אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
micro-star ms-6540 זה הלוח יש לי מעבד אינטל 2.80 ghz אני לא יודע איך לעשות אובר קלוק מישהו יכול לעזור לי תודה
-
- 1 תגובה
- 462 צפיות
-
-
תקשיבו אם למישהו יש 100 fsb איך ניתן לדעת כמה מגה הרץ יש לו? יש לי מעבד 2.4 של נורטהוד ויש לי 100 fsb והליתי ת 100 fsb ל110 אז איך אני יודע כמה עוד מגה הרץ זה יתן לי?
-
- 1 תגובה
- 462 צפיות
-
-
והאם מאורר 120 יש דרישות מיוחדות?
-
- 5 תגובות
- 462 צפיות
-
-
שלום חברים באתר.חדש באתר ולא מבין גדול בתחום ומבקש להתייעץ.מהן אפשרויות והאם כדאי בכלל אוברקלוקינג במערכת הנ"ל והאם ניתן להשתמש באוברקלוקינג של asus bios או בתוכנה המצורפת ללוחות asus לוח asus p4p800e-deluxe מעבד פנטיום 4e פרסקוט 2.8+zalman 7700 cu 1 gb מיקרון 400 mgz דיסק western digital raptor 10000 74 g + maxtor sata 200 g asus 6800 GT מארז Thermaltake VA8000 Armor +4 funs
-
- 4 תגובות
- 462 צפיות
-
-
שלום קניתי מארז הבא : http://www.kunhar.com/vipcabinets/server.html כי כרטיס מסך בקושי נכנס במארז שיש לי ANTEC אני צריך עזרה בקירור מפלצת זו אני מתכוון לשים מאוורר למעלה אם יש למישהו אפשרויות נוספות אשמח לשמוע [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 462 צפיות
-
-
אז ככה. אני לא אוברקלוקר, ולא שום דבר. אבל יש לי בעיה של ר-ע-ש! נמעס לי לשמוע את המאווררים טוחנים. יש לי spire על ה amd64 (זה שמגיע מKSP), על ה radeon9700pro יש את המאוורר הסטנדרטי שלו (זה כרטיס של גיגהבייט אם זה עוזר..) ובנוסף לספק כח (350W של enermax). יש 2 מאווררים. אני זקוק להמלצה ממנוסים איך להשתיק את המחשב הזה.. אין לי כסף לקירור מים וזה צריך להיות כמה שיותר זול... ראיתי שיש קירור מבוסס על הצינורות האלה שנקרא קירור פסיבי.. תציעו מה שאפשר...
-
- 2 תגובות
- 462 צפיות
-
-
לא מצאתי את הנושא הזה בחיפוש אז אני שואל... אם מישהו יוכל לענות לי זה יהיה מצויין. חוץ מזה, אני לא מצליח לפרק את המעבד מהלוח אם. איך עושים את זה? אני יודע שהשאלות מפגרות יחסית, אבל אין לי את מי לשאול...
-
- 1 תגובה
- 462 צפיות
-
-
כשאני נכנס לATI TOOL הוא נותן לי את ההודעה הזאת http://img141.echo.cx/my.php?image=atitool7ir.jpg עכשיו לפי מה שהבנתי אני לא יכול לעשות oc לכ.מ בגלל הדרייברים האלה שהורדתי.., אז מה לעשות? להוריד דרייברים אחרים? למחוק אותם אחרי או לפני שאני מתקין? אם יש לכם דרייברים טובים תביאו לי להוריד ואגב זה פותח לי את הATI TOOL רגיל רק עם ההודעה הזאת נ.ב יש לי R9550
-
- 2 תגובות
- 462 צפיות
-
-
אז ככה , המפרט : 1. AMD 64 3200+ and AMD 64 FREEZER PRO 2. לוח : DFI LANPARTY ULTRA-D 3. זכרונות : 2x1G PQI TURBO 2.3.2.5 ספק: רגיל GYRO 500W תדר העבודה בו מגיע המעבד הוא 2Ghz , הבאתי אותו ל2500 תוך שמירה על תיזמוני הזיכרונות ועל מתח המעבד 1.4V כשהפעלתי את התוכנה SUPER PI הוא חישב לי 1M ב-38 שניות , אחרי אוברקלוק נוסף הגעתי לתדר 2700 יציב עם הוספת 0.25V למעבד , הורדת מכפלת הלוח ושינוי במקצת בתיזמוני הזיכרונות (ויחסי הזיכרונות) , נראה כאילו עכשיו הוא אמור לעבוד מהר יותר , אך כשהרצתי שוב את התוכנה SUPER PI החישוב של 1M נעשה תוך 48 שניות איך זה הגיוני ?
-
- 3 תגובות
- 462 צפיות
-
-
האם צריך לקנות קירור לכ.מסך הנ"ל...? הקירור שהוא מגיע איתו טוב/שקט....? ד"א אפשר לעשות לכ.מסך הזה OC ??? תודה..!
-
- 3 תגובות
- 462 צפיות
-
-
שלום, ברצוני לדעת אם מחשבי החדש אשר יגיע עם כרטיס Leadtek 8800GTS 640mb זקוק לקירור לכרטיס. יש לציין כי במארזי מותקנים 3 מאווררי 120mm וכן מאוורר Freezer 7Pro עבור המעבד. ללא כוונות ל OC. יש צורך בגוף קירור לכרטיס מסך?
-
- 2 תגובות
- 462 צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי זמנית כרטיס Connect 3D X800 np הטמפ' שלו הן 35 מעלות במנוחה ועד 70 גג של הגג במאמץ. לי זה נראה גבוה, כי עם סיילנסר הטמפ' הן 28 ו 41 כבר התרגלתי לכרטיס קר. המשחה המרוחה היא MX1 ככה שמעבר חום טוב יש. וגם לא שמתי הרבה, בדיוק כמה שצריך. אשמח אם תגיבו, תודה
-
- 2 תגובות
- 462 צפיות
-
-
מישהו יכול להגיד לי בבקשה למה צריך לשחק עם הVOLT כאשר אני עושה OC למעבד?? (מצטער על השאלה אני מתחיל רק עכשיו ללמוד תנושא)
-
- 1 תגובה
- 462 צפיות
-
-
שלום,אני רוצה לשים מאורר אחד על הכרטיס מסך יש לי משהו ג'נרי שעלה משהו כמו 16 שקל קטן כזה אני חושב 80MM עכשיו הבעיה שיש לי רק שתי פתחי איורור ששם אני שם את המאוררים ויש שם כבר 2(אחד מכניס אוויר לחלק העליון של המארז ואחד לחלק התחתון הם קרובים משהו כמו 3-4 סנטמיטרים בין שניהם),אני לא רוצה לחתוך או לעשות מודינג או משהו כזה יש לדעתכם עוד מקום לשים ?
-
- 1 תגובה
- 462 צפיות
-
-
-------------------------------------------------------------------------------- העלתי את ה fsbל 240. amd64bit2000@2400 ואני רוצה להמהיר את הזכרון לאותה מהירות. הזכרון הוא Samsung pc 3200, עם מתח של 2.7 וולט כיצד ממהירים את הזכרונות? לא מצאתי אפשרות בלוח. מי שיכול לעזור אני אודה לו מאוד
-
- 3 תגובות
- 462 צפיות
-
-
לחבר שלי יש מחשב כמו שלי לי 3.06 גם לו יש 3.06 אבל עם אברקלוק ..... הבעיה היא כמה הוא אומר לשים זכורנות המעבד שלו בכללי הוא 2.53 והוא עובד עם אני לא טועה על 133 אז הוא שם 161 ואת הזכורנות על 288 ואפשר גם על 322 וכו' הזכורנות עצמם שלו הם ddr 333 3 והלוח אם הוא גגביט sq 800 הוא שאל אותי אז אמרתי נשאל את המומחים שזהאתם חחח על מה כדאי לו לשים שיהיה שווה בשווה הוא רוצה 3.06 יש לו קירור מבלי שיעה לו ריסט או כל השטיות הוא מצליחלהגיע עכשיו אבל האו רוצה לדעת בטוח! עלכמה לשים . את הזכורנות שהמחשב יהיה שווה ועמיד עמיד - אני מתכוון שלא יעשה ריטסרט וכל השטיות במאמץ בגלל זה צריך לשים את הזכורנות במספר שווה
-
- 1 תגובה
- 462 צפיות
-
-
טמפ' המעבד עומדת על 67+ במצב לא מאומץ יש לי את המחשב (ATHLON XP 1800 PALOMINO) כבר 4 וחצי שנים. מה אתם אומרים? שווה להחליף את הHEATSINK? כי את המאוורר החלפתי למקורי של AMD מחבר שלי
-
- 1 תגובה
- 462 צפיות
-
-
אם אני עושה oc למעבד שלי שהוא 2.8 D 820 להוריד מולטיפלייר או להוסיף אני לא מבין כלכך מה עדיף שיהיה פחות מולטיפלייר או יותר ... ואני עושה oc בקטנה מוסיף פשוט קצת אבל אני שואל לידע כללי
-
- 3 תגובות
- 462 צפיות
-
-
כמו בכותרת... אני צריך עזרה. המעבד מאוד ישן עם קירור סטוק. לקירור יש מן שני קליפסים בצבע לבן שתופסים את המאוורר ו\או ההיטסינק... תודה רבה מראש!! :xyxthumbs: עריכה: הסתדרתי! אפשר למחוק!
-
- 1 תגובה
- 462 צפיות
-
-
שלום חברים יש לי כרטיס ASUS 7100 MX2 עם 32MB בזמנו היה מכובד מאוד אבל החלטתי לעשות אוברקלוקינג עם RIVA TUNER התוכנה רשמה לי הפרש בין מהירות ה ליבה למהירות זיכרון ליבה - 160 זיכרון - 150 ניסיתי לחפש מידע בפורום על ההפרש בין המהירויות ומה ההגבלה אך ללא הצלחה מי שיכול לנדב מידע בתודה מראש מערכת : AMD 1.33GHZ 512MB SDRAM 133 ASUS A7V-133C LG 795PLUS
-
- 2 תגובות
- 462 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לקנות מאורר 12 ס"מ הדגשה לביצועים . (משהו יותר מ 2500 סל"ד ,רעש לא מפריע). הבעיה היא שאני לא יודע מה לקנות. אשמח לעזרה. תודה לכולם
-
- 2 תגובות
- 462 צפיות
-
-
היי, האם מעבד זה הוא טוב לאוברקלוקינג ולכמה אפשר לעלות אותו כמובן ם לוח GIGA BYTE 965ds3 תודה.
-
- 1 תגובה
- 462 צפיות
-
-
שלום, בשבוע האחרון חרשתי את האינטרנט בשביל למצוא את גוף הקירור, שיעשה את העבודה הכי טובה לפרסקוט בתושבת 775. שני הפרמטרים שחשובים לי הם קירור ושקט, בסדר הזה. מהמידע שהשגתי, שני הפיינליסטים הם XP-120 של תרמלרייט וה- 7700-AlCu של זלמן (ויתרתי על הדגם של הנחושת המלא. 918 גר' נראה לי הרבה מידי כדי לשים על לוח-אם אנכי, וככה גם הבנתי מאתרים אחרים). הבנתי, שה-XP-120 יתן תוצאות קירור יותר טובות מהזלמן, כאשר הרעש זהה. העניין הוא, שכדי לשים אותו על 775 צריך לוחית, שקונים בנפרד, ולא הצלחתי למצוא חנות שמוכרת אותה. מישהו מכיר מקום כזה? חוץ מזה, הייתי רוצה המלצות על המאוור שיתן את התוצאות הכי טובות על ה-XP-120. לצערי, מאווררים של חברות כמו Globe, שמצאתי עליהם המלצות באתרים בחו"ל…
-
- 4 תגובות
- 462 צפיות
-
-
לילה טוב יש לי geforce fx 5200 אני מעוניין לעשות לו אובר קלוק עכשיו לפני איזה חודש התקנתי עליו מאוורר ואז העלתי (לא זוכר כמה) דרך ההגדרות ולא ראיתי שיפור, עכשיו אין עליו מאוורר ואני שואל האם שווה לעשות לכזה כרטיס מעפן אוברקלוק יצא לי מזה משהו? וגם אם כן מה? ד"א-איזה תוכנה בודקת את החום של כרטיס מסך תודה ולילה טוב
-
- 1 תגובה
- 462 צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש בפורום. אשמח לשמוע את דעתחם לגבי המעבד הנ"ל בהקשר של עד כמה אפשר למשוך אותו ב oc עם קירור כגון tt big BIG TYPHON 120 VX ? ובכלל מה חוות הדעת הכללית על דגם זה . (אני מעוניין לרכוש אותו למחשב המיועד למשחקים ודווקא בגלל הורדת המחירים זה נשמע סביר) וגם מה חוות הדעת על זכרונות ה CORSAIR 2048MB (1024MB X2) DDR2 800MHz DUAL CHANNEL KIT עד כמה הם תואמים מערכת oc? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 461 צפיות
-


