עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by technikz,

    נתונים של הOC: Clock Ratio: x15 Nb Freq:x8 FSB:255 HT Freq:2040MHz Mem Clock: 1333@1359 CPU Vol:1.425 CPU NB VID:1.3750 NB/PCIe/PLL Vol:1.860v SB/HT Vol:1.240v NB Vol:1.260 Dram Vol:1.515v מפרט מערכת: AMD Phenom II x4 955 3.2@3.8 GIGABYTE GA-790XT-USB3 Kingstone DDR3 1333MHz CL9 אז ככה,אתם אומרים אפשר עוד למשוך ל4 ככה? ומה אתם אומרים על הOC הזה בכללי 8)

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. שלום לכולם יש לוח של גיגה בייט ga-ep43t-ud3l ומעבד QX9770 קירור מים של אנטק ועשיתי לו קצת אוברקלוק מ3.2 ל4GHZ המתח על 1.34 המעבד עובד יציב ברגע שאני מריץ בדיקת מאמץ אחריי זמן ממושך המעבד מגיע ל76 77 מעלות ואז מכבה את המחשב לגמריי ואז נדלק מחדש, מי בעצם עושה את הפעולה הלוח או המעבד שהוא מכבה את המחשב? אין לי אופציה כזאת בביוס וראיתי משתמשים בחול שהמעבד הזה גם מגיע ל80+ ולא נכבה האם זה אופציה שאני יכול לשלוט עליה? האם זה משהו בווינדוס שמכבה את המחשב? ומה עוד אפשר לעשות בשביל להוריד את הטמפרטורות שלו ליותר נמוך?

  3. מספר אנשים כבר אמרו לי שחיבור זיכרונות בשיטת Dual DDR כלומר שני סטיקים של זיכרון גורם למאמץ ניכר מהגשר הדרומי החלטתי לבדוק את הנושא והוצאתי את אחד מהסטיקים של הזיכרונות החוצה. מדדתי את הטמפרטורה, במאמץ ובמנוחה וגיליתי שהטמפרטורה צנחה ב- 11 מעלות

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by Ran B,

    ששאלתי איפה משיגים דבק טרמי נתנו לי אתר מחו"ל.. עכשיו יכול להיות שאני מזמין מוצרים מאותו אתר http://www.jab-tech.com/customer/home.php אבל יכול להיות שאני אחליט להזמין מהארץ, אז ראיתי בפנדה את אותו דבר, השאלה אם זה באמת אותו דבר, אם זה באמת דבק טרמי ולא משחה קישור: (שמתי בקוד שאולי יסדר את הקישור רק תוסיפו pan_das.co.il בלי הקו כמובן) http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_142&products_id=1189&PHPSESSID=8c2e628e223f0f8000aabba63c8316fe גם רציתי לדעת איזה סינק מסדרת slk אתם ממליצים לי בשביל פנטיום 4 B לאוברקלוק.., ויש לי מארז מאוורר.. 8) slk900 slk947u slkSP94 אלה מה שראיתי לפחות באתר.. http://www.jab-tech.com/customer/home.php ואיזה מ…

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. Started by The_Byter,

    Bakers בלוק, במלוא הדרו וכדי למדוד את הקור כמו שצריך - קבלו את החבר החדש ! Fluke 52II Dual channel thermometer המערכת הגמורה בקרוב מאוד...

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. משום מה אני חושש שהקירור הזה לא יכנס למארז שלי =\ הוא נכנס?

    • 26 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. הוצאתי את המאוורר שעל ה CPU כדי לנקותו קצת והחזרתי והכול טוב . אך כשאני מפעיל את המחשב אחרי הניקוי של המאוורר המחשב פועל טוב אבל אני לא יודע למה שהפעלתי את המחשב המעבד היה לי אחרי הניקוי על 70 מעלות עשיתי כיבוי וכעבוור 15 דקות הפעלתי עוד פעם וזה היה עדין על 70 מעלות הנה תמונה http://img466.imageshack.us/my.php?image=10yt2.jpg. חשוב לציין שלפני הניקוי המעבד היה במנוחה ב 30-35 מעלות ובמאמץ מקסימום 50.

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by ^Z^,

    אני שוקל לבנות מערכת קירור מים, אז אני בודק עלויות. אני צריך את הכי זול שאפשר, בגלל שהתקציב ממש לא מנופח. אגב, אם זה משנה, המערכת עומדת ככל הנראה לעבוד על E6300.

    • 37 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. אני חדש בתחום המחשבים (אני יודע לבנות מחשב אבל אין לי ידע מעשי כ"כ) ורציתי לשאול-האם קירור "מיוחד" משתלם ביחס עלות vs תועלת (בלי קשר לשקט,רק שזה לא יהיה יותר מרעיש מהסטוק). כמובן אחרי ביצוע OC. אני מתכוון לכל סוגי הקירורים-אוויר,מים וכ"ו. דבר שני-האם צריך מארז "מיוחד" בשביל להכניס קירור מים או עוד מאווררים? או חייבים מארז full tower? הבנתי שאפשר גם במארז רגיל רק ששם זה בלאגן וצריך לעשות קדיחות וכ"ו. מצטער אם האשכול הזה קצת סיתמי,אני רוצה להיכנס לתחום ואני לא יודע כ"כ מאיפה להתחיל... תודה לעוזרים.

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. ב"ה שלום חברים השאלה פשוטה היא אני חושב הרבה זמן מאז קניתי תמחשב אם כדאי לי להשקיע 400 שח על הספק כח הזה http://www.cd-log.co.il/products.asp?pcid=27&pcsid=139&p=1&pid=1224 הוא מרשים ומוצא חן בעיני ובעיקר חזק ! פשוט יש לי כבר ספק והיה גם לפני הקניה של המחשב והכל עובד לי יציב איתו אז לא כדאי לחכות שישרף הספק או משהו כזה ? או למחשב הבא שכבר ספק הזה לא יחזיק לי אותו בכלל ? כי 400 שח עדיין אפשר לקנות בהם עוד דיסק של 160GB

    • 36 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. שמעו לפני איזה חודש התחלתי להתעניין נכנסתי לכל אתר ולכל פינה שיש על המודינג באינטרנט לפי מה שהבנתי כל העניין של המודינג הוא עניין של יצירה עצמית ואומנות ומה אני רואה אנשים חוסכים 500 שקל קונים הכל ומרכיבים מה הקטע פה? איפה האומנות מתבטאת? איפה היצירה האומנותית שלכם? כל העסק נהיה ממוסחר... זו דעתי אני אשמח לשמוע תגובות מאנשים שנמצאים בתחום הרבה זמן לפי דעתי מודינג זה ענייין של השקעה ויצירה לא קנייה והרכבה... אז מה אם עשיתם את המחשב שלכם יפה? תבטאו קצת את עצמכם קחו את זה כפרויקט... טוב אני סיימתי את הביטוי העצמי שלי אני בעסק הזה זמן מאוד קצר ולא לקח לי הרבה זמן להבין שזה עניין של יצירה עצמית אז למה כולם קונים הכל ומרכיבים? מקווה להרבה תגובות בנושא! תודה!

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by Gimel,

    שמתי במחשב מעבד Q6600. במהירות סטוק הוא מגיע לאיזה 68 מעלות במאמץ. זה נורמאלי? שמתי לו בינתיים קירור של אינטל שהיה מיועד לפנטיום D (עם ליבת נחושת) האם AC פריזר 7 יהיה מספיק טוב למעבד הזה?

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by ShadowFlame,

    שלום לכם. למשך השנה האחרונה (בערך), שהיא בעצם כל התקופה שבה ידעתי על מודינג, הרעיון (של מודינג) משך אותי מאוד... העובדה שיש לי מארז מגעיל ג'נרי מצופה בבועת פלסטיק תמיד הרתיעה אותי, ולכן עד שלשום, כל מה שעשיתי היה הכנת כבל IDE עגול אחד (שלא השתמשתי בו), והתחלת ההכנות לכבל שני (שמעולם לא סיימתי אותו...) לפני יומיים-שלושה, התחלתי שוב להתעניין בנושא המודינג, ולקרוא המון מדריכים בכל מיני אתרים... ביניהם, מדריך נוסף להכנת כבלי IDE עגולים, בשיטה אחרת, שנראתי לי יותר פשוטה ונחמדה. אז אתמול החלפתי את אחד מכבלי הIDE בעלי 40 הפינים שלי בכבל מעוגל בתוצרת ביתית, והיום גם את השני. אבל אני לא אסתפק רק במארז עם זרימת אוויר בריאה... לא ולא... אני רוצה גם שתהיה לזרימת האוויר הזו מטרה,…

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. שלום חברה . אני מתלבט בין שני סוגים של פתרונות קירור : 1- גוף קירור שכלול בתוכו מאוורר 2- גוף קירור ללא מאוורר -->כמו SILVER STONE NT06-E ההתלבטות שלי היא רמת הביצועים וגם כן השקיטות ! כאילו אני רוצה גוף קירור שיהיה ממש ממש שקט ללא רעשים ! וגם שיהיה בעל ביצועים מצויינים .

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. Started by arkadur,

    חבר'ה בעוד כשבוע אני אביא את הקירור מים שלי עכשיו אני רוצה לדעת מה להביא התקציב יעמוד בערך על 800 שקל (ש500 כבר יש לי עכשיו) כמובן שביג ווטר לא בא בחשבון 2 דברים אני רוצה הם משאבה של ENHIM (נראה לי הפשוט זה 1042 ) ורדיאטור כפול ל2 מאווררי 120MM כמה יעלו לי אלה בערך, ועוד כמה ישאר לי לבלוק, ומה הבלוק האיכותי ביותר שאפשר להביא במסגרת התקציב? ד"א EMP, עדיין עוד קיימת, ניסיתי ליצור קשר במייל, ולא קיבלתי תשובה

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. Started by wrecker,

    אוברקלוק 5.1GHZ למעבד I5 3570K עובד יציב כבר כמה ימים להלן תמונות + וידאו

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. אורח athlon
    Started by אורח athlon,

    היה קשה לי להחליט באיזה מקום לשים את הנושא הזה, ואני אבין אם המנהלים ישנו את מיקמו... נשבר לי כבר מהGeforce 2 MX 200 של SHUTTLE שיש לי, הכרטיס הזה לא מצליח לסבול שום מהירות אפיק שגבוהה מ145 מגה"צ. כל מגה"צ מעל למהירות הזאתי מתחיל לתת לי כל מיני ARTIFACTS וGLITCHES במשחקים והכרטיס נתקע. אני מסוגל לעבוד ב150 מגה"צ בדו-מימד עם הכרטיס בלי שום בעיה, הכאס של הכרטיס הזה זה כנראה חוסר היכולת שלו לעבוד במהירות AGP גבוהה(בגל מהירות האפיק). אני צריך כרטיס טוב, שיוכל לעמוד במהירות הזאתי ולמחיר שלו אסור לחרוג מ400 ש"ח. לא נראה לי שכרטיס MX400 של INNOVISION יאפשר לי משהו יות טוב ממה שיש לי עכשיו, והאפשרות היחידה ששמתי לב אליה זה Radeon 32MB DDR שנמכר בזיגזג ב380 ומשהו ש"ח אני חושב אחר…

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. ניסיתי לעשות את זה פעם 1 בחיים עכשיו לא יודע מה יצא לי אבל לא נראה לי שמשהו טוב ניסיתי לעשות את זה עם התוכנה של אסוס הגעתי כמעט ל100 מעלות.... כרגע החזרתי את המחשב למצבו הקודם כדי שלא יהיו לי בעיות.... יש מצב שהרסתי משהו או שהכל בסדר? בפעם ה1 שעבדתי עם התוכנה היה מסך כחול עשיתי ריסט ואז עוד הפעם התוכנה העלה את הבאס לאחר מכן המחשב נתקע עוד ריסט וזהו הוספתי תמונה מה תגידו על מה שעשיתי http://img96.imageshack.us/img96/9785/4444444444444444d.jpg קירור זלמן 7700ALCU

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. Started by RGod,

    כן יש לי P4-1.8 של ליבת NORTWOOD 400 אני רוצה לקנות לוח של ABIT ה IS7-E או את ה IS7-E2 שהם אותו מחיר במציאון של KSP וגם זיכרונות משם .... XMS CORSAIR או KINGSTOM HYPER X של 512 או 1 GB אני עדיין מטלבת אני מתחנן OC די רציני למעבד לנסות להגיע לאיזה 2.6 2.8 אם קירור של זלמן . אז מה אתם אומרים הלוח אם הזה מומלץ לזה ?יגיע לכזו מהירות ?ןהאם הזיכרונות שאמרתי יסחבו ? תודה מראש

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. עוד לפני התקנת מערכת המים חשבתי איפה להתקין את הרדיאטור עם המאורר וכיצד להוציא את האויר החם החוצה שעד שבאה ההברקה http://photos.walla.co.il/ssddssdd כונס האורי עוד לא מכון ולא גמור מה דעתכם לבינתיים *** תוקן הלינק ***

    • 33 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. אהלן. אני מעוניין לרכוש קירור מים למחשב שלי אני רוצה להגיע ל oc יותר אבל הקירור שלי לא מאפשר זאת יש לי תקציב עד 1300 שח כולל משלוח אני יכול לחרוג ב100-200 שח אני רוצה לקרר את המעבד בלבד אשמח מאוד אם תיבנו לי מערכת קירור מים מהאתר performance pcs המערכת שלי׃ 3930k Asus rampage iv extreme 4x4gb 2133mz cl9 Psu 1250w seasonic gold Gtx 680 תודה ויום טוב

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. היי יש לי כרטיס מסך GEFORCE6800GT כבר כמעט 3 שנים. בחצי שנה האחרונה הביצועים במחשב ירדו וזה נהיה מורגש בהגזמה. שמתי לב שהטמפרטורה המקסימלית לפני שהמחשב נותן לי הודעה על חום יתר היא 120c(הרבה בתוך הקו האדום). לצורך העניין ניקיתי אבק באופן יסודי ממש לקח לי 5שעות, את כל המחשב מאווררים וכו'. המחשב יראה שיפור טוב מאוד כמעט 10c אפילו, אבל הכרטיס מסך עדיין בוחש לו שמה בקו האדום 111c ודרך אגב זה על משחק חלש ביותר. אני מאמין שהצורה בא ניקיתי את המחשב זהה לאיך שהמחשב שלי היה בשנה הראשונה לקנייה אבל הטמפרטורה לא מספקת אותי ואני מתחיל לחשוב שהכרטיס נדפק אולי למרות שהוא לא עושה שום בעיות. אם אני פשוט אשאל חנויות מחשבים אני לא אקבל תשובה טובה כמו שאתם תוכלו לספק לי בקשר לזה! Nvid…

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. Started by YokataShogo,

    כפי שאתם יכולים לראות יש לי שתי כרטיסי 7800GTX 512MB, אחד של ג'יגהבייט ואחד של XFX. עכשיו, את ה- XFX יש לי כבר מספר חודשים וקניתי לו קירור של זלמן בחו"ל ואילו את ה- ג'יגהבייט קניתי מחבר שלי ב- 600 שקל לפני כמה זמן (וגם פתחתי על זה ת'רד בפורום כרטיסי מסך) ועוד לא הספקתי לקנות לו קירור. עכשיו השאלה שלי האם כדאי לי להשיג עוד VF900 בשביל הכרטיס השני במחיר 34$ שאני יודע שהוא קירור טוב מאוד וגם זול אבל אם אני רוצה לעשות OC גדול לכרטיסים הוא יכול להיות רועש. או לקחת את הדבר הזה- http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6089 שעולה 68$, מקרר את שתי הכרטיסים ביחד ולא רועש בכלל. המארז שלי מאוד שקט ומקורר ואם אני מגביר קצת את הזלמן אז הוא הדבר הכי רועש במארז אז בבקשה אם י…

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by or,

    האם גם ה 1.8a טוב ל-OC כמו ה-1.6A או שהוא יותר טוב

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. לאחר בערך שנה מאז שהמעבד שלי נקנה החלטתי שהגיע הזמן לראות עד איפה אפשר לדחוף את המעבד להפתעתי בלי הרבה התעסקויות הצלחתי להגיע לתדר של 4050MHz במקום תדר מקור של 2700MHz , לפי דעתי זאת התחלה לא רעה למעבד שלא כל כך מהולל ביכולות האוברקלוק שלו בנתיים לא עשיתי יותר מידי בדיקות לגבי היציבות אבל לא נראה לי שהאוברקלוק כל כך יציב עם ההגדרות שכרגע נמצאות בביוס. כמו שאמרתי זה רק גישוש ראשוני לגבי היכולות ואני מקווה שבעתיד אני יוכל לדחוף את המעבד לתדרים יותר מרשימים אשמח לשמוע מאנשים אחרים שהתנסו עם ההמהרה למעבד זה או למעבדים אחרים מהסדרה המפרט: מעבד : AMD Athlon II X3 425 AM3 2.7Ghz גוף קירור: Cooler Master Hyper 212 Plus לוח אם : Gigabyte GA-MA790X-UD3P זיכרונות: G.…

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים