אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי כרטיס ישן Radeon 9100 והמאורר שלו ניסרף אז הורדתי גם את הלוחית קירור שלו עכשיו איך אני מדביק או מצמיד לוחית מחדש שמעתי יש איזה דבק מיוחד או משהו כזה עם מישהו יכול להסביר לי קצת ... תודה מראש...
-
- 1 תגובה
- 463 צפיות
-
-
היי אני רוצה לקנות מחשב חדש ואני רוצה את החלקים הכי טובים לOC אני קונה מערכת קירור מים של ASETEK למעבד,CHIPSET ולכרטיס מסך, אני קונה מעבד E6600 ואני רק רוצה שתמליצו לי על הזכרונות והלוח אם הכי טובים לOC כמה שיותר טוב בשביל המערכת אני רוצה להגיע למינימום 3.2GHZ (כמובן כמה שיותר יותר טוב) התקציב שלי לזכרונות וללוח אם הוא +- 3000 שקל
-
- 0 תגובות
- 463 צפיות
-
-
טוב החלטתי להחליף ת'קירור סטוק שמרעיש ברמות כשהמעבד מתחמם. ויש 2 דגמים במחיר 60 ש"ח שמצאו חן בעיניי איגלו 5062S ואיגלו 5073S http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=2261 http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=1369 שניהם אמורים להיות באותה רמת רעש, ואני לא מחפס ביצועים מיוחדים (לוח אם של אינטל=אין OC). בקשר לחנות-חבר שלי בדיוק יהיה מחר בIQPC אז במקום להזמין וכד' הוא יקח לי משם- אז בלי לשנות חנויות במיוחד, תודה. לפי המידע באתר הוא מתאים עד פרסקוט 3.4 (לי יש 3.0) אבל תלוי בזרימת אוויר. - יש לי מאוורר בדלת שמזרים אוויר למארז לאחר ההקדמה- השאלות א. יש בינהם הבדל\מי עדיף? חיפסתי קצת בינצ'ים או נתונים ולא מצאתי משו מעניין ב. בקשר לשקט אני שקט, אבל הביצועים- כל עוד…
-
- 0 תגובות
- 463 צפיות
-
-
יש לי מעבד AMD ALTHON 64BIT +3200 הלוח הוא DFI LANPARTY ULTRA-D NF4 זיכרונות של OCZ עם תזמונים של 2.5-4-4-8 אני רוצה להעלות את התיזמונים אבל אני לא יודע איך או איפה אני משנה אותם בביוס .כי כאשר העלתי את מהיאות הבאס ל240 תוכנת הפריים95 הראתה לי ERORS אז אמרו לי שצריך להעלות את התיזמונים של הזיכרונות... תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 463 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם יש בארץ עוד חנויות שמוכרות ומתעסקות עם בלוקים של Danger Den. חשבתי לבנות בלוקים, אבל אחרי בירור הסבר שלחבר של אבא שלי אין את הכלי המתאים, אולי אני אמכור את הנחושת שקניתי. בכל מקרה, אני אשמח לדעת אם יש עוד חנויות בארץ שמתעסקות עם מכירת בלוקים של DD מלבד פנדס. תודה מראש, אור.
-
- 0 תגובות
- 463 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש ברשותי את המארז Transformer Sunbeam ויש לי במחשב בקר מאוררים שקניתי. אז השאלה שלי איך אני יכול לעשות את המאוררים של המארז יותר שקטים כי יש רעש כמו טרקטור אז אמרו לי שאני צריך בקר מאוררים אז קניתי אז עכשיו מה אני צריך לעשות כרגע המאוררים עובדים במהירות 12 VT והמירות היא 2000 סל"ד אמרו לי שאני צריך להוריד את המהירות שהיא 12 VT,אז הבעיה אצלי היא שאני לא יודע לאיזה מהירות להוריד את המאוררים .מ12 VT תודה
-
- 1 תגובה
- 463 צפיות
-
-
שלום,יש לי מחשב עם מעבד 820D,והוא תמיד בלואד של 40-90 .. בקיצור הורדתי את התוכנות שמפריעות וזה..הלואד ירד אבל עדיין יש לו מעלות של 50-70 והמאוורר רק על 1500(של המעבד) כדאי להחליף קירור?
-
- 0 תגובות
- 463 צפיות
-
-
היום ניקיתי את המאורר של המעבד(אינטל דואל קור 3400) ואחרי שחיברתי והכל הדלקתי אותו והוא נכבה לי תוך עשר שניות, לפני שהוא רשם הודעה שטמפרטורות המעבד(CPU Temp) יותר מידי גבוהה, והוא גם רושם שיש בעיה באוברקלוק.. אני לא כל כך מספיק לקרוא לפני שהוא נכבה.. למישהו יש מושג?? תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 463 צפיות
-
-
יש לי geforce 4 mx 440 se כרטיס מסך- העלתי עם power strip את קצב הרענון של המסך מ75hz ל 85hz איפה אני אמור לחוש בשינוי אם בכלל? ואני רוצה להעלות את המהירות הכללית של הכרטיס כמו שנכתב במדריך אתם אומרים כדאי לי או לא ואילו דברים אני צריך לקחת בחשבון? ביוס- אני לא מצליח להיכנס לביוס, אומרים לי שאני לא ימצא שם משהו ל oc יש איזו תוכנה שאני יכול להשתמש בה? תודה..ניר. אהה.. ומה זה אומר memory clock ן- engine clock? תודה..
-
- 0 תגובות
- 463 צפיות
-
-
כי הרי הבחור הזה http://hwzone.co.il/ocdb/index.php?action=viewinfo&project_id=848 הגיע ל4GHZ עם קירור אוויר. כרגע במנוחה המעבד הוא 25 מעלות
-
- 0 תגובות
- 463 צפיות
-
-
דרך איזו תוכנה אני יכול לשנות את מהירות הסיבוב של המאוורר של הכרטיס מסך? אני אשמח לקבל לינקים וסקרינשוט עם הסבר כיצד לעשות זאת. בתודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 463 צפיות
-
-
אני הולך לקחת את המחשב בעבודה של אבא שלי שהוא פנטיום 4 (פרסקוט) עם תושבת LGA775 עוד כמה חודשים אני מתכנן לקנות מחשב חדש עם הQ6600, ורציתי לדעת אם אני יקנה עכשיו קירור לפרסקוט, האם הוא יתאים לQ6600? אם כן איזה כדי לקחת (אני הולך להזמין אותו אם מNEWEGG או מhttp://www.frozencpu.com) תודה
-
- 4 תגובות
- 463 צפיות
-
-
הייתי רוצה לדעת מה אומרים חכמנו לגבי ההצהרה של היצרן לגבי 33 מעלות(בהתאם למעבד) והאם מישהוא התנסה עם הלוח שבנידון עם מעבד E6750 ומה המעלות המינימליות לא בעומס.
-
- 0 תגובות
- 463 צפיות
-
-
יש לי AMD XP 2500 ואני לא כולכך מרוצה מהקירור חשבתי לעצמי להוסיף CoolerMaster Areo Blower AAB-V81 עליו ורציתי לדעת אם זה יתן טמפרטורה טובה יותר ?
-
- 4 תגובות
- 463 צפיות
-
-
אם אני משחק משחק אסטרטגיה בזמן אמת לדוגמא age of empires 3 ולאחר שיש נגיד יותר מ150 חיילים על המסך... בשביל שלא יהיו לאגים, צריך להעלות את הליבה או את כמות הזיכרון?
-
- 2 תגובות
- 463 צפיות
-
-
כמו שאמרתי אני הולך לעשות אוברקלוק למעבד שלי ואני רוצה לדעת מה זה המתח בביוס ? איך הוא משפיע לי ב-oc למעבד? וכמה אני צריך לשים את זה ? כלומר ביחסים או לפי כמות oc שאני מעלה?
-
- 1 תגובה
- 463 צפיות
-
-
האם זה ייתכן? את המאוורר הנ"ל קיבלתי עם המעבד AMD 3200 לפני חצי שנה במחיר מוזל: http://www.tr2tt.com/products/coolers/m6se/m6se.htm ובזמן האחרון הוא מתחיל ממש להרעיש (הוא מעולם לא היה שקט מידי...) האם זו תופעה נפוצה? מה אפשר לעשות? אם אתם ממליצים לי להחליף את המאורר - אז איזה דגם מומלץ למיפרט שלי (מחשב HTPC, ALWAYS ON).?
-
- 6 תגובות
- 463 צפיות
-
-
שלום אני מחר כנראה מזמין את המעבד הנ"ל עם לוח MSI 8KNEO רציתי לדעת איזה מאוורר למעבד עלי לקחת... יש בחנות את הדגם VOLCANO 12 ו את הדגם POLO 3 IN 1 ... SILINT BOOST ו SILINT TOWER שעולה הכי יקר 210 שקל אבל נראה ממש ענק ויפה מה המאווררר המומלץ בתקציב עד 210 שקל? לא איכפת לי מרעש ת'אמת אבל אם זה נכון שהמאוורר מגדל הזה כזה שקט אז אולי כדי ללכת עליו? תודה!
-
- 0 תגובות
- 463 צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות את הSI-97 של Thermalright 1. רציתי לדעת אם מגיעה איתו משחה טרמית, ואם כן, האם היא טובה? 2. ראיתי את ה-SilentCat 9CM של Thermaltake ב-newegg ולפי הפרטים הטכניים הוא נראה טוב, מה אתם אומרים עליו, האם יש לכם המלצה למאוורר אחר? 3. אני רוצה להפחית קצת את הרעש במארז, יש לי בו שני מאווררי 120MM ג'נריים שאני חושב שמפיקים הרבה רעש, אז חשבתי לקנות שניים של Enermax ולשים אותם על המהירות הנמוכה ביותר? האם יש לכם המלצה אחרת? אני צריך תשובות במהירות האפשרית מפני שדוד שלי מגיע לארץ עוד שבוע וחצי ואני רוצה להזמין כמה שיותר מהר.
-
- 3 תגובות
- 463 צפיות
-
-
שלום יש לי מעבד amd 2800 ולוח msi delta ilsr זכרונות בתזמונים 333 של kingmax bga אם אני לא נוגע במיכפלה זה מגיע עד ל 180 בלחץ מה אפשר לעשות כדי לעבור את זה חוץ מלהוריד מכפלה תודה לכול העונים
-
- 0 תגובות
- 463 צפיות
-
-
הפנטיום הוא סוקט 478 וה-AMD זה AM2... האם זה אפשרי? תודה..
-
- 2 תגובות
- 463 צפיות
-
-
הקירור שלי זה הקירור שבא עם המעבד המפרט שלי בצד... עד כמה אני יכול להגיע שישאר יציב?
-
- 0 תגובות
- 463 צפיות
-
-
שלום לכולם ברשותי לוח גיגהבייט Intel i875P AGPSet BIOS for 8IK1100 F10 AWARD BIOS עם מעבד 3ג 512 עם 2*256 קינגסטון 400m שאלתי היא כיצד אני עושה לו oc והאם ניתן לבצע זאת ללא תוספת קירור אלא בקירור מקורי אולי הוספתי לו 2 מאוורים קטנים לקרר את ההארד-דיסקים אבל לא יותר הטמפ של המעבד היא 42 43 במצב מנוחה בתודה מראש אלעד
-
- 2 תגובות
- 463 צפיות
-
-
הכ"מ מתחמם יתר על המידה.. מעבר לזה, המאורר שלו מושבת וכך גם המאורר הראשי של המחשב.. שניהם ישנים וזקנים, בני 4 שנים.. בכלאופן, רציתי פתרון קירור זול, שלא מצריך קניית מאוררים שבסוף אני אצטרך להפטר מהם אם אני אקנה מחשב חדש משהו של "עשה זאת בעצמך", קניית קרח יבש ולעשות איתו משו.. דברים בסגנון
-
- 1 תגובה
- 463 צפיות
-
-
עשיתי OC למחשב שלי (מפרט בהממשך) שמתי מכפלה של 11 באס 273 SYSTEM MULTIPLIER שמתי על 3 ו- EIST ו- C1E על ENABLE , עשיתי בתוכנה SP2004 שני בדיקות 1. PRIME SMALL FFTS והשני PRIME BLEND , מה שמוזר פה, שבבדיקות הכל עבר בהצלחה -בלי שגיאות בלי אזהרות, אבל מה ששיחקתי ב- NFS PRO STREET לאחר כ- 30 דקות נהיה מסך כחול, איך זה יכול להיות? מישהו יודע מה הבעייה ? ד"א: בדרך כלל -המסך כחול מגיע כאשר אני עושה באמצע המשחק ESC ואני ממתין איזה דקה אז מגיע מסך כחול ועוד שאלה איך יתכן שה CPU-Z מראה לי במנוחה מהירות של 1638.0MHZ וכאשר אני עבוד עם איזה תוכנה או משהו אז הוא מראה לי מהירות 3.003 ואני חושב שזה מה שגורם לי למסך כחול הנה תמונות: שאני לא עושה כלום: שאני מפעיל משהו: מפרט: A…
-
- 0 תגובות
- 463 צפיות
-


