אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אודה לעזרתכם, האם לפי דעתכם יחידת הקירור הנ"ל Zalman Vga Cooler VF1000 תשפר את הביצועים במידה משמעותית של ה X1950PRO? תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 468 צפיות
-
-
-
הייתי משתמש בטיונינג 4 של גיגאבייט. אבל זה עלוב ביותר יש עוד איזה תוכנות טובות?
-
- 0 תגובות
- 468 צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן לקנות קירור לQ9300 חשבתי על BigTyp 120 VX או על V1 אבל אני פתוח להצעות הכרטיס מסך שלי: Radeon HD4870 512 PCIe חשוב לי שיהיה שקט, הבנתי שהBigTyp די רועש, לא יודע כמה זה נכון מה אתם אומרים? אני גם פתוח להצעות חדשות לא של Thermaltake
-
- 4 תגובות
- 468 צפיות
-
-
שלום ברצוני לעשות OC לכרטיס מסך שיש ברשותי,ASUS ATI RADEON 9600XT בזמן האחרון ניסיתי לעשות לו OC באמצעות התוכנה ATITOOL ללא קירור,הגעתי לליבה של 525,וזיכרון של 305. ששיחקתי,באמצע המשחק הופיעו לי כל מיני קמלבנים קטנים ציבעוניים,עשיתי מיד ריסט והחזרתי למצב ברירת מחדל [500 ליבה-300 זיכרון],בקיצור חשבתי שהמלבנים האלה נגרמו כתוצאה מחום יתר האם אני צודק ??? אם כן מצאתי 2 גופי קירור בבית,וחשבתי אולי לשים אותם על הכרטיס ועליהם מאוררים קטנים ולקרר את הכרטיס,הנה תמונה של גופי הקירור הנה תמונה של הכרטיס עצמו: http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikelimages/15102003-1.jpg
-
- 2 תגובות
- 468 צפיות
-
-
מפרט : E6600 ASUS 8800GTX ASUS P5K DELUXE ST 800MHZ 3GB 1 איזה הגדרות בתור התחלה לשים בלוח ? 2 אני על ויסטה 64 ביט - האם יהיו לי בעיות בגלל שאני על ויסטה או שאין לזה קשר מבחינת ב-OC ? תודה. עריכה : אוקיי אז מצאתי ברשת איזה מדריך להגדרות של הלוח בביוס. 1 שמתי את המתח של המעבד על 1.3625 - האם זה בסדר ? נמוך ? גבוה ? 2 על כמה לשים את המתח של ה-NB כי כרגע אצלי הוא על AUTO ? 3 אני כרגע עומד על 320*9 = 2880MHZ והטמפ' שלי היא 52-54 במנוחה,אני עם קירור אויר Thermaltake BigTyp 120 ומרחתי כבר כמה פעמים משחה אבל התוצאות לא השתנו,זה נראה לי גבוה מידי לא ? 4 עם איזה תוכנה אני יכל לבדוק יציבות ? (אני על ויסטה 64 ביט). תודה.
-
- 0 תגובות
- 468 צפיות
-
-
שלום.. אני עושה הזמנה היום מג'ב טק.. רציתי לדעת אם מבחינת ביצועים... לא רעש... ביצועים.. זה מאורר הכי טוב שאני יכול לקנות.. תודה ... צ'יקו
-
- 4 תגובות
- 468 צפיות
-
-
לחבר שלי יש AMD MOBIL אז רצינו לדעת איך רושמים מכפלה (של המעבד ) באנגלית כדי שנוכןל לעשות OC גם דרך הFSB וגם דרך המכפלה...
-
- 2 תגובות
- 468 צפיות
-
-
שלום רב יש ברשותי את המארז של GIGABYTE והוא שקט תענוג לעבוד איתו אך יש לו מאוורר אחד שעושה רעש חרישי מעצבן הלכתי לחנות וביקשתי שיחליפו אך הם טוענים שהם לא שומעים אותו ולכן לא יכולים להחליף הם הציעו לי במקום מאורר של זלמן ZALMAN F3 120mm האם שווה להסכים ?
-
- 2 תגובות
- 468 צפיות
-
-
אני צריך קירור למעבד בסביבות ה200 שקל לסקוט 775 ואני צריך שהקירור לא היה גדול כי אין לי הרבה מקום אני צריך באוטו גודל כמו של הקירור המקורי
-
- 3 תגובות
- 468 צפיות
-
-
שלום יש לי לוח אם ABIT IB9 , וברשותי 4*512 DDR2 533MHZ לא מצאתי בהגדרות אפשרות למחלקים , הצלחתי להגיע לבאס 333 , והמחשב למרבה הפלא יציב, אבל נראה לי שלזכרונות 533 זה מאמץ קריטי, ואני חייב למצא (אם אפשר בכלל) אפשרות למחלקים אשמח לתשובה אם מישהו יודע בוודאות שיש ,או אין אפשרות למחלקים בלוח אם הזה.
-
- 1 תגובה
- 468 צפיות
-
-
יש לי מעבד אינטל 2.0 אני רוצה מאוורר טוב עד 150 ש"ח..... רק לציין מאוורר כולל גוף קירור תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 468 צפיות
-
-
קיצור אחרי שאני עושה איזה שהו OC מעל 230 MHZ אז כשה אני מפעיל תמחשב זה כותב הודעה ףאזהרה WARNING ! NOW SYSTEM IS IN SAFE MODE . PLEASE RE-SETTING CPU FREQUENCY IN THE CMOS SETUP יש אפשרות שהוא אומר כאילו או ללחוץ DELETE וליכנס לביוס ולשנות בחזרה או F1 להמשיך אז אני לוחץ F1 זה מפעיל וינדוס אבל אם שום תוכנה זה לא מראה לי יש לי OC וגם לא באפינים של המחשב לא מראה..אז אך אני יכול לבטל את האפשרות הזו שלא יראה לי את ההזהרה??? כי לפני כמה חודשים היתי מגיע ל OC 260MHZ וזה עדיין לא היה כותב ועכשיו פתאום זה התחיל.
-
- 0 תגובות
- 468 צפיות
-
-
שלום יש לי מעבד e6300 לוח אם asus p5b יש לי 2 גיגה זיכרון יש לי מארז סקורפיון של ראדמאקס עם ספק 400w עם 3 מאוררי 120 טמפ' המעבד במנוחה 30 בשני המעבדים השאלה לכמה אני יכול להגיע באוברקלוק ואם שווה לי בכלל
-
- 0 תגובות
- 468 צפיות
-
-
1 איזה תוכנות צריך כדי לבצע את האוברהקלוק 2 זה ללא תוספת קירור 3 כמה בערך אני צריך להגיע ללא תוספת קירור 4 ואיזה עוד פרטים אני צריך לדעת לפני שאני עושה אוברקלוק ?
-
- 1 תגובה
- 468 צפיות
-
-
שלום. לא מזמן הזמנתי את זלמן VF900 לרטיס מסך. יש לי בעיה עם גוף קירור אחד שמיועד לזיכרון: הדבק שאמרו להדביק לזיכרון התיבש ואני לא יודע מה עשות ואני די מבואס מזה . תדה רבה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 467 צפיות
-
-
האם אפשרי לעשות OC ללוח שנתקעתי איתו? Intel DQ965GF ? אשמח אם תעזרו לי
-
- 1 תגובה
- 467 צפיות
-
-
המאוורר של הצ'יפסט שלי שכתוב עליו AGP 8X עשה ממש רעש בלתי נסבל ולא יכלתי יותר עם זה אז היום ניתקתי אותו והמחשב שקט כמו שצריך המאוורר הזה חשוב? אני לא יכול לבדוק את המעלות של הלוח אז אני לא יודע אם הוא יתחמם או לא
-
- 4 תגובות
- 467 צפיות
-
-
הייתי מעוניין לשאול לגבי ה- sunbeam tuniq , האם ההרכבה שלו מבוצעת כאשר הלוח עדין מפורק מהמארז (מארז ללא מגש פריק) ורק אז מרכיבים את הלוח למארז או שההיפך הוא הנכון , קודם הלוח ולאחר מכן מחברים את מקרר. (יש איזה שהיא פחית שנצמדת לגב הלוח) אשמח מאוד אם למישהו יש לינק טוב לתהליך ההרכבה של המפזר חום הנ"ל
-
- 1 תגובה
- 467 צפיות
-
-
היום הזמנתי את הGskill 2GBHZ אבל יש כמה דברים שלא ברורים לי, אשמח אם תעזרו. נגיד המעבד על 500 באס, אז אני רוצה להגיע ל500 בזכרונות עם תיזמונים הכי טובים אז... : 1. קודם אני מתחיל להעלות את הזיכרונות או המעבד ? 2. אני קובע תיזמונים ומתח ומעלה תדר? ונגיד הגעתי למקס' מה עכשיו לשנות, מתח או תיזמונים ? 3. ראיתי שיש תוכנה שקובעת תיזמונים בWINDOWS, האם הם נשמרים לאחר ריסטרט ? ואיך אני יודע אם הזיכרונו מסוגלים ? 4. במידה והגעתי ל500, איך אני יודע מה התיזמונים המינימלים, כלומר ההדוקים ביותר למתח הנ"ל ? תודה ומצטער על ההצפה :-) חן
-
- 2 תגובות
- 467 צפיות
-
-
מישהו יודע? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 467 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לגוף קירור חדש לכרטיס מסך שלי. כרגע יש לי את הגוף קירור המקורי של GECUBE והוא מרעיש לי את החיים. אני רוצה גוף כמה שיותר זול ואני מוכן להשקיע משהו כמו 150~ בו. הכי חשוב שהוא יהיה שקט(הכ.מסך הוא היחיד שמרעיש אצלי) עוד משהו, צריך להיות כמה שיותר קל להרכיב אותו כי אני פשוט לא רוצה סתם להסתבך ולהרוס
-
- 0 תגובות
- 467 צפיות
-
-
קראתי בכל מני מקומות שעדיף תזמונים של 3,3,3,11 על 2,2,2,5 או בכל אופן בנוגע ל row active delay שיהיה על 11 ולא משהו יותר נמוך אני עובד כרגע על 2,2,3,5 230 mhz זה אופטימלי??
-
- 2 תגובות
- 467 צפיות
-
-
אהלן מה קורה אז ככה זה הסיפור יש לי מעבד פרסקוט על לוח של אסוס P4P800 עכשיו כמובן זה פרסקוט נוראה מיתחמם זה נע בין 50-60 שזה נוראה גבוה עכישו היתעניינתי במספר מאווררים מה שנידלקתי עליו הוא Thermaltake Extreme 3 in 1 Cooler - POLO 735 או Thermaltake SlientTower CL-P0025 - heatpine Cooling - 4in1 אני כבר אין לי מושג בבקשה תעזרו לי אני צריך משהו שיעשה תעבודה על מה אתם ממליצים זה הגיוני לקבל קירור טוב למעבד בתקציב שלא יעבור את המאתיים!? תודה לכול העוזרים באמת
-
- 4 תגובות
- 467 צפיות
-
-
שלום אני בונה מחשב חדש ואני מעוניין בויסות אוטומטי של מהירות המאווררים בהתאם לטמפרטורה. ממה שראיתי יש לי שתי אפשרויות: פאנל שליטה או מאווררי smart fan. אז קודם כל, מה עדיף לדעתכם מבין שתי האפשרויות ? שנית, אם אני הולך על smart fan, אז באתר של tt וגם אצל התואמים למיניהם כתובים רק שני מצבים (למשל 1300 RPM ב 20 מעלות ו 4600 RPM ב 50 מעלות). אז האם יש למאוורר הזה רק שתי דרגות פעולה או שיש גם מצבי ביניים ? תודה
-
- 1 תגובה
- 467 צפיות
-


