אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
חיברתי את המסך וכשאהי שולח משהו זה מראה לי רק את החצי השורה הראשונה החצי השני נשאר ריבועים כמו באתחול מסך מסוג 2*16 (קודם המסך עבד -אבל הלחמתי הכל מחדש כי החוט לא היה טוב) יכול להיות שהמסך נשרף?? למישהו יש מושג מה הבעיה?? תודה על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי מארז S-Viking מתוצרת ThermalTake . בתוך המארז יש לי קירור במים על המעבד (Big Water 120 SE) , קירור מסוג HardCano 12 על ההארד-דיסק (W.D. 120 GB) ובדרך רכישת גוף קירור במים לכרטיס מסך מסוג ATI RADEON PRO 256 MB . אם הדבר רלוונטי - יש לי לוח-אם שהעברתי מהמחשב הישן מסוג INTEL D850V . השאלה המתבקשת היא - איך אני עושה אוברקלוקינג למעבד שלי , על מנת שיגיע למהירות של 3.0GHZ ? מדובר במעבד שגם הוא מתוצרת INTEL אשמח לעזרתכם המהירה בנושא.
-
- 3 תגובות
- 475 צפיות
-
-
אני לא מצליח לעשות אוברקלוק אלא אם כן אני ממהיר גם את הPCI ? המפרט שלי הוא: ASUS P5B-V E-6300 CORSAIR XMS2 1024 DOUL CHANNEL PC6400 CL5 קירור STOCK ספק HEC TRT 300W דיסק קשיח SAMSUNG SPINPOINT 250G SATAII מה שקורא זה שאני על באס 326 עם PCI 120 המתחים שלי מקובעים וכל שאר ההגדרות כמו שכתוב במדריכים! אם אני מעלה ל121 את ה PCI ההארד דיסק לא מזוהה ומעבר לזה אני לא מצליח גם להעלות את הבאס! מה אני לא עושה נכון?
-
- 3 תגובות
- 475 צפיות
-
-
יש לי את המארז הזה בלי מאוורר מקדימה הוצאתי את התעלת איוורור ושמתי במקומה מאוורר 80 מ"מ בתוך המארז שיכניס קור, האם זה עוזר? לעשות אותו שהוא יוציא חום? מה לגבי אבק? האם להשאיר את תעלת האיוורור? הטמפרטורות עכשיו הם 48 במעבד, 33 במארז, ו 37 בכרטיס מסך. (עם מזגן על 25C) יש לי AMD 2600+ XP הטמפ' בסדר?
-
- 0 תגובות
- 475 צפיות
-
-
הי, בלוח שלי ניתן לשלוט ע"י תוכנה רק על המאוורר של ה-CPU. יש לי מאוורר אחר שמרעיש ואני רוצה להשתיק אותו כשצריך. חשבתי לעשות את הדבר הבא: 1. לחבר את המאוורר של ה-CPU לחיבור של מאוורר אחר בלוח (נניח, המאוור של ה-CHASIS) 2. לחבר את המאוורר המרעיש לחיבור המאוורר של ה-CPU 3. בעזרת התוכנה אוכל לנתק את מאוורר ה-CPU וכך למעשה לשלוט במאוורר המרעיש השאלה היא האם זה מותר, והאם זה יכול לפגוע בניטור תוכנה של משהו...? לא אכפת לי שמאוורר ה-CPU יהיה תמיד על מכסימום RPM כי הוא שקט ובכל מקרה זה עדיף. תודה מוטי
-
- 1 תגובה
- 475 צפיות
-
-
המעבד הוא AMD Barton XP 2600+, לוח ABIT NF7-S, זיכרונות 2X512MB 400MHZ של A-DATA המהירות המקורית של המעבד: 2600+ = 166MHZ x 11.5 שזה 1909MHZ אני בעיקרון רוצה שהוא יעבוד ב: 3200+ = 200MHZ x 11.0 שזה 2070MHZ אבל שכאני מעלה לנתונים האלה המחשב לא עולה. אוקי החלטתי להעלות לאט לאט. כרגע המחשב עובד על 180MHZ x 11.5 שזה 2070MHZ הזכרונות עובדים ב 3\3 (360) MHZ הטמפ' הם 30c ללוח ו 46c במנוחה. זה היה אותו דבר לפני זה גם. כשאני מגדיר לו 190MHZ x 11.5 = 2185MHZ הוא עולה אבל לא מעלה ווינדוס. נתקע לאחר המסך שאחרי הביוס מה מגביל אותי? וכמה שאלות: מה זה בדיוק ה CPU FSB/DRAM ratio? כרגע זה על 3\3 (360MHZ). הבנתי שזה היחס של המעבד ביחס לזיכרון. הזיכרונות שלי יכולים לעבוד ב400MHZ אז למה לא נ…
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לקנות את הבקר ThermalRight SI97 השאלה שלי ניסתי בזאפ ולא מצאתי את הבקר שחפשתי האם יש לבקר הזה שם אחר והאם זה בקר טוב. ואני רוצה לקנות גם פריזר לקירור המעבד אז אני צריך שתמליצו לי על פריזר טוב עד 200 ש"ח תודה
-
- 1 תגובה
- 475 צפיות
-
-
המאורר שממוקם בספק, תפקידו הוא להוציא אויר חם החוצה או לאורר את הספק, או שמא יש שני מאווררים שונים? בכל מקרה הש אלה היא כיצד עלי לנקות את המאורר הזה? אני מרגיש שלא יוצר מספיק אוויר חם ומשער שהעבודה קשורה לכך שלא נגעתי שם 4 שנים
-
- 5 תגובות
- 475 צפיות
-
-
יש לי מעבד E4400 והגעתי איתו לבאס של 285 ומכפלה 10 ועכשיו אני תקוע כי הזיכרונות לא יכולים לעלות יותר (תדר 950MHZ- מקורי 667MHZ) אז איפה אני משנה את היחסים? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 475 צפיות
-
-
שלום. יש לי כמה שאלות. 1.מה הפירוש של צ'יפסט משהו כזה במחשב. 2.האם צריכים לעשים מאורר בצ'יפסט ואם כן אז למה. תודה
-
- 3 תגובות
- 475 צפיות
-
-
-
שלום יש לי מעבד ?Athlon64 3000+ עם לוח Asus A8N-E Ultra. והתחלתי לעשות לו OC.. העלתי את הHTT 230, וסבבה. ליותר מזה הוא כבר לא יציב ( מתייצב עוד איכשהו ב234 אבל אני לא אוהב ללכת על החוט ) בקיצור, אמרו לי שאני צריך לעלות באס משהו עם הזכרונות שלא כל כך הבנתי.. ואפשרות שניה - העלת מתחים מה אני פוסל בזמן זה מכיוון שהמעבד בזמן מנוחה מגיע עם קירור סטוק ל36 מעלות ובזמן מאמץ ל45.. אז ניסתי לשחק עם הזכרונות .. העלתי אותם מ400 ל430MZ והמכפלה ירדה ל7, והמעבד ירד ל 1500MHZ והמחשב בקושי תפקד לא יודע למה אז מישהו יכול להסביר לי מה הולך עם הזכרונות והבאס, ואיך אני בדיוק מתקדם למספרים "קצת יותר גבוההים" מ2100MHZ ? תודה ויום טוב.
-
- 4 תגובות
- 475 צפיות
-
-
אני יודע שדובר כאן קצת על ההתקנה וראיתי את התמונות ( מה שלא עזר לי כלכך). אודה לעזרה במיוחד מאלו שהתקינו אותו לבד לפרט קצת לפי שלבים איך ניתן להתקינו בצורה הכי קלה ומובנת. מיועד לקרר AMD 3000 64bit לוח של DFI Ultra socket 939 מארז של Antec 3700BQE תודה מראש לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם. למה האוורסט לא מציגה לי את המעלות של הcpu ושל הלוח אם? תראו בתמונה מה זה מציג לי. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 475 צפיות
-
-
אני צריך קירור טוב למעבד שלי (קונרו 6300) נכון לעכשיו יש לי את הקירור שאינטל מביאה עם המעבד הזה ואני לא חושב שהמאוורר הזה יחזיק מעמד בקיץ כי לפי ניסיון אישי שלי במחשב קודם (פ4 2.66 ג'יגהרץ סוקט 478) המאוורר של אינטל לא החזיק לי מעמד ובגלל זה קניתי באותו הזמן זלמן 7000-CU!! חשוב לציין שאני לא עושה אובר קלוק אבל המחשב נמצא בחדר פנימי מאוד חם ובלי חלונות! אני מחפש משהו שקט וטוב בשביל להעביר את הקיץ הזה בשלום (ובלי כיבויים מפחידים של המחשב כמו שהיה לי במחשב הקודם לפני ששמתי את הזלמן!) נכון לעכשיו אני חושב יותר לכיוון זלמן 9500 או 9700 NT אבל חבר הציע לי קרור שנקרא sonic tower 120 עם אופציה למאוורר בחצי מחיר של הזלמן מה אתם אומרים על זה?? תנו הצעות חופשי נ.ב. קצת מידע על המערכ…
-
- 1 תגובה
- 475 צפיות
-
-
אני מעוניין להשיג קירור למעבד p3 סוקט 370 איפה אני יכול להשיג?
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
יש לי לוח abit ic7 ומעבד פנטיום 2.4 עכשיו כשאני ניכנס לביוס ומעלה את הפריוונסי ל 3.0 אני שומר ואזז מנשה להדליק את המחשב אבל המסך ניכבה ואזז אני מוציא את הכרטיס מסך והוא עובד שוב אבל הוא אומר לי להחזיר את ההגדרות הישנות ? מה שאני חושב שאיכשהו אני עושה אוברקלוק לכרטיס מסך גם ואת זה אני לא רוצה ? אולי אני עושה משהו לא נכון מישהו יכול להדריך אותי צעד צעד ?
-
- 4 תגובות
- 475 צפיות
-
-
שלום לכולם, רכשתי את המאוורר הנ"ל, ויש לי שאלה קריטית (לטעמי) - לאיזה כיוון עליי להרכיב את המאוורר? כאשר המאוורר (הוא צידי) מופנה כלפי מעלה (לראש המארז) או כלפי מטה? או שאולי עדיף משהו אחר? בתודה רבה מראש!!!!
-
- 3 תגובות
- 475 צפיות
-
-
שאלה קצרה: האם מישהו הרכיב את המאורר בקלות או שנתקל בבעיות כלשהן עם המאורר? כאשר הרכבתי אני היתי צריך לאלתר כדי להתאים אותו ולא ידעתי עד כמה לסגור את האומים העליונים שמצמידים את המאורר למעבד. ובטוח שאצתרך להרכיב אותו מחדש. זה בהחלט המאורר הראשון שאני לא מרגיש בנוח איתו ולא משוכנע ביעילות העיצוב שלו. למרות שהוא עושה את העבודה שלו בקירור אין על מה להיתוכח ש 120 ממ עושים את ההבדל.
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
הנה המפרט המתוכנן. מה תיהיה המגבלה הראשונה שלו ועד איזה איזור בערך אני אגיע? (קירור סטוק) Intel Core 2 Duo E6750 2.66Ghz Sparkle Nvidia Geforce 8800GTS 320MB Kingston 2GB (2x1GB) DDR2-667 Cl5 Gigabyte GA-965P-DS3 Rev 3.3 WD 160GB SATA II WD1600AAJS Enermax Liberty 400W NZXT Apollo Thermaltake 120mm Red Black Fan
-
- 0 תגובות
- 475 צפיות
-
-
שמעתי הרבה ואמרו לי להסתכל על העבודות באוברקלוקינג אבל אני לא יודעת לחפש....
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
ראיתי שבהרבה מקומות כתוב שאפשר להמהיר את רכיבי החומרה, יכול להיות שהשאלה נדושה, אבל אני חדש. אז מה זה המהרות ואיך עושים את זה?
-
- 2 תגובות
- 474 צפיות
-
-
בירשותי עכשיו מחשב שאבא שלי קנה לעצמו Sempron 2300 סוקט A לוח abit NF7-M זכרון DDR 333 גנרי קירור סטוק MUTILPLYER על 9.5 *נעול (לפחות לא משתנה התדר כאשר אני משנה אותו - גם ב EVEREST לא משתנה כותב 9.5) |FPS כל 160 ללא OC עשיתי לו היום טיפה ניסיונות ל OC ויצא לא רע הגעתי ל FSP 220 עם מחלק 5/4 ככה שהזיכרונות היו על 700 אם עליה של מתח מ 1.6 ל 1.625 התדר היה 2100+ לעומת 1600 מקורי. הטמפרטורורה לפני OC היתה 39 ואחרי 47 במאמץ. מה התמפרטורה בה כדי לשמור את המאבד זה? לאחר ניסיון לעלות רק את ה FSP נכשל הפסקתי את ה OC לעכשיו. יש לי שאלה בערך באיזה OC ה SEMPRON 2300 היה שווה לביצועים של PRESCOTT בתדר 3.0? פשוט יש לי אפשרות להריץ את הSEMPRON והלוח שלו עם זיכרון DDR400 של KINGMAX וקי…
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
-


