עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by elad the master,

    http://www.giga-byte.com/Motherboard/FileList/ProductImage/photo_8s661fxmp-rz_big.jpg זה הלוח.

    • 1 תגובה
    • 471 צפיות
  2. Started by NETANELKOREN,

    שלום. האם יש מערכת קירור לכול חלקי המחשב (כגון:מעבד,כרטיס מסך ועוד) והאם קימים מערכות כאלה עד 350 ש"ח נתנאל קורן

    • 4 תגובות
    • 471 צפיות
  3. Started by Danny_Boy,

    האם מישהו יכול לייעץ לי איפה כדאי למקם מאוררים בנוסף למה שיש לי? יש לי מעבד AMD ואני רוצה לקרר אותו יותר (טמפ' אחרי שעה עבודה: 47 מעלות). אם אפשר גם אז לצרף הסבר איך אני יכול למקם את המאוררים ואיזה כיוון יהיה כל אחד (מוציא או מכניס אויר)... תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 471 צפיות
  4. Started by davidreznic,

    היי. רציתי לדעת עם למפרט הבא אני יכול להסתפק בקירור של אינטל או שעדיף לקחת FREEZER 7 PRO. אני לא מתכנן OC, ורעש לא ממש מפריע לי. המפרט הוא: C2D E6750 ASUS P5B 8800GTS 320 THERMALTAKE SUPRANO VB100BNS 12CMx2 הטמפרטורה בחדר היא בסביבות 26 מעלות. תודה רבה ויום טוב לכולם!!!!

    • 1 תגובה
    • 471 צפיות
  5. Started by Oranili,

    שלום יש לי מארז ג'נרי וקניתי את 2 המאוררים הבאים : http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=181 8CM ! עכשיו שמתי את שתיהם מאחורה ו1 כזה מקדימה זה מאורר שמספיק לעשות את העבודה? כי יש לי טמפ מעבד של 40 במנוחה ... זה הוריד רק 3מעלות... עכשיו ראיתי שיש 120CM מאורר זה יוריד את הטמפ יותר? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 471 צפיות
  6. Started by the kon,

    שלום מה מצב?? טוב אז ככה רציתי לדעת איזה פתרונות קירור יש למעבדי ה775? אבל שלא יעלה מיליונים וגם לא משהו שיהרוס תודה

    • 0 תגובות
    • 471 צפיות
  7. Started by DDgeva,

    המחשב שלי מתחמם יותר מדי (לפחות נראה לי.. כי הוא עושה הרבה רעש.. אבל אני לא מבין בזה הרבה.. יכול להיות גם שהצד פשוט לא מהודק והוא רועד או משהו). אני צריך מאוורר לסוקט 478 במחיר סביר. על מה אתם ממליצים?

    • 3 תגובות
    • 471 צפיות
  8. Started by Quickly,

    שלום. יש לי asus x800xl אני די מרוצה ממנו אבל בכל זאת אני מעוניין לעשות לו אובר קלוק יש לי קירור סטוק ורציתי לדעת איזה קירור אני צריך בשביל לעשות לו אובר קלוק נכון לעכשיו או עומד על 51 מעלות במנוחה ד"א אני רוצה לעשות לו אוברקלוק יציב שישאר תמיד ולא רק בשביל התוצאה נכון לעכשיו אני עומד על 5200 בטרי די מארק בלי כלום האם יש לכרטיס הזה פונטציאל טוב ל oc? והאם אפשר לעשות את זה דרך הביוס לדוגמא שתמיד שאני עושה ריסטרט או משהו הכרטיס יהיה באוברקלוק ונראה לי שאני ילך על זה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4041 איך הוא לדעתכם?

    • 0 תגובות
    • 471 צפיות
  9. הכותרת אמרה את שלה אשמח לתשובות והמלצות.

    • 0 תגובות
    • 471 צפיות
  10. כרגע אני על 3500MHZ מ2800MHZ טמפ' CPU במנוחה 36 במאמץ 55 את המאמץ בדקתי על ידי 2 תוכנות orthos ו S&M ושניהם עברו בהצלחה בדקתי גם אם תוכנה SUPERPI והתוצאה המקורית הייתה 48.56 לאחר O\C תוצאה 36.52 שאלה שלי עד כמה אני יכול עוד לעלות? מפרט: לוח אם- P31-DS3L מעבד - D820 Intel זכרונות- 2G Ceon 667MHZ כרטיס מסך- 8600GTS GIGABYTE קירור CPU- זלמן CNPS8700 LED קירור מארז- 1 מקדימה מכניס 2 מאחורה מוציא 3 מלמעלה מוציע 4 בצד מכניס 5 בצד מוציא ספק-500W תמונה מצורפת...... [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 471 צפיות
  11. Started by neil4,

    יש לי ביוס של phoenix ואין לי שום אפשרות לאובקלוק שם ומכיוון שזה פנטיום 2 300 מה"צ אין לי שום מושג אין להמהיר אותו עזרה בבקשה

    • 1 תגובה
    • 471 צפיות
  12. Started by pcmaster,

    רציתי לשאול אתכם שני שאלות: 1. מהו המאוור הטוב ביותר שהכי מקרר את המעבד (בלי קשר למחירו) ואני מתכוון למאוורר ולא קירור במים. 2. עד כמה משפיע האוורור של המארז ומה יהיו התוצאות אילו אני מביא מאוורר חזק 150mm?

    • 4 תגובות
    • 471 צפיות
  13. Started by angelos21,

    אני רוצה לעשות OC לכרטיס שלי X1900XT דרך הATI TRAY TOOLS, אבל בלשונית של הOC רשום לי OVERCLOCKING DISABLED, וכשאני מנסה להרים את המהירויות אז הן חוזרות למצב הראשוני שלהן!!! מישהו אולי יודע איך לאפשר את הOC דרך התוכנה????

    • 0 תגובות
    • 471 צפיות
  14. Started by com555,

    רציתי לדעת לדוגמא כשאני קונה כרטיס מסך, אני צריך לדעת אם אני יעשה לו OC או לא? מה שאני מנסה לומר זה, שהאם OC יכול לשנות את דעתי כללי , בקשר לקניית כרטיס מסך? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 470 צפיות
  15. חבר שלי קנה מחשב ויש לו לוח אם של אסוס P5B (הרגיל לא דלוקס) עכשיו המעבד שלו זה E6320 וזכרונות של OCZ PLATENIUM 2GB עכשיו כמובן שהמתחים בביוס כולם על AUTO והטמפ שלו לא טובות ממש גבוהות.... אני צרך שמישהו יגיד לי מה המתחים בסטוק אמורים להיות(רגילים) לכול דבר... VCORE VDIMM וכו.... דיי חשוב... תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 470 צפיות
  16. Started by PCguy,

    משהו יכול להמליץ על קירור סבבה ל AMD 939 3000+ בעיקרון הוא עם המאוורר של ה BOX כרגע אני לא עשיתי עדין O\C משהו שיהיה טוב יחסית וזול ותכללו לינק בבקשה לאתר הרכישה תודה לכל

    • 2 תגובות
    • 470 צפיות
  17. Started by A.z,

    מה דעתכם על ה Zalman 7700CNPS Cu והאם יש הבדל משמעותי בין ה7700Cu ובין ה 7000 CU כמובן של זלמאן אם כן מה ההבדל

    • 1 תגובה
    • 470 צפיות
  18. טוב, אז המפרט בחתימה, הוספתי צינור בין המעבד לכרטיס מסך ומשם חוזר לרדיאטור.. נתקעתי באוברקלוק לליבה 565 וזכרונות על 1013... לא מצליח לעלות מכאן - יש לי קפיצות כאלה בהגדרות הכי גבוהות ב NFS ובהגדרות הכי גבוהות ב 3dmark - אין לי מושג עוד איך לבדוק... אני כקגע מקבל ב 3DMARK 3660 - במקום 3360 - לא מה שקיוויתי מבלוק AQUARIUS שאיתו הגיע מישהו בפורום הזה ל 4915... הכרטיס של XFX, AGP. תעזרו לי לסחוט את הכרטיס הזה... זה עלוב ממתין לתשובה של המקצוענים

    • 2 תגובות
    • 470 צפיות
  19. Started by the hero,

    בבקשה רק תגידו לי אם הנתונים פה סבירים(הכל-לא רק המתח) ולא חורגים....(נראה לי שהספק שלי קצת דפוק ונותן קצת יותר מתח-אז תגידו לי אם זה קריטי) כשהתמונה צולמה המאווררים היו מוגדרים לעבוד בשיא המהירות. -חוץ מהטמפ' של המעבד(זו תקלה זמנית) -

    • 1 תגובה
    • 470 צפיות
  20. אני מחפש בפורום מדריכים קורא כתבות ועדיין לא הבנתי איפה אני מוצא אם ב AMD Athlon XP 2500+ המכפלות נעולות [BARTON]. ואיך אפשר להעלות אותם?! :S:S:S:S:S תודה.

    • 0 תגובות
    • 470 צפיות
  21. היי קניתי מחשב חדש בעל מארז HTPC ניסו להכניס לי לשם את הנינגה+ והוא גבוהה מדיי במקום זה הציעו לי אתZALMAN CNPS8000 שהוא נכנס מצויין רציתי לדעת אם הקירור הזה מומלץ או שעדיף משהוא אחר בגודל שלו בערך חייב להיות מ"נעה מחשבים" ואני חייב להודיע מחר כי המחשב כבר מוכן ומחכה רק לזה.. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 470 צפיות
  22. Started by Vladgi,

    אני כרגע באוברקלוק למעבד axp2600 barton עם מתח של 1.725 ספיד פאן מראה שני מתחים של הליבה vcorea,vcoreb מה זאת אומרת??? יש כאן בעיה?צירפתי תמונה [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 470 צפיות
  23. Started by yakir8,

    שלום אני רוצה לקנות את המארז Raidmax 822WBP COBRA 420W Blue Original אז ככה אני קונה 2 מאווררים מסוג Cooler Master Neon LED 80mm - BLUE אז רציתי לדעת אם כדי לישתמש במאוורים של המארז או להוריד אותם? ואם יש צורך לקנות 2 מאווררים וזה לא היה ביזמוז כסף כי יש במארז כבר מאוורים?

    • 0 תגובות
    • 470 צפיות
  24. Started by noos,

    יש לי לוח של ASUS P5B DELUXE על הלוח כתוב שהוא תומך בזיכרון של 800 מגהרץ עכשיו אני חושב לשים לו זיכרון כזה של 800 השאלות שלי הם ככה 1. האם הלוח יזהה אותם ישר ואני לא אצתרך להגדיר כלום בביוס? (הכוונה שלי "ליזהה" זה שהוא ישר יעבוד איתם על 800 מגהרץ ללא כל כיוון מהביוס) 2. אם התשובה של 1 זה שכן צריך לכוון בביוס אז איך בדיוק עושים את זה ?

    • 0 תגובות
    • 470 צפיות
  25. הבנתי שיש הרבה ביקורת שלילית על הקירור בסטוק. האם ישנו שיפור כלשהו במעבר ל REV3.3? האם באובר קלוק ממוצע (לצורך העניין נגיד באיזור ה 380 בהנחה ומדובר ע4300 ו אולי באיזור ה 450 עם 6300) יש צורך בשיפור של הקירור? תודה מראש רום. נ.ב, יש הבדלים מבחינת אובר קלוקינג בין DS3 לבין DS3P?

    • 2 תגובות
    • 470 צפיות

דיונים חדשים בפורומים