עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום לכל מי שעונה השאלה שלי היא האם ניתן לנתק בכרטיס מסך SAPPHIRE PCI-EX RADEON X1950PRO 256MB DDR3 DUAL DVI TV/O - RETAIL את המאוורר ולהתקין מאוורר שקט יותר אם כן אז כיצד תודה

    • 0 תגובות
    • 473 צפיות
  2. Started by frogman,

    NINJA PLUS+120MM או: ZALMAN - CNPS7000-CU שניי המאוריים הנ"ל נמצאים בהשיג יד שלי השאלה מה עדיף?המעבד E6300

    • 1 תגובה
    • 473 צפיות
  3. Started by x-pac,

    אני לא מבין מה הקשר בין זיכרונות לOC הרי מעלים את הFSB אז מה זה קשור לזיכרונות?

    • 1 תגובה
    • 473 צפיות
  4. שלום צריך עזרה בחיבור ערכת הקירור שבנידון: הקירור למעבד מגיע עם 3 PIN חיבור ללוח אם אבל החיבור שבלוח אם שבנידון עבור הקירור למעבד הינו 4 PIN הייתי רוצה לדעת אם אני יכול לחבר בתצורה הזאת או אני צריך למצוא חיבור אחר על הלוח שהינו 3 PIN תודה

    • 1 תגובה
    • 473 צפיות
  5. Started by idanaz,

    חבר'ה שלום רציתי להתיעץ איתכם בנוגע לטמפ' ול oc לגבי המחשב שלי. אז ככה יש לי מעבד amd 3200 אתלון לוח אם של אסוס 939 a8n-e גיגה זכרון של twinoms cl 2.5 ddr 400 ספק של thermaltake 480w silent pure power כרטיס מסך של גיגביט 6600 gt עם 128 מגה בייט זיכרון עם קירור פסיבי וקירור של freezer 64 למעבד קניתי אותו בערך לפני שנה וחצי בזמנו הוא היה חזק מאוד אך כיום הוא קצת נחלש המלצה שלכם לגבי oc לכרטיס מסך ולמעבד ועד כמה אם זה אפשרי בכלל ולגבי הטמפ' של המעבד והכרטיס מסך אם הם תקינות. טמפ המעבד היא 28 מעלות טמפ הכרטיס מסך 50 מעלות עכשיו לגבי המהרת הכרטיס מסך האם מישהו יוכל לומר לי עד כמה להמהיר או עד כמה זה גבול נורמלי כרגע הנתונים הם core clock =542 memory clock=232 תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 473 צפיות
  6. אהלן אני מחפש באופן דחוף גוף קירור ל7800GT, שיבוא עם משחה טרמית טובה יש לי 150 שקל, מה הדבר הכי טוב שאפשר ל מצוא? בתודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 473 צפיות
  7. Started by SmurFin,

    סתם קישור לדוגמא http://www.goldtop.co.il/search_products.asp?search_product=%EB%E1%EC+%EB%E7%E5%EC המהירות משתנה ?, ורואים בכלל הבדל ?

    • 2 תגובות
    • 473 צפיות
  8. Started by moshel7,

    יש לי מעבד amd athlon 4800x2+ ב-bios מראה לי 50 מעלות מיד עים הדלקת המחשב ןעולה עד 54 מעלות וב-everst מראה לי 38 מעלות וב-speedfan מראה לי כמן ב-everest עים מעלה 1 אחת יותר מי מהנ"ל יותר מדויק ומה עלי לעשות? תודה לכל העונים משה!!!

    • 3 תגובות
    • 473 צפיות
  9. Started by Night_Fox,

    יש לי סטיק אחד של 1GB על 333 איך אני עושה לו OC

    • 2 תגובות
    • 473 צפיות
  10. Started by most,

    יש לי מעבד AMD Athlon 2000 ועשיתי לו oc ל- Athlon 2600 כאשר הגברתי את ה-MHzים מ-1667 ל-2090 הקטע הוא שאני לא רואה שינוי בניקוד של המחשב ב-3DMARK05 ... חשבתי שהניקוד ישתנה לפחות בקצת אבל הוא נשאר בדיוק אותו מספר(254 נקודות)... מישהו יכול להסביר לי מה הסיבה לכך?

    • 2 תגובות
    • 473 צפיות
  11. כידוע זהו מעבד 2.4 עשיתי לו אובר 20% כיצד אפשר לבדוק שהוא אכן יכול לעבוד בעת הצורך ב2.88 כי בזמן שאין עומס הוא עובד רגיל 2.4 וגם מתי ואולי דוגמה לתוכנות עבודה שמעמיסות את המעבד כמו עיבוד וידאו וכד' אם אפשר לקבל איזה מהם יעמיס כדי שאוכל לראות איך העומס משפיע אם בכלל על המהירות תודה למשיבים מערכת לוח אסוס p5b זכרון 2 גיגה 800 נ.ב האם צריך תוספות שינויים לסטוק כי הטמפ' של המעבד באובר היא 51-52 מעלות בתוכנה של אסוס, ב-tat כל ליבה 46 מעלות למי להאמין ובכלל האם זו טמפ' גבוהה ? זהו בנתיים

    • 0 תגובות
    • 473 צפיות
  12. צריך המלצה לקירור המעבד יש לי מעבד מדגם פרסקוט 3.2 מה הקירור הכי טוב שיש

    • 1 תגובה
    • 473 צפיות
  13. המעבד שלי AMD Athlon 64 3000 Venice Socket 939 E6 BOX הקירור למעבד: TT BigTyphoon כרטיס מסך sapphire X800GTO2 256MB הלוח אם : DFI ultra-D הספק: Thermaltake 430W XP550 NP עכשיו אני רוצה לעשות OC, לא יודע אם כדאי לי, עוד מעט יוצא C&C החדש, ןאני רוצה שהכרטיס המסך שלי יריץ אותו כמו שצריך. לפי מה שהבנתי אחריש אני יהפוף את הכרטיס למה שהוא יכול המשחק יעבוד לי תותח...זה נכון? בקשר למעבד? אני מתחיל...אני יכול להגיע להשגים טובים עם המפרט שלי? הקירור של המארז בכללי: אני צריך לבדוק טמפ' בשביל שתגידו לי אם זה טוב. כי זה הולך אצלי במארז ככה:Sunbeam Transformer BLACK מאורר גדול מקדימה שמכניס אוויור מאורר גדול מאחורה שמכניס אוויר מאורר קטן עם לד שמוציא אוויר למעלה בחלון הצדדי הו…

    • 0 תגובות
    • 473 צפיות
  14. Started by slimshady21,

    היי אחים שלי אני משתמש די חדש פה, ואני כמעט ולא מבין כלום באוברקלוק( ) ולא עשיתי את זה, אבל עכשיו אני קונה מחשב חדש (ATHLON64) ואני רוצה להעלות את הבאס של המעבד כדי שהזכרון יהיה מהיר יותר , ולפתוח צינורות עיבוד לשפר את הכ.מסך וכאלה... אז אני מבין שמן הסתם לאף אחד אין כח עכשיו להתחיל להסביר. אז אולי תוכלו להפנות אותי לכל מיני כתבות, מדריכים וכאלה.(עדיף בעברית)שאני אבין בערך איך זה הולך. תודה

    • 1 תגובה
    • 473 צפיות
  15. Started by RenTex,

    כותרת ... כמה OC אני יוכל עלשות עם קירור סטוק ? זה יהיהי משמעותי ? ותקנו אותי אם אני טועה אבל ב Gecube 2600XT אין חיישן טמפ' אז אי אפשר לדעת מה הטמפ' ?

    • 0 תגובות
    • 472 צפיות
  16. תוכנת Ai Booster של Asus דורשת Reset כשמשנים את ה FSB באופן ידני. יש פיתרון אחר שלא דורש RESET? [דא"ג, יש להם פיצ'ר שנקרא Ai NOS שמשנה דינאמית את מהירות ה FSB (בין היתר), אבל הוא עושה זאת באופן אוטומטי, ולכן לא עונה לצרכי]

    • 0 תגובות
    • 472 צפיות
  17. Started by EliranB,

    איזה קירור נחשב טוב היום לתושבת S775 עד 250 ש"ח

    • 0 תגובות
    • 472 צפיות
  18. מה הפותנציאל* שלי לעשות אוברקלוק עם המעבד הזה http://www.cpu-world.com/CPUs/Pentium_4/Intel-Pentium%204%203.0%20GHz%20-%20RK80546PG0801M%20(BX80546PG3000E).html והקירור BIG Typhoon ומארז מאוורר עם 5 מאוררים... הטמפרטורות 44 למעבד למערכת 37

    • 3 תגובות
    • 472 צפיות
  19. Started by TheFast,

    המעבד שלי: Intel Pentium D 930 כדי לי לעשות OC? וכמה רחוק אני יכול להגיע איתו?

    • 0 תגובות
    • 472 צפיות
  20. Started by Dom,

    בחנות שבה אני קונה מציעים לי מעבד TRAY, כלומר ללא אריזה, אך ביחד על מאוורר CoolMaster (היבואן לא יודע איזה דגם) במקום המאוורר המקורי. האם כדאי לי ללכת על ההצאה ואיך המאוררים והגופי קירור האלה לעומת הקירור המקורי שמגיע עם +AthlonXP 2500 מבחינת רעש ואיכות. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 472 צפיות
  21. Started by arieltan,

    אני עומד לקנות מחשב חדש ורציתי לדעת איזה מאווררים איכותיים למעבד מתאימים לסוקט החדש של AMD מסוג AM2 התכנון שלי הוא כמובן OC קל בעתיד, וסכום באשור ה-200 ש"ח

    • 3 תגובות
    • 472 צפיות
  22. שלום, ברשותי מחשב מבוסס P4 3.0 GHZ (אינטל) שגילו כבר מעל 3 שנים. ללא OC. קירור סטוק. המחשב עובד בטמפ' של 58-60 מעלות במצב עבודה 'רגיל' של כ-15% מה-CPU. כשאני עובד עם פוטושופ בפול טורים או מקודד וידאו - הוא קופץ ל-71-74 מעלות. כשהורדתי לגמרי את הפאנלים של המארז וכיוונתי אליו מאוורר 'ביתי' הוא ירד ל-69 מעלות. אני מחליף משחה תרמית פעם ב-6-9 חודשים, ויש ירידה משמעותית בחום (יורד לסביבות ה-40-45) אבל לזמן קצר בדרך כלל (חודש-חודשיים מקסימום). א. אני יודע שזה לא נורמלי, אבל האם זה מסוכן? ב. מה אפשר לעשות כדי להוריד את טמפ' העבודה? האם יש קירור (זול יחסית - אני לא רוצה להשקיע יותר מדי במחשב ישן) שאפשר להרכיב במקום הסטוק שיכול לעזור? תודה,

    • 0 תגובות
    • 472 צפיות
  23. Started by mor1989,

    שלום לכם , השאלה שלי היא כזאת : כמה מאווררים אני יכול להכניס במארז הבא: ?HEC Compucase CI-6A21 400W? ואם אתם יכולים בבקשה להביא לי תמונה שלו ב פרופיל כמו זה , שמסומן איפה להכניס מאוורר: http://img61.imageshack.us/img61/5451/1231je.jpg תודה

    • 4 תגובות
    • 472 צפיות
  24. Started by shlomi8,

    יש תוכנה או משהו שמכבה את המאורר דרך המחשב ולא דרך פאנל או משהו חיצוני?

    • 2 תגובות
    • 472 צפיות
  25. Started by the hero,

    בבקשה רק תגידו לי אם הנתונים פה סבירים(הכל-לא רק המתח) ולא חורגים....(נראה לי שהספק שלי קצת דפוק ונותן קצת יותר מתח-אז תגידו לי אם זה קריטי) כשהתמונה צולמה המאווררים היו מוגדרים לעבוד בשיא המהירות. -חוץ מהטמפ' של המעבד(זו תקלה זמנית) -

    • 1 תגובה
    • 472 צפיות

דיונים חדשים בפורומים