אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
עד כמה שהבנתי ה-OC הוא בעצם שינוי ב - BIOS ללא שינוי ברכיב עצמו פיזית - אז תקנו אותי אם אני טועה אבל אחרי כל UPDATE של BIOS (כמו במיקרה של GB DS3 שיצא עד עכשיו 10 גירסאות BIOS) צריך להאיץ את הרכיבים שוב????
-
- 1 תגובה
- 479 צפיות
-
-
אז ככה נכון לעכשיו יש לי את הספק של tt buterflay 480 w עכשיו משום מה לפעמים שאני מפעיל משחקים וכו כוכ נוצר מצב שהספק משנה את הרעשים של המאווררים במחשב (7 במארז+2בספק+3 ברדיאטור קירור) בכול מקרה פםתחתי על זה כבר תרד ואמרו לי שזה בגלל שאני תוכן את הספק לשי ומאמץ אותו יותר מדיי לכן חשבתי לי על רעיון... עם אני יקח ספק קטן של 200 w הוא ממש קטן ב(מתאים רק למארזים מיוחדים) בכול מקרה הספק הזה יכנס לי בדיוק בתוך שני חריצים של 5.25 ועוד ישאר מקום.. בכול מקרה השאלה היא עם אני יחבר את כול המאווררים של המחשב לספק הזה ואילו רק את הלוח והדיסק קשיח שלי אני יחבר לספק המקורי של Tt העם זה יתן לי ביצועיים טובים יותר??? כמו כן הזמנתי כבר בלוק קירור נוסף לציפסט וגם לכרטיס מסך ככה שנירא לי שאני…
-
- 2 תגובות
- 479 צפיות
-
-
יש לי AMD XP 1800+ וCHIPSET VIA KM266 האם CPUIDLE EXTREME יעזור בקירור הCPU שנמצא באיזור 43C במנוחה? האם התוכנה יכולה לעשות נזק? תודה
-
- 0 תגובות
- 479 צפיות
-
-
היי.., אני עומד לבנות מחשב חדש (בינתיים אני עם נייד), ואני צריך מארז קטן בשבילי. מזותומרת קטן - ראיתי לפני איזה חצי שנה ב"עתיד מחשבים", מארז דק (עם איזה 2-3 חיבורים לסידי, וכו.. מקסימום). מה שאני צריך זה שהוא יהיה דק מאוד והגובה יחסית לא משנה.. כמה לא חיפשתי ולא מצאתי כלום! בבקשה תעזרו לי ! אני לא יכול לקנות לעצמי FULLTOWER (אין לי מקום לזה ואני שונא את הגודל שלו). הדבר היחיד שמפריע לי לקום מחר בבוקר ולהזמין את החלקים הוא המארז (כמובן שאני לא יקנה חלקים בלי שלא יהיה לי על מה להרכיב אותם). בבקשה תעזרו! תודה!
-
- 3 תגובות
- 479 צפיות
-
-
ערב טוב לפי חודש קניתי מחשב שהוא סוג של תפלץ זה המפרט (בגדול) מעבד core2 e6600 לוח אם GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 כרטיס מסך GeForce PX8800GTS 2 gb ראם 500 הרד דיסק מארז Gigabyte Midi ATX Intel&AMD Certification Aluminium ספק ENERMAX LIBERTY 500W קירור GIGABYTE GH-PCU21-SC ועכשיו לשאלה , אחרי משחק של משהו כמו שעה וחצי חום לוח האם הגיע ל55 מעלות (speed fan ו everest ) והחום של כרטיס המסך הגיע ל70 מעלות!!! מה עושים איזה קירור מוסיפים? רק לציין שהמאוורר של המעבד כנראה עובד החום שלו הגיע ל35 מעלות ו40 לכמה דקות תודה אוהד
-
- 3 תגובות
- 479 צפיות
-
-
אני משחק בTACTICAL OPS שזה משחק רשת עם רמת גרפיקה בערך כמו של קאונטר סטרייק והכרטיס מסך בלי אוברקלוק ובלי כלום ואני שומע את המאוורר רועשש מאוד אני יוצא מסתכל באוורסט הוא היה על 101 מעלות חום!!! ולפני זה לא קרה לי דברים כאלה במשחק הזה מישו יודע למה זה קורה? אגב יש לי כרטיס HD2900PRO וב3DMARK06 ובקריסיס הוא מקסימום 80 מעלות חוםם!!!
-
- 6 תגובות
- 479 צפיות
-
-
מפרט: abit - AX8 amd athelon 64bit 3.2 1giga ram ddr2 evga gforce 7600gs קניתי את החלקים הנ"ל לפני כ 8 חודשים והחום של הכ.מסך עמד על 54~57 לא הוספתי לו שום אמצעי קירור נוספים (רק המאוור המקורי נישאר), עם הזמן החום עלה ולפני מספר ימים הגיע ל75~77 כמעט 80! שמתי לב לשינוי לרעה בביצועים, הנחתי שזה בגלל האבק אז שאבתי את כל האבק מהמאוורר ומהכרטיס עצמו, למרות זאת החום נישאר על 65~68 אני בטוח שהוא ימשיך לעלות.... חשבתי לקנות תמאוורר הזה Model Accelero X1 Application NVIDIA 6800 series NVIDIA 7800 series (just PCIe) NVIDIA 7900 GTX, GTO not compatible to most 7900 GT boards Please check your board with the height restriction drawing to assure …
-
- 4 תגובות
- 479 צפיות
-
-
לאיזה קרור מהבאים יש תוצאות הכי טובות http://www.skypc.co.il/pl_product~21404~18~0.htm http://www.skypc.co.il/pl_product~30402~18~0.htm http://www.skypc.co.il/pl_product~Ultra-120eXtreme-775~18~0.htm (עם מאוורר) לא חשוב הרעש או המחיר, רק תוצאות
-
- 1 תגובה
- 479 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות אותו למעבד. http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/cl-p0220/cl-p0220.asp רציתי לדעת אם יש אותו לישהו שיתן חוות דעת. תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 479 צפיות
-
-
זה המפרט שאני קונה: הכרטיס מסך הוא כבר SILENT, כלומר בלי מאוורר אלא צלעות קירור (הלינק אליו http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_94_1388&products_id=15260). איך עוד אני יכול לגרום למחשב להיות שקט לחלוטין, שיהיה אפשר לישון איתו בלילה באותו חדר? המארז שלחתי שקט? הספק? המאוורר של הלוח אם? המעבד מגיע עם מאוורר בכלל או שאני צריך לקנות לו בנפרד? או בקיצור, מה אני צריך לקנות\להוסיף כדי שהמחשב יהיה שקט ? עריכה: עכשיו רואים את המפרט.
-
- 1 תגובה
- 479 צפיות
-
-
צריך המלצה למאוורר איכותי וזול ככל האפשר למארז COOLER MASTER 532 120 מ"מ או 90 מ"מ
-
- 3 תגובות
- 479 צפיות
-
-
http://www.pchardware.co.il/docs/pd1556619098.htm האם הוא כמו ה-SK7?
-
- 1 תגובה
- 479 צפיות
-
-
יש כאן מישהו שיודע מהי הטמפרטורה הממוצעת שבה אמור לעבוד מעבד מסוג Intel Pentium 4 2.8E Ghz 1M Cache BOX Prescott (כמו שציינתי - BOX - המאוורר הוא מקורי של אינטל)
-
- 1 תגובה
- 479 צפיות
-
-
מעבד: אינטל 2.8. לוח אם : ABIT I865E כרטיס מסך : FX5700 כרגע אני מנסה לעשות OC רק למעבד , אך לאחר שאני עושה זאת ומגיע ל210\210 אחרי הריסט מגיע לי למסך שרשום בו : INSERT DISK BOOT וממשיך אחרי זה כמה מילים , כאילו צריך לפרמט , יש פתירון כלשהו ?
-
- 1 תגובה
- 479 צפיות
-
-
שלום! רציתי לדעת האם מומלץ להשאיר את המארז פתוח לצורך איוורור המחשב? :-\
-
- 2 תגובות
- 479 צפיות
-
-
יש לי לוח K8NSC-939 nForce3 וב - BIOS אני יכול לראות רק את שינוי FSB, DDR,AGP ,VCORE אבל אני לא מוצא כמה דברים: היכן אני משנה מ T2 לT1 היכן אני משנה את תזמוני הזכרונות ניסתי ללחוץ על F-9 אבל אני רק מקבל " מידע על המערכת " מבלי יכולת לשנות דבר. האם יש כאן איזושהיא אופציה נסתרת ? גם בספר של הלוח לא מצאתי משהו על אפשרויות מתקדמות.
-
- 2 תגובות
- 479 צפיות
-
-
-
אני בודק את הטמפ' של המעבד שלי בכמה תוכנות וכל אחת מהם מראה טמפ' שונה. בTAT מראה לי על 37 מעלות ובEVEREST וSPEEDFAN זה מראה לי על 23-24 חשוב לציין שרק לפני שבוע החלפתי את הקירור סטוק בTT BT VX.
-
- 1 תגובה
- 479 צפיות
-
-
יש לי מעבד 2.8 של אינטל יחד עם לוח INTEL D865PERL, יש אפשרות בביוס שנקראת BURN IN והצלחתי דרכה להעלות את מהירות המעבד ל2.9 כי יש מגבלה להוסיף רק 4 אחוז :'( עכשיו אני רוצה להעלות לפחות ל3.2 כי יש לי קירור מעולה של זלמן. אבל הבנתי שלעשות אוברקלוק בלוחות אינטל זה דבר גרוע, אבל עדיין... אפשר לעשות משהו?
-
- 1 תגובה
- 479 צפיות
-
-
המעבד כרגע בתדר 360X9=3240MHZ הטמפ בהרצת ORTHOS בCORE TEMP היא 74C במנוחה 46C האם הטמפ הזו תקינה? שאלה נוספת האם עדיף לשים על מכפלה של 400X9=3200? [br]פורסם בתאריך: 1.04.2007 בשעה 21:14:31 מה יותר מדויק core temp או התוכנה שבא עם הלוח אם כי היא מרא לי הרבה פחות-54 מעלות?
-
- 3 תגובות
- 479 צפיות
-
-
שלום לכולם וצהריים טובים! לי יש בעיית חום לא רגילה על המחשב . ומתוך כל הנסיונות הקירור שביצעתי הסקתי שהמתח שהמעבד מקבל הוא לא טוב. יכול להיות שאם אני מקבל מתח נמוך מהרגיל (1.52 אני מניח) אז המעבד יתאמץ ויתחמם ?
-
- 8 תגובות
- 479 צפיות
-
-
אני יכול לעשות OC למעבד? יש לי פנטיום 4 2.6GHZ,נורתווד טמפ':46 מעלות וד"א גם בקשר לכרטיס מסך יש לי: geforce fx5200 מבית asus magic v-9520
-
- 4 תגובות
- 479 צפיות
-
-
כ.מסך 9600SE מעבד ATHLON XP 2500 בכ.מסך קרור פאסיבי רגיל של הכרטיס עצמו (לא שמתי משהו אחר) ומעבד קרור רגיל גם של AMD האם אני יכול לעשות אוברקלוק נחמד? לפחות לכ.מסך והאם המחשב בטעות לא יישרף לי...? :s05:
-
- 5 תגובות
- 479 צפיות
-
-
-


