עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. מה אומר היחס 1:1? יחס בין מה למה? ומה אני עושה בשביל להגדיל תOC מגדיל תיחס?

    • 1 תגובה
    • 472 צפיות
  2. Intel P4 2.8E 800fsb 2X512MB Twinmos cl 2.5 Dual GA-8IPE1000-G motherboard Geforce 6200@6600 425/720 W.D 40GB אלה הנתונים. הבנתי שלכל מעבד, עדיף תזמון זיכרון שונה בהתאם לאוברקלוק המתוכנן. אני מתכנן לבצע אוברקלוק ל3.3 גג, כי אני עם סטוק והטמפרטורות עוד סבירות. השאלה שלי, אם אני צריך תזמונים מיוחדים לזכרונות (יש לי סינקים של TT, אז אפשרי למתוח גם אותם קצת)... ע"מ שהכל יעבוד בדיואל ובהתאמה לבאס המעבד והלוח והזכרונות... תודה על עזרתכם, דן

    • 3 תגובות
    • 472 צפיות
  3. Started by RenTex,

    היי אנשים, יש לי שאלה, אני כרגע עם Q6600 על 3.2 .. מכפלה 8 400FSB .. הכל טוב ומצוין, האפשרותהשניה שלי זה עם מכפלה 9 ו FSB יותר נמוך. אני יודע שעדיף שהמכפלה תהייה כמה שיותר גבוהה, אבל מבחינת טמפ' וצריכת מתח, יש הבדל? כי אני מפחד שאם אני ישים 9 זה יקפוץ לי ... תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 472 צפיות
  4. שלום רציתי שתמליצו לי על קירור סביר למעבד שלי במקורי הוא 3.20 עשיתי לו OC והעלתי אותו ל 3.52Mhz יש לי כסף ליקנות את הטרמלג'ט אקסטרים הזה אבל הקירור הזה סתם יהיה למה זה לאוברקלוקים יותר קיצוניים. אם יש לכם איזה משו להמליץ לי משו טוב תגיבו : תודה.

    • 1 תגובה
    • 472 צפיות
  5. Started by ras81,

    שלום התקתקל לי המאוור 90 שמוציא אוויר מהמארז. הסתכלתי וחשבתי שהדגם הזה יכול לעשות את העבודה מצויין, הבעיה היא שאין לו אפשרות של שינווי מהירות, ויש לי פטנציומטר במארז, מה אתם חושבים? עדיף לקנות אותו למרות זאת, או לקנות משהו אחר עם אפשרות שינוי מהירות (אם לקחת משהו אחר אז מה עדיף ?) http://www.thermaltake.com/dcfans/ComboCool/a2013silentCat9/SilentCat9.htm שבוע טוב

    • 3 תגובות
    • 472 צפיות
  6. אני מחפש משהו כזה: http://www.sidewindercomputers.com/dthiflfi1bst.html חשוב לי המידות הנ"ל: Fittings 1/4in BSPP thread to 1/2in ID Hose Barb יש סיכוי למצא משהו כזה בארץ? חנויות אינסטלציה?

  7. Started by YRP99,

    יש לי Q6600 ועשיתי לו OC ל 3ghz והעלתי קצת את המתח אם בכלל במידה וכבר חודש אני משתמש במחשב משחק, רואה סרטים ועובד איתו הכל עובד נורמלי אבל נגיד תאורטית אם אני יריץ איזה תוכנה רצינית שתעבוד כמה הרבה זמן (מה שאני לא עושה) יש סיכוי שהוא יאתחל את עצמו האם יכול להיגרם נזק למחשב במצב הזה שתיארתי? שכאילו בגדול, חסר מתח למעבד או משהו כזה

    • 1 תגובה
    • 472 צפיות
  8. Started by pogostick,

    שלום במחשב שלי כרגע יש 1. מאורר למטה בקדמת המארז שמכניס אויר 2. מאורר שמתחבר עם רגל לברגים של כרטיסי PCI למטה למטה במארז, שמעלה אויר כלפי מעלה 3. מאורר למעלה בגב המארז שמוציא אויר החוצה עם כל זה הגעתי לטמפ יפות של 19-25 מעלות במארז, ו33-42 מעלות במעבד (תלוי במצב של המחשב) אתמול הוספתי מאורר רביעי, בקדמת המארז, למעלה למעלה מעל ה CDROM, שמוציא אויר גם הוא החוצה המאורר הזה יותר גבוה בקו גבהים מהמאורר ה3 בגב המארז שמוציא גם הוא אויר החוצה האמת שלא קיבלתי שינויים בטמפרטורה אם לא עליה קטנה האם אני צריך להפוך אותו שיכניס אויר? או האם יש לכם סידור אחר למאוררים שלי? הצעות למקומות להכנס עוד מאוררים? תודה מראש עידו.

    • 5 תגובות
    • 472 צפיות
  9. פעם דיברתי עם מישהו בטלפון והוא הסביר לי איך לעשות את האוברקלוק ואיך להעלות את המתחים מאז יש לי פרופיל שמור בביוס (Striker extreme) באותה תקופה היה לי מעבד E6600 והיום יש לי E6750 , טענתי היום את הפרופיל של האוברקלוק והגעתי לאוברקלוק של 3.2ghz תראו את המתחים ותגידו לי מה דעתכם , ואם אפשר לקבל הצעות איך להגיע לסביבות ה 3.5 3.6 .. Vcore : 1.6v memory : 2.200v 1.2v HT : 1.30V מכפלה : 8X LDT freq : 5x 1600FSB mEMORY : 800mhz SPP<->MCP Ref Clock : Auto מה אני יכול לשפר פה :? קיצור עזבו את כל מה שיש פה חח זה בטח יבלבל אותכם אם יש פה מישהו שיכול להסביר לי בטלפון או משהו כמה מתח להעלות ומה לעלות שישאיר פה טלפון או איזה הסבר או משהו תודהה

    • 1 תגובה
    • 472 צפיות
  10. Started by nir_ofer,

    מישהו יכול בבקשה להגיד לי איך אני יכול לבדוק את הטמפרטורה של המעבד שלי בXP לא דרך הביוס תודה

  11. Started by etz,

    לאחר זמן ממושך מאוד שלא עשיתי את זה הגיע הזמן לפרק את הזלמן לניקויים. באותה הזדמנות, חשבתי כבר להוריד את ה-IHS המעצבן של המעבד ולשים את הקירור ישירות על הליבה. עכשיו אני יודע שזה לא הכי מומלץ אם לא יודעים איך לעשות את זה ולכן אני מתעייף כאן אתכם. בקשר להורדה עצמה את זה אני כבר עשיתי בעבר כך שזה יהיה החלק הקל, הבעיה היא בפיצוי על ההורדה של זה. הזלמן משתמש ב-bracket המקורי של פנטיום 4 שאני שמעתי שצריך להוריד לו 3 מ"מ למטה בנקודות ההצמדה ללוח, האם זה נכון? מה תהיה הדרך הטובה ביותר לעשות את זה? יש הרי את הבליטות הקטנות שאותן צריך לקצר אבל ברגליים שמצמידות את זה ללוח אסור לגעת, צריך להוריד רק מסביבן. שוב, מה תהיה הדרך הטובה והבטוחה ביותר לעשות זאת? ושאלה אחרונה, האם אחרי הכל צ…

    • 0 תגובות
    • 472 צפיות
  12. הקירור הנוכחי עושה רעש מחריד כשאני מעלה תוכנות ומשחקים המאוורר מגיע לכ-3500 RPM וכאמור עושה המון רעש

    • 1 תגובה
    • 472 צפיות
  13. Started by SויSה,

    יש ברשותי שתי מאוורים ג'נריים אחד 80 ואחד 60 מ"מ,לשתי המאווררים יש שתי כבלים אחד שחור ואחד אדום אך אין להם חיבור כלשהו אלא רק כבלים חשופים. היכן אני יכול לחבר אותם במחשב? תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 472 צפיות
  14. Started by frogman,

    NINJA PLUS+120MM או: ZALMAN - CNPS7000-CU שניי המאוריים הנ"ל נמצאים בהשיג יד שלי השאלה מה עדיף?המעבד E6300

    • 1 תגובה
    • 472 צפיות
  15. Started by Shane McMahon,

    זה לא מראה מעלות צ'יפסט , לא לוח אם , ולא מעבד. והמעלות ב-temp כתובים ב-127 מעלות! במעלות כאלה המחשב היה עולה באש!!

    • 4 תגובות
    • 472 צפיות
  16. יש לי E4300 שרץ כרגע על 2900MHZ עם קירור סטוק ומתח סטוק אני רוצה להחליף לקירור אוויר רציני כדי להמשיך עם האוברקלוק... מה אתם ממליצים לי ? עד 300 שקל עריכה : במנוחה הטמפ' היא 45-47 במאמץ מגיע ל 67 גג !

    • 2 תגובות
    • 472 צפיות
  17. משהו יפה ומיוחד כמו גולגולת או משהו מגניב. אם אין בארץ אז חנות שעושה משלוחים לארץ. תודה וחג שמח.

  18. Started by doronpascal,

    Zalman CNPS9500A או Thermaltake BigTyp 120vx ?

    • 2 תגובות
    • 472 צפיות
  19. Started by ConTrX,

    היי אני חדש פה קראתי המון דברים באתר הזה וזה הדליק אותי.. בקיצור איפה אני צריך להתחיל? יש לי כבר מארז ישן מוכן שאני אעשה איתו משהו אבל אני לא יודע איפה להתחיל.. מישהו יכול לעזור לי מה המודינג הכי קל למתחילים?

    • 3 תגובות
    • 472 צפיות
  20. Started by tintin,

    החלפתי את הלוח הקודם שלי ה DQ6 לASUS BLITZ ואת הזכרונות לתדר 1066 במקום ה 800 הביוס נורא מורכב ורציתי לדעת אם למישהו יש נסיון איתו ויוכל ללמד אותי מה לשנות בביוס כדי להגיע לOC הקודם שעשיתי ואפילו יותר הOC הקודם שלי עם ה DQ6 P35 וה DOMINATOR 800 e6750 2.66@ 3.70 dominator 800@ 1100 מכפלה 8 מתח למעבד 1.46 מתח לזכרונות: 2.36 FSB +0.25 וציפסט +0.25 איך אני יכול להגדיר משהו דומה בלוח החדש ואפילו יותר טוב. תודה

    • 0 תגובות
    • 472 צפיות
  21. Started by frogman,

    האם אפשר לשנות את תיזמוני נזיכרונות בלוח הנ"ל? בגשר הצפוני לא מצאתי את האופציה..... בשבוע האחרון החלפתי 3 סוגים של זיכרנות של CORSIAR כאשר שמתי לב שהיחסים בין ה FSB-DRM משתנים ללא ששנתי אותם הכיצד זה יתכן? הזיכרונות:CORSIAR 800MHZ CL5 XMS פעמיים 512 CORSIAR 800MHZ CL5 XMS פעמיים 1024 CORSIAR 667MHZ CL5 XMS פעמיים 512 עד עכשיו היחידים שהצלחתי להעלות הכי הרבה הם ה 667 ל 900 כאשר האחרים פחות. מה ההגיון פה ה XMS אמורים להיות יותר תותחים לא?

    • 1 תגובה
    • 472 צפיות
  22. Started by ofir38,

    שלום.. יש לי כבר שנה את המחשב ואני מעוניין להחליף בקירור את המשחה הטרמית. קראתי וראיתי שמומלץ להחליף פעם בשנה את המשחה הישנה. עכשיו קודם כל השאלה שלי איזה משחה היא הכי מומלצת(לא יקרה) ועם איזה חומר אני יכול לנקות את המשחה הישנה? והאם יש מדריך כיצד למרוח ביעילות את המשחה הטרמית? תודה רבה לעוזרים וחג שבועות שמח,אופיר.

    • 3 תגובות
    • 472 צפיות
  23. יש מלא.... מה מהם אני מחבר למאוורר?

    • 1 תגובה
    • 472 צפיות

דיונים חדשים בפורומים