אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הבעיה היא שאין לי מושג איך לעשות זאת למרות המדריכים וגם אני חושש שיקרה למחשב משהו. יש מישהו שיכול לעזור? שאלה נוספת:ב-BIOS SETUP יש תפריט שקוראים לו MB INTELLIGENT TWEAKER מישהו מכיר? ומה אפשר לעשות עם זה. תודה.
-
- 3 תגובות
- 474 צפיות
-
-
האם FSB בתדר מסוים שהתייצב ע"י הוספת מתח לcpu vcore.. עשוי היה להתייצב ע"י הוספת מתחים לCHIPSET או לגשר הצפוני נניח?
-
- 1 תגובה
- 474 צפיות
-
-
ניסיתי להרכיב את הקירור הזה ושמתי את הברגים והכל עכשיו שמתי אותו עליהם וזה נכנס כזה אבל זה לא נוגע במעבד! אני יודע כי שמתי משחה והרמתי וראיתי שזה לא נוגע כי אין משחה על הגוף קירור.. זה אמור להיות ככה מה אפשר לעשות?
-
- 4 תגובות
- 474 צפיות
-
-
מישהו פה יכול להגיד איך להחליף את ההיט סינק של הכרטיס מסך? יענו איך אני מורד אותו מהGPU בלי לשבור כלום....
-
- 1 תגובה
- 474 צפיות
-
-
הרבה זמן לא הייתי בפורום הזה אבל עכשיו קורבן חדש נפל לידיים שלי המפרט פה בצד וממבט ראשון אפשר לראות למה הוא מתוכנן אבל אני צריך קצת עזרה להתחיל קודם כל על איזה מתחים מתחילים כי הכל בביוס כרגע על AUTO וככה לא עושים OC אז אני צריך מתחים של המעבד זכרון גשר צפוני דרומי הכל בקיצור כל המתחים שניתן לקבוע ידנית מאיפה להתחיל??
-
- 2 תגובות
- 474 צפיות
-
-
מאיפה להתחיל? מה לקנות? מה לעשות? איזה קירור לשים? יש לי PINE XFX5500 128MB תודה.
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
-
-
אני בתהליכים של קניית מחשב חדש ורציתי לשאול האם המאוורר שמגיע עם המארז COMPUCASE CI-6920 BLUE מספיק לקירור הרכיבים שבתוכו? במידה ולא, האם ישנו מקום מובנה בתוך המארז להוסיף לו מאוורר נוסף? וכך אוכל לבקש מהחברה שממנה אני קונה את המחשב שירכיבו לי עוד מאוורר? אם לא, איך ניתן להוסיף עוד מאוורר תודה רבה ניר
-
- 1 תגובה
- 474 צפיות
-
-
מעוניין לקנות קירור לציפסט של הגשר הצפוני... http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6111 זה הקירור עכשיו רציתי לדעת עם הוא יתאים ולא יעשה לי בעיות בלוח אם שלי http://us.dfi.com.tw/Product/xx_product_spec_details_r_us.jsp?PRODUCT_ID=4696&CATEGORY_TYPE=LP&SITE=US מה אתם אומרים? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 474 צפיות
-
-
רציתי לקנות למעבד שלי 1.8 P-4 512 קירור יותר רציני כי אני רוצה לעשות למעבד OC קניתי לוח וזכריונות חדשים צריך סקוט 478 משהו רציני וטוב תקציב עד 200 ש"ח
-
- 1 תגובה
- 474 צפיות
-
-
שלום עכשיו במקרה בדקתי את הטמפ' של הכרטיס מסך(במנוחה) והיא על 49 מעלות(בדרך כלל נע בין 39-40 מעלות) זה הגיוני שבגלל החום הטמפ' קפצה ב9-10 מעלות? או שזה קפיצה שאני כבר צריך לבדוק מאווררים? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 474 צפיות
-
-
תמליצו לי על מוצרים כמה שיותר ולא חשוב הכסף תמליצו על כמה שיותר מוצרים... תודה... מאז:(TT V8000A) :s05:
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
-
-
השאלה שלי האם כדאי לקנות מאווורר חדש או משהו של זלמן במקום המקורי? גם ככה זה נראה לי חם(לא?) והאוברקלוגינג יגיע בעתיד
-
- 7 תגובות
- 474 צפיות
-
-
הוא מראה לי שהטמפ של המעבד היא בסביבות 85 מעלות!! עכשיו בדקתי המאוור עובד לא נראה לי הגיוני שיגיע לכזו טמפרטורה... מה יכולה להיות הסיבה? מחשב פנטיום 4 2.4 ללא אוברקלוק עם מאוורר רגיל שבא עם המעבד...
-
- 7 תגובות
- 474 צפיות
-
-
שאלה בקשר ל TT BIGWATER - כיוון המים משנה? קניתי מערכת קירור במים של TT הBIGWATER SE ב 300 שקל ואני שואל אם כיוון הנוזל משנה משו ואם כן למישהו יש מדריך שיעזור לי או משו כזה תודה!@
-
- 2 תגובות
- 474 צפיות
-
-
אני רוצה לעדכן ביוס כדי שהמתח יעלה לOC טוב יותר. עכשיו יש לי את הביוס: 011.003.000.000 מצאתי באינטרנט שתי ביוסים לכרטיס: http://www.techpowerup.com/vgabios/index.php?page=1&architecture=ATI&manufacturer=Connect3D&model=HD+4850&interface=&memSize=0 אחד מהם גירסאה כמו שלי 011.003.000.000 והשני זה 011.004.000.000 שאולי אני מעדכן אליו.אבל הוא לא מעלה מתחים.איך אני עורך אותו או משהוא שהוא יעלה? בלוח הבקרה של ATI מראה לי ככה: והתעריך של הביוס שיש לי עכשיו אז הוא יותר חדש ממה שמצאתי אבל מה שיש לי עכשיו זה 011.003.000.000 ומה שמצאתי אמור להיות יותר חדש לא?
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
-
-
היי שמעו מרחתי משחה טרמית הרבה פעמים אבל הייתי שם כמות סבירה...השאלה שלי האם צריך לשים כמות כמה שיותר מינימלית אבל שתתפוס את כול שטח ציפ המעבד?או כמה שיותר דקה? או לתת כמות סבירה? מה יותר טוב...?
-
- 2 תגובות
- 474 צפיות
-
-
בזמן האחרון , בקיץ, בזמן שאני משחק במשחק מחשב הדורש הרבה מהמעבד המחשב קופא באמצא וצריך לרסט את המחשב. בדקתי את זה באמצאות speedfan וגיליתי שבזמן המשחק הטמפ' של המעבד עולה בצורה חדה מאוד. מבקש עצה מה לעשות ואם זה להחליף מאוורר אז לאיזה מאוורר (לא משהוא גדול ולא מרעיש). מעבד: q6600 מחשב חדש יחסית תודה
-
- 2 תגובות
- 474 צפיות
-
-
הגדרתי הגדרות למאוורר של הכרטיס מסך דרך התוכנה, מהירויות מסויימות לטמפ' מסויימת איך אני מקבע אותן שיעבדו בלי להפעיל את התוכנה? הן גם לא תמיד עובדות אחרי שאני מפעיל את התוכנה, אני צריך לשחק קצת עם ההגדרות ידנית עד שההגדרות תופסות. תודה.
-
- 1 תגובה
- 474 צפיות
-
-
ראשית אני מצהיר שאין לי מושג בOC אף פעם לא עשיתי OC ואני עדיין לא בטוח שאני אעשה OC (לא מכיוון שאני לא רוצה אלא מכיוון שאינני יודע ומן הסתם מפחד להרוס חלקים אם אינני יודע מה לעזאזל אני עושה..) אני לא קראתי את כל ההודעות בפורום OC, מכיוון שאין לי מושג בזה ובכדי שאוכל בכלל לשאול שאלות ספציפיות יותר אני צריך לדעת מידע בסיסי וכמובן שלא אעיז לעשות בלי להתייעץ ולכן אני מתייעץ אתכם... שנית לפי ההודעות שקראתי בפורום אני כבר בטוח שצריך קירור כלשהוא למעבד (ואני לא יודע לאיזה חלקים נוספים צריך עוד קירור) מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX מחיר: ¤1260 לוח אם: GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 מחיר: ¤625 כרטיס מסך: LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX880…
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש עם AMD 64 3000+ עם המעבד קיבלתי מאוורר וגוף קירור של Thermaltake מדגם TR2-M6 SE (K8) והמעבד נמצא על על 53 מעלות בתוך 10 דקות בערך עד שהעלתי את ההתקנה של הווינדווס - יש בתחתית של הגוף קירור כזה ריבוע לבן (בן דוד שלי חיבר והוא אמר שזה משחה או משהו) זאת טמפרטורה נורמלית
-
- 4 תגובות
- 474 צפיות
-
-
איזה קירור טוב למעבד של אינטל סוקט 478 3.2 הוא מגילה ל 65 מעלות חום ולפעמים עושה ריסט לבד איזה קירור טוב בשבילו
-
- 4 תגובות
- 474 צפיות
-
-
אהלן ברשותי לוח של ג'יגה בייט, ומעבד ATHLON 1400+ ומאורר שהגיע יחד איתו. מיום הרכבתו מזה 8 שנים המאורר הזה רועש ביותר - בעבר זה לא הפריע לי כי לא היה איתי בחדר, אבל כיום זה ממש הפך למטרד. אני רוצה להחליף את המאורר למשהו שקט ביותר... למישהו יש הצעות לדגם זה? זיגזג הציעו לי את Arctic-Cooling Copper Silent 3 for AMD Duron / Sempron / Athlon השאלה אם יש משהו יותר שקט, תודה מראש, אמיר
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
-
-
אני די חדש בעניניי ה OC אז הייתי רוצה אם מישהו יכול להדריך אותי כאן בקשר לתוכנות וצעדים ראשונים תודה
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
-
-
כמה זמן מישחה טרמית מחזיקה(כמה זמן אחרי ששמתי אותה היא כבר לא אפקטיבית?)?
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
-
-
שלום מחפש מאוורר למעבד AMD 939 איזה הכי טוב לאובר קלוקינג 9700 זלמן או טרלמטק ולמה ?
-
- 2 תגובות
- 474 צפיות
-


