אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
המעבד הוא 2000 הרץ ואני לא מעוניין לשנות מכפלה או משהו כזה רק לעשות אובר לזכרונות כדיי להגיע בסך הכל ל 2400 הרץ ... אני רוצה לדעת בכללי מה אני צריך לעשות , מתחים , מכפלות וכו ...
-
- 5 תגובות
- 470 צפיות
-
-
לצורך שימוש בפלטייה עם קירור מים, כמה וואט פולט 6600GT?
-
- 2 תגובות
- 470 צפיות
-
-
אני יודע שזה נושא שחרשו וטחנו מכל כיוון אבל אני צריך דעה סופית בשביל חבר קרוב איזה קירור אוויר יתן את התוצאות הטובות ביותר ללא הגבלת תקציב ובלי בעיה עם רעש לא ממש בא לי להמלציץ לו על ביג טייפון יש משהו יותר רציני?
-
- 1 תגובה
- 470 צפיות
-
-
יש לי את הלוח הזה ואני רוצה לקנות את הקירור הזה או את הXP 120 אבל אני לא מוצא אתר שאני יכול לקנות בו אותו אז אם מישהו יכול להביא לי אתר זה יעזור.... ומה לדעתכם יותר טוב הXP120 או זה והאם אני יצטרך לפרק את הלוח בשביל להרכיב אותו או תאקספי 120 כי אני לא יודע לפרק לוח???
-
- 4 תגובות
- 470 צפיות
-
-
שלום, יש לי לוח אם (תסתכלו במפרט המחשב), כאשר אני עושה אוברקלוקינג ונכנס למשחק אז במשחק זה עושה לי כל מיני "לגים" והפרעות מסוימות אחרות, למה זה? האם זה בעיה של דרייבר או משהו כזה? כי התקנתי אך ורק דרייברים מהדיסק שקיבלתי עם הלוח אם....
-
- 3 תגובות
- 470 צפיות
-
-
אז הבעיה בכותרת וקרתה מאז העדכון האחרון לביוס של הלוח שמופיע בתחימה... המתח שמופיע ב USDM (התוכנה שבאה עם הלוח. אותו מתח מופיע בביוס, אגב) הוא 1.57-1.6 הבעיה שנגררת היא שכשאני משנה מכפלה בשביל לעשות אוברקלוק, המתח יורד ל 1.35 עריכה: קצת מצחיק שאני מעלה את הנושא הזה כבר פעם שלישית בפורום ועדיין אין ממש תשובות... עשיתי עכשיו שוב שינוי בביוס וזה המצב כרגע: המתח למעבד מוגדר בביוס כ +0.1...מה שנותן לו סה"כ 1.4, ופותר את הבעיה שהייתה פעם ולא אפשרה לי תלהתחבר לאינטרנט. המכפלה של המעבד הורדה ל-8 ועכשיו הוא עובד במהירות הרגילה שלו- 1800 Mhz. והזכרונות נמצאים על 225 ותזמונים של 2.5-3-3-5...במתח של 2.8...שזה הכי גבוה שיש בביוס...ונראה לי די מכובד ביחס לזה שהם לא אקסטרים או…
-
- 0 תגובות
- 470 צפיות
-
-
טוב אני זקוק ל מאוורר שקט בשביל המעבד amd athlon xp 1600+ ולא יקר במיוחד
-
- 1 תגובה
- 470 צפיות
-
-
יש לי 8800GTS, עשיתי OC, שמתי את המאוורר ב80% כי ב100% הוא רועש מדי. קיצר, שיחקתי עכשיו LOST PLANET על ההגדרות הכי גבוהות וכשיצאתי מהמשחק הנה מה שראיתי בEVEREST: בהתחלה זה היה יותר גבוה, הGPU DIODE היה ב77/76 והGPU עצמו היה ב65. אם זה מסוכן לכרטיס מסך?
-
- 3 תגובות
- 470 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מארז קטן יחסית ויש לי שני הרדיסיקים בהתחלה הם היו צמודים אחד לשני אבל עכשיו הרדיסק אחד למטה והרדיסק אחד איפה שהצורב זה שליד הצורב מתחמם הרבה הוא מגיע כמעט ל50 מעלות ורציתי לשאול יש לי בבית גוף קירור של פנטיום 3 עם מאורר עליו ורציתי לשאול האם אני יכול פשוט לשים את הגוף קירור והמאורר על ההרדיסק פשוט להניח אותו עליו? האם זה יכול לגרום נזק או חשמל סטטי או כל דבר אחר והאם יש שיטות טובות יותר?
-
- 3 תגובות
- 470 צפיות
-
-
עשיתי אוברקלוק למעבד שלי והגעתי איתו למהירות של 2400mhz עם מאוורר סטוק עכשיו הפסקתי כי המעלות במנוחה 54-58 ועכשיו רציתי לדעת אם להמשיך או לחכות שאני יקנה קירור יותר טוב?? ורציתי לדעת מתי ואיך אני אמור לדעת מתי לעלות מתח לזיכרונות ולמעבד?? וגם המעבד עובד במכפלה של 300*8 לא נוגעים ב8 או שאפדר לשנות אותה תודה לעוזרים!!!
-
- 2 תגובות
- 470 צפיות
-
-
http://img262.imageshack.us/my.php?image=newbitmapimagedu5.jpg מה זה אמור? תודה
-
- 2 תגובות
- 470 צפיות
-
-
שלום!!!!! האם תוכלו להמליץ לי בבקשה על קירור למעבד סוקט 478 שיתן לי ביצועים טובים לoc מכובד??? כל המלצה תתכבד בברכה.....(אין ממש הגבלת תקציב אבל אם אפשר לא לעבור את ה300 שקל.........)
-
- 3 תגובות
- 470 צפיות
-
-
מה הטמפ' המקסימלית של הלוח DS3L ? והכרטיס 8800GTS G92 ? כי כשאני משחק ניראה לי המאוורר של הכרטיס לא מתחיל לפעול מהר יותר באופן אוטו' (למרות שבדיבר הוא על בקרה אוטו') ואז אני צריך להגביר לבד את המאוורר, אז כשאני עושה את זה זה נישאר בסביבות ה 50 מעלות ואם אני לא עושה מגע ל 60 ונריא הגם יותר. אז אני רוצה לדעת מה המקס' שהכרטיס יכול להגיע אליו למקרה שאם אני אשכח להגביר אותו שלא יקרה משהו.
-
- 0 תגובות
- 470 צפיות
-
-
את זרימת האויר שלי במארז סידרתי כך: מאוור אחד מתחת לספק מוציא אויר חם, ומולו מזרים אליו אויר קר מאיזור הסידורים, כאשר בבטן המחשב יש לי מאוור 120מ"מ עם הגבהה(שיוכל לקחת אויר) שדוחף אויר למעלה אל המאוור העליו שבעצם הוא כמעין ארובה :ם עכשיו השאלה שלי היא כזאת, יש לי p4. 2.4ghz ללא אובר קלוק ללא שום דבר, יש עליו צלעור קירור ומאוור מקורים שבאו עם המעבד, עכשיו השאלה אם כדאי לי לקנות מאוור חדש למעבד, כאילו מבינת ביצועים, זה יכול להואיל ? או שללא אוברקלוק זה לא שווה קניה?
-
- 2 תגובות
- 470 צפיות
-
-
טוב ברשותי כרטיס מסוג msi gf 4 ti 4200 128 ddr 4X agp אחרי oc גדול הגעתי ל330\600 ( לפני זה היה 200\400) ורק המתח עצר אותי כי כרטיסי ה 4200 מסתפקים בקצת מתח. בכל מקרה רציתי לדעת מה המהירות של 4600 כי חיפשתי קצת ברשת ולא הצלחתי למצוא את המהירות של הזיכרון, מצאתי רק של הליבה ( 300). אם הזיכרון הוא בסביבות ה 600 האם כדאי לי לצרוב את הביוס של ה4600? אם כן יהיה נחמד לקבל לינק אליו.
-
- 0 תגובות
- 470 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי את המחשב שבחתימה ואני רוצה לעשות לו OC קודם כל האם זה אפשרי לעשות OC רציני עם הלוח הזה ? דבר שני על המעבד מורכבת יחידת קירור של SPIRE נראית לי די פשוטה - אלומיניום עם בסיס נחושת ומאוורר 60 או 70 מ"מ שנראה לי מסתובב בסל"ד נמוך 2500+- סל"ד. יש לי בצד מחכה ערכת קירור וולקנו 7 פלוס ללא הווסת של המהירות, (אם אני אוריד את הגריל עצמת הרעש תקטן??) אני מתכנן לקחת את הגוף קירור וולקנו 7+ לפרק לו את המאוורר ולהרכיב לו את המאוורר של ה SPIRE אשר מסתובב בסל"ד נמוך יותר בהרבה. האם פיתרון כזה ריאלי ואפשר יהיה לבצע OC עם ה"קומבינה" החדשה אני רוצה לעלות מ 2500+ ל 3200+ ( 1830 - 2200 מה"ז) ואם לא נא הצעתכם. בברכה.
-
- 3 תגובות
- 470 צפיות
-
-
אם עשיתי OC עם קירור של ARTIC COOLING ואחרי כמה חודשים אני החלטתי להחליף לקירור של SUNBEAM TUNIQ TOWER 120MM האם אני צריך לשנות הגדרות מסויימיות בביוס בשביל שלא יהיו לי בעיות עם ה-OC הקיים ; אם זה במתח של המעבד וכו' או כל דבר אחר ? או בכמה מילים האם אני יכול לחבר את הסנבים וזהו או שצריך לשנות כמה דברים בביוס בשביל שה-OC לא יפול ?
-
- 4 תגובות
- 470 צפיות
-
-
אני מחפש פיתרון קירור שקט עם זאת יעיל ולא יקר לAMD64 חשבתי על זלמן אבל ראיתי דגמים שונים במחירים שונים אם תוכלו להמליץ לי ... תודה
-
- 0 תגובות
- 470 צפיות
-
-
תגידו אנשים אתם ממליצים על מערכת הקירור: THERMALTAKE CL-W0076 BIG WATER 775 http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=13714 תודה על תשובותיכם!
-
- 2 תגובות
- 470 צפיות
-
-
יש לי מעבד: amd 64 athlon 3500 plus! וכרטיס מסך: x800xt platinum 256mb אני רוצה לשים לכרטיס מסך ולמעבד קירור טוב שיוריד את הטמפרטורה בהרבה אז בבקשה תגידו לי איזה לשים כי אני לא יודע מה מתאים להם
-
- 3 תגובות
- 470 צפיות
-
-
אבל אין כמעט מקום...רק אם אני יקדח בצדדים... בקיצור מה עדיף בשביל קירור טוב יותר? לקנות עוד מאורר ולקדוח בצד? לקנות מאורר ולשים אותו במקום של CD? כי יש לי 2 מקומות פנוים אחד ליד השני... או שלקנות איזה קירור טוב למעבד בלבד... ? תודה ויומטוב
-
- 1 תגובה
- 470 צפיות
-
-
אך הקירור הזה? והאם צריך להחליף לו את נוזל הקירור אם כן כל כמה זמן בערך? תודה לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 470 צפיות
-
-
שלום יש לי מעבד ישן יחסית של AMD את'לון אקספי 1500+ ולוח אם (Chaintech Socket A 7AIA5(E Chupset KT133A זכרון 256 SDRAM וקירור רגיל שבא עם המעבד. השאלה שלי אם אני יכול לעשות אוברקלוק למעבד וכמה? ואיך אני עושה את זה? האם צריך לפתוח משהו במעבד או שרק דרך ביוס? יש לי גם ג'יפורס 3 של חברה VISIONTECK יש לו מאורר וקירור על זיכרון . האם כדאי לעשות עליו אוברקלוק או שכדאי לקנות קירור של ZALMAN ועד כמה אני אוכל לעשות אוברקלוק עם קירור כזה וכמה זה יהיה משמעותי?
-
- 1 תגובה
- 470 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות אותו מכייוון שהמחשב של אחים שלי (סוקט 478) פשוט "חופר" לי במוח....ואני לא מגזים...הוא במרתף ברגע זה ואני שומע אותו עד לחדר שלי ואני בקומה העליונה של הבית..אז שלוש שאלות על קירור: 1) האם הוא שקט? (חשוב מאוד מאוד) 2)איך הרמת קירור שלו? 3) (חשוב!!) האם הוא בא עם מדבקה טרמית או שצריך לקנות משחה בניפרד ולימרוח?
-
- 0 תגובות
- 470 צפיות
-
-
יש 8800GT oc edition של inno3d 650/1950 אני רוצה לעשות לו oC ל 700/2000 בעזרת RIvaTuner, רציתי לדעת אם יש משהו אחר שצריך לבדוק חוץ מהרצת בנצ'מרקינג לאחר ה-OC, (למשל טמפרטורה- מהי טמפרטורה נורמלית במאמץ ובמנוחה?)
-
- 1 תגובה
- 470 צפיות
-


