אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הבנתי שמאווררי 92 מ"מ ממש מרעישים , אפשר לדעת למה? ולמה הגודל הלא סטנדרטי (92 כשכול השאר בקפיצות של 20) שאלה נוספת היא מה היתרון בהם? הם מעבירים יותר אוויר ולכן רועשים יותר?
-
- 1 תגובה
- 477 צפיות
-
-
אני מעדיף שקט כמה שיותר לא משנה לי כ"כ ה OC.... http://www.asus.com/products4.aspx?l1=2&l2=6&l3=269&model=1064&modelmenu=1
-
- 4 תגובות
- 477 צפיות
-
-
אוקי, אני רוצה להבין איך עובדים המהירויות של מעבדי Amd החדשים. למשל במעבד Amd64bit 3500 Winchester, כתוב שה Fsb הוא 250, זאת אומרת שיש Ratio 5:4, כדי שהזכרון נגיד שקניתי 400 מה"ז, ישאר במהירות של 400 Mhz האם הבנתי נכון? עוד משהו, אם אני עושה אוברקלוק למעבד Amd64bit 3000 Newcastle, אני עושה 9*250, ומשאיר את הזכרונות ב Ratio 5:4, האם זה יהיה שווה למעבד Amd64bit 3500? כי ההפרש הוא רק 200 מגהרץ, שאפשר להגיע לזה בלי להוסיף קירור מיוחד. תתקנו אותי בבקשה
-
- 1 תגובה
- 477 צפיות
-
-
יש לי לוח אם : DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D עכשיו הקטע הוא שהקירור שקיבלתי עם הלוח אם התחיל להרעיש אז הורדתי וקניתי את הקירור : ZALMAN ZM-NBF47 Northbridge cooler http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=200&code=014 באחד מהנקיונות של המחשב חבר שלי "הפיל" אותו ומאז די קשה לחבר אותו בחזרה(ממש אבל ממש קשה לקח לי שעה לחבר..) בקיצר לאחד שנמאס לי החזרתי את הקירור הרגיל בלי מאוורר רק תצלעות והוא על 47 מעלות השאלה פה היא האם ביגלל שהציפסט מתחמר לוקח למחשב להגיע שנייה יותר וכו... ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
-
- 0 תגובות
- 477 צפיות
-
-
שלום, יש לי בארטון 2500 ויש עליו 4 כיגולי ספוג קטנים כאלה מודבקים לפניות של המעבד... הם לא מרחיקים את הסינק מהליבה? יש מגע בין הסינק לליבה כי אני רואה שהמשחה טרמית מרוחה על הסינק אבל בכל זאת.. לעוד מישהו יש כאלה עיגגולים שחורים על המעבד? להוריד אותם? הם לא אמורים למנוע הכבדה של הסינק על המעבד? תודה רבה רבה רבה מראש, ניר. נ.ב אני טס היום בלילה אז אני אשמח לקלב תגובה מהר ... שוב תודה...
-
- 1 תגובה
- 477 צפיות
-
-
מה אתם אומרים עך גוף הקירור הזה? Thermaltake DIY PIPE101
-
- 6 תגובות
- 477 צפיות
-
-
כן....שלום אני חושב על לקנות זיכרון של Kingstone ואני רוצה לדעת עם הם טובים לOC ועם לא אז איזה סוג היה הכי מתאים???? (Kingstone 512(256x2) 400MHz)
-
- 2 תגובות
- 477 צפיות
-
-
-
שלום אני מוניין למצוא קירור טוב למעבד amd 2800 barton שיושב ומתאים ללוח abit n-force nf7 s-2 לא חשוב המחיר אבל אני צריך המלצה למשהו חזק בשביל אוברקלוק גבוה מאוד וגם אם יש המלצה לקירור זכרונות וצ'יפסט תודה לכולם.
-
- 0 תגובות
- 477 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת איזה מתחים אפשר להגדיר בביוס לפני שזה נהיה מסוכן - איזה מתח ל CORE ואיזה מתח ל DRAM.. יותר חשוב לי לדעת מאיזה מתח זה נהיה מסוכן ולא ממש איזה מתח להגדיר.. חוץ מזה יש לי בעיה שהעלאה של ה FSB מתחילה בשגיאות בכרטיס קול (הקול עם רעשים מוזרים) והעלאה נוספת פשוט לא מאפשרת למחשב לעלות... הייתי שמח אם מישהו יכול להסביר איך אפשר למשוך את הבעיה של הכרטיסים, כדי להעלות יותר FSB. המפרט:(P4 1.54 (14X110 לוח אם MS-6529 זכרון SDRAM 384MB כרטיס קול OB
-
- 2 תגובות
- 477 צפיות
-
-
אני מעוניין להוסיף למחשב מאוורר לקירור. איזה מאורר לקנות? איך אפשר לתפוס אותו? איזה כבל הוא מתחבר על מנת לעבוד? ומה מחירו? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 477 צפיות
-
-
רציתי לדעת האם הגוף קירור הזה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_1606&products_id=13133 מתאים לכרטיס מסך geforce 6600GT pci-e והאם הוא טוב . תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 477 צפיות
-
-
לפני חודש פחות או יותר קניתי לוח של ABIT והמאורר של הגשר הצפוני שלו מרעיש מדי בשבילי(לפי נתוני הביוס הוא מסתובב ברוב הזמן על 5000RPM+ ) מה שאני רוצה לעשות זה לקחת את גוף הקירור מהלוח הישן ולהוסיף לו מאורר 40מ"מ כשפירקתי את גוף הקירור שמתי לב לזה שבנוסף לקליפסים או איך שלא קוראים לזה הוא דבוק עם חומר וורוד שנראה כמו מסטיק בזוקה ויש מסביב גם מין ריפוד כזה לא יודע איך להסביר הייתי מעלה תמונה אבל אין לי מצלמה... אחרי שתי שניות הבנתי למה משמש הריפוד הזה. הוא משמש כבידוד לכמה חתיכות מתכת חשופים בליבה של הגשר עכשיו השאלות: מה זה החומר הוורוד הדביק הזה ולמה הוא משמש?? האם יש את זה גם בלוח החדש שלי? זה יכול להזיק אם אני יחליף גוף קירור(ומאורר)? תודה מראש לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 477 צפיות
-
-
שלום אני מתכוון לקנות E6400 לעריכת וידאו (ללא כרטיס) בחנות אחת אמרו לי שאין צורך בקירור בשניה המליצו לי על ZALMAN CNPS8000 או אם אני לחוץ על BIG TYP 120VX 1) האם נחוץ קירור? (מארז HEC 6AR6) 2) איזה מבין השניים יספיק? בתודה מראש, יהודה
-
- 3 תגובות
- 477 צפיות
-
-
היי אז קניתי קירור לכרטיס ומכיוון שאין בדיוק מה לעשות עם כל ההיט סינקים הנוספים שמתי אותם לפי איך שראיתי שמישהו באינטרנט שם אותם, האם זה בסדר? ויש לי עוד שאלה, כאשר אני מחזק את הברגים עד הסוף נוצר קימור בכרטיס מסך, טיפלתי בזה ע"י זה שהשתמשתי ב THUMB SCREWS של זלמן שהיו לי מקירור אחר שלהם, הם נסגרים עד הסוף ועדיין יש קצת מקום להידוק אבל הם לא גורמים לקימור, אז זה בסדר? תודה מראש! הכרטיס עם הקירור יושב עליו
-
- 4 תגובות
- 477 צפיות
-
-
אני רואה אצלי בתוכנה את הטמפ' של המעבד אבל אני שם לב שגם אפשר לעשות דרכה OC אבל משום מה אף אחד לא מציע להשתמש בה.... היא גם מתוכננת לעבוד יחד עם הביוס... אז למה לא להתשמש בה? http://img216.echo.cx/my.php?image=untitled0ro.png
-
- 2 תגובות
- 477 צפיות
-
-
כמו שאמרתי אני צריך קירור חדש המעבד שלי נמצא על טמפ' של 52 במנוחה גם כשמארז פתוח ו-60 במאמץ... זה עם הקירור המקורי אני צריך קירור יותר חזק למעבד בסביבות 150-170 ש"ח מה מומלץ לי אני גם לא רוצה משהו מרעיש מדי חשבתי על Vantec AeroFlow VA4-C7040 AMD CPU Cooler המפרט : AMD ATHLON 2000XP PALOMINO GIGABYTE GA-7VAX KINGSTON 256MB DDR333 מארז TSUNAMI
-
- 0 תגובות
- 477 צפיות
-
-
חברה יש לי מעבד athlon xp thorugh bred שפועל על 35 מעלות עם קירור סטוק יש לי לוח אם של גיגהבייט via kt333 כרטיס מסך של gainward fx 5200 אם אני אוכל לעשות קלוק טוב?
-
- 2 תגובות
- 477 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה לעשות אוברקלוק לכ.מסך שלי ואין לי מושג איך להשתמש בתוכנה 3DMARK06. אם מישהו יכול לתת לי קישור למדריך או להסביר לי אני אשמח... תודה...!
-
- 0 תגובות
- 477 צפיות
-
-
אני לא מוצא איפה לשנות את המהירות של המאוררים ואל תיתנו לי את זה בבקשה: http://www.guru3d.com/article/rivatuner-20-fan-speed--overclock-guide/ כי זה לא עובד!!! תודה.
-
- 0 תגובות
- 477 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש עם מארז אורורה או האורורה 3D או האורורה 570 החדש עם מעבד קונרו וכרטיס מסך מהדור החדש כשיצא אני לא מתכנן OC בכלל אני רק רוצה שהמחשב יעבוד שבוע שלם בלי לכבות אותו ושלא יתחמם יותר מדי ולא יכבה או משהו אני צריך בשביל זה גם מאוורר למעבד או לכרטיס מסך..? או שאני יוכל להסתדר בלי מאוורר מיוחד בשבילם?
-
- 3 תגובות
- 477 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב מבוסס לוח Neo4 Platinum של MSI ומעבד Athlon64 3200+ עכשיו מה שקורה זה שאני מתחיל לעשות אוברקלוק (לא דרך התוכנה שמצורפת ללוח היא מוגבלת לאוברקלוק של 200 מגהרץ) והכל טוב ויפה וכתוב בביוס באמת שהכל עובד ואיך שאני מגיע לווינדאוס אני בודק במחשב שלי Athlon64 3200+ מהירות 2300MHZ סבבה אני הולך לתוכנה S&M להתחיל בפעולות הרגילות של אחרי אוברקלוק ומה אני רואה שם? Core Speed : 2009 נכנס לתוכנה CPU-Z שוב פעם 2009 ואז שאני נכנס לתוכנה שבאה עם הלוח בכדי לבדוק טמפרטורה אני רואה שבמהירות באס כתוב 200(יש לי מכפלה 10) אז אני מפעיל את המחשב מחדש נכנס לביוס ואני רואה שהבאס 250 אז What gives? או שהלוח הזה אוברקלוקר מעפן או שני מפסיד פה משהו? נ.ב : מישהו יודע איך…
-
- 2 תגובות
- 477 צפיות
-
-
מישהו מכיר את הגוף קירור הזה ? לא מוצא עליו מידע ברשת , יש לו 270W שזה יפה במחיר נמוך מאוד ( יחסית ) 250 שקל , איך הביצועים שלו ? כי ה ZALMAN האחרון שהיה לי היה פ* *שפה
-
- 0 תגובות
- 477 צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי על הכרטיס מסך מאוורר קטן אני רוצה לשים ע הכרטיס מאורר 80MM האם כדאי שהוא ידחוף אוויר לתוך הכרטיס או יוציא ממנו ?
-
- 1 תגובה
- 477 צפיות
-
-
אני מבצע OC למפרט הבא: C2D6300 זכרון 800MHZ לוח GIGABYTE 965p-s3 עם FSB עד 1033 הצלחתי להגיע עד ל 2800@1866 אבל מהירות המכפלה של המעבד משתנה לי כל הזמן בין 6 ל 7 (על פי המאמץ של המעבד) המכפלה של הזכרון מסרבת להיות יותר מ 1 (רק בווינדוז) כך כשאני עובד עם FSB ב 400 אני מקבל מהירות זכרון 400 עזרה אנשים, למה המכפל הזה משתנה כל הזמן? למה אני לא מצליח לשנות את המהירות של הזכרון?
-
- 4 תגובות
- 477 צפיות
-


