אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום... ברצוני להזמין מאוורר 80MM לצד המארז שלי.. הסתכלתי בנועה מחשבים וראיתי את המאווררים הללו: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6184 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6192 כעיקרון זה אותו מאוורר אבל תוספת של 5 שקל רק בגלל ה UV הזה? אני אפילו לא יודע מזה ה UV הזה ואם שווה להוסיף 5 שקל בשבילו? נ.ב ואם יש בתקציב 40-45 שקל חברה של מאווררים עם לדים טובה יותר אז תמליצו , תודה.
-
- 4 תגובות
- 471 צפיות
-
-
שלום! יש לי לוח אם k8n Neo4 של MSI ומעבד AMD athlon 64 3000 מישהוא יכול להסביר לי איך לשנות מכפלה או מה הדרך הכי טובה להגיע מ1800 ל-3000 במהירות שלו? תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 471 צפיות
-
-
??? אויי התבלבלתי בפורום תעבירו בבקשה [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 1 תגובה
- 471 צפיות
-
-
התחלתי עם OC ויש לי כמה בעיות תציצו שני ה במפרט ואז תענו לי בבקשה כאשר אני מעלה את נבאס ל207 התוצאה שלי במבחן הCPU של 3D MARK היא 610 שאני ממשיך להעלות את הבאס ל210 ומעלה התוצאות יורדות בצורה דרמתית בין 550-450 העלתי את הV CORE ל1.6 ועדיין תוצאות נמוכות עוד משהו בשביל לבדוק יציבות אני משתמש ב TOAST אז כמה זמן צריך שזה ירוץ ומה אמורה להיות הטמפרטורה שלי פחות או יותר כי במנוחה היא33 וכשTOAST רץ היא 47 זה סביר??? אז מה לעשות בשביל שהביצועים יעלו ולא ירדו?
-
- 0 תגובות
- 471 צפיות
-
-
-
1) מה טמפ' מומלצת לכ.מסך R9800PRO? ואיך לבדוק... 2) יש אפשוריות נגיד ב -ATI TOOLS מאוד נרחבות חוץ מ-OC, שווה לנגוע בהן או להישאר רק עם ה-OC?
-
- 3 תגובות
- 471 צפיות
-
-
שאני נכנס למאפיינים=הגדרות=מתקדם=Geforce 6600 ויש שמה אפשרות לעלות את ה 450MHZ Core ויש לי גם את התוכנה http://img115.imageshack.us/img115/6991/aaaaahk5.jpg הקירור הוא פאסיבי הכוונה שיש את הלוחות ברזל האלה עם הקוצים זה ככה נראה http://www.comp-art.pl/img/produkty/karty_graficzne/pci_express/gigabyte_6600_128mb_pcie_z1.jpg זה הכרטיס בדיוק האם יש סיכון באובר קלוק ועד איפה לעביר את הקו הזה?
-
- 4 תגובות
- 471 צפיות
-
-
שלום אני מחפש גרפים חוץ ממה יש באתר?(זה לא אומר שהגרפים באתר לא יפים) תודה
-
- 2 תגובות
- 471 צפיות
-
-
יש לי מארז COMPUCASE CI-6A21-NPS ATX SUPER MIDI TOWER CASE w/o PSU יש מאוורר מקדימה שמכניס אוויר (שבתכלס אני בקושי מרגיש את האוויר שהוא מכניס והוא על 100 אחוז)ומאוורר מאחורה שמוציא הטמפרטורה של הלוח אם היא 46 במנוחה שזה לא ממש גבוהה אבל מפריע לי! מה שאני רוצה לעשות זה להוסיף מאוורר בדלת למטה(זה המקום היחידי בדלת כי יש לי טוניק....)והמאוורר יהיה שחצי ממנו מתחת לכרטיס מסך 8800 וחצי מעל בין הכרטיס מסך לטוניק וככה הוא יזרוק אוויר על הצ'יפ עכשיו השאלה שלי זה האם זה ישפר בכלל את הטמפרטורה או שזה רק יהרוס את הסירקולציה? ואיזה מאוורר הכי כדאי לקנות? תודה
-
- 1 תגובה
- 471 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם המקום הזה למאורר גורם לרעש בגלל הרשת ? הכוונה שלי אם אני יעשה שם חור לגמרי אז יהיה יותר שקט? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 471 צפיות
-
-
אני צריך לכבות את הפונקציה הנ"ל בעקבות בעיה ב PLL של כרטיס PCI-EX שייצרנו. לא הצלחתי למצוא שום חומר בנושא באתר של DELL, http://www.dell.com/content/products/productdetails.aspx/pedge_2900?c=us&cs=555&l=en&s=biz&~section=specs וגם לא ב hw manual של ה server: http://support2.jp.dell.com/docs/systems/pe2900/en/hom/pdf/hom.pdf מה שהצלחתי למצוא זה שבדגם PowerEdge 4600 ישנו jumper שנקרא spread אך ב 2900 הוא לא קיים. אשמח לקבל טיפים ועזרה.
-
- 0 תגובות
- 471 צפיות
-
-
פירוט amd 2000 גיפורס 4 400 אם אקס 64 מגה לוח אם אביט וזיכרון של 512 די די אר יש לי אובר קלוק של 145 ומתח של 1.70 ויש לי 7 מאווררים בתוך המחשב האם יש לי אפשרות להרים את זה מבלי שילך לי המעבד? כמה אפשר? ומה האובר קלוק שאני יכול לעשות לכרטיס מסך שלי? תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 471 צפיות
-
-
אני יודע שהקפצה זה בניגוד לחוקים, אבל אולי יש מישהו שיכול לעזור לי ולא יראה את ההודעה שלי, זאת פעם אחרונה שאני יקפיץ את ההודעה אם אף אחד לא יודע איך לעזור לי. לוח אם:gigabyte ga-k8nf-9 פרטים על הזכרון מאברסט: Field Value Memory Module Properties Module Name AMD Serial Number None Module Size 512 MB (2 rows, 4 banks) Module Type Unbuffered Memory Type DDR SDRAM Memory Speed PC3200 (200 MHz) Module Width 64 bit Module Voltage SSTL 2.5 Error Detection Method None Refresh Rate Reduced (7.8 us), Self-Refresh Memory Timings @ 200 MHz 2.5-3-3-8 (CL-RCD-RP-RAS) Memory Module Features Early RAS# Precharge Not Supported Auto-Precharge Not Supported Precharge All Not Supported W…
-
- 0 תגובות
- 471 צפיות
-
-
שלום אני די חדש בעניין וכבר המון זמן רוצה לעשות OC למחשב ולשפר את הביצועים שלו. אני צריך עזרה ב: בחירת החלקים לOC, הרצת OC על המחשב, מה התוצאות לעתיד - בכמה זמן זה מקצר את החיים של החלקים וכו'... המפרט של המחשב: Amd Athlon 3800+ x2 Gforce 7600 GS 256mb 1 mb of ram MSI MS-7260, version 1.0 - לוח אם אין לי שום אמצעי קירור נוסף. הייתי מאוד רוצה לשפר את הביצועים של המחשב שלי בעיקר בשביל משחקים. תודה לכול העוזרים!
-
- 0 תגובות
- 471 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות קירור למעבד AMD 3200 יש לי התלבטות בין שני גופי קירור ל OC האחד http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_934_1560&products_id=12139 נראה לי דווקא סבבה והשני http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_934_937&products_id=4298 שלפי הביקורות שאני שמעתי צריך להיות ממש טוב בכל מקרה אני דווקא בכיוון של Freezer 64 Pro אבל אני לא כל כך מבין בנושא אז אשמח לקבל עזרה אם אפשר
-
- 3 תגובות
- 471 צפיות
-
-
תגידו איזו תוכנה לאוברקלוק תעבוד לי בויסטה? יש לי את ה 2900PRO והתוכנה היחידה שבאמצעותה הצלחתי להגיע למשהו היא ה ATI OVERDRIVE (ליבה ל 836 זיכרונות ל 850 ), נסיתי את ה ATI TOOLS אבל משום מה גם שנותנים לה לזהות אוטמטית לזהות את התדרים לליבה והזיכרונות מלבד ההרצה היא לא מעלה כלל את התדרים. וגם זה רק עם גירסת הבטה מכיוון שהגירסה היציבה 0.26 כלל לא מזהה את הכרטיס. נסיתי את ה Rivatuner 2.07 וגם בה משום מה אין אופציה לבדיקה אוטומטית של התדרים רק אופציה ידנית ללא אפשרות לבדיקת יציבות. גם את ה ATI TRAY TOOL נסיתי ושם בכלל קבלתי מסכים כחולים. יש תוכנה טובה אחרת או פשוט להסתפק במה שקבלתי ב Overdrive ?
-
- 0 תגובות
- 471 צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס המומהר EVGA e-GeForce 7800 GT זה עם הקלוק שמגיע מהחברה של 450MHZ. קניתי מנועה מחשבים, עכשיו מה מהירות המאוורר שעל הכרטיס. הגיוני שהוא 3470RPM? כי זה מה שכתוב לי שהוא ברגע זה והכרטיס בטמפ' 39 מעלות זה נורא? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 471 צפיות
-
-
יש לי מעבד pentium D 2.8 והטמפרטורה שלו במנוחה זה 40+- ובמאמץ 55 עכשיו אני רוצה לעשות לו OC ל3.0 ורציתי לדעת האם זה כדי לי? האם אני ירגיש שינוי במשחקים?
-
- 1 תגובה
- 471 צפיות
-
-
קודם כל אני רוצה לנסות לעשות אובר קלוק על המעבד. יש לו טמפרטורה סבירה במאמץ: עד 40 מידע על המעבד: Field Value CPU Properties CPU Type Intel Pentium 4, 1614 MHz (16 x 101) CPU Alias P68, Willamette, A80528 CPU Stepping D0 Instruction Set x86, MMX, SSE, SSE2 Original Clock 1600 MHz Engineering Sample No L1 Trace Cache 12K Instructions L1 Data Cache 8 KB L2 Cache 256 KB (On-Die, ECC, ATC, Full-Speed) CPU Physical Info Package Type 478 Pin uPGA Package Size 3.50 cm x 3.50 cm Transistors 42 million Process Technology 6M, 0.18 um, CMOS Die Size 217 mm2 Core Voltage 1.75 V I/O Voltage 1.75 V Typical Power 55.3 - 75.3 W (depending on clock speed) Maximum Power 72 - 100 W (dep…
-
- 2 תגובות
- 471 צפיות
-
-
אני רוצה קירור חדש ל chipset ואני מתלבת בין ה ucberq1 לבין ה Tt spirit
-
- 0 תגובות
- 471 צפיות
-
-
ניסיתי כמה מדריכים אך הם לא ממש מדברים על הדגם של הלוח הנ"ל,הבנתי שאפשר להגיע בכייף ל 3 גיג'ה הרץ המפרט שלי הוא : Arctic Cooling Freezer 7 Pro G.Skill 2GB DDR2-800 DualKit (2x1GB) CL4-4-4-12 2GBPK Gigabyte GA-P35-DS3L Intel Core 2 Duo E4500 2.2Ghz Conroe OEM Western Digital 320Gb 16MB AAKS 8800 gt ps pc&cooling 470 w ,תודה מראש !!
-
- 0 תגובות
- 471 צפיות
-
-
כניראה שאין לי שום מד טמפ' על הלוח אם... האם יש איזושהי חומרה שיכולה לבדוק את הטמפ' של המעבד ולהציג?
-
- 3 תגובות
- 471 צפיות
-
-
היי . רציתי לדעת אם הגוף קירור יתאים ללוח שלי : Abit AV8 בנוסף רציתי לדעת מה המאוורר הכי ממולץ אליו בתקציב של עד 100 וקצת .. טנקס
-
- 2 תגובות
- 471 צפיות
-
-
OK יש לי AMD X2 4200+ ויש לי את הקירור המקורי... עכשיו חשבתי אולי אם אני אחליף את המאוורר המקורי של amd שיש לי עליו עם אחד מהמאווררים הללו: 1. Thermaltake 60mm Dimensions: 60x60x25mm Rated Voltage: 12VDC Started Voltage: 7VDC Current: 0.37Amp Power Input: 4.44W Fan Speed: Max 7000+/- 10% RPM Airflow: 38CFM Bearing System: 2 Ball Bearing Lifetime: 50,000 Hours Connector: 3 pin או המאוורר הזה: AKASA 60mm Fan dimension 60 x 60 x 15mm Fan speed 4300 R.P.M. Fan airflow 21.83 CFM Fan air pressure 2.93mm H20 Fan life expectancy 50000/hrs Bearing type Ball Bearing Connector 3-pin with RPM sensor wire Voltage rating 12V Noise level 32.56…
-
- 0 תגובות
- 471 צפיות
-
-
אני עוד שבוע יקנה לוח אם+מעבד LGA775 איזה קירור טוב יש לסוקט הזה?
-
- 4 תגובות
- 471 צפיות
-


