אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אם אין לי לוח אם אשר יש לו USB 2.0 ואין לי גם בקר PCI עם כניסות כאלה אז כיצד ה- USB 2.0 ב- VANTEC NEXUS MULTI-FUNCTION PANEL יעבוד?! הרי מאוחרי הפאנל צריך לחבר בכבל USB בין הפאנל לבקר ה- USB של לוח האם אשר אצלי הוא 1.1. האם הבקר אשר נמצא ב- VANTEC NEXUS MULTI-FUNCTION PANEL יעבוד על 2.0?
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
אני מזמין את החלקים הבאים: מעבד: INTEL CORE 2 QUAD S775 2.4GHz Q6600 STEPING G0 - BOX לוח אם: GIGABYTE GA-P35-DS3L זיכרון: CORSAIR 2048MB (1024MB X2) DDR2 800MHz DUAL CHANNEL KIT קרור למארז: THERMALTAKE 120mm SILENT CAT : A2329 יש לי ספק כוח: CORSAIR VX Series, 550W CMPSU-550VXEU אני מתכנן OC ל 3.0GHZ.. עכשיו אני צריך קירור למעבד..ואני לא יודע איזה לקחת THERMALTAKE BIG TYPHON 120 VX או ZALMAN 8700 Copper LED או ZALMAN 9700 LED אני יודע שיש עוד טוניק אבל שמעתי שהוא רועש.. אני צריך קירור טוב שיחזיק את המעבד בטמפ' נמוכות ושיהיה שקט תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
אני קונה את הכרטיס הזה ואני חושב על קצת אוברקלוקינג, ראיתי כמה קירורים שונים של הכרטיס הזה של אותה חברה: http://www.clubic.com/photo/00123102.jpg http://www.clubic.com/photo/00111509.jpg http://images.ldlc.com/photosldlc/00/00/41/65/LD0000416552_2.jpg איך אני יכול לדעת איזה אני אקבל ? ? ? ואיך הקירור הזה אמור להיות לאוברקלוק ? עדיף לקנות קירור אחר ?
-
- 2 תגובות
- 473 צפיות
-
-
שלום! התחלתי לעשות OC למעבד שלי , INTEL 1.6, ואני רוצה שהוא יגיע ל2.4 לפחות...עשיתי בדיקות וראיתי שהמעבד וגם הלוח יכולים להגיע למהירויות הרבה יותר גבוהוהת אבל הזיכרון לא כול כך....בהתחלה הוא היה על 277 MHZ ב 100 FSB אבל עכשיו עשיתי שהיחס הוא 1:1 ואני יכול להגיע עד 2.14. עכשיו הבעיה העיקרית שאני רואה היא שבביוס אחרי שאני מעלה מהירות כמה פעמים הוא מגיע למצב שכשאני נכנס ובוחר לשמור ולצאת הוא נתקע, ורק ריסטרט פותר את הבעיה. בהתחלה הוא שומר את המידע אחרי ריסטרט אבל כשאני מגיע למהירות מסיומת הוא נתקע לכמה זמן ואז מחזיר לי את הדיפולט...וזו לא בעיה של חימום והא יושב לי על 25-30....והזכירון יכל להגיע עד 333.....כרגע הוא ב 270... תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 473 צפיות
-
-
יש לי כיום GLOBALWIN CAK38II עם מאוורר DELTA כך שאפילו אם הוא רועש אני די בטוח שהוא יותר שקט מה-DELTA. איזה מעבד AMD מומלץ כיום ל-OC? איך ה-TwinMos DDR PC3200/400 TMD7608F8E50B/D ב-OC (או שישנו זיכרון בעל יחס ביצועים/מחיר טוב יותר)
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מחשב ולחסוך כסף על המפרט במידה ואני מעוניין לעשות OC למחשב? איך אני יודע מה עושים? אם מישהו יכול להפנות למדריך או לעזור איכשהו אני אודה לו מאוד.
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
http://www.bit-tech.net/hardware/2006/08/01/conroe_heatsink_group_test/1.html וזה הדף המסכם: http://www.bit-tech.net/hardware/2006/08/01/conroe_heatsink_group_test/10.html לפי מה שהם בחנו ה Freezer מקרר כמו BT אבל ב40% פחות כסף.
-
- 2 תגובות
- 473 צפיות
-
-
חשבתי לקנות אותו פשוט ראיתי שבאתר שלהם כתוב שהוא מתאים לאינטל ול64BIT... לי יש ברטון 2500+ זה יתאים?? תודה מראש, ניר.
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
שלום הנה מפרט המחשב שלי -קצת ישן: מעבד -סלרון 2000 מגההרץ (400FSB), לוח אם של גיגהבייט 8S648 זיכרון 512 מגה של קורסייר VALUE, כרטיס מסך RADEON 9800SE 256MB. השאלה הגדולה: יש לי מעבד חלופי של 2400 מגההרץ פנטיום 4. בקיצור - חשבתי אולי לעשות לו אוברקלוק ולהעלות את המהירות שלו ל3000 מגההרץ או אפילו 4000. יש לי קירור סטוק של אינטל אבל נראה לי שהוא ממש מספיק כי במאמץ הוא מגיע ל45 מעלות גג 50. השאלה הגדולה שלי אליכם זה האם זה מסכן רכיבים אחרים במחשב חוץ מהמעבד? לא איכפת לי שהמעבד יישרף לי (ברור שאני לא רוצה את זה) אבל האם זה יכול לשרוף לי את הזיכרון או לוח אם או כרטיס מסך? דרך אגב החברה של הספק שלי לא ידועה זה סתם ספק באיזה 150 שקל (בזמנו). תודה
-
- 0 תגובות
- 473 צפיות
-
-
יש לי בעיה , לפני יומיים קניתי מחשב חדש ויש לי TUNIQ TOWER ... עכשיו הקירור מכוון על HIGH וב BIOS ה RPM המקסימלי שלו מגיע ל 1100 - 960 מקסימום ועל האריזה כתוב שהוא 1000 - 2000 RPM =| מה אני יכול לעשות בשביל שהטוניק שלי יעבוד על מקסימום ( שזה כמובן גם יקרר יותר טוב ) ? ו 30 - 35 מעלות במנוחה ל E4300 זה טוב ? ( סטוק ללא אוברקלוק ) תודה =]
-
- 3 תגובות
- 473 צפיות
-
-
שלום חברי פורום יקרים! מזמן לא הייתי פה, אך חזרתי! אז ככה: יש לי את הכרטיס הבא: Asus Radeon A9600XT/TD ואני מעוניין לנסות עליו OC. לא הוספתי לו קירור, ועכשיו כשחם, הוא עומד על 40 בליבה, ו-42 מעלות בזכרונות ב-Idle. 1. שמעתי שיש לשמור על יחס כשמעלים את המהירות, בחור אחד אמר לי שהיחס הוא 1:2 , למשל, 10 לליבה, ו-20 לזכרונות - זה נכון? אולי יש יחס אחר? 2. איזו תוכנה טובה ומדויקת לשם מטרה זו? 3. מהי הטמפ' הכי גבוהה שעוד נחשבת לסבירה? והאם מה שיש לי נורמלי לקיץ החם והיבש שלנו? תודה רבה לעונים!
-
- 0 תגובות
- 473 צפיות
-
-
אני לא יודע איפה התיזמונים האמיתים שלי: -------- -------- ------- מה התיזמונים האמיתים שלי? במקור זה היה 2.5 4 3 8 CL 2.5 :-\
-
- 0 תגובות
- 473 צפיות
-
-
היי אנשים, יש לי שאלה, אני כרגע עם Q6600 על 3.2 .. מכפלה 8 400FSB .. הכל טוב ומצוין, האפשרותהשניה שלי זה עם מכפלה 9 ו FSB יותר נמוך. אני יודע שעדיף שהמכפלה תהייה כמה שיותר גבוהה, אבל מבחינת טמפ' וצריכת מתח, יש הבדל? כי אני מפחד שאם אני ישים 9 זה יקפוץ לי ... תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 473 צפיות
-
-
אהלן, הסתכלתי עכשיו בביוס לגבי הטמפרטורות במחשב החדש שלי. היה כתוב שהטמפ' של המחשב היא 42 מעלות ושל המעבד 22 מעלות. זה בסדר? מה הטווח התקין? מה מסוכן?
-
- 4 תגובות
- 473 צפיות
-
-
תראו יש לי אינטל ולוח אם של DFI עכשיו אני לא יודע איך לעשות OC כיאלו אני נכנס לBIOS ואז יש לי שם באחד האפשריות clock& ועוד משהו עכשיו אני נכנס לcpu ואז שם רשום לי לבחור ככה רשום 100GHz/100GHz/33GHz(או שזה היה MHz אני לא זוכר..) וככה עולה יותר הברירת מחדל זה על רגיל עכשיו אני לא יודע מה לעשות והאם הגעתי למקום הנכון בבקשה עזרה!
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
היי ושלום בנסיון לעשות אובקלוק ישנם כמה דברים שלא הבנתי: 1)ASUS C.G.I 2)STATIC READ CONTROL 3)DDR2 CHANNEL A REF VOLTAGE 4)DDR2 CHANNEL B REF VOLTAGE 5)DDR2 CHANNEL REF VOLTAGE אשמח להבין את המשמעות של הדברים למי שמבין...... בתודה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 473 צפיות
-
-
יש לי Q6600 ועשיתי לו OC ל 3ghz והעלתי קצת את המתח אם בכלל במידה וכבר חודש אני משתמש במחשב משחק, רואה סרטים ועובד איתו הכל עובד נורמלי אבל נגיד תאורטית אם אני יריץ איזה תוכנה רצינית שתעבוד כמה הרבה זמן (מה שאני לא עושה) יש סיכוי שהוא יאתחל את עצמו האם יכול להיגרם נזק למחשב במצב הזה שתיארתי? שכאילו בגדול, חסר מתח למעבד או משהו כזה
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
http://www.bcchardware.com/index.php?option=content&task=view&id=3718&Itemid=40&limit=1&limitstart=0 בביקורת הוא נראה בהשוואה ל9500 של זלמן ועוקף אותו! משהו יודע איפה לקנות אותו? הוא נראה אחלה קירור ;D
-
- 0 תגובות
- 473 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מתכנן לעשות על ה E4300 שיהיה לי בעזרת השם! איזה קירור אתם ממליצים???
-
- 3 תגובות
- 473 צפיות
-
-
מעוניין לדעת איך לבצע אוברקלוקינג למעבד פנטיום 4 , יש לי לוח אם של ASUS
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
שלום! קראתי את הכתבה בעמוד הראשי על מערכת טובה לאוברקלוק, ורציתי להשתמש בנסיונכם העשיר כדי לדעת מה הפוטנציאל שלהם. מעבד: E2180 מופיע עם הישגים יפים בפרוייקטי האוברקלוק, אבל E5200 לא. אם אני מתכוון לעשות OC כבד, איזה מהם עדיף לי? כרטיס מסך: Geforce 9600 - האם זה משנה אם יש לו זיכרון של חצי ג'יגה או של ג'יגה? יש יצרן מסויים שנותן תוצאות טובות יותר? אני יודע שGainward נהגו בזמנו להוציא כרטיסים שנבדקו לOC, אבל אני חושב שאתם יודעים יותר :] לוח אם: הבנתי שהצ'יפסט ללכת איתו זה P35 של אינטל. לוח אם של ג'יגהבייט יתן תוצאות טובות בOC? לוח אחר עדיף? הרבה תודה! מתן
-
- 0 תגובות
- 473 צפיות
-
-
שמתי לב בזמן האחרון שהגשר הדרומי מאוד חם ואין עליו שום קירור לעומת הגשר הצפוני ושאני שם את האצבע עליו אני לא יכול להשאיר אותה יותר מ3 שניות אז חשבתי שאולי צריך לקנות לו איזה גוף קירור או משהו אז איזה גוף קירור כדאי לקחת?
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
יש לי מארז קטן עם 3 הארד דיסקים ורציתי לקרר אותו אבל אני לא יודע בכלל מה הטמפ של הרכיבים כי בספיד פאן זה לא מראה לי כלום גם לא בביוס עכשיו הבאתי עוד הארד דיסק שאני כן ראוה את הטמפ שלו והורדתי אותה מ43 ל26 מעלות עם מאוורר 80 מ"מ אני יעלה עוד מעט תמונה של המארז ותמליצו לי איפה לשים את המאוררים הבעיה שאני גם לא יודע איזה חלקים מתחממים הכי הרבה ואז אני גם לא יודע את מה לקרר
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
שלום לכולם הזמנתי מחשב 6300 עם הלוח הפשוט של ASROCK ואז ראיתי שאין לו אפשרויות OC. בדקתי איזה לוח לא יקר כן מאפשר OC והחלפתי ללוח ASUS P5LD2 הפשוט (לא דלוקס) שעולה 680 ש"ח . הציפסט עדיין 945 אבל קראתי שיש לו אפשרויות OC טובות (ניתן להגיע ל 450 FSB). הייתי הולך על לוח בסביבות 1000 ש"ח כמו ?P5B s775, Conroe, P965 או GIGABYTE ?965P-DS3, אבל לא רוצה להוציא הרבה מדי כסף, ואני גם לא חושב שאבצע OC גדול במחשב, התכנון בינתיים לעתיד הוא להאיץ את המעבד בלבד. מישהו מכיר את ה ASUS P5LD2 ויכול לאשר את בחירתי או להמליץ על שיפור? ומה לגבי טמפ' פעולה שלו, אולי הוא יתחמם מדי? חוץ מזה, אם התכנון הוא OC למעבד איזו הצדקה יש ללכת על לוחות באיזור 1000 ש"ח למעט העליה ל 800MHZ ול 965?
-
- 3 תגובות
- 473 צפיות
-
-
לפני מספר ימים קניתי מחשב חדש - לוח GIGABYTE X48 DS5 מעבד Q6600 ו 4 גיגה זיכרון ניסיתי לעשות אוברקולוקינג ראשוני ל2.52 ghz, העלתי את הBUS קיבעתי את התדר של ה PCI-E ל 100 ודאגתי להתאים את מכפלת הזיכרון לתדר של 775 (במקור 800) היה פוסט תקין אך לאחר 3 דקות המחשב כבה. יש לי קירור אויר TERMALTAKE BIG TYP למעבד. מה אני עושה לא נכון?
-
- 0 תגובות
- 473 צפיות
-


