אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אז קודם כול זה המפרט של המחשב שקניתי.. מעבד: פרסקוט 3 גיגה לוח: asus p4c800e-deloxe שזה הלוח הכי טוב לפנטיום 4 לפי הבנתי.. זיכרון: geil 2X256 doul memory gold pack כרטיס מסך: אני לא אדם של משחקים לכן ati 9600 asus הרדיסק : 200gb sata 8 mb צורד דיי ויי די וכו כוו עכשיו קירור..: thermaltake aquarius 2 והוספתי עוד רדיאטור להרכה כדי שהטמפרטורה תהייה יותר טובה.. מארז : thermaltake xaser 3 v1000d ספק: thermaltake purepower 480w בעיקרון זה כול מה שקניתי.. עכשיו עם כול החומרה הזאת אחרי עידכון bios וכו וכו הצלחתי להגיע ל3.6 mhz במעבד.. וטמפרטורה של 44 מעלות באופן קבוע.. וכאשר אני משחק הטמפרטורה עולה ל-53 בממצוע.... עכשיו השאלה שלי אחרי כול זה ... היא מה אני יכול לש…
-
- 1 תגובה
- 475 צפיות
-
-
שלום, נשברו לי התפסניות של הלוח אם עכשיו יש לי דבק מגע האם זה טוב להדביק אחת מהם(נשבר רק חלק קטן מהתפסנית), התפסניות משמשות להחזקת המאוורר שעל המעבד.
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי ספק כח גנרי מחברת sunshine [כן אני יודע , הייתי צריך לחשוב על זה לפני שקניתי] אני כשלעצמי מרוצה מהספק, אני לא מבצע OC, אין לי כרטיס מסך חזק ובכלל דרישות האנרגיה שלי נמוכות רק יש דבר שמאוד מחרפן אותי בנוגע לספק וזה הרעש שהוא מפיק. אני רגיש במיוחד לרעש ולכן אני קונה את ה big typhoon למעבד, ולכן גם הסרתי בניתוח כירורגי את המאוורר של כרטיס המסך [ושימות המנייאק רק שלא ירעיש] לספק יש שני מאווררים, חשבתי האם כדאי לי לקנות שני מאווררים שקטים ולחברם? מישהו מכיר את סוגי הספקים הללו, האם אפשרי לעשות זאת? האם אלו מאווררים שעובדים על מתח ישר? עוד אפשרות היא כמובן לקנות ספק כוח חדש, במקרה זה אנא המליצו לי, כמו שאמרתי אני לא זקוק לוואט גבוה אבל אני כן זקוק לשקט לכן לא מ…
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
טוב אז ככה כצת קשה לתאר את זה אז אם המהנלים רוצים שיחליפו כותרת חופשי טוב השאלה דיי דבילית אבל בגלל שזה מחשב חדש ואני סופר פוחד לשרוף אותו אז זאת השאלה יש לי DDR 400 (DUAL) והקטע הוא שהם רצים ב 333 (בצורה טיבעית אף אחד לא שיחק עם זה) מה שאומר שכדי להביא אותם ל400 אני צריך לעשות אובקלוק לבאס עכשיו לפי מה זאני יודע אם אני מעלה את הבאס אז זה כאילו אני עושה אוברקלוק לכול המחשב כולל הכרטיס מסך והמעבד וכ"ו אז רציתי לדעת אם אפשר להעלות את זה לבלי לשרוף את הכרטיס מסך וכמובן את השעון של המעבד אני יודע שצריך להוריד תוך כדי בתודה עידו
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש בכרטיס הנ"ל בערך כחודשיים, וראיתי שבמשחקים מסויימים הוא דיי נופל.. עשיתי לו אוברקלוק קטן והגעתי לבנתיים ל 647 מגה לליבה, 800 זכרונות. הכרטיס (כשחם מאוד בחדר) מגיע לחום של כ 65-66 מעלות במאמץ (אם rainbow six vegas נחשב לכזה, אני משחק 1024*768 על HIGH והוא קצת מקרטע לפעמים). ובמנוחה הכרטיס על 49-47 מעלות. השאלה שלי היא: כמה באמת אפשר להגיע עם הכרטיס הזה? אני משתמש בתוכנה VDOTOOL ועל המהירויות האלו זה כבר מראה לי שזה מתקרב לקו האדום והדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה לשרוף משהו.. והאם גם שיפור קטן בהרצת המעבד תעזור ב FPS?
-
- 3 תגובות
- 475 צפיות
-
-
הקירור מיועד להרים את המעבד לרמה של 240*10 -260*10 אני עומד בהתלבטות בין שני גופים שונים,להלן: Thermaltake PIPE101 + Thermaltake SMARTUFO סה'כ- 277 ש'ח. או ZALMAN CNPS7000B-Cu סה'כ-212 ש'ח המפרט בחתימה, תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
אתמול מרחתי משחה חדשה למעבד ... והטמפ' לא ירדה בכלל , היא אפילו עלתה באיזה מעלה או שתיים... האם זה בגלל שקניתי חרא של משחה(קניתי סתם משהו לא מוכר)..??? או בגלל שהשכבה הדקה שמרחתי שהיא עדיין לא כל כך דקה???
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
קודם כל סליחה על הבורות...אז ככה: יש לי עכשיו פנטיום 3 800 עם לוח אם CUV4X של ASUS ויש לי מאוורר אחד כללי... השאשול שלי הם ככה: א.איזה תוכנה הכי טובה ל-OC למעבד שלי ועד לאן אני יוכל להגיע מבלי להסתכן בקילקול המעבד... ב.איך אני משתמש בתוכנה? ג.אחרי שעשיתי OC איך אני רואה תתוצאות והאם יהיו כתוב בתוכנות כמו סנדרה את המהירות מעבד החדשה... ד.כנ"ל לזכרונות SDRAM 133MH'Z
-
- 1 תגובה
- 475 צפיות
-
-
שלופם לכל האנשים כאן .. אני חדש בנושא הזה ומבקש קצת מידע מהו אוברקלוקינג? איך עושים את זה ? מה מטרתו? האם זה קשה ? יש לי מעבד 2.4 של אינטל ולוח אם גם של אינטל 845PESV (אני לא יודע מה זה אומר) יש לי גם כרטיס מסך GE FORCE 4 MX440 האם אני יכול לשפר אותו ? לשפר ביצועים? תודה לכל העוזרים ומקווה שתכניסו אותי מהר לעינינים
-
- 3 תגובות
- 475 צפיות
-
-
היי, אני מתלבט מי מהמאווררים לקנות... כי לא הבנתי מהביקרוות שקראתי מי עדיף.... אל תתייחסו לכסף כי אלה לא הבדלים גדולים אז לא משנה לי... הבנתי שהתרמלטייק עצום אז אולי זאת תהיה בעיה אין לי מארז כזה גדול ... אני אהיה על הסיילנט טאוור עם מאוורר אחד בינתיים במידה ואני אקנה אותו.. ואם זלמן אז הB עוד לא בארץ.. אבל יש לי אפשרות להביא מאמריקה.. אז מה ההבדל בין הA לB? ובכותרת שמתי \ כי אני לא יודע מה עדיף - ALCU או CU הCU זה רק נחושת והALCU זה גם עם אלומיניום.. מה ההבדל? הוא עולה דולר פחות האלומיניום דרך אגב אז... תעזרו לי בבקשה.... הכי חשוב יחס שקט\ביצועים... תודה רבה רבה רבה מראש, ניר.
-
- 4 תגובות
- 475 צפיות
-
-
שלום לכולם קנתי מסך , נגד משתנה של 100 קילו אום , רגלים להלחמה וחוטים הלחמתי את הרגלים למסך והלחמתי כל חוט לרגל השאלה שלי היא לאיזה מספר חוט אני צריך להלחים את הנגד (לנגד יש שלוש רגלים...) תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 475 צפיות
-
-
בגלל הטמפ' הגבוהות של הכרטיס הזה שבמנוחה על 62 ובמאמץ על 67 קניתי לו קירור של זלמן Zalman VF700-AlCu LED קיצור סידרתי אותו על הכרטיס באמת שמתי אלכסון כזה וזה הסתדר אבל כנראה שלא מרחתי את המשחה טוב ושהדלקתי את המחשב הלכו לי שתי דברים : א. זה הספק כוח שהאמת לא הכי חשוב לי כי הוא היה ג'נרי כנראה . ב. הכרטיס מסך שלי החדש שנהרס ישר אחרי כמה שניות מהפעלת המחשב . בקשר לכרטיס נאבד לי הדף של האחריות והחשבונית אבל בגלל שיש לי יחסי דיבור הצלחתי להביא חדש במקומו במקום . בקשר לספק אני בימים הקרובים יקנה אני בהתלבטות קטנטונת בקשר לספקים . השאלה שלי היא כזאת. יכול ליהיות שאם פיזי המאוורר מתאים לכרטיס לא בהכרח הוא מתאים לו ? והאם יכול ליהיות שמה שהרס את הכרטיס זה דווקא אותה משחה שמרח…
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
Riva tuner, ATI TRAY TOOLS או ATI TOOL לכרטיס ati x300 readon???????.?. ובבקשה תענו כל מה שאני שואל אתם לא עונים אל תעשו פרנציפ.
-
- 3 תגובות
- 475 צפיות
-
-
יש לי לוח אם של EPOX וזה בא עם תוכנה שקוראים לה NVIDIA system utility והbus של הAGP נמצא על מינמום מה זה אומר? אם אני יגביר את הBUS הוא יעבוד יותר טוב? יותר מהר? יתחמם יותר? אני לא ממש מבין בזה :] והאם בכלל כדאי להישתמש בתוכנה הזאת? תודה
-
- 4 תגובות
- 475 צפיות
-
-
עשיתי אוברקלוק לכרטיס דרך הדרייברים ועכשיו איך אני יכול לצרוב את זה לביוסג של הכרטיס איזה תוכנה והסבר תודה לעונים!!
-
- 0 תגובות
- 475 צפיות
-
-
יש לי מעבד פנטיום 3 800. לוח אם אינטל . האם כדאי לעשות אובר למעבד? האם אני ירגיש הבדל? או שלא כדאי לקחת סיכון? יש לי קירור טוב מאוד!!!! מאוד! (לכל החלקים במחשב) תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
אנשים קודם כל למי שהדגם לא אומר לו כלום אני מדבר על הדבר הזה: עכשיו לפי התמונה הזאת: אני רואה שבחלק התחתון אפשר להוסיף 2מאווררים.. עכשיו רציתי לדעת אם למישה יש את זה ויכול להגיד לי איזה מאווררים אני צריך 60ממ או 40ממ אתר המוצר :] והאם לפי דעתכם גם זה שווה משהו?!: http://www.enermax.com.tw/uc-a3fatr2.htm - שקל121 נכנס בפלופי
-
- 0 תגובות
- 475 צפיות
-
-
אני רוצה להתחיל את הOC כמו בן אדם, וזה לא קל כמו שזה נראה כבר. המערכת : gigabyte ga-m95sli-s5 F7 amd 5200 mem twinmos twister 800 1GB 7900GS gigabyte zalman cooling חיפשתי דיי הרבה באינטרנט אנשים שעשו OC למערכות כאלה ואין שום דבר כמעט, לא לזכרונות לא ללוח וגם לא למעבד. עכשיו בלוחות היום יש את כל הHT וכ"ו ואני לא מצליח למצוא קונפיגורציה טובה. הדבר היחיד שעשיתי זה תזמון לזכרונות ולמרות שהוא עובד מצויין אני מאמין שאפשר יותר טוב. אני מחפש קינפוג טוב בלי להעלות הרבה מתחים. בנתיים הזכרונות שלי עבדו 5-5-5-18-23 וT2 כשעשיתי T1 אחרי עבודה של שעה ככה נפלה המערכת (קורה) בנתיים אני עובד על זה לאט לאט. עכשיו אני על 4-4-4-12-18 וT2 יש עוד כמה דברים לשנות שם אבל אני לא מבין ב…
-
- 0 תגובות
- 475 צפיות
-
-
איזה אוברקלוק אני צריך לעשות לgeforce 5700 כדיי שאני יראה תוצאות במשחקים?
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
האם:? asus commando+asus p5b delux תומכים זיכרונות 1066 mhz בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 475 צפיות
-
-
מישהו מכיר את המאורר הזה? אני צריך המלצות עליו אם כדאי לקנות אותו? אם הוא שקט? ואם הוא ממקרר טוב? http://www.thermaltake.com/2005/dcfans/uvfan/green/a22767370.htm
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-
-
יש לי משהו מאוד מוזר מאז שקניתי את המחשב בנוגע לטמפטורה ומתחים של המעבד שלי (3800X2). כשאני מפעיל את PC Probe הטמפרטורה שמה היא 45-50 והמתח של המעבד 1.38. כאשר אני נכנס לאוורסט ---> SENSOR, לא מופיע לי הטמפ' של המעבד ואם היא מופיע אז התוכנה מזייפת משום שרשום 3-6 מעלות. המתח של המעבד באוורסט 2.26. כאשר אחרי הפעלת אוורסט אני מפעיל את PC Probe, הטמפרטורה שם צונחת ל- 25-28 מעלות ומתח עולה ל- 2.44. כאשר אני מפעיל את cpu-z, התוכנה אומרת לי שהמתח 1.35. מישהו יכול להסביר לי את הדבר הזה? תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 475 צפיות
-
-
היי אנשים! תוכלו להמליץ לי על תוכנה לשליטה על המאורר של המעבד PRESCOTT, הוא מתחמם די בקלות גם לאחר ריענון משחה טרמית וניקוי צלעות. כרגע הוא קבוע על 2300RPM והוא מגיע ל70 מעלות במאמץ, מידי פעם הוא דופק ריסטרט כתוצאה. הייתי רוצה להגביר את הסיבוב של המאורר שלו - אין לי בעיה עם הרעש הצפוי, העיקר שיהיה קריר... יש המלצות? תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 475 צפיות
-
-
שלום לכם אחים שלי!!! אני פשוט חיייב עזרה.....יש לי מאוורר הכי רגיל של אינטל אבל חדש....יענו מאוורר על המעבד...והוא ממש ממש ממש מרעיששש!!!....אתם יודעים.... והשאלה היא...האם אני יכול לחבר את Tt big typhoon ללוח אם שלי....יש לי תתכנולוגיה הדי ישנה... אני מתקוון שלי אצלי בלוח אם יש את אותו חיבור של מאוורר כמו בלוח האם הזה: בבקששהה תעזרו!!!
-
- 3 תגובות
- 475 צפיות
-
-
שיחקקתי קצת בOC בP2 ישן עם צ'יפסט 440BX ישן בכל מקרה, בתפריט בביוס שמופיע בו האופציות לשינוי התדרים למעבד, יש שתי אופציות שאני לא יודע מה הן עושות: Auto detect DIMM/PCI clk ו Spread spectrum מישהו יודע מה עדיף לשים את האופציות? האפשריות הן DISABLE וENABLE
-
- 2 תגובות
- 475 צפיות
-


