עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. כידוע הכרטיס הזה פולט המון חום בשל מהירות הזכרון הגבוה וכו' מערכת הקירור המקורית מאוד מסיבית וגדולה והכי חשוב פולטת את החום מחוץ למארז האם כדאי להחליף את המערכת הרגילה באמצעי קירור אחר? יש המלצות מסויימות למאוורר כדי להוריד את החום באוברקלוקינג? האקסלרו X2 פחות טוב מהמערכת המקורית בהורדת הטמפרטורה

    • 3 תגובות
    • 464 צפיות
  2. Started by a-gold,

    שלום לכולם אני רוצה לקנות את המאורר הזה http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4901 ורשום שהגודל שלו 92 , ראיתי שיש גם מאוררים שהגודל שלהם זה 90 רציתי לדעת אם באמת יש שני סוגי גדלים או שכולם זה 90? פשוט לי במחשב יש 90 רציתי ללכת לקנות את ה AC שהוא 92 ובסוף לא רניתי כ פחדתי שלא יתאים מבחינת הגודל.

    • 2 תגובות
    • 464 צפיות
  3. שלום לכולם, קראתי לא מעט ביקורות באתר זה, ואני שמח לומר שהן כתובות בצורה עניינית, וכוללות תמונות ופירוט טוב. הבעיה היא שיצאתי קצת מבולבל מכל האפשרויות, ובגלל זה אני פונה אליכם כאן בפורום להמלצות. יש לי מחשב שמיועד רק ליישומים "רגילים" (החריגות היחידות הן Visual Studio, שזו סביבת פיתוח למתכנתים). אין שום over clocking, ואני לא מחפש את זה כרגע (אני חושב שכאן איבדתי 80 אחוז מהקוראים... ) המפרט הכללי הוא: Intel Celeron 2GB לוח אם Asus P4S8X-X מארז Tower רגיל מכיוון שהמאוורר הרגיל למעבד התחיל לעשות רעש, חשבתי שאולי כדאי לי להחליף אותו בחדש. ואם כבר חדש - אז אולי שווה להשקיע במשהו שיהיה גם יותר שקט מהממוצע. מה דעתכם? מה מומלץ?

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  4. Started by AcidBurn10,

    שלום חברים , יש לי שאלה לגבי זיכרונות ו-OC. יש לי כרגע 1GBx2 של OCZ 4-4-4-15 אני רוצה להוסיף עוד זיכרון עכשיו השאלה שלי היא אם עדיף , מבחינת OC , לשים עוד 2 סטיקים זהים של 1GB כ"א , כלומר שסה"כ יהיה 4GB (עם מערכת 32bit שתזהה רק 3.25GB). או שאפשרי לשים עוד 2x512 שסה"כ יהיה 3GB זיכרון. אני שואל , כי קראתי שלעשות OC עם 4 סטיקים של ג'יגה קצת יותר בעייתי .. (אני יודע שאני לא ארגיש כ"כ הבדל בין 2 ל-3. ובמיוחד לא בין 3 ל-4 כי אני עובד עם XPx32bit. אבל המחיר של הזיכרון ממש מפתה ) או שזה בכלל לא משנה וכל מה שחפרתי פה שטויות? תודה!

  5. Started by shay7629,

    בינתיים אחרי שמכרתי את ה7600GT ועד שאחסוך ל8800GTS , אני משחק בקקה עם 7100GS PCI-E ,TURBOCACHE 128MB up to 512 הכרטיס בSTOCK עובד על 350\1000 עם קירור פאסיבי , התקנתי עליו מאורר ועשיתי עליו OC ל465\1650 כל זאת והוא לא עובד את ה55 מעלות במאמץ. הכרטיס מוציא ב 3DMARK03 1350@2450 מעבר לתדר המצויין הכרטיס נחלש ומוציא פחות ב3DMARK ,ואם אני מגזים אז גם יש ארטאפקטים. השאלה שלי היא האם יש דרך להוציא מהגרוטאה הזאת יותר? איך מעלים מתחים? עושים FLASH? חיפשתי ולא מצאתי אשמח לעזרה

    • 1 תגובה
    • 464 צפיות
  6. Started by NaorYfrach,

    תקשיבו לכרטיס מסך שלי 8600GT לא הייתה לי שום בעיה לעשות OC והעליתי לו בלי שום קירור נוסף את הליבה מ600 ל650 ואת הזיכרונות מ720 ל975 בעזרת הריבטורן . בקשר למעבד אני מת אבל מת לעשות לו כבר OC כי כולם יודעים כמה המעבד הזה חלש יחסית אבל הבנתי שאחרי OC הוא יכול ליהיות מאוד טוב ואין לי בעיה תאמינו לי שאין לי שום בבעיה לקנות לו קירור חדש וטוב בכמה מאות שקלים . אבל הבעיה היא אחרת כרגע , אני לא מוצא את המקום בכלל שדרכו אני מעלה את הBUS של המעבד שלי רק של הזיכרונות אני מוצא ואיך לשנות להם תדרים אבל משום מה בBIOS אין לי שום אופציה שמעלה את הBUS חפרתי את כל הBIOS כבר עשרות פעמים ולא מצאתי שום כלום כנראה הלוח העלוב שלי לא תומך בOC דרך הBIOS . אתם חייבים למצוא לי כל דרך שהיא לעשו…

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  7. Started by the kooks,

    שלום. אני בקרוב קונה מחשב ורציתי שתמליצו לי על 2-3 לוחות אם טובים של DFI או חברה אחרת המליצו לי על DFI DIFINITY מישהו מכיר ? יכול להגיד לי האם הוא יהיה טוב אני לא מתכנן OC רציני מאוד המעבד יותר מעניין אותי ואם אני ארצה גם לעשות לכרטיס מסך שהלוח אם לא יגביל אותי.. אז מה אתם אומרים על הלוח הזה הוא היה טוב לOC? (אני אכול פשוט לעלות מתח ובאס למעבד נכון) אני הולך על AMD אני חושב שהם עובדים בשיטה אחתר לא FSB תקנו אותי אם אני טועה..

    • 5 תגובות
    • 464 צפיות
  8. Started by The_Byter,

    תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  9. Started by carman6,

    שלום לכולם! הייתי רוצה להתחיל ללמוד על נושא האוברלוקינג ונכנסתי ללשונית המדריכים באתר ואני רואה שחסר את מדריך האוברקלוקינג מספר 1. מישהו יכול לעזור?

    • 1 תגובה
    • 464 צפיות
  10. איך הפאנל הזה: THERMALTAKE 5.25" X CONTROLLER LED LIGHT 4 CHANNEL VR FAN KIT : A2140 אמין?? טוב? דרושה תגובה תוך שעה עד שעה וחצי מקסימום...תודה רבה מראש חבר'ה

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  11. Started by Arturh87,

    כמה oc אפשר לעשות למעבד ATHLON XP 2000+ עם לוח EPOX KT400 ו512DDR

    • 2 תגובות
    • 464 צפיות
  12. Started by Yaron-Cohen,

    איזה משחה זאתי?? עדיף עליה AS-5??

    • 3 תגובות
    • 464 צפיות
  13. Started by The_magament,

    שלום כולם... כל הזמן כולם מדברים על אוברקלוק ואוברקלוק, ולמרות שאני יודע מה זה ועשיתי פעם או פעמיים יש מיליארד דברים שאני לא כל כך מבין... 1. מהי בדיוק מהירות ה-BUS של הלוח, ואיך היא קשורה למהירות של המעבד והזיכרון? 2. למה עדיף E4300 לאוברקלוקינג ולא E6300?? 3. מה זה אומר לשנות את יחס המעבד/זיכרונות (הרבה פעמים אומרים לשנות את זה ל-1:1)? תודה על התשובות!

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  14. שלום, יש לי זכרונות 512MB של Samsung PC3200 400MHZ עם צ'יפים של TCCC, השאלה שלי היא: מה המקסימום מתח שאני יכול לתת להם לעבודה למשך זמן ארוך, זאת אומרת שהם יעבדו עם המתחים האלו לתקופה ארוכה מבלי להיפגע או שיגרם להם נזק כלשהו, תודה.

    • 4 תגובות
    • 464 צפיות
  15. Started by samigol,

    שמעו לא הבנתי מה הקטע של כל הענין הזה כי אני לא ימשיך את ההגדרות של ההמהרה כי זה לא בריא למחשב אז מה הקטע אם זה לא עוזר לי בזמן שאני משחק באיזה משחק אז מה זה משנה לי?

    • 2 תגובות
    • 464 צפיות
  16. Started by RedBuLLNOAM,

    אהלן, מה צריך בשביל לעשות אוברקלוקינג לכרטיס מסך הזה מבלי שיקרוס? ניסיתי עם תוכנת ATI TOOLS ולא הלך... מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 464 צפיות
  17. Started by redti,

    בבעלותי כרטיס אחד של 512 MB מניח שזה DDR ברצוני לדעת איזה סוג זיכרון זה מה מהירותו ואיזה חברה (לא חייב) אני רוצה להמהיר את הזיכרון.. ולפני זה הייתי רוצה לדעת מה יש ברשותי אז אתם יכולים בקשה להביא לי פה קישור או שם של תוכנת חינם או ניסיונית שתמסור לי נתונים על גבי זכרוני

    • 2 תגובות
    • 464 צפיות
  18. יש לי מעבד PEN D 930 (פרסלר) והוא עובד במנוחה על 50 מעלות...האם זה הגיוני? בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 464 צפיות
  19. העם הטוניק יתאים ללוח אם שלי שהוא ABIT AW9D-MAX?

    • 1 תגובה
    • 464 צפיות
  20. אנוכי: E6400 @ 3.36, באס 420. במאמץ החום בלתי נסבל (בקרוב תוצאות על ירידה בטמפ' ע"י מאוורר 92מ"מ שמכוון אל הצ'יפסט).

    • 2 תגובות
    • 464 צפיות
  21. שלום, יש לי שאלה קטנה, כאשר עושים אובר קלוק למעבד, מזאת אומרת - יחס הזיכרונות 1:1 לבאס,? לא ממש הבנתי מהו היחס הזא, מה צריך שמהירות הבאס תיהיה בדיוק למהירות הזיכרונות? כי אצלי לאחר האובר קלוק, הבאס של המעבד הוא - 173 ומהירות הזיכרונות אחרי האובר קלוק הוא 347 מגה הרץ, וזהו לא יחס של 1:1, אז מהו העניין פה?? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  22. Started by Ninja,

    קירור לכ.מסך...האם הוא יתאים לי ל R9700np של Power Color? http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=138&code=013 תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 464 צפיות
  23. http://img277.imageshack.us/img277/7098/untitled4ux.jpg למה זה מראה כאילו זה מסוכן? זה קורה כשאני מוריד את הרמה של הזיכרון..זה הגיוני? ואם אני מעלה את הרמה אז זה לא מראה את הסימן קריאה..אפילו אם אני מעלה עד הסוף..

    • 1 תגובה
    • 464 צפיות
  24. Started by tehnodrom,

    נראה לי שיש משהו לא טוב במחשב או משהו.... רק ווינאמפ ואיי סי קיו עובדים... אלה המעלות: לוח אם - 24 מעבד - 58 הארד דיסק - 30 יש לי מעבד אינטל פנטיום 4 2.0 וקירור רגיל של אינטל....לא נראה לי שהמעבד צריך להיות גבוהה כלכך נכון?

  25. המפרט שלי מופיע בתתימה. אני רוצה להבין קודם כל - למה הציעו לי פה ושם להוריד מכפלה למעבד ולהפגיז ב FSB - כשזה אומר תכלס בעצם - פחות OC למעבד ויותר למערכת כולה? אם אני עושה OC אז לא הגיוני להרביץ את הOC המירבי למעבד? למה להויד מכפלה אם כן ? (שוב תסתכלו במפרט שלי- המעבד לא משמש כמגביל לOC) ועוד שאלה- לבעלי לוחות 8KDA3 למיניהם- בביוס יש אפשרות לHIGH PERFORMANCE - מה זה עושה בעצם? אם אני עושה OC אז להשאיר את זה בOFF? או להפעיל את זה? (אינ פותח את את'רד הזה , לגבי כל השאלות שיהיו לי לגביי OC כי מצאתי את עצמי נדחף פתאום לתרדים אחרים וזה לא מנומס אז החלטתי לפתוח את שלי

דיונים חדשים בפורומים