עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by immortal,

    כרגע הוא מראה לי את הטמפרטורה שבתוך המארז ושל המעבד אבל יש שם עוד המון סנסורים איך אני יודע מה מהם איפה? הלוח שלי זה Gigabyte Pentium 4 Titan series - GA-8ST800 וכפי שכתוב בתוכנה יש עוד 30? אני לא חושב שיש כול כך הרבה זה כנראה רק בתוכנה אבל כמה באמת יש בלוח אם? ואיך אני יודע איזה מהם זה מה? ואיך אני מגדיר אותם? נ.ב הבנתי שאפשר להראות גם טמפ' של ההארדיסק אבל לא מצאתי את האופציה!

    • 0 תגובות
    • 461 צפיות
  2. Started by Frozen-Ice,

    האם הטמפ' האלו נורמליות ??? מפרט + טמפ' בתמונות המצורפות [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 461 צפיות
  3. Started by GIGATAK,

    יש לי מחשב AMD שיש בו 3 מאוררים, אחד שמקרר את המעבד, השני שנמצא בפינה בחלון השקוף והשלישי על כרטיס המסך. האם זה מספיק? המחשב נועד למשחקים, גרפיקה, אינטרנט וכ"ו... והמפרט שלי הוא: AMD Athlon 64 3000+ S-754 GIGABYTE K8NS Hitachi 80GB SATA Elixir 512mb DDR 400MHZ Innovision GeForce FX5700LE 128MB, TV, DVI VITA Frontir black/silver 400W

    • 1 תגובה
    • 461 צפיות
  4. Started by zachbachar,

    האם צריך לקנות קירור לכ.מסך הנ"ל...? הקירור שהוא מגיע איתו טוב/שקט....? ד"א אפשר לעשות לכ.מסך הזה OC ??? תודה..!

    • 3 תגובות
    • 461 צפיות
  5. אני מחפש קירור לכרטיס הזה: http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=12206&catid=700 ואני לא מוצא אז אשמח אם תעזרו לי לחפש תקציב עד 100 שקל. תודה

    • 0 תגובות
    • 461 צפיות
  6. Started by Kazuma,

    שלום, ברצוני לדעת אם מחשבי החדש אשר יגיע עם כרטיס Leadtek 8800GTS 640mb זקוק לקירור לכרטיס. יש לציין כי במארזי מותקנים 3 מאווררי 120mm וכן מאוורר Freezer 7Pro עבור המעבד. ללא כוונות ל OC. יש צורך בגוף קירור לכרטיס מסך?

    • 2 תגובות
    • 461 צפיות
  7. Started by mb74ever,

    יש לי AMD athlonXP2000+ עכשיו אני עם קירור סטוק והמעבד מגיע ל60-65 במאמץ, 55 בערך מנוחה. אני רוצה להחליף את המאוורר שלו, לא מתכוון לעשות אוברקלוק גדול..אולי קצת תלוי כמה יתן המאוורר.. הרעש לא ממש גורם משפיע..זה לא מפריע לי.. מחפש משהו שלא יהיה יותר מדי יקר( אולי משהו כמו עד 200 ש"ח או משהו כזה), ושיתן ביצועים טובים, יש המלצות?

    • 4 תגובות
    • 461 צפיות
  8. לכמה מ"ב אני יצליח להגיע עם כרטיס מסך כזה: GIGABYTE 8600GTS 256MB GDDR3, Silent-Pipe III, HDTV, 2xDVI, PCI-E

    • 1 תגובה
    • 461 צפיות
  9. Started by X-BLADE,

    עם איזה תוכנה עושים OC לזכרונות? חיפשתי בבאיוס אבל לא מצאתי שם שום דבר שקשור לזכרונו רק למעבד... ותביאו לינק ישיר בבקשה... תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 461 צפיות
  10. כמו בכותרת . כמובן שיבוצע OC, האם הוא יספיק ? או שכדאי להוסיף איזה 100 שקל, ולקנות קירור טוב יותר כמו Thermaltake V1 או ה Typhoon VX ?

    • 0 תגובות
    • 461 צפיות
  11. יש בכלל משהו כזה אמין ? או שהכי טוב זה לקרוא מהביוס ? מה נראה לכם טמפרטורה נורמלית במצב IDLE ? מפרט (מחשב בסיסי מאוד) AMD Athlon 64 X2 4200 ABIT NF-M2S Kingston 2*1024 667 CL5 Compucase 6K31

    • 1 תגובה
    • 461 צפיות
  12. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    הלוח אם במפרט, יש לו עוד מקום פנוי אחד למאורר עם סנסור, השניים האחרים תפוסים ע"י המעבד והצ'יפסט. יש לי שני SF2 שאני רוצה לחבר ועוד מאורר 60 ש"ח שאפשר לחבר עם חיבור 4 פינים. SF2 אחד אני אחבר ללוח בחיבור הפנוי, אבל מה עם הSF2 השני? איך עוד אני יכול לחבר אותו?

    • 1 תגובה
    • 461 צפיות
  13. Started by מתי,

    שלום רב אני מחפש קירור שקט ואיכותי לפנטיום 3 . מעבד אינטל (כלומר socket 370 ). האם יש לכם להציע לי משהו איכותי .ושניתן להשיגו בארץ ? תודה

    • 3 תגובות
    • 461 צפיות
  14. מכיוון שאני צריך מחשב לא למטרת משחקים, אך עדיין אני מעוניין להמהירו. אני חושב ללכת על לוח G33 של GigaByte, להם יש לוח התומך בזכרות 1066, וכזה שלא. מכיוון שידוע לי שלצורך המהרה אין צורך ממשי בזכרונות 1066 (אני מתכנן על E4500), האם הלוח הזול יותר חסר התמיכה יפגע ביכולתי להמהיר. נ.ב. מבחנים מראים שגם לוחות ה G33 יודעים להמהיר כמעט כמו לוחות P35. תודה!

    • 3 תגובות
    • 461 צפיות
  15. Started by dj shay 30010,

    יש לי מעבד 478 2.6MHZ Prescott ללא IHS קירור רגיל של אינטל ולוח M GIGABYTE GA-SINXP1394 ver 1 מה אתם ממליצים לי לעשות כדי להוצי יותר מימה שיש לי (אין לי יותר מידי נסיון ב OC )

    • 3 תגובות
    • 461 צפיות
  16. Started by shay33,

    לילה טוב יש לי geforce fx 5200 אני מעוניין לעשות לו אובר קלוק עכשיו לפני איזה חודש התקנתי עליו מאוורר ואז העלתי (לא זוכר כמה) דרך ההגדרות ולא ראיתי שיפור, עכשיו אין עליו מאוורר ואני שואל האם שווה לעשות לכזה כרטיס מעפן אוברקלוק יצא לי מזה משהו? וגם אם כן מה? ד"א-איזה תוכנה בודקת את החום של כרטיס מסך תודה ולילה טוב

    • 1 תגובה
    • 461 צפיות
  17. הכוונה היא האם זריקת האויר שלו ברמה טובה והרעש שלו שקט הינה הפרטים: מאוורר 80 מ"מ עשוי פלסטיק מיוחד הרגיש לתאורת UV. *זרימת אוויר:33-40 Cfm. *מהירות: 3000RPM. * רעש: 29db.

    • 2 תגובות
    • 460 צפיות
  18. Started by MRFIX,

    ברשותי לוח ABIT NF7-SL V-2 המאוורר כנראה התקלקל. כמו שהבנתי לא כל מאוורר של צ'יפסט מתאים ללוח הזה האם משהו יכול לומר לי איזה מאוורר אני צריך לחפש או שהו יכול להמליץ לי על אחד. האם אני יכול להחליף לקירור פאסיבי (ללא מאוורר). האם ניתן להמשיך להשתמש ללא מאוורר כלל? הבנתי ממשהו שזה אפשרי למרות שזה לא נראה לי תודה מראש.. אני לא עושה אוברקלוקינג יש לי מעבד AMD 2500+

    • 3 תגובות
    • 460 צפיות
  19. הכותרת אומרת את כל השאלה שלי תודה

    • 2 תגובות
    • 460 צפיות
  20. Started by moshel7,

    שלום לכולם ברשותי כרטיס מסך gigabyte 7300 gt 256mb עים צלעות קרור והוא מיתחמם מאוד 62c במצב רגיל ו88c לאחר מישחק של שעתיים איזה קרור אני אמור להרכיב עליו והאים אני צריך להוריד את צלעות הקרור שעליו או להרכיב את גוף הקרור שתמליצו עליו על צלעות הקרור שקימות עליו? תודה לכל העונים משה

    • 1 תגובה
    • 460 צפיות
  21. Started by Make_Party,

    שלום לכולם אני רוצה לעשות oc למעבד אבל בBIOS אין לי אפשרות לגשת לFSB זה באפור כזה יש לי לוח של ASUS Asus P5S800-VM (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN) Intel Pentium 4 530, 3000 MHz ניסיתי הכול היתעסקתי עם כל הBIOS לא הצלחתי. תודה לכול העוזרים

    • 0 תגובות
    • 460 צפיות
  22. קניתי מחשב חדש עם מעבד AMD 3800+ והחלפתי את המערכת קירור סטוק בביג טייפון. משחת הקירור שהשתמשתי בה בעת ההתקנה הייתה המשחה שמגיעה עם הביג טייפון (משחה לבנה כזו בתוך שקית קטנה). אני מתלבט אם לפרק את הכל ולשים משחת קירור יותר איכותית על מנת לרדת עוד בטמפרטורות. האם כדאי? הטמפרטורות לפני ההחלפה 37-39 מעלות ללא מאמץ. 40-51 מעלות במאמץ. הטמפרטורות אחרי ההחלפה 35-37 מעלות ללא מאמץ. 38-45 מעלות במאמץ . מה דעתכם על הטמפרטורות? תודה!

    • 1 תגובה
    • 460 צפיות
  23. Started by matan_18,

    למה כל חג יש לי צרות עם המחשב????????? אתמול נשרף לי המאורר של המעבד ..אז בנתיים שמתי את המחשב לייד מאורר רצפתי גדול שיש לי. נמאס לי לקנות מאורר ב 30 שקל ולהחליף אותו אחריי שנה אני רוצה לקנות משהו טוב! יש למישו המלצה מה לקנות?

    • 2 תגובות
    • 460 צפיות
  24. Started by Noam V,

    שלום חברים, אני שוקל לקנות את האיירוגייט 2, אולי מישהו יודע אם עוצמת המאווררים נשמרת בכל הדלקה, כלומר אם הנמכתי את אחד המאווררים שלי, האם בפעם הבאה שאני ידליק את המחשב הוא יתחיל נמוך או שבכל פעם צריך לכוון מחדש?? ??? ???

    • 3 תגובות
    • 460 צפיות
  25. Started by arvas,

    מישהו יכול בבקשה להסביר לי או להביא לי מדקיך איך אני יכול לעשות אוברקלוק למעבד AMD K6 400MHZ תודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 460 צפיות

דיונים חדשים בפורומים