אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום רב. המחשב הבא שאני מתכנן לרכוש יהיה מבוסס AMD כמובן, גירסאות 64 ביט עם 939. מאוד חשוב לי שאפשרויות האוברקלוק יהיו נרחבות. הבנתי שמדוברת בליבת ה NEWCASTLE הבמקרה של ה 3500+. האם זו ליבה "קרירה" יותר שיהיה ניתן לבצע בא OC מסאבי מבלי התחממות מירבית ? (קירור סטוק) או שכל OC כזה או אחר ידרוש ממני קניית מאוור בסכומי עתק ? אשמח לקבל פירוט גדול על אפשרויות האוברקלוק שהמעבד כולל תחת רגליו והאם לוח עם פיצ'ריי OC כגון הלוח של DFI NFORCE4 ULTRA הוא מה שיעשה את ההבדל המשמעותי ? תודה מראש לעוזרים, להת'.
-
- 3 תגובות
- 474 צפיות
-
-
אחרי כמעט שנתיים עם המחשב שמתוכם הוא בקושי נכבה, הגיע הזמן לOC. קניתי זכרונות KINGSTON בנוסף לGEIL שכבר היו אצלי, כאשר הGEIL עם קירור והKINGSTON לא, עכשיו זה ישתנה ואני יחליף את הKINGSTON בGEIL זהים לקיימים כולל קירור עליהם. עכשיו המפרט שלי מופיע בצד, אני צריך לדעת איזה קירור אני צריך למטרת OC, לא מטורף! מתוכנן גם קניית מסך-DELL 2007FP בקרוב ככה שאני גם צריך לדעת אם הכרטיס מסך יעמוד בו. והכי חשוב, יש לי את הביוס הכי מסובך שראיתי ככה שגם בנושא הזה אני צריך עזרה.
-
- 1 תגובה
- 474 צפיות
-
-
יש לי את המארז של פוסידון 120 מקדימה מכניס 120 מאחורה מוציא שתיים בצד מכניס 120,ומכניס 8 רציתי לדעת עם יש דרך יותר טובה לקרר,עוד דבר ה 8 מוציא הרבה יותר אויר ואני 99 אחוז בטוח שהוא יותר מועיל מ ה 120,עדיף להחליף אותו ל 120 ? תודה.
-
- 2 תגובות
- 474 צפיות
-
-
החלפתי מאוורר למעבד ל AC כזה http://arcticcooling.com/cpu2.php?disc=1&idx=15 ובימי השרב האחרונים הטמפרטורה טיפסה לי כמעט ל 60 מעלות,האם עלי להיות מודאג, יכול להיות שהמאוור מעדיף להיות שקט מיעיל ? מהו תחום טמפרטורת העבודה שלו ?, אני צריך הרגעה בבקשה קראתי בAMDBOARD שטמפרטורת המקס שלו היא 85 מעלות. יש לי במארז שתי מאווררי 80 שדוחפים מקדימה ואחורה, מאוורר 120 בדופן שמוציא ומאוורר 80 בגג שמוציא.
-
- 2 תגובות
- 474 צפיות
-
-
אני אמור לקבל מאוורר 120MM של VANTEC THERMALFLOW שיש לו חיישן המשנה את מהירות הסיבוב של המאוורר בהתאם לטמפרטורה, רציתי לשאול אותכם אם זה אפשרי לחבר את המאורר הזה לווסת(ריאוסטט) מסוג כלשהו לדוגמא כמו של ה SMARTFAN 2 . תודה.
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
-
-
האלן יש לי 7600 GT קרור פאסיבי. ליבה סטוק 560 זכרונות 700 העלתי לכל אחד מהם 35 שאני מעלה ב 40 הרצתי בדיקה במארק והציון ירד,שמתי לב שם לתקיעה של כמה שניות. אם אני יעלה קצת את תדר ה PCI E זה יעזור ? תודה
-
- 3 תגובות
- 474 צפיות
-
-
המאורר שעל המעבד שלי(סטוק) רועש, והאופציה של לשמן ואבק וכל זה נראית לי די מיותרת מכיוון שהוא נרכש כלפני שבועיים. חשוב לציין שהרעש מתחזק במאמץ, יש מה לעשות? (בדקתי ולא נראה ששום חוט נוגע בו)
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
-
-
קיבלתי ציון במחשב הישן של 6681 אחרי אוברקלוק לכרטיס מסך. הוא היה על זיכרונות-200 ליבה-460 אחרי- זיכרונות-240 ליבה 500 מחשב פנטיום 1.8 זיכרון 512 rdram 400hrz לוח asus p4t כרטיס מסך- asus gf3 v8200 delux דבר ראשון איך הציון הסופי? דבר שני איך האוברקלוק הראשון שביצעתי? זה נחשב שיפור גדול בכרטיס מסך? או שאפשר לדחוף אותו עוד... נ.ב שכחתי לציין לפי האוברקלוק היה הציון -6220
-
- 1 תגובה
- 474 צפיות
-
-
מישהוא עם ABIT IS7-E מה זה אומר תיזצונים של 8-4-4-3 ? לאן הולך כל מספר ? יש לי [glow=red,2,300]SAMSUNG 2X256 3200/400[/glow] אני לא הכי מבין בנושא ואם יש משהוא שיש לו בעיה עם זה - שלא יגיב !!!!! אני מנסה לעלות מ200 ל250 FBS עם מעבד [glow=red,2,300]2.4/800[/glow] יש מצב לOC בלי התחממות יתר עם המאוורר הרגיל של INTEL ?
-
- 4 תגובות
- 474 צפיות
-
-
שלום לכולם התחלתי לעשות overclock למחשב שלי, אני לא יכול לעבור את ה 3.5 ghz , אני חושב שזה בעיה של pci-e , אין לי דרך לנעול אותו, זו לא בעיה של מתח כי יש לי ספק כוח enermax liberty 500w , אם מישהו מכיר את הבעיה אני מאוד אשמח אם יוכל לעזור לי תודה intel p930 abit aw8d max big water 735 sapphire x800gto2 corsair 2x512mb (1gb) cl5 800mhz xms2 enermax liberty ELT500AWT
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
-
-
אבי טס לאמריקה אז ביקשתי ממנו כל מיני דרים קטנים ובין היתר רציתי לקנות קירור למעבד יש לי SOCKET 478 NORTHWOOD הבנתי שאלה המומלצים הזלמן 9500 והביג טייפון אבל אני לא יודע אם הוא נכנס לי במארז הוא ענקי יש לכם אולי המצלמה לאחד מהם או אחר ואם אני יעבור מכשב אני יוכל להוציא את הקירור ולשים אותו באחר (אני ידאג למרוח משחה טרמית בחדש)
-
- 4 תגובות
- 474 צפיות
-
-
חבר שלי אומר שהוא לא מצליח לעשות oc לכרטיס מסך r9500pro הוא אומר שהוא ניסה 3 תוכנות, ושכנראה יש חסימה בדרייברים לoc או משהו כזה. אם מישהו יודע משהו על זה או שיש/היתה לו את אותה הבעיה, בבקשה תגיב, כי אני ממש רוצה לקנות את הכרטיס הזה ואני לא רוצה לגלות אחר כך שיש איתו בעיות. תודה
-
- 3 תגובות
- 473 צפיות
-
-
שלא צריך פירוק של הלוח-אם , כמו ה-Arctic Cooling Freezer 7 Pro http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_934_1560&products_id=12140&PHPSESSID=bd81d6a03bf35cbc9032e9965bfa6553 יש עוד קרורים כאלה בסכום של בערך עד 200 ש"ח ?
-
- 2 תגובות
- 473 צפיות
-
-
אם הזרימה של האוויר היא טיפה יותר נמוכה אבל החום של האוויר הוא יותר גבוה , זה אומר שהרכיב יותר מקורר או שהוא מתחמם על יתר המידה? (בהתחשב בזה שבמצב הראשון הזרימה לא הייתה נורא חזקה ועכשיו היא גם לו - השינוי די נמוך)
-
- 0 תגובות
- 473 צפיות
-
-
הגעתי ל 382 ב 1:1ומעבד על 8multiplier הכל עובר מצויין אין שגיאות Orthos 24 שעות, MEMTEST ו GOLDMEMORY שום שגיאה במשך 18 שעות. אבל במשחקים אחרי שעה, גם 30 דקות יש עצירה ויש שגיאה של הכרטיס מסך NV4_disp.dll. הכל קבוע על Pci Express Frequency 100MHZ ו PCI על 33.3 בקיצור מה הקטע שלו, כמה לשים אותו ? ניסיתי על 104 וגם 105 נראה לי זה גם קרה, ובויסטה הוא כל הזמן מודיע על כשל בדרייבר של הכרטיס מסך והוא הצליח לשחזר, מן הסתם באקספי זה כבר אומר עצירה מוחלטת ו BSOD. בקיצור מה לעשות עם האופציה הזאת ?
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
התקנתי אתמול 9500 ומרחתי את המשחה STG1 של ZALMAN. במצב IDLE המעבד רץ על 36-39 מעלות ובבדיקה בSP2004 שהורדתי מHWZONE (בהרצת שני עותקים של התוכנה במקביל) ב100% מעבד הטמפרטורה מגיעה ל58-59. זה סביר? הבדיקה שאני עשיתי הייתה למשך 10 דקות רצופות. לפי מה שהבנתי זה אמור לרדת עוד קצת... דרך אגב באותם נתונים בדיוק הגעתי לאותם טמפרטורות בOC של 30% בפרופיל ערוך מראש בBIOS(מהירות שעון - 3910). רק שאחרי 9 דקות בערך המחשב עשה לי ריסטרט לבד אז אני מניח שטמפ' המעבד הגיעה ל60 מעלות. לסיכום כי נראה לי שסיבכתי אותכם קצת - כמה מעלות אמור להגיע המעבד הזה מקס' ולכמה אתם מעריכים שניתן להגיע עם הקירור הזה? כי אני בעיקרון מרחתי שיכבה דקה של משחה על המעבד כך שתכסה כמעט את כולו מלבד מרחק של 3-4 מילי…
-
- 4 תגובות
- 473 צפיות
-
-
היי. יש לי את הלקסה של nzxt, ואני רוצה להחליף את המאוורר האחורי במאוורר הזה: http://tms.co.il/product_info.php?cPath=146_498_198&products_id=4513 שלפי הנתונים נראה מרשים. אם בכל זאת המאוורר הזה לא טוב, אני ישמח להמלצה למאוורר אחר שיחליף את המאוורר האחורי במארז שלי, וחשוב שיהיה עם לד כחול עליו. אין הגבלה לתקציב, אבל יש הגבלה לחנות - אני חייב מ-tms. במידה ואני רוצה להחליף גם את המאוורר הצדדי שהוא מכניס אוויר, זה יהיה כרוך גם בהוצאת מסנן האבק? ואם כן איפה אני יכול לקנות מסנן אבק למאוור שציינתי למעלה? [ומידה ואני יחליף גם את המאוור צד]. תודה.
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
עשיתי אוברקלוק קטן עם תוכנה של GIGABYTE של הלוח אם שלי, עם אני לא תוהה easytune עכשיו, המהירות של הFSP תקועה על 201.0MHZ, ניסיתי להוריד דרך התוכנה ללא הצלחה, ובBIOS רשום שזה על 200. וככה שרואים שעשיתי אוברקלוק.. אני צריך לשלוח אותו למעבדה ואני לא יודע מה הם יעשו עם זה, למישהו יש מושג ? ועוד משהו, קניתי מKSP והיה מדבקות על המארז שאם אני יוריד אות אז האחריות תפוג .. והיתי חייב לנקות אבק אז מישהו יודע מה יעשו לגבי זה ? עריכה: קניתי משחה טרמית AS5, ואני לא יודע ממש איך למרוח .. פשוט לשים כמות קטנה באמצע המעבד ולמרוח על כולו ? אני זוכר שפעם היה פה מדריך ואני לא מוצא אותו ..
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
קראתי פה בפורום, שיש באג נפוץ, של בילבול בחיישני טמפ', עכשיו רציתי לדעת, באוורסט כתוב לי שהמעבד עומד על 47 מעלות, ובביוס כתוב לי שהוא עומד על 40-41 מעלות [ יש לי 4 מאווררים במארז, אחד מקדימה, 2 בצד, ואחד מאחורה ].... על מה להסתמך? והאם החיישן מזייף?
-
- 4 תגובות
- 473 צפיות
-
-
היי, אני ממש חדש בכל זה, ואני ממש לא מתמצא בביוס שלי... ניסיתי פעם על המחשב הישן שלי לעשות את זה ודווקא די הצלחתי . אני ממש לא רוצה לעשות ניסויים לבד על המחשב הזה, מעצם היותו בן שנה וקצת בלבד. אין לי קירור מיוחד על המעבד אלא מה שקיבלתי איתו בסטוק. המעבד יחסית קר כל הזמן, מגיע לטמפ' של 30-32 מעלות. אפשר לראות את המפרט שלי מצד ימין. אני יודע שיש תוכנות OC של הלוח הזה שמגיעות עם היצרן, האם אפשר לעשות את זה משם? איך מתעסקים עם הביוס של הלוח אם שלו, ועד כמה אתם ממליצים לי להעלות את מהירות המעבד? אם אפשר להעלות תמונות זה נורא יעזור לי, או לפחות לתת לי מיקום ושמות מדויקים בביוס . תודה רבה .
-
- 0 תגובות
- 473 צפיות
-
-
אז ככה עם המעבד הזה: AMD Athlon 64 3800+ Processor with HyperTransport Technology ומערכת קרור מי מים אפשר לעשות לו OC ולהגיע לכוח של המעבד הזה: AMD Athlon 64 4000+ Processor with HyperTransport Technology ושמובן הOC יהיה יציב! תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
לא משנה לי רועש או לא. המאורר שעל המעבד שלי הלך ואני לא רוצה להחליף גוף קירור. איפה אני משיג אחד? כל החנויות מוכרות 80 + =\ גם fitting/duct מ70 ל80/120 יהיה טוב
-
- 0 תגובות
- 473 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות OC למעבד הישן טיכוו שלי, עד שאני ישבר ויקנה חדש חחח.. קיצור, אני לא מבין בזה כל כך! למישהו יש מדריך או משהו? תתודה! הנה המפרט של המחשב (כמובן שמופיע שם המעבד גם ) תודה.
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
אוקי קודם כל אני יגיד לכם כך: המחשב שלי ישן-מלפני בערך 6 שנים אבל תאמינו לי הוא אחד המחשבים הסוסים שראיתי שנישארו חיים D: למרות כל זאת לא הצלחתי כמעט בכלל למצוא עליו מידע באינטרנט.. (בטח מרוב שהוא ישן) וחוץ מזה קונים לי מחשב חדש ליום הולדת כנראה עם המעבד החדש שיוצא בינואר: Intel Core 2 Extreme QX9770 ובקיצור מחשב סוס בבערך 6500 ש"ח אבל בכל מקרה הייתי רוצה להבין בכללי איך לעשות OC קראתי את כל המדריכים באתר הזה.. (HWzone) והבנתי את הרוב (חוץ מזה שאבא שלי עזר לי קצת להבין) יש לי את התוכנות: CPU-Z WCPUID EVEREST RivaTuner ATITool ככה שאין לי בעיה לבדוק דברים בקשר לOC אבל הבעיה העיקרית שלי היא שהבנתי על פי מדריך שלכם שאפשר לשנות את היחס בBIOS אבל לא מצאתי איפה.. וחוץ מזה על פ…
-
- 1 תגובה
- 473 צפיות
-
-
שלום לכם אנשים אני צריך לדעת לגבי הגוף קירור של Thermal Take GiaNt III העם הוא ניכנס לכל מארז סטנדרטי כי שמתי לב שיש לו מאוור למעלה קטן ברצוני לדעת עם הוא בולט החוצה או לא ואם כן אז בכמה חברה אני מבקש לענות ברצינות רבה כי אני השבוע מתככנן לקנות אותו תודה מראש מיקי צירוף תמונת המארז [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 473 צפיות
-


