עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ETB,

    הטמפרטורה של המעבד שלי (Barton 2500) קצת לא הגיוניות, הטמפרטורה של המעבד על 38 במצב רגיל ובמאמץ על 41-42. המעבד בOC של 190X11 (לא ניסיתי יותר בגלל שהטמפרטורה ניראת לי קצת מזייפת), והקירור של המעבד הוא ההיט-סינק שמקורי שמקבלים עם המעבד בגירסת הBox. הטמפרטורה של המעבד נבדק בתוכנה Abit-EQ ובביוס והם יחסית דומות..

    • 4 תגובות
    • 466 צפיות
  2. שלום. קראתי כמה אשכולות פה והבנתי שהמחשב שלי לא במצב טוב בכלל. יש לי את המארז ששכחתי את שמו, נראה לי mini tower 610A... משהו כזה. קיצר המעבד שלי הוא AMD 64 ושמתי לו קירור ALPHINE64 של AC בנוסף יש לי שני מאווררי 120MM אחד מהקדימה ואחד מאחור. הטמפ' במנוחה של המחשב הם: מעבד - 55~ לוח אם - 38~ הארדיסק - 40~ ספק - 55~ מה אפשר לעשות? הוספתי דלת עץ עם 2 מאווררים של ספק, אחד מכניס והשני מוציא וזה לא הזיז בגרוש השכבתי את המחשב על הצד שהחום יעלה למעלה דרך הדלת שיש בה חורים וזה גם לא עזר המחשב נמצא בפינה של החדר ולידו המסך (הגב של המסך CRT קרוב לגג המארז.. שמושכב) אולי אם אני אשים את המחשב על הריצפה זה ישנה משהו? כדאי להחליף מאווררים? מה עושיםם? תודה.

    • 0 תגובות
    • 466 צפיות
  3. Started by waveburst,

    אני קונה בימים הקרובים מחשב. לוח האם שאני קונה הוא GA-K8N Ultra-9 של gigabyte והמעבד הוא AMD althon 64 3200+ אני מתלבט האם כדי לי לקנות את הBOX שמגיע עם 3 שנים אחריות כידוע... או ללכת על המאוור הגיגנטי הבאה: http://tw.giga-byte.com/Peripherals/Products/Products_GH-PCU32-VH.htm מה אתם חושבים?? בתודה, גל. בעריכה: אהה.. רגע?! המאוור הזה הוא בכלל לאיזה אלטון 4000+ הוא ישב לי בכלל על המעבד!? ואם לא.. אז מה לגבי המאוור הזה: http://tw.giga-byte.com/Peripherals/Products/Products_GH-PCU22-VG.htm

    • 0 תגובות
    • 466 צפיות
  4. אני רוצה לשים אותו מאחורה שיתן תאורה יפה ושיהיה כמה שיותר שקט http://www.thermaltake.com/dcfans/led/thunderblade120.htm http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=SUF-S12&other_title=+SUF-S12+UV%20Silent%20Fan%20120%20x120%20mm http://www.thermaltake.com/dcfans/uvfan/blue/a22697275.htm

    • 1 תגובה
    • 466 צפיות
  5. Started by oren13,

    זאת פעם ראשונה שלי ואני לא יודע מאיפה להתחיל הלכתי לפי המדריך של האוברקלוק החלק הראשון והמכפלת של המעבד שלי אני לא יודע איפה לבדוק אם היא פתוחה או נעולה עכשיו הנה הנתונים המעבד שלי זה amd Athlon XP 2400 הלוח שלי זה asus a7v600 בדרך אם אתם יכולים תגידו לי אם הלוח הזה טוב ואיפה בחוברת אני יכול לבדוק בכמה באס הוא תומך תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 466 צפיות
  6. Started by someone,

    אז ככה, הכרטיס שלי התחיל ממש להחמם, עד לנקודה שאני פשוט לא יכול לגעת בו... והמחשב גם נתקע ממש הרבה ואני מניח שזה בגלל זה, אז יש למישהו הצעה לקירור הכי טוב בשביל 9700PRO? לא משנה לי הרעש שזה יעשה, רק שיקרר כמה שיותר. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 466 צפיות
  7. Started by lirancoh85,

    אהלן יש ברשותי כרטיס מסך SAPHIRE X850XT מגיע עם הכרטיס תוכנה שנקראת TRIXXX אני שם אותו על SILENT או סטנדרט ופתאום צצות לי כל מיני הודעות שהליבה נורא חמה והיא מגיעה לטמפרטורה של 80 מעלות

    • 1 תגובה
    • 466 צפיות
  8. המחשב שלי יחסית די חדש, בן חודשיים, וכבר קרה פעמיים שהוא פשוט נתקע ולא יכולתי להזיז את העכבר, אז זו בעיית חומרה או אולי טמפ' ? בקשר ללוח-אם, הוא בדרך כלל עומד על 40 מעלות, אולי הטמפ' ככה כי ממש חיממתי עכשיו את החדר חזק, אבל חוץ מהלוח-אם שאר הטמפ' אותו דבר בכל המצבים. האמתי זה נראה לי קצת לא תקין... מה עושים? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 466 צפיות
  9. לאחרונה קניתי gf6800gs agp של פאליט שמגיע עם קירור מעפן שמתי לב שמאז שקניתי אותו , מהחורי איורור הקדמיים של המארז יוצא אוויר חם זה פשוט מחמם לי תחדר ! wtf ? יש לי שני מאווררים אחוריים שהגיעו עם המארז יש לי מקום לעוד שניים קדמיים , ואם אני מעיף תכונן פלופי יהיה לי מקום ל עוד אחד ככה שאני יכול לשים 3 מקדימה ועוד 2 שכבר יש מאחורה כולם 80 מ"מ עצות ?? עוד מעט אני מתכנן לקנות תקירור הזה לכרטיס מסך http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=2893 אם הוא מתאים לכרטיס שלי ואם הוא לא מרעיש יותר מידי ... יש הצעות למשו יותר טוב ?

    • 3 תגובות
    • 466 צפיות
  10. Started by Jules Winnfield,

    השתמשתי בrthdribl כדי לראות את הטמפ' בזמן מאמץ ולראות אם יש ארטיפקטים, הטמפרטות בסדר? אני יכול להמשיך? rthdribl זה מספיק או להריץ גם כמה לופים של 3dmark?

    • 0 תגובות
    • 466 צפיות
  11. קירור אוויר הכי טוב ללא הגבלת סכום!!דחוף!!איזה?

    • 1 תגובה
    • 466 צפיות
  12. Started by Yaron-Cohen,

    כמובן הלוח שלי ASUS P4S533-MX אני מחפש ביוס שאני יוכל לשים מעבד פרסקוט...כי ניסיתי והוא לא עשה בוט... לא איכפת לי הHT...כי במילא הלוח לא תומך..אני מועניין במהירות שלו (2800MHZ)...

    • 2 תגובות
    • 466 צפיות
  13. Started by roman22,

    יש לי מחשב AMD 2600 ואני רוצה לקנות מאוורר לוח האם שלי GA-7N400-L GIGABYTE מה הייתם מציעים בסביבות ה 300 שקל שיתאים ללוח הזה תודה לעונים

    • 6 תגובות
    • 466 צפיות
  14. :s05:

    • 2 תגובות
    • 466 צפיות
  15. אהלן. חיפשתי תשובות לנושא הזה בפורום ולא מצאתי, אז פתחתי טרד חדש. אני מתחדש עם E6600, לוח 965P S3, הכל מקורר מים (מעבד, צ'יפסט, מסך), ומתוכנן אובר רציני לכל מה שאפשר (הייתי עושה גם לSATA אם הייתי יכול..) השאלה היא בנוגע לזכרונות. אני לא יודע איזה תדר עדיף לי. 667? או 800? שהרי הבנתי שעדיף אולי 667 כדי להגיע אחרי אובר למחלק 1:1, אבל התאוריה עוד לא מובנת לי. מישהו יכול להסביר איך זה עובד? מה התדר והמכפיל של E6600, ואיך זה מסתדר עם התדר של הזכרונות ועם המחלק? ומה ההשלכות באובר? השאלות שלי הם לגבי התאוריה והתדרים, ולא לגבי זכרונות של חברה מסויימת או אחרת. תודה!

    • 2 תגובות
    • 466 צפיות
  16. שלום לכולם, אני מנסה לעשות אוברקלוק לכרטיס שלי דרך הקטליסט האחרון באפשרות ATI OVERDRIVE, אני לוחץ על אפשרות התאמה אוטומטית ובמהלך האופטימיזציה המסך התחיל להבהב, גם לאחר האופטימיזציה ולאחר מהירויות שונות שניסיתי התוצאה דומה, רק במידה ואני מחזיר את מהירויות השעון לברירת מחדל התופעה פוסקת. למיטב הבנתי הכרטיס שלי מיועד לאוברקלוק* ומגיע מהמפעל עם מהירויות שעון נמוכות מהרדאון 1950PRO הרגיל, כרגע המהירות מעבד אצלי היא 587MHZ ומהירות הזיכרון היא 770MHZ. אך שוב, אפילו העלאה קטנה של התדרים דרך הדרייבר גורמת לתופעה הנ"ל. *לינק לכרטיס באתר היצרן - http://www.hisdigital.com/html/product_ov.php?id=296&view=yes *ציטוט מהאתר על יכולות האוברקלוק - HIS Turbo edition guarantees a dr…

    • 0 תגובות
    • 466 צפיות
  17. יש לי כרטיס מסך 1950xt של רדאון, ובזמן האחרון הוא החל להתחמם לי ולגרום למחשב שלי לקרוס. על מנת לשמור את הטמפ' במצב נורמלי יש צורך להפעיל את המאוורר של הכרטיס בתפוקה מלאה (95-100%), זה מרעיש בטירוף ובלתי נסבל! איזה גוף קירור שקט אני יכול לקנות במחיר סביר לכרטיס מסך הזה?

    • 1 תגובה
    • 465 צפיות
  18. Started by weamir,

    למישהו יש קירור דומה על אותו לוח?

    • 1 תגובה
    • 465 צפיות
  19. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    יש לי עכשיו קירור מטורף לכרטיס מסך אבל ממש מטורף! אז אין סיכוי שהבעייה היא של התחממות. אני לא מצליח לעבור 440 בלי שיהיה לי ארטיפקטים. אי אפשר פשוט טני חושב שאולי אני צריך לשנות לו משהו במתח? אולי משהו בביוס חוץ מזה? תגידו גם את הדברים הכי ברורים מראש כי יכול להיות שזה מה שטעיתי. אגב אחרי שאני אצליח לעשות אובר קלוק יותר גבוהה אני אפרסם את זה "בתחרות המדריכים שלכם" שתוכלו לראות איזה מפלצת שמתי שמה.

    • 0 תגובות
    • 465 צפיות
  20. שלום לכולם, מישהו יכול להגיד לי איך לקבוע כמה LOOPS לשים בתוכנה 3DMARK06???

    • 0 תגובות
    • 465 צפיות
  21. או שבכלל עושים לסטיק אחדוזה משפיע על השני . ???

    • 6 תגובות
    • 465 צפיות
  22. Started by gggil,

    יש לי פנטיום 4 וכדי להוריד את המאוורר צריך לפתוח 2 קליפסים כאלה, אחרי שאני עושה את זה, המאוורר משוחרר קצת אבל כשאני מנסה טיפ טיפה למשוך אותו הוא לא יוצא. כאילו יש איזה משהו שהוא עוד מחובר. איך אני מוציא אותו?! תודה מראש, גיל

    • 7 תגובות
    • 465 צפיות
  23. Started by loopsteron,

    שלום לכום, בשעה טובה החלטתי לקנות מחשב חדש. ציוד הקפי\מארז\ספק\דיסק קשיח\כרטיס מסך\מסך כבר יש לי. אני רוצה לקנות מעבד + קירור למעבד+ לוח אם טוב ל - OC + זכרונות ל - OC. זה מה שהצלחתי להרכיב: Core 2 Duo E6300 BOX - 1050 NIS Gigabyte GA965PS3 - 702 NIS SUNBEAM TUNIQ TOWER 120 - 255 NIS מה כדאי לקחת מהזכרונות? G.Skill DDR 2048MB 800MHZ CL4 F2-6400CL4D-2GBHK 4-4-3-5 - 1500 NIS Super Talent DDR2 2GB 800MHz PC6400 CL4 DUAL PACK 2x1Gb T800UX2GC4 CL 4-3-4-8 - 1757 NIS 2GB Cellshock (2X1024) DDR II - PC6400 4-4-4-12 800MHz CS2221041 - 1739 NIS 1. מה דעתכם על המפרט? הייתם משנים משהו? אולי לוח אם אחר? 2. איזה זכרון לקחת? 3. כמה רחוק אוכל להגיע ב - OC ללא יותר מדי מאמץ ובקירור אווי…

    • 1 תגובה
    • 465 צפיות
  24. Started by גוגומגוג,

    אני כניראה מחליף את המעבד והלוח אם עם אחותי שלי : פרסקוט פנטיום 4 2800 (478) 1M 800HT שלה: ‏Athlon™64 3200+ (S-939) VENICE CORE‎ (כדאי?) אני רוצה להעביר גם את הקירור מעבד שלי לAMD אבל אני לא בטוח שהקירור מעבד שלי מתאים PRIMECOOLER PC-HC5+ BLUE LED HYPERCOOL ל AMD באתר כתוב שהוא כן מתאים ל AMD 939 http://www.primecooler.com/index.php?akce=viewp&idprod=225 אבל בדף הסבר שקיבלתי עם הקירור אין איזכור לגביי S-939 אלא רק לגביי INTEL 775,478 AMD 754,462 למישהו יש מושג איך מרכיבים? אולי זה אותו דבר כמו ה 754 ? ועוד משהו , כאשר הרכבתי את הקירור הנ"ל על המעבד שלי כמעט ולא היה שינוי בקירור נישאר על 48-49 מעלות הוא יורד גג ל 47 אם אני שם אותו על מהירות הכי גבוהה בפוטנציומטר. א…

דיונים חדשים בפורומים