עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by frogman,

    היי ושלום לכולם אני משתוקק לדעת איזה מעבדים עדפים ל אוברקלוק ממסדרות שציינתי ? עד עכשיו ממש לא אהבתי את המעבד E6550 שניסיתי . הקודמים שהיו לי E6300 E6400 היו מעולים וגם לאחר אוברקלוק של 50% עבדו בצורה יציבה וגם הטמפ' היו מעולות .... ה E6550 בקושי בקושי מצליח להגיע ליציבות על OC 40% וטמפ' ממש לא מציאה אז מה אתם אומרים חברים מה עדיף? ולאיזה מעבד באותם תקציבים עדיף להחליף (E6600 אפשרות?)

    • 1 תגובה
    • 463 צפיות
  2. Started by avi.hagit,

    מה זה אובר קלוקינג ? ואיך עושים את זה? ומה זה נותן לי במחשב?

    • 1 תגובה
    • 463 צפיות
  3. Started by InFecT[0]r,

    האם אפשר לפתוח צינורות ל LEADTEK WinFast PX7600 GS TDH 256MB PCI-E

    • 4 תגובות
    • 463 צפיות
  4. Started by blabla2002,

    חברה אני משתגע אין שם מקום שאני יכול לקבוע את היחד כך יוצא שאני בבס של 300 אם זכרונות במהירות של 200 יש מקום לקבוע כי אני לא רואה

    • 3 תגובות
    • 463 צפיות
  5. ועוד כמה צעצועים של Evercool כמו הקירור לכרטיס מסך שסוקר באתר וקירור אוויר שכולל בתוכו קירור מים דברים שבאמת וכמעט לא נראו בארץ ואיך לדעתכם מיני טייפון שווה?!

    • 2 תגובות
    • 463 צפיות
  6. והאם זה בסדר לסגור אותו או להחליש אם אני לא גורם לו להתאמץ (רק אינטרט או מוזיקה נגיד?)

    • 1 תגובה
    • 463 צפיות
  7. Started by STi,

    שלום, אני מחפש קירור למעבד שאני יקנה, יש לי לוח ASUS m2n sli deluxe OC מתוכנן בעתיד, בגלל זה אני לא רוצה לקנות סתם את הגוף קירור שמגיע עם המעבד, אלא כבר לקנות את הקירור היותר מקצועי כנראה אני ילך על ה-3800+ (מעבד) הספק הוא NEO HE 550W וזהו פחות או יותר אני מחפש משהו בסביבות מחיר של 200 גמיש... תודה מראש אנשים!

    • 2 תגובות
    • 463 צפיות
  8. Started by JezpeRR,

    יש לי מחשב: AMD Athlon XP 1800+ Gigabyte GA-7VKML G-Force 4 mx 440 256MB DDR PC2100 עשיתי אובר קלוק ל-2000+ והמחשב לא עלה....( לא עלה הווינדווס) אחר כך הורדתי - 1900+ והמחשב נתקע לי בווינדווס המעלות נעות בין 43-47 במנוחה...האם זה נורמאלי ומה אני יכול להשיג עם מחשב כזה באובר קלוק.... ד''א הקירור שיש לי זה מאורר רגיל על המעבד ( Matrix - משהו כזה...) זה מאוורר כזה עם נאון עליו ...

    • 4 תגובות
    • 463 צפיות
  9. לילה טוב, המפרט של המחשב שלי כמעט מוכן ומה שחסר לי כדי לסגור אותו זה החלטה לגבי הקירור מארז הנוסף (שעולה גרושים, אבל חשוב..) הנה המפרט (אם זה משנה משהו לגבי ההחלטה..): עכשיו הדבר היחיד שנותר לא מוסכם זה הקירור מארז.. אני מחפש משהו טוב/שקט/זול עד כמה שאפשר (למרות שזה גרושים). התוכלו לעזור לי? בתקווה ותודה, יונתן

    • 2 תגובות
    • 463 צפיות
  10. Started by IGk,

    קניתי לפני שלושה ימים X800GTO של SAPPHIRE (ליבה R-420 אני חושב) עכשיו בדקתי ב EVERST הטמפ' במנוחה היא 44 מעלות (עם אימיול עובד) ובמאמץ סביבות ה 54 מעלות העם זה נורמלי או שזה חם מדי? המעבד הוא פנטיום 4 3 גיגה הרץ PRESCOTT לוח של ASUS P4P800E DLUX המעבד עובד על 40 במנוחה ו-61 במאמץ העם גם זה נורמלי?

    • 1 תגובה
    • 463 צפיות
  11. Started by eladh7,

    שלום לכולם אני חדש באתר. בקיצור יש לי בעיה באובר קלוק אז ככה.(המפרט של המחשב שלי בקובץ המצורף ששמתי) העלית את הבאס למעבד מ 100 באס ל 170 באס,(כאשר המעבד היה בתדר של 1150 מגה הרץ ל 1960 מגה הרץ), עכשיו אני מנסה להעלות את הבאס עוד והמחשב ניתקע לי בעליית המחשב. אז השאלה שלי היא, בייחס לזיכרונות והרכיבים שלי במחשב כמה להעלות את המתח לזיכרונות ? , או אם זה גם למעבד? (בוולט!) בתודה אלעד [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 463 צפיות
  12. Started by rafi-s-,

    מחפש קירור אוויר לאובר למעבד הזה תודה

    • 2 תגובות
    • 463 צפיות
  13. Started by uuzar,

    שלום לכולם יש ברשותי מעבד QX6700 עם מאורר סטנדרטי של INTEL שמגיע עם המעבד ולוח של ASUS P5B-E וע"י הלוח הורדתי את מהירות מאורר מ - 3000 סבובים ל - 1000 שגרם למחשב לעבוד בשקט יותר אבל המחשב די מרעיש עדין כיצד ניתן להשקיט את המארז שהמחשב יעבוד יותר בשקט יש לציין שהמחשב עובד כל הזמן וגם בלילה וז שומעים אותו חזק יותר תודה

    • 1 תגובה
    • 463 צפיות
  14. הורדתי כבר כמה גרסאות של אוורסט ובכל גרסה שאני נכנס לבדוק טמפרטורה ב-sensor זה פשוט מעלה מסך אפור בתוכנה בעוד שהאופציוץ האחרות פועלות מה אני יכול לעשות? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 463 צפיות
  15. Started by gilibong,

    אהלן חברים יש לי שאלה אני משתמש בתוכנה לבדיקת מעלות בשם hmonitor ויש לי משהו שם שכתוב cpu2 מה זה?

    • 3 תגובות
    • 463 צפיות
  16. Started by kobibo,

    היום הרכבי בשעה טובה את ה TT ToughPower 600W במחשב וכמובן חיברתי את שני הקונקטורים של ה 8 פין וה 6 פין לכרטיס. התקנתי את הדרייבר החדש שיצא ל ATI וראיתי שבעקבות חיבור שני הקונקטורים לכרטיס נוספה אופציה נוספת ב ATI Catalyst הנקראת ATI OVERDRIVE שבאמצעותה ניתן לבצע O.C לכרטיס. רציתי לדעת למה התדרים של ברירת מחדל הינם: לליבה507 ולזיכרונות 514 , הם לא היו אמורים להגיע כבר כ Default לליבה 600 ולזיכרונות 800 ? רק שפותחים את האופציה של ה O.C ומתחילים לעלות תדרים רואים שבליבה זה מתחיל מ 600 ובזיכרונות זה מתחיל מ 800. נ.ב. כשהתחלתי לבצע O.C באמצעותה דרך האופציה של ה Auto Tune הליבה הגיעה כבר מעל 800 וזה היה נראה כאילו היא יכולה עוד להמשיך ולהמשיך...

    • 1 תגובה
    • 463 צפיות
  17. Started by Sunny Jim,

    אני מקבל את המחשב שלי כנראה עד סוף השבוע, ואני רוצה להיות מוכן מראש למה שאני מתכוון לעשות... הבעיה שלי היא כזאת: מעבד:E6300 זכרונות PQI 2G 667 CL5 DDR2 יש לי גם קירור טוב למעבד(FREEZER 7 PRO) אז לא אמורה להיות שום בעיה להעלות את הFSB ל333... מה לגבי מעבר? האם אני מבין נכון שאם אני רוצה להעלות עוד את הBUS אז אני אעשה בדרך אוברקלוק גם לזכרונות? עד כמה הזכרונות הללו נחשבים לטובים באוברקלוק? כמה פוטנציאלית אני יכול להגיע איתם?

    • 2 תגובות
    • 463 צפיות
  18. Started by shaharo,

    אני משדרג את המחשב ורוצה לעשות לו אוברקלוק רציני בניתי את המערכת הבאה אשמח להצעות ולשיפורים AMD +2500 Mobile Barton 266 Mhz GeIl Value w/hs 512mb pc3200 400 mhz Abit AN7 Radimax Scorpio +5 tt fans extreme volcano 12 (הלוח שלי לא מתאים לזלמן 7000 ואין לי בעיה אם הרעש) Artic Silver 5!

  19. לאחר שעברתי דירה לפני כחודש, צצה לי מדי פעם כשאני מפעיל לראשונה את המחשב הודעה שמאוורר המעבד לא נע במהירות מספקת ועליי ללחוץ F1 כדי להמשיך. אחרי שהמחשב כבר עובד ואני עושה ריסטרט, ההודעה לא צצה שוב. אבל הטמפ' של המעבד גבוהה מאוד... (מעבד AMD 3800X2 והטמפ' 72) האם עליי לקנות מאוורר חדש או אפשר לעשות כאן משהו? תודה.

  20. Started by TearecioNN-,

    http://www.siz.co.il/my.php?file=zq2mmjzmz2mf.jpg מה שסימנתי... לדעתי זאת הבעיה שלי שהמחשב לא עולה בהדלקה. המפרט: Q6600 ASUS P5K-E CORSAIR 800MHZ 2GB CL4 ENERMAX NOISETAKER 485W BigTyp VX 120 http://www.siz.co.il/my.php?file=l4gmnmrjjqmo.jpg מתח זיכרונות 2.1 איך אני מייצב? לאיזה מתח זה קשור?

    • 3 תגובות
    • 462 צפיות
  21. אוקי יש לי כמה שאלות חבר'ה. יש לי את הכרטיס X800GTO2 של רדאון. פתחתי אותו ל16 צינורות. עכשיו מפה אני תקוע, אין לי כלכך רקע של אוברקלוק,זו פעם ראשונה. מה אני אמור לעשות? איך בודקים כל הזמן טמפ', איזה תוכנה, לכמה אני אמור להגיע, כמה הטמפ' צריכה להיות כרגע במנוחה וכמה אסור שיגיע? תודה על העזרה.

    • 1 תגובה
    • 462 צפיות
  22. Started by ArielN,

    זהו המפרט שלי: AMD 2500+ BARTON ABIT NF-7 TWINMOS 512MBDDR 3200PC WD 120GB 7200RPM 8MB ATI RADEON 9700 NOT PRO מארז רגיל עם חלון בצד, מאוורר אחד בצד המחשב, וקירור על המעבד של Thermaltake Volcano 7. הממוצע של המעלות במחשב הוא בין 55~60 מה אתם אומרים יש מצב לאוברקלוק לכרטיס מסך? אל תגידו לי "אם תקנה זה וזה אז כן", עם מה שיש לי כרגע, זה אפשרי?

    • 1 תגובה
    • 462 צפיות
  23. שלום לכולם , עברה במוחי מחשבה לפני כמה ימים לשדרג את השילוש שלי למשהו קצת יותר חזק כמו 2.8C עם לוח וזיכרונות טובים אבל אחרי הבדיקות ראיתי שזה הוספה של לא מעט כסף ( 1000 ש"ח )שאני לא בטוח שהוא שווה את ההשקעה ביחס להבדל הביצועים שאני אקבל. בכל מקרה חשבתי אולי לנצל יותר את המערכת מבחינת האוברקלוק כי אני זוכר שקראתי פה על אנשים עם מעבד כמו שלי שהגיעו לתוצאות יפות מאוד אפילו עם קירור סטוק של INTEL , משהו כמו 3.0 - 3.4 ג'יגה אם אני לא טועה. הבעייה העיקרית שלי כרגע היא שהלוח ( <-------- מפרט ) לא מסוגל להתמודד כמעט בשום אוברקלוק . זה מניסיון אישי וגם מבדיקות שעשיתי באיטרנט על הלוח והביקורת עליו רשמו שהוא חלש מאוד לאוברקלוק.. המקסימום שהגעתי איתו ביציבות מלאה הוא 2.6 ג'…

    • 3 תגובות
    • 462 צפיות
  24. Started by יניב51,

    שלום לכולם אני מתכוון לרכוש שני מאוררים חדשים, חשבתי על אלו: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4900 להוציא אויר, מאחורה מתחת לספק http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4897 מכניס אויר, מקדימה מול ההארד דיסק. אני חייב שהקדמי יהיה 80X80X25 כי יותר גדול מזה לא נכנס... מה דעתכם? עוד שאלה, האם יש לכם מושג כמה דציבלים מאורר ג'נרי מוציא? כאילו יש לי עוד שנים עם לדים שקיבלתי עם המארז, במידה ואני אחליף אותם לעוד שניים כמו השני שציינתי, אני אקבל פחות רעש? תודה מראש, יניב

    • 2 תגובות
    • 462 צפיות
  25. Started by most,

    קניתי מעבד 3800+ סוקט 939 אבל בחבילת TRAY אז ככה שהוא בא בלי מאוורר... קניתי מאוורר Speeze Dolphinreef דגם:EE787S3 (אני כמעט בטוח..) מה אתם יכולים להגיד לי על המאוורר הזה? הוא יותר טוב ממאוורר סטוק?

    • 2 תגובות
    • 462 צפיות

דיונים חדשים בפורומים