עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ccc,

    יש לי את המפרט הזה <--- בקיצר אני עושה למעבד אוברקלוקינג ואני רוצה לשאול עד איזה וולט מותר להגיע בלי לנזק את המעבד לטווח ארוך 1.8 זה בסדר? לפיכך אני ידע מתי להפסיק

    • 3 תגובות
    • 477 צפיות
  2. Started by Omri643,

    כרגע יש לי במחשב מותקן EVERCOOL BUFFALO על E6550 עם OC ל 3.25Ghz לפעמים, סתם ככה בלי כל מאמץ, הוא מתחיל להסתובב ב RPM גבוה ולהרעיש... מישהו יודע אם הזלמן 7700 אמור להיות יותר שקט ממנו? ואם אני מתקין אותו, הוא אמור להוריד לי את הביצועים?(ז"א, להעלות טמפ' בהרבה) כי כדי להתקין אותו צריך לשים פלטת חיזוק אחורית ואני גם ככה מפרק את המחשב בקרוב(כן עוד לא עשיתי את זה..) אז חשבתי אולי לשים אותו כבר... אגב, אל תמליצו לי על משהו אחר, אני לא קונה תזלמן יש לי אותו כבר מחבר...

    • 2 תגובות
    • 477 צפיות
  3. הלוח המדויק הוא K8NSC לא הצלחתי למצוא תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 477 צפיות
  4. Started by etz,

    אני רוצה לעשות אוברקלוק למחשב של אבא שלי, מובר בפנטיום 3 ישן אבל נראה שהלוח אם שלו חדיש יחסית למעבד כזה ולא רע, משהו של אסוס. כשמשנים את תדר ה-FSB אי אפשר כמובן לנעול את תדרי ה-PCI וה-AGP ורציתי לדעת איזו השפעה עלולה להיות אם אני אעלה אותם? אמנם המקסימום שאפשר להגיע הוא 40 מה"צ אם אני לא טועה שזה בסה"כ 7 מה"צ מעל התדר הרגיל אבל הדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה להרוס שם משהו.

    • 2 תגובות
    • 477 צפיות
  5. קישור לאתר ששם נמצאת הרשימה http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=90973

    • 0 תגובות
    • 477 צפיות
  6. 6 כוננים.מארז FULL TOWER הכולל 6 מקומות ל-5.25 עד 8 מקומות ל-HDD או 6 מקומות ו-2 כונני 1.44.

    • 2 תגובות
    • 476 צפיות
  7. Started by antonio1,

    יש לי AMD 3000 64 והמעבד בימים החמים ללא עבודה מגיע ל51 מעלות והכרטיס מסוג 6600 GT מגיע גם ל70 זה נורמלי ומה אפשר לעשות בנידון תודה

    • 1 תגובה
    • 476 צפיות
  8. Started by ns,

    יש לי Radeon 9800pro 128ddr 256bit sapphire ואני רוצה לקנות לו Thermaltake A1655 GIANT II השאלה שלי מה האוברקלוק הכי גבוה שאני יוכל לעשות לו עם הקירור הזה? או מה האוברקלוק הממולץ

    • 2 תגובות
    • 476 צפיות
  9. Started by mor_anter,

    שלום יש לי כרטיס מסך geforce fx5500 עם 128 זיכרון 64 ביט עכשיו באובקלוק הוא מביא לי לעלות רק הזיכרון את הליבה אי אפשר לעלות(כאילו בתוכנה הוא מעלה אותה אבל שאני מפעיל תמחשב מחדש זה חוזר למהירות סטוק שלו והזיכרון נשאר באובר) אפילו במגהרץ אחד אי אפשר ככה אני רוצה לעשות לליבה אובר קטן וזה לא הולך ניסיתי בכל התוכונות האפשריות בבקשה מה עושים למי שהיתה בעיה דומה ופתר אותה בבקשה תעזרו!!!

    • 4 תגובות
    • 476 צפיות
  10. תגדידו בתוכנה sandra ובתוכנה mbm5 איפה אני רואה את הטמפרטורה של המחשב שלי? ודבר נוסף.. איך אני מאפס את הביוס? תודה.

    • 5 תגובות
    • 476 צפיות
  11. Started by Lirux,

    אני רוצה לקנות מאורר למארז שלי. המארז מואר עם קטודה של uv אז חשבתי על המאורר הזה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3925 או שיש את זה שהוא לא uv http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4902 מי מביניהם יותר טוב? וגם חשוב לי לדעת עם שתיהם שקטים?

    • 4 תגובות
    • 476 צפיות
  12. Started by m-o-r,

    אני רוצה מערכת קירור מים לאוברקלוקינג למעבד יש לי משאבה של EHEIM 1250 1200ליטר אני צריך המלצה ליתר החלקים עד 900 ש"ח +- והמלצה לחנות בחו"ל אמינה תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 476 צפיות
  13. Started by JezpeRR,

    שמעתי קראתי וראיתי גם Video Review על הזכרונות האלה: Mushkin 1GB 2X512 mb 2-2-2 Redline והבנתי שהם מאוד מאוד חמים....בגלל המהירות שלהם....אמרו שהם חייבים קירור אקטיבי אז השאלה שלי היא איזה קירור אני יכול לשים להם? או באיזה צורה... תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 476 צפיות
  14. Started by a_nuke,

    ניסיתי לעשות אוברקלוק ולא לקחתי בחשבון את העובדה שהזיכרון שלי שהוא 400 מגה הרץ לא יעמוד בזה... הסיפור בגדול זה שהלכתי לביוס וראיתי שהFSB שלי עומד על 200 והזה של הזיכרון על ה400... הזכרון שלי זה 400 מגה הרץ קיצר... ניסיתי להעלות את הFSB סתם ל250 לראות כמה זה משפר ואז כעשיתי ריסטרט הטמפרטורה של הזיכרון עלתה לאיזה 65 מעלות ואז המחשב עשה לבד ריסט להגדרות והחזיר ל200 את הFSB. למזלי לזיכרון לא קרה שום דבר... מה שכן קרה זה שאני רואה שהמעבד והנורת'ברידג' חמים נורא... במקום לעמוד כמו פעם על 41-43 מעלות הם מתקרבים ל51 שזאת קפיצה די רצינית... וזה עוד כשהמזגן בחדר פועל... כשהוא לא פועל אז המחשב לפעמים מגיע גם ל57 מעלות. אני די תקוע כי ממה שהבנתי זאת לא טמפרטורה כ"כ נורמלית למישהו עם …

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות
  15. דבר ראשון מדובר על כל סדרת הרדקנו 7 ומטה! *איפה מיקמתם את החיישן *איזה לוח אם יש לכם *מה ההפרש טמפ *כמה זמן יש לכם את הפאנל, והאם הייתם צריכים במשך התקופה הזאת להחליף סוללה לLCD *האם הLCD ניתן לשליפה בקלות תודה (: עריכה: התארד אמור היה להפתח בפורום מודינג ואלקטרוניקה אבל מכוון שביטלתם את האפשרות למחוק תארדים ריקים (*אהם* במערכת הקודמת היה יותר חכם *אהם*) המודרים יצטרכו להעביר את התארד, סורי...

    • 4 תגובות
    • 476 צפיות
  16. מצורף צילום.יש אפשרות עם הייצורים האלה לקצת OC? מישהו יגביל אותי?אודה לעזרה. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 476 צפיות
  17. משהו יודע איפה האפשרות לנעילת הagp וה pci?(או שצריך לנעול רק את ה agp?) ד"א הביוס הוא f9 ו הלוח אם הוא gigabyte k8ns ultra

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות
  18. למישהו יש את הגוף קירור ACCELERO S1 יחד עם מאוררים מודבקים אליו ויכול להגיד לי מה דעתו? אני מתלבט בין זה לבין קניית ACCELERO X2

    • 2 תגובות
    • 476 צפיות
  19. שלום אני צריך בשביל חברה שלי קירור שקט למעבד (לא צריך OC) אבל הבעיה היא שהמארז קטן ואין הרבה מקום. מכאן שצריך קירור בערך בגודל של קירור הסטוק - אבל שיהיה יותר שקט (אפשר אולי טיפה יותר גדול אבל לא הרבה כי הספק כוח מגביל אותו מאוד) אשמח לעזרה

    • 3 תגובות
    • 476 צפיות
  20. Started by megus,

    שלום לכולם, אני במקרה משתמש חדש במקום ובכלל על תקן שפן ניסיונות בעניין OC. מפרט המחשב שלי הוא להלן : Intel E6300 CONROE (1.86ghz) 2X KINGSTON 667MHZ 5-5-5-15 GIGABYTE GA-965G-DS3 R2 גירסת BIOS F5 *אין ציוד קירור מיוחד החלטתי לנסות לשדרג את המערכת מכל סיבה שתרצו , אם למצות ולהפיק את המירב מהמערכת או סתם בשביל העניין במצב הרגיל של המערכת, ה VCORE צריך להיות 1.325 וזהו הדיווח: Voltage = 1.2V CPU = 1.86GHZ FSB = 266MHZ RAM = 333MHZ 5-5-5-15 מה שעשיתי עד עכשיו זה פשוט להעלות לאט לאט את ה FSB ב BIOS תוך מעקב אחרי טמפרטורה והמתח בזמן אמת (משתמש ב CPU-Z ו EASYTUNE כמוניטור) *עלי להעיר כי קראתי כמה תגובות והערות של אנשים על ה 965G , אז רק ליידע אתכם, ניתן לשנות בע…

    • 3 תגובות
    • 476 צפיות
  21. Started by moshemordo,

    מישהו מוכן להסביר?

    • 2 תגובות
    • 476 צפיות
  22. Started by yoav1000,

    אני הולך לקנות את הSTACKER 830 ואני רוצה לדעת איזה מאוררים להוסיף למארז, איזו זרימת אוויר לעשות.

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות
  23. אהלן חברים,תראו יש לי שאלה דיי פשוטה... מה יותר עדיף : FSB 205 עם תזמונים 11-3-3-2.5 או : FSB 215 עם תזמונים 11-4-4-3 המפרט שלי : Abit NF7-SL Ver2.0 AthlonXP 2600Mobile Geil 512MB pc3200 Value תודה.

    • 3 תגובות
    • 476 צפיות
  24. Started by idani1983,

    שלום, אני הולך להזמין משהו מNEWEGG אז חשבתי למה לא להזמין כבר מאורר נוסף , הבעיה היא שאני לא יודע מה - אני מחפםש כאמור מאורר 12 ס"מ עם חיבור של 4 חוטים כדי שאני יכול לחבר ללוח אם שיהיה שקט ( אולי אפילו מאורר כזה שאני יכול לשלוט על המהירות שלו ) תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 476 צפיות
  25. Started by The Ripper,

    איזה כרטים מקרר יותר טוב ויותר בשקט זלמן Vf700cu או הסיינלסר של AC? ומה ההבדלים בין סיילנסר 1 רביז'ן2 לסיילנסר רביז'ן3? יש אולי השוואות/ביקורות ?

    • 2 תגובות
    • 476 צפיות

דיונים חדשים בפורומים