שזורק למעלה או למטה, חבל לי וגם אין לי זמן לעשות חור במארז חדש. המאווררים יהיו כנראה 2*120 של Enermax http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=509&num=1 וגם ה 80 יהיה מאותו הסוג.

    • 0 תגובות
    • 459 צפיות
  25. Started by the hero,

    הרצתי את התוכנה ואז בסוף הוצג לי סיכום...זה אומר שהכל טוב ואין קפיצות במתחים?

    • 3 תגובות
    • 459 צפיות

דיונים חדשים בפורומים