עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. עשיתי אוברקלוק עם הזכרונות לא הכי טובים, של קינגסטון 800Mhz DDR2 בתיזמונים של 5-5-5-18. יש לי מעבד Q9300 עם קירור סטוק. הגדרתי את הזכרונות על התיזמונים המקוריים לא על AUTO וה- DRAM:FSB הוא 1:1 ואז העליתי את הבאס ל-400 והזכרונות חזרו להיות 800MHZ. עשיתי בדיקה בפריים 95 חמש וחצי שעות חלק וטמפרטורות 69 68 68 68. תגידו לי אם אני צריך לתקן משהו. תודה.

    • 4 תגובות
    • 467 צפיות
  2. אז ככה מפרט מלא בחתימה. פשוט לא מצליח כרגע התיזמונים של הזיכרונות על 3-4-4-11 שזה לא משו בכלל מה פה עוצר אותי?!תודה ענקית לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 467 צפיות
  3. Started by gshhar,

    XP1700 JIUHB

    • 1 תגובה
    • 467 צפיות
  4. Started by pms1,

    יש לי מעבד p4 מחפש מעבד טוב ושקט עד 250 ש"ח תודה

    • 4 תגובות
    • 467 צפיות
  5. Started by shimon956,

    שלום לכולם שיחקתי לתומי במחשק Warhammer 40,000 ואז פתאום יש לי מסך כחול עכשיו עשיתי ריסט וקיבלתי אחרי כמה זמן שעלה לי הוינדוס הודעת שיגעה הנה היא וזה המחשב ככה הזיכרון והOC עובדים לי אולי יש פה טעות אני לא יודע תגידו לי אתם מה לעשות המפרט שלי רשום למטה [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 3 תגובות
    • 467 צפיות
  6. אוקי היום ניסיתי לעשות את האוברקלוק הראשון שלי. היה לי 133x18 כלומר מכפלה של 18 וFSB אחד הוא 133 היחס הוא 1:1 אז סתם רציתי לנסות לעשות אובר קלוק יש לי 35 מעלות חום על המחשב כרגע וגם זה מה שהיה לפני שעשיתי אוברקלוק אז העלתי את הFSB ל 138 ואחר כך ראיתי שעדיין יש 35 מעלות העלתי שוב ל 143 FSB ועדיין היה על 35 מעלות עכשיו הבעיה שלי היא שלאחר שסיימתי לעשות אוברקלוק ניסיתי להיכנס לשיר (כי רציתי לשמוע שירים) ופתאום השיר כזה קטוע.=/ הוא נעצר וממשיך נעצר וממשיך.. =/. הוא גם לא פעל בסירטונים שהפעלתי באינטרנט וכו' וכו'.. לאחר מכן החזרתי בBIOS את ההגדרות הקודמות ועכשיו הכל פועל מצוין אבל אני רוצה לעשות אוברקלוק מישהו יכול לעזור לי? תודה לעוזרים..

    • 1 תגובה
    • 467 צפיות
  7. איך הביצועים ברגיל ובoc? האם יש מאוורר איכןתי יותר באותו מחיר?

    • 3 תגובות
    • 467 צפיות
  8. Started by liorn,

    שלום! 1 .אני מעונין להחליף את 2 המאווררים במארז שלי (שניהם נמצאים בין הארדיסקים לדלת הקידמית של המארז והם מוציאים אויר )... לא מזמן החלפתי 2 מאווררים אחרים במארז(מכניסים אויר) במאווררים ?Thermaltake Smart Case Fan 2 8cm? ובנתיים אני מרוצה. אם למישהו יש המלצה למאוור אחר אני ישמח. הבהרה - המארז שלי מכיל 2 מאוורים שיושבים בגב המארז ומכניסים אויר ( המאוורים החדשים שציינתי למעלה ) , 2 מאוורים קידמים אשר מוציאים אויר ( נמצאים בין הארדיסק לדלת הקידמית ) , ועוד מאוור שבא עם הספק ( בנוסף למאוור הקבוע שמגיע עם הספק ) אשר מוציא אויר. 2. אני מעונין להחליף את המאוורר של המעבד ( בנתיים יש ברשותי מאוורר SPIRE שהגיע יחד עם המעבד ). המעבד הוא AMD 64 BIT 3000+ והטמפרטורה הממוצאת היא האיזור…

  9. Started by Ido.K,

    מחר כנראה אני קונה תמערכת קירור הזאת מה דעתכם!? http://www.thermaltake.com/watercooling/cl-w0005bigwater/cl-w0005.htm תודה ענקית לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 466 צפיות
  10. Started by abyss20,

    זה אפשרי או לא? יש לו צינורות לפתוח או שכולם כבר פתוחים?

    • 1 תגובה
    • 466 צפיות
  11. Started by uzi123,

    שלום, אני מקווה שזה המקום המתאים לשאלה. אני מתכוון לקנות GA-M55plus-S3G (Rev 1.x) עם AMD 3800 x2 יש בלוח אם כרטיס מסך מובנה של nvidia שמעתי שהלוח אם לא כ"כ מתאים ל-OC בגלל הכרטיס מסך, האם זה נכון? האם רק זו הבעיה של הלוח אם או שבכלל הוא לא מתאים ל-OC? או אולי רק קצת? השאלה היא - אם אני קונה את הלוח הזה ובעתיד מוסיף כרטיס מסך חיצוני האם הבעיה של חוסר תאימות ל-OC נשארת? ברור לי שיש לוחות אם יותר טובים אבל גם יותר יקרים וכרגע הצרכים שלי הם די בסיסים כמו לגלוש באינטרנט, אופיס, הורדת סרטים ומויזקה וקצת קידוד סרטים (סרטונים, לא משהו כבד במיוחד). ואם כבר אני שואל, בהנחה שאי אפשר לעשות OC, אם אני קונה קירור טוב יותר מההיטסינק הבסיסי כמו למשל קירור אוויר/מים - האם זה יוסיף לביצועי…

    • 1 תגובה
    • 466 צפיות
  12. האם thermalright xp-90 יחד עם vantec thermoflow יתנו ביצועים טובים על amd 64 3200 new castle.........??? על כמה מעלות בערך המעבד שלי אמור להיות יחד עם הקירור הזה? ומה אתם אומרים על הגוף קירור עצמו בכלליות? הוא טוב?

    • 0 תגובות
    • 466 צפיות
  13. Started by Snufkin,

    עד כמה אפשר להמהיר את הכרטיס בתוכנה שהגיע איתו בלי צורך בשינוים? (מאווררים למיניהם, הגברת זרם, סוגי קירור)

    • 1 תגובה
    • 466 צפיות
  14. Started by fachimoo,

    תסתכתלו על התמונות הבאות ותגידו מה לשנות והאם כדי, רק בלי אוברקלוק מיותר. פליז תעזרו לי....

    • 2 תגובות
    • 466 צפיות
  15. Started by iakovl,

    לחבר שלי הלכו חצי מהמאווררים וכרגע הוא עם מאוורר צד על המחשב חוץ מ2 80מ"מ שאני שם לו אנחנו רוצים להחליף לו את הHSF הייתי רוצה לשמוע המלצות , הוא לא רוצה להוציא על זה הרבה כסף כמה שיותר זול יותר טוב (150~ ש"ח)

    • 0 תגובות
    • 466 צפיות
  16. Started by ozba77,

    שלום יש לי בעיה מוזרה עם הכרטיס מסך יש לי כרטיס Asus EN6200 הפעלתי עליו כמה משחקים ומה שקורה זה שאחרי 5 דקות המחשב מבצע restart (זה קורה בכמה משחקים שונים) ניסיתי להתקין את התוכנה למעקב על הטמפ' של הכרטיס rivatuner ומדי פעם במהלך המשחק עברתי להסתכל על הטמפ', התוכנה הראתה במאמץ מקסימלי טמפ' של 75 מעלות. יש לציין שהכרטיסים מדגם EN של asus מגיעים ללא מאוורר אלא עם גוף קירור מתכתי בלבד. מה עושים במצב כזה? האם צריך להוסיף מאורר על הכרטיס? או שאני אלך לחנות שממנה קניתי את הכרטיס ואקח כרטיס אחר? תודה

    • 0 תגובות
    • 466 צפיות
  17. Started by OFIRLEVY66,

    בשיבל לפרק את הטוניק צריך גם לפרק את הלוח?

    • 1 תגובה
    • 466 צפיות
  18. Started by carock,

    איך הV1 בביצועים על 1200 סלד..? האם הוא שקט על כזה סלד..? הוא שצריך להוריד אותו עודד..?

    • 1 תגובה
    • 466 צפיות
  19. Started by JSK,

    יש לי התלבטות אחרונה לפני קניה. לא רציתי לפתוח עוד אשכול כדי לא להספים (יש לי 2 אשכולות בעמוד הראשון). אני הולך לרנות את המערכת: Intel Core 2 Duo E6300 Box Gigabyte GA-945P-S3 PQI DDRII 512Mb 667Mhz LEADTEK WinFast PX7900GS 256MB Sunbeam Transformer Western Digital WD1600JS עכשיו, יש לי 2 שאלות. לטרנספורמר אני מחליף למאווררים: ARCTIC COOLING AF8025 X2- שני מאווררי 80mm שיכניסו אוויר לחלון הצידי. ARCTIC COOLING Arctic Fan 8- מאוורר 80mm לגג שיוציא אוויר. איך תיהיה סריקולצית האויר? מאווררים טובים? יש מאווררים טובים יותר בתקציב של עד 140 ש"ח (לשלושתם)? תודה למגיבים

    • 0 תגובות
    • 466 צפיות
  20. Started by p-o-i,

    יש לי שאלה...חבר אחד שלי בידיוק קנה מחשב עם מעבד E6300 ועכשיו רשום שהוא עובד בתדר 1.8 מהסטוק אז מה ז"א 1.8 לכל מעבד או לשניהם ביחד?!

    • 3 תגובות
    • 466 צפיות
  21. קניתי מאוורר ממש זוועה ... הכוונה שהוא מרעיש ... אני יכול לשלוט על מהירות הסיבובים שלו ? (אין לו חיישן אין לו כלום) עריכה: הכוונה לתוכנה לא לפעילות טכנית

    • 5 תגובות
    • 466 צפיות
  22. אני הגעתי להחלטה שאני אעשה OC ואקנה גוף קירור של זלמן עכשיו בדקתי והגוף תומך בכרטיס מסך שיש לי (6600) אבל אני לא מבין איך אני מתקין את זה בסרטון רואים כזה ארבעה גופים כחולים שמים על הכרטיס ו אין לי את זה על הכרטיס מקום לשים גופים כאלה הסרטון:http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=149&code=013 צילום של הכרטיס :http://www.2send.us/uploads/2875bfe657.JPG

    • 2 תגובות
    • 466 צפיות
  23. Started by lipa,

    חבל שזה בגרמנית , אבל עדיין אפשר להבין http://www.cooling-masters.com/articles-28-0.html [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 466 צפיות
  24. אבא שלי רוצה מחשב שקט במיוחד, והוחלט כנראה ללכת על מארז P160. המפרט יהיה כנראה המפרט שלי בצד או מפרט דומה והכרטיס יוחלף לאחד בעל קירור פסיבי (אלא אם יש קירור פסיבי לכרטיס הזה). המאווררים יעברו כנראה וולט מוד בשביל שקט, ואני צריך המלצה לקירור פסיבי למעבד ולכרטיס מסך. תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 466 צפיות
  25. Started by B@LENO,

    שלום לכולם לא מזמן קניתי כרטיס מסך מיד שניה ATI 9500 PRO ורציתי לדעת יש על הכרטיס מאורר והכרטיס לפי מה שהבנתי היה בשימוש בערך שנה וחצי ורציתי לדעת אם הכרטיס יכול להחזיק בלי מאורר? אני לא מתכוון לעושת אוברקלוק הביצועים שלו מספקים אותי השאלה אם הכרטיס יכול לעבוד בלי מאוורר ומבלי שיגרם לו נזק ואם במקרה נהרס המאוורר איפה אפשר לקנות מאוורר חליפי? תודה רבה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 466 צפיות

דיונים חדשים בפורומים