עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. טוב הגעתי מ- AMD Athlon 2500+ XP 1.8GHZ ל- 2800+ @ 2.1GHZ אני כרגע על 196BUS אבל שאני מעלה יותר (201 למשל) המחשב קופא אחרי שהוא עולה לווינדווס ואני חייב לעשות ריסט לא העליתי מתחים לשומדבר חוץ מזה ששמתי את הזכרונות על האפשרות של ה-166MHZ אם אני שם על משהו אחר כמו 133/200MHZ המחשב לא עולה יש איזה משהו שמגביל אותי ולמה אני לא יכול להמשיך ב-OC?

    • 3 תגובות
    • 465 צפיות
  2. Started by galgul,

    256mb ddr2 כעת הוא פועל על התדר המקורי: 600MHZ - CORE MEMORY- 1400MHZ נראה לי שכדאי שאאיץ את ה CORE של הכרטיס בלבד, כי אין על ה MEMORY מאוורר. כמה כדאי להאיץ, והאם זה יעלה בכמה FPS? תודה.

    • 2 תגובות
    • 465 צפיות
  3. היי, אני עושה "סקירת מאווררים" באינטרנט כי אני מתכוון לקנות כמה מאווררים למארז, בת'רד הזה אני רוצה לשאול על המאוורר המדובר של TT 0 הלבן הזה ). כתוב שיש לו רק 16dba ו-62cfm שזה ממש ממש מקרר וחמש ממש חלש, זה בכלל לא הגיוני, אולי זה בגלל שהיה כתוב Max. Air Pressur, אז מישהוא יכול להגיד לי בערך מה ה-cfm שלו ב-16dba או ב-21dba??? תודה

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  4. הדרך לאוברקלוק רצופה במכשולים... אוקיי, הפעם זה בזכרונות. אחרי שהצלחתי לשמור על מהירות ליבה שלאחר אוברקלוק אחרי אתחול מחשב ע"י כניסה למתקדם של אפשרויות כרטיס המסך שלי וקביעה על Manual Overclocking, התחילו הבעיות במהירות הזכרונות. הצלחתי להישאר יציב על 500Mhz (נו...5700LE), אבל אחרי אתחול המחשב, המהירות חזרה לסטוק המקולל - 400Mhz. מה עלי לעשות?

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  5. Started by tintin,

    tr x-90 עם מאוורר VANTEC TORNADO למעבד p4 2.8 c על לוח אם ai7 האם הוא יתאים כי הסוקט בצורת מעויין לא מלבן? והאם זה יותר טוב מה SP94 וה ZALMAN 7000CU? ושאלה אחרונה. איך אני יכול לכוון את המאוורר הטורנדו לאיזה מהירות שאני רוצה כי זה נורא גבוה 55DB ואיפה אפשר לקנות את שתיהם בזול ... האם ה X-90 הוא רק בפנדה? כי אני מעדיף לקנות במקום אחר. תודה. תענו על כל השאלות כי כולם חשובות באותה מידה.

  6. Started by Emms12,

    היי! אז ככה, הבעיה שלי היא כזאת: ההורים שלי רכשו לא מזמן מחשב במכירה פומבית ב1000 שקל עם המפרט הזה: Built-in VIA C3 2000+ CPU לוח אם:MATSONIC MSCLE266-F כרטיס מסך: Integred כבר בערך שבועיים שהם מתלוננים שכל הזמן מופיעים מסכים כחולים והיום החלטתי לעשות מעשה ובדקתי בביוס מה הטמפרטורות של המעבד. הטמפרטורה היתה 65 מעלות (!!) במנוחה (ז"א כשהייתי בביוס) וכשהמאוור ב5800 סל"ד! מה לעשות? עריכה: הטמפרטורה בSPEED FAN היא 56 מעלות כי פתחתי את המארז והוספתי מאוור ביתי רגיל על דרגה 2 מתוך 3 מול המעבד.

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  7. יש לי gf5500 128 ram 128 bit קירור סטוק כדי לעשות oc?או ליקנות קירור ולעשות מעבד 2.666 intel p4 סטוק לקנות קירור ולעשות oc או לעשות אם הסטוק btw :הספק שלי זה 270 ניראה לי

    • 2 תגובות
    • 464 צפיות
  8. Started by The-Fox,

    נראה קירור מעולה מה גם שהוא מתאים ל SOCKET A. אבל יש בעיה אחת אני לא מוצא אותו באף חנות בארץ, הוא אמור להגיע בקרוב/בכלל ? יש אותו ב Jab tech וב Frozen CPU. אבל אני מעדיף לקנות מהארץ. אם מישהו יודע איפה ניתן להשיג את הגוף הזה אני אשמח לשמוע. תודה.

    • 3 תגובות
    • 464 צפיות
  9. שלום אני מחפש לוח באזור ה 500-600 שקל לOC. מה ממומלץ? איך ה ABIT NI8-SLI או ה ASUS P5ND2? תודה על העזרה

  10. Started by shronxx,

    עשיתי OC למעבד והטמפרטורה שלו בקושי עולה וכשאני מנסה להעלות עוד זה לא הולך אז התחלתי להעלות מתח למעבד והעלתי בהדרגה מ 1.5V ל1.7 וזה עדיין לא עובד האם להמשיך להעלות מתח למעבד ?? והאם זה מסוכן במידה כלשהי??

    • 2 תגובות
    • 464 צפיות
  11. Started by Biker boy,

    שלום לכולם תראו עשיתי מודינג למחשב שלי והוא יצא ממש פיצוץ אך יש לי עוד בעיה אחת אני רוצה לעשות OVERCLOCK ואני רוצה לדעת אם המחשב שלי יחזיק מעמד אחרי ה-OVERCLOCK ואם בכלל אפשר לעשות למחשב שלי OVERCLOCK טוב המחשב שלי זה: AMD XP A ATHLON 1700+ זיכרון:256 MB DDR כרטיס מסך: GE-FORSE 2 FX 64 MB המהירות כרגע של המעבד היא 1499 ואני רוצה להגדיל אותה אז האם אני יכול לעשות OVERCLOCK כן או לא ום אפשר לקבל מדריך בישביל מעבדי AMD

  12. Started by akalithium,

    אהלן שמעתי כבר הרבה שלוחות של אינטל הם טובים אבל לא ל OC האם ניתן בכלל לבצע OC על לוח של אינטל ? או שהם חסמו את האפשרות הזו בצורה מוחלטת ?

    • 2 תגובות
    • 464 צפיות
  13. Started by mt_nro,

    כשמעלים בכרטיס מסך בערך 10 MHZ בזיכרון ו20 בליבה - עד כמה זה יעזור? כמה FPS בערך זה יעלה במשחקים כמו NFSC או COH?

    • 4 תגובות
    • 464 צפיות
  14. אם כן אפשר טמפרטורות ממולצות לו ההמהירות היא 2.8 ומה אמורות להיות הטמפ' עם ביג טייפון כמו שלי..

    • 2 תגובות
    • 464 צפיות
  15. שלום, הייתי מעוניין לקבל המלצה לקירור לכרטיס מסך EVGA 8800 GTS 320mb SC בנוסף לכך הייתי מעוניין לדעת מה טמ"פ הסף שניתן להגיע אליה בליבה מסוג זה ללא חשש תודה רבה מראש

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  16. טוב אז לפני כמה זמן התחלתי לנסות כל פעם לעשות קצת OC אז התחלתי עם הזיכרון ושיניתי את ה MEMCLOCK אבל אחרי שאני שומר את זה ב BIOS אני רואה שתחלס לא קרה כלום למרות שב BIOS הוא שמור על השינוי ... אבל לא בוצע ה OC ...? מה עלי לעשות? טוב עשיתי UPDATE למשהו והכל עובד אבל חוץ ממה שאמרתי שאני מעלה אני לא יודע מה עוד אפשר או צריך ,יש רעיונות:\ ... יש לי שאלה נוספת , איך בדיוק אני עושה UPDATE ל VIDEO BIOS :\ ? ? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 464 צפיות
  17. קרה לי משהו מוזר מאוד... אתמול עדכנתי את הדרייברים שח הכרטיס מסך לגרסת בתא מהאתר של NVIDIA ועכשיו כשאני בודק מה הטמפ',אני רואה שהיא קפצה מ-50 ל-60????? מה זה צריך להיות???? ד.א אני אם הסיילנסר על הכרטיס...

    • 3 תגובות
    • 464 צפיות
  18. המפרט שלי הוא: E6600 P5B DELUXE ST 800MHZ 2X1024 CL4 מערכת קירור מים. 1 קודם כל לעניין הטמפ' - בתוכנה EVEREST יש את הטמפ' שלי של ה-CPU ועוד 2 CORE1 ו-CORE 2 מה ההבדלים ולמה להתייחס ? 2 אני לא מבין את העניין של המחלקים,משהו עם הזכרונות,על כמה לשים את זה ואיך האופציה הזאת נקראת בביוס ? 3 הבנתי שאני צריך לנעול את ה-PCI או משהו,איך האופציה הזאת נקראת בביוס ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 464 צפיות
  19. Started by Holography,

    חבר שלי 'זרק' את הDDR בוסטר שלו בגלל שהגיע לו הDFI החדש עכשיו רציתי לשאול אם הוא יכול להתאים ללוח שלי (חתימה) לא מצאתי באתר של OCZ תודה!

    • 3 תגובות
    • 464 צפיות
  20. יש לי תוכנה שהגיעה עם הלוח של MSI אבל אני מחפש תוכנה טובה שתיתן לי אינדיקציה לגבי הטמפ' במחשב, נתוני OC וכו' האם יש תוכנה אחת שנותנת הכל? תודה

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  21. http://www.hwzone.co.il/guides.php?file=casecool לא הבנתי את מצב 4 - מאורר מהריצפה כלפי מעלה?

    • 1 תגובה
    • 464 צפיות
  22. כי מבין החוטים הקשורים אני רואה חוט של חיישן שהולך אל מתחת ללוח אם כלומר תחת המעבד ... משכתי אותו ואכן זה חיישן. יש לי מאוורר 120 מ"מ מקדימה מכניס 120 מ"מ מאחורה מוציא + מאורר למעבד והטמפרטורה למעבד : 51 ללוח :37~39 ניקיתי מאבק וסידרתי כבלים ... השאלה המרכזית האם המאורר למעבד שלי נשלט ע"י חיישן ? ואם כן האם אפשר לנתקו ולהשים את המאורר במקסימיום הסל"ד שהוא יכול ? השאלה השניה ... למה הטמפרטורה גבוה כזאתי (יחסית) ? *מפרט בצד* -*עפ"י איידה32 המאורר שעל המעבד מסתובב ב2800+/- בעוד שבאתרהרשימי הRPM הרשום שם הוא 2600 ... אני לאיודע מי מזייף פה !! :-X

    • 4 תגובות
    • 464 צפיות
  23. Started by ziv13,

    שלום אני מחר כנראה מזמין את המעבד הנ"ל עם לוח MSI 8KNEO רציתי לדעת איזה מאוורר למעבד עלי לקחת... יש בחנות את הדגם VOLCANO 12 ו את הדגם POLO 3 IN 1 ... SILINT BOOST ו SILINT TOWER שעולה הכי יקר 210 שקל אבל נראה ממש ענק ויפה מה המאווררר המומלץ בתקציב עד 210 שקל? לא איכפת לי מרעש ת'אמת אבל אם זה נכון שהמאוורר מגדל הזה כזה שקט אז אולי כדי ללכת עליו? תודה!

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  24. חיברתי מאוורר קטן ללוח אם, נכנסתי ל SpeedFan ואני לא מוצא שם אפשרות להמהיר אותו :-\ מישהו יכול להסביר לי איך אני יכול להמהיר או שזה רק דרך הביוס? (עוד לא נכנסתי לבדוק). תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 464 צפיות
  25. Started by perrikus,

    אני מתכוון לקנות את הSI-97 של Thermalright 1. רציתי לדעת אם מגיעה איתו משחה טרמית, ואם כן, האם היא טובה? 2. ראיתי את ה-SilentCat 9CM של Thermaltake ב-newegg ולפי הפרטים הטכניים הוא נראה טוב, מה אתם אומרים עליו, האם יש לכם המלצה למאוורר אחר? 3. אני רוצה להפחית קצת את הרעש במארז, יש לי בו שני מאווררי 120MM ג'נריים שאני חושב שמפיקים הרבה רעש, אז חשבתי לקנות שניים של Enermax ולשים אותם על המהירות הנמוכה ביותר? האם יש לכם המלצה אחרת? אני צריך תשובות במהירות האפשרית מפני שדוד שלי מגיע לארץ עוד שבוע וחצי ואני רוצה להזמין כמה שיותר מהר.

    • 3 תגובות
    • 464 צפיות

דיונים חדשים בפורומים