עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. הכרטיס הוא בסלוט PCI-E האם אני קונה "סט " שמכיל את כל הדברים למשל , צלעות קרור לזכרונות , או משחה טרמית , או שאני צריך לקנות את הדברים בנפרד האם הפירוק של הקרור סטוק מסובך ? http://www.overclockers.co.nz/ocnz/reviewimage.php?id=04vga00gf6600gtgigabytegf6600gt0105&file=front.jpg http://www.overclockers.co.nz/ocnz/reviewimage.php?id=04vga00gf6600gtgigabytegf6600gt0105&file=back.jpg

  2. Started by mufasa,

    מכל הכתבות שקראתי בנושא קירור מעבדים ההתיחסות היתה למעבדי AMD איזה קירור היתם ממליצים ל P4 באוברקלוקינג ? אני חשבתי על Thermalright AX-478 ו מאוורר Thermaltake SMART CASE FAN II - 80mm fan אך הבנתי שיש בעיה ביבוא שלו ממספר עסקים שונים. אני זקוק לתחליף הולם? כתבות ולינקים להכרת התחליף מבורכים. ותודה מראש לכל המגיבים.

    • 4 תגובות
    • 476 צפיות
  3. Started by danm,

    שלום, חשבתי על לתקוע מאוורר ביתי שמיועד לקרר אותי בימים החמים מול הדלת של המארז עכשיו אני בטוח שאני לא הבנאדם הראשון שחשב על זה, אם כך למה הדבר לא מומלץ, שהרי המאווררים האלה עצומיים ומספקים קור

  4. iMMoRTaLiTY אתה מבין בזה ואתה גם מנהל פורום אוברקלוק וקירור רציתי שתביא לי את התוכנות שאתה עושה בהם OC אני רוצה לעשות לכרטיס מסך אה וגם תוכנה שבודקת את היציבות של הכרטיס מסך וטמפרטרוה תביא לי רק את השמות של התוכנות אח שלי אני כבר יוריד תודה

    • 5 תגובות
    • 476 צפיות
  5. לפני כמה שבועות המצב היה ככה במאמץ סטוק: http://img326.imageshack.us/my.php?image=123qg.jpg עכשיו, כשראיתי ביומיים האחרונים שהמחשב נהיה איטי מאוד בדקתי את הטמפ' וזה המצב במנוחה סטוק: http://img152.imageshack.us/my.php?image=14ax1.jpg המעבד ב34 מעלות בתמונה אבל ממש 3 דקות לפני שצילמתי את המסך הוא היה על 38 במנוחה!!! מה יכולה להיות הסיבה? האם אלה טמפ' סבירות? מה אני יכול לעשות בקשר לזה?

    • 1 תגובה
    • 476 צפיות
  6. Started by teddy85,

    אני מחפש מדריכים מלאים לOC למעבד ולכרטיס מסך אבל כל המדריכים משנים 01 אד 04 שזה ממש מדריכים ישנים אני צריך קישור למדריכים יותר חדשים שנים 05 06 תודה מראש

  7. Started by lipa,

    למישהו יש נסיון עם המאוורר הזה ? לפי הנתונים הוא מרשים , האם הוא אכן כזה במציאות ? אני מתכוון ל-Silent Cat בגודל 92 מ"מ

    • 1 תגובה
    • 476 צפיות
  8. Started by udipo,

    שלום לכולם!!! ברשותי מחשב ובו מעבד אינטל פנטיום 4 32 ביט 2.6 ג'יגה. אשמח אם מישהו יסביר לי מהי טמפרטורת העבודה הנורמאלית של המעבד . תוכנה שסופקה יחד עם לוח האם (pc prob) מראה שטמפ' המעבד 75 מעלות וזה מלחיץ!!! אין אפליקציות כבדות הפועלות ומכבידות והמאוורר תקין. לעזרתכם אודה.

    • 3 תגובות
    • 476 צפיות
  9. Started by HWgeek,

    אחים שלי אני צריך עזרה אני לא יודע איך נועלים בלוח הזה את הPCI שאני עושה OC אז הPCI עולה מ33 ל45 בערך הPCIE נעול על 100 אבל הPCI לא נעול תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 476 צפיות
  10. דייייייי התייאשתי נמאס לי מהרעש המרגיז שעושה המאורר של ה7600GT, החלטתי לקנות קירור ועל הדרך גם קירור למעבד. מה שחשוב שיהיה כמה שיותר שקט, שיהיה יעיל וטוב ביחס לעלות, וכמה לדים אף פעם לא הזיקו. אפשרי גם קירור מים. 600 זה התקציב אפשר לחרוג ואפשר גם לרדת ממנו, העיקר שאני ישלם על קירור טוב ולא על שם טוב.

    • 4 תגובות
    • 476 צפיות
  11. Started by TheBlackTulip,

    יש לי ברטון 2500 נראה לי שבוע 20 בקיצר אני לא רוצה לשנות מכפלה בלוח אני רוצה לשנות אותה על המעבד כלומר לקצר גשרים ועם מה כדאי לקצר אותם עכשיו יש איזה דרך שגורמת להחלפת המכפלה המקורית וגם לשנות את המתח מישהו יודע איך עושים כי יש לי לוח עם כרטיס מסך עליו ככה שאני לא יכול לשנות באס רק מכפלה ובביוס אין אפשרות של שינוי מכפלה.. הלוח המדובר הוא של אזוס A7N8X-VM אן פורס 2 IGP

    • 3 תגובות
    • 476 צפיות
  12. Started by b11y,

    אני עוד מעט קונה מחשב עם מעבד קונרו של אינטל 6300 עם כרטיס מסך ג'יפורס 8600GTS וזיכרון של קינגסטון 2 ג'יגה DDR2 איזה קירור אני צריך למעבד ואיזה לכרטיס מסך ואיזה לזיכרון או שמספיק לכל המארז וזהו?

    • 1 תגובה
    • 476 צפיות
  13. תביאו לי בבקשה קישור לקירור אוויר הכי טוב מסקייפיסי-בלבד! חייב סקייפיסי אין מצב חנות אחרת... ולא מזיז לי שיש בחנות אחרת יותר טוב אפילו ב20 מעלות פחות, כי פשוט אי אפשר... לא משנה מחיר רק שיהיה הכי טוב לאוברקלוק למעבד E4300 בתושבת 775. ולמצחיקים-לא אל תציעו קירור מים. תודה מראש!!!!!!!!!!1[br]פורסם בתאריך: 18.06.2007 בשעה 20:04:47 בעצם סביבות 300 ש"ח +-

    • 1 תגובה
    • 476 צפיות
  14. לכל אחד יש את הפעם הראשונה... וגם אני רוצה לעשות oc. תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 475 צפיות
  15. Started by joni,

    שמעתי שבחלק מה- MB יש אפשרות לפתוח את המכפלות ידני ע"י הסרת הלחמה או שינוי ג'אמפרים. עכשיו יש לי את סוג d אז מזה יש לי שתי שאלות 1 זה אפשרי בסוג הזה 2 אם כן אז איך אתר / מדריך ... תודה ..

    • 1 תגובה
    • 475 צפיות
  16. הטמפרטורות בשמיים לפני ה BIG TYPHOON שמתי NINJA וגם שם הטמפרטורות היו לא הגיוניות , עכשיו זה כבר טירוף עם ביג טייפון זה באיזור 49 במנוחה ובמאמץ מלא זה מגיע ל 71 , ניקיתי ושמתי שוב משחה טרמית וכלום לא עוזר שמתי משחה של ZALMAN STG1 יש למשהוא רעיון מה קורה כאן אני ב OC ל 2.8 אבל גם ללא OC אולי כמה מעלות פחות , אני נמצא על אותו VCORE במעבד לא שיניתי.

    • 0 תגובות
    • 475 צפיות
  17. Started by a-gold,

    יש לי מאורר של אינטל מה שמגיע עם המעבד והוא מסתובב נורא לאט 1000 RPM נכנסתי לביוס ויש לי שם רק אפשרות שרשום בה lowest fan speed ויש לי אפשרות שזה יהיה או על SLOW או על OFF כרגע זה על SLOW . מישהו יכול להסביר לי איך אני משנה שיסתובב יותר מהר?

    • 4 תגובות
    • 475 צפיות
  18. Started by lipa,

    עשיתי OC למעבד מ-2.4 ל-3.7 בקונרו , הכל עבד 100% ויציב , עד שעשיתי קידוד לסרטים ובסרטים המקודדים היה "שלג" חשבתי בהתחלה שזה מקודדים , התקנתי כל מיני מקודדים ושום דבר לא עזר ! בסוף ביטלתי את ה-OC בביוס , עשיתי קידוד והסרטים יצאו מצויין ללא שיבושים יש למישהו רעיון ? , אי אפשר לקודד ב-OC ללא הפרעות ?

    • 3 תגובות
    • 475 צפיות
  19. SLK 947U שנראה לי עשוי מאלומניום (לא זוכר) או הTT סיילנט טוור.. מאוורר 80MM של דלטא אני יכול לקנות בתל אביב ב10 שקל אז זה לא הבעיה :] (הקירור הינו ל2600 מובייל שאני רוצה לקנות)

    • 1 תגובה
    • 475 צפיות
  20. לפני כמה זמן שאלתי פה בקשר לקירור למעבד, אבל לא היה כלום במלאי אז נישארתי עם הסטוק של אינטל. המעבד המדובר הוא E6600 הטמפ' של המעבד היא בסביבות ה40 במנוחה ובמאמץ זה עולה עד ל70, לפעמים זה עולה ל80 והמחשב נכבה. האם זה נורמלי? כי ניראה מוזר קצת שהקירור סטוק לא מחזיק את המחשב, כשאין שום OC. הטמפ של הלוח היא 46והטמפ של אחת הליבות היא 48 (לא אמור להיות כמו הטמפ של המעבד?) בדקתי עם EVERST

    • 3 תגובות
    • 475 צפיות
  21. Started by ShayGTi,

    בתמונה: המאוורר 12 ס"מ בצד הוא כרגע 9, אבל יש לי של 12...הבעיה היא שהחור אוורור מתאים למאוורר של 80, לא תהיה בעיה לשים שם 120?

    • 5 תגובות
    • 475 צפיות
  22. דחוף!!!מה הקירור אוויר הכי טוב???ותוכנת בדיקה לאחר OC??

    • 2 תגובות
    • 475 צפיות
  23. ע"י איזו תוכנה ניתן למדוד את הטמפ' של הכרטיס מסך?? יש לי everest pro אבל אין שם אופציה כזו... וחיישן או משו בכזה אין לי... תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 475 צפיות
  24. Started by nirt,

    יש לי A8N-sli deluxe ויש שם את הקירור המעפן לציפסט ורציתי להחליף אותו. השאלה היא איך מוציאים אותו, יש שם שני פלסטיקים שחורים עם לחצן עליהם ולא הצלחתי להוציא אותם. ולגבי ZALMAN ZM-NBF47 כתחליף - הוא מגיע עם מדבקה טרמית ?

    • 2 תגובות
    • 475 צפיות

דיונים חדשים בפורומים