עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by madnaor,

    ככה כל המאווררים הם 120MM 2 מאווררים קדמיים מכניסים 2 מאווררים שמאליים מכניסים מאוורר תחתון מכניס מאוורר עליון מוציא מאוורר אחורי מוציא יש לציין שייש לי כרטיס מסך ענק! (3870X2) המחלק את המחשב בדיוק באמצע. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 470 צפיות
  2. Started by IGk,

    מישהו יודע עם זה מסובך לעשות ל-X800GTO אוברקלוקינג וכמה היה השיפור לעומת כרטיס שלא עשו לו? ועם צריך איזה קרור מיוחד?

    • 3 תגובות
    • 470 צפיות
  3. אני מחליף כרגע קירור למעבד, ועל המעבד יש א השאריות של המשחה הקודמת ששמתי על המעבד מה עושים עם זה? תודה\

  4. Started by Numi1989,

    יש לי מחשב די ישן בן שנתיים שלוש שבזמנו עלה לי הרבה בסביבות ה 6000ש"ח המחשב: AMD Athlon 64 Processor 3000+ 1GB DDR 400Mh כ.מסך אתם כבר יודעים RADEON 9800 PRO והוא בעל מאוורר מיוחד שעלה לי עוד 300 שקל אני חושב שהוא לoc אני לא זוכר שם אני יכול לבדוק עם זה ממש חשוב. עכשיו אני לא יודע איך לעשות לו אובר קלוק, מעולם לא עשיתי לשום חלק במחשב שלי אובר קלוק כי לא היה לי צורך עכשיו כן אז ככה: 1.איך אתה עושה את זה? 2.איזה תוכנה אני צריך בשביל זה? 3.כדאי לעשות אובר לכ.מסך כי הוא די ישן ויכול להיסרף? 4.ולאיזה תוצאות הוא צריך להגיע? אני זוכר שבזמנו לפני 3 שנים אמרו שאתה יכול לעשות ל radeon 9800 pro אובר קלוק ל radeon 9800 XT ?!?!? תודה מראש על כול עזרה ועוד שאלה קצרה ומ…

    • 0 תגובות
    • 469 צפיות
  5. Started by wrecker,

    אני כבר מזמן שאלתי פה אם אפשר או מה אפשר לעשות עם המעבד הזה ואני זוכר שאמרתם שיכולה להיות בעית הגבלה אם הזכרונות בנפחים שונים אז נתחיל מהתחלה.. אני האצתי את המחשב שלי (1.6GHZ northwood) ל2000 GHZ (קצת יותר מזה) ועכשיו כשהחורף בא אני רואה שהמעבד עומד על 26 מעלות במנוחה וזה די שימח אותי וקצת מוזר שהמאוורר בכל זאת עובד על 2600RPM שהוא צריך להיות על 2400או אפילו פחות אבל השאלה כזאת.. הזכרונות שלי בסטנדרט צריכים להיות 266mhz ואחרי ההאצה הם על 346 ואם אני עובר את זה אז המחשב לא יציב ממש אבל ברגע שאני מוציא את ה256מב ונשאר רק עם ה512 אני יכול להגיע קצת יותר..השאלה אם זה יותר טוב לעבוד נגיד עם 512 ב380mhz מאשר 768 ב346mhz ובכלל כמה אני יכול להגיע עם המעבד? ראיתי שאנשים הגיעו ל24…

    • 2 תגובות
    • 469 צפיות
  6. 12025PWM ו 12025? בעצם הם בדיוק אותו דבר רק מה זה הPWM הזה? אצלי יש את הרגיל בלי PWM...רציתי לדעת מה זה מוסיף בדיוק...?

    • 3 תגובות
    • 469 צפיות
  7. שלום לכולם יש תוכנה ששכחתי את שמה מבית אינטל שמראה את ט'מפ של המעבד (אינטל כמובן) ןאת מהירות השעון וכל הנתונים. בגלל ששכחתי את השם אני לא מוצא אותה באתר שלהם. מישהו יכול לתת את השם או קישור להורדת שתוכנה? תודה לחברים העוזרים

    • 1 תגובה
    • 469 צפיות
  8. Started by angelos21,

    אני עומד לרכוש את ה- RADEON X1800XT, וכנראה גם לעשות לו אוברקלוקינג, על איזה מערכת קירור אתם ממליצים שתהיה טובה ביחס של קירור\רעש ???

    • 1 תגובה
    • 469 צפיות
  9. Started by Yaron-Cohen,

    גם השוואה עם XP-90 וXP-120... http://www.systemcooling.com/thermalright_xp-90c-01.html

    • 0 תגובות
    • 469 צפיות
  10. Started by eli_a2006,

    שלום אני בקרוב קונה מארז חדש ורציתי לדעת עים שווה להשקיע בסט הזה תודה רבה לכל העוזרים. זה הסט. http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=2853 אגב חשוב לי ביצועים וגם שקט אבל יותר ביצועים.

    • 4 תגובות
    • 469 צפיות
  11. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    השאלה בנושא ןמחפש ביקורת אל המעבד שמגיע בגירסת בוקס תודה

    • 0 תגובות
    • 469 צפיות
  12. Started by pc student,

    אני לא יודע אם הכותרת חוקית ??? עכשיו בו נגיד שאני קונה גוף קירור ל pentium 4 משנה את הקיפסים שלו לקליפסים של athlon xp האם הוא יוכל לשבת על ה xp שלי?

    • 1 תגובה
    • 469 צפיות
  13. תביאו לי בבקשה מדריך לאוברקלוקלינג למעבד של intel p4 3.2 prescott 800 fsb לוח אם של ASUS אני יודע שזה משהו בביוס אבל לא יודע מה עושים שם בדיוק

    • 0 תגובות
    • 469 צפיות
  14. שלום, אני בתהליכים לקנות מחשב ומתעניין דיי הרבה לפני הקניה - ככה אני... קיצר המעבד הוא Q6600 לוח אם GIGABYTE DS3L המליצו לי על THERMALTAKE MAX ORB אולי יש לכם המלצות אחרות? אני מעוניין במאוורר טוב שיקרר את המעבד כמו שצריך ושיהיה שקט. מוכן לשלם 250 שקל בשביל קרור טוב

  15. כמובן רק מנועה חשבתי על הסמארטפאן 120 של TT תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 469 צפיות
  16. Started by ras81,

    שלום איך עובד הWATER INDICATOR? http://www.thermaltake.com/watercooling/cl-w0009waterLabelIndicator/cl-w0009.htm או ליתר דיוק, אם יש לי מערכת פסיבית עם 3 ליטר מים, זה יוכל להראות מתי חסרים מים או שזה רק למערכות עם מיכל קטן יותר, ששם כל חסך רואים? תודה

    • 0 תגובות
    • 469 צפיות
  17. Started by locdog,

    אני צריך לקבל עוד כמה ימים מחשב חדש - Q6600, 88GT, CM 690 יש לי כמה שאלות איפה במארז כדאי לי מאוררים (הכנסת/הוצאת אויר וזה)? מאורר למטה יהיה טוב? הזמנתי תמחשב עם COOLING FREEZER 7 אבל עדיין אפשר לשנות.. היית רוצה שהמחשב יהיה כמה שיותר קריר - ה COOLING FREEZER יעשה תעבודה? אני לא מתכוון לעשות OC. אולי לקחת tuniq tower? קצת יקר אבל והאם כדאי לי לשים קירור על הכרטיס מסך? לפי מה שהבנתי ה 88GT מתחמם.. מאוד חשבתי על מקסימום 200 שח, ה DuOrb יהיה טוב? לא הייתי רוצה שהכרטיס והמעבד יגיעו לטמפ' של 80 או יותר Oם תודה

    • 1 תגובה
    • 469 צפיות
  18. Started by bommer,

    אני קניתי היום את ה-silent tower של thermal take ורציתי לשאול אם למישהו יש התנסות איתו?איך הוא בביצועים ? כמה מעלות הוא מוריד ? ואם היה שווה לקנות אותו?

  19. Started by DJPOWER,

    אוקיי קבלו מה רשום לי באוורסט MB 36 לא זז CPU 49-50 CPU DIODE 30-31 GPU 55 לא זז דיסק קשיח 33 לא זז הכל טמפ של המחשב אם ובלי מאוורר דלטא 60 ממ שמעיף אויר מהמפרצים יש לי מאוורר דלטא שזורק אויר על הכי נמוך בפוטונציומטר 2 מאווררי 120 מאוורר 80 וקירור למעבד של טרמלטייק הפשוט איפה עוד אפשר לבדוק את הטמפ של הכרטיס מסך כי זה יותר מדי ומזה CPU ואם לו אני צריך להתייחס בתור מעבד או לCPU DIODE בביוס היה כתוב לי 35 תודה יונתן

    • 1 תגובה
    • 469 צפיות
  20. שלום, נראה לי שהמאווררים במחשב החדש שלי מאד איטיים, סביב ה1000RPM (לפי אוורסט) איך אפשר לשנות את מהירות המאווררים?

    • 0 תגובות
    • 469 צפיות
  21. אני מעונין ללמוד על שיפרים לחשב ועל הסכנות שיש בהם ואיך מבצעים אותם מאיפה מתחילים , קראתי מספר רב של הודעות כאן ואני קצת מבולבל איך משנים את התזממונים של הזכרונות ומה המשמעות שלהם בכלל? אוברקלוק איך בכלל יוצרים אותו? :s05: :s05: :s05:

    • 1 תגובה
    • 469 צפיות
  22. Started by Sunny Jim,

    האם לכרטיס המסך שלי עם קירור הסטוק שלו יש איזשהו פוטנציאל אוברקלוק שיתן לי תוספת ביצועים משמעותית? או שאפילו אין טעם להתעסק עם זה כל עוד אני לא מחליף קירור?

    • 2 תגובות
    • 469 צפיות
  23. Started by dudu_azran,

    מה נותנת המהרת הPCI-E BUS ראיתי במדריך להמהרת המעבד שיש לנעול אותה על 100MHZ אבל בתוכנה NTUNE כחלק מההמהרה התוכנה גם מעלה את הPCI-E BUS תןדה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 469 צפיות
  24. Started by DAVIDD,

    טוב בחיים לא עשיתי אוברקלוקינג שמעתי זה מסוכן ויכול לשרף לי חלקים עשכיו נראה לי ננסה פעם 1 כי אני מתחיל להתלהב מכולם שעושים כרטייס של 400 שקל לכרטיס של 1000שקל טוב יש לי את הכרטיס FX5200 של אסוס 128 בייט 128 מגה גירסאת הV9520 עכשיו לאן אני יכול להביא את הכרטיס מסך הזה הכי הרבה?? דרך אגב אין לו מאוורר יש לו רק קירור פסיבי של צלעות קירור.. תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 469 צפיות
  25. Started by Esparco,

    איזה קירור אתם ממליצים למעבד הזה עם לוח אם של ASUS P5ND2-SLI EDITION הבנתי שהזלמן והביג טייפון די טובים אם אתם יכולים לתת לי דגם מדוייק של הקירורים ומה יותר טוב ב250 ש"ח תודה מראש ספרקווווו!!!

    • 6 תגובות
    • 469 צפיות

דיונים חדשים בפורומים