אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום מה מצב??? טוב אז ככה יש לי במארז 3 מאווררים ראשיים שניים בספק ואחד בדיסק קשיח שלושת המאווררים נמצאים אחד: למעלה 80 מ"מ(נראה לי) אחד מאחור 1XX מ"מ ועוד אחד על הדלת מול המעבד גם 1XXמ"מ רציתי לדעת איך אני צריך לסדר את המאווררים (אני מתכוון מכניס או מוציא אוויר) כך שיתן לי את הקירור הכי טוב עכשיו שני ה1XX מ"מ מוציאים אוויר והלמעלה מכניס איך כדאי לי לסדר??? נ.ב איך אני יכול לסדר את הכבלים שלא יפריעו לקירור פשוט יש לי שם גוש של חוטים של הספק ללא שימוש (הIDE מעוגל) תודה
-
- 1 תגובה
- 479 צפיות
-
-
קודם כל שלום לכולם אני חדש בפורום ואני לא בטוח אם זה הפורום הנכון לשאול אבל בכל זאת. אני רוצה לחבר מאורר נוסף לקירור המארז איפה כדי לחבר אותו? (למעלה, למטה, בצד) תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 479 צפיות
-
-
יש לי את ה tuniq ואני רוצה להפעיל אותו ללא המאוורר, ההפרש טמפרטורה הוא 2-5 מעלות ללא המאוורר האם יש סיבה לדאגה ? E4300. 1.8@2.4 המארז מאוורר היטב הלוח ושאר רכיבי המערכת לא עוברים את טמפרטורת הסביבה ביותר מ 7 - 10 מעלות.
-
- 4 תגובות
- 479 צפיות
-
-
לכמה הגעתם עם ה 6200 שלכם ב OC תנו כמה שיותר פרטים הזה פרטים אצלי יש לי 6200 של INNO3d 128 ביט 128 מגה AGP פתחתי צינורות 8 ( צינורות תקינים ) ואני עומד על OC של ליבה : 425 זכרונות: 640
-
- 0 תגובות
- 479 צפיות
-
-
הי חבר'ה יש לי פאנגל בקרה של TT שממש התאכזבתי מאיכות הבניה שלו וישר התחיל להתפרק לי על התתחלה מה גם שהיתה בעיה להרכיב אותו דווקא על מארז של TT שזה כבר מוגזם שהחברה הזאת לא תומכת במוצרים של עצמה אני מחפש כעת פאנל בקרה ל4-6 מאווררים עם מגוון מתחים רחב שיאפשר מממש נמוך (לילה כדי שאני יצליח לישון קצת ) עד הכי חזק חשוב לי שהוא יהיה בנוי טוב ואיכותי נ.ב אין לי זמן\יכולת\אמצים\ידע לבנות אחד כזה לבד תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 479 צפיות
-
-
-
האם יש פיתרון להוריד את המהירות שלו וככה אולי גם את עוצמת הרעשששששששששש???? אני לא מצליח להוריד את המהירות שלו פחות מ 5000 RPM (עם הבורר שיש לו) וקראתי שעד 4000RPM הוא שקט אבל איך לעזעזל אני מוריד אותו לשם זה ממש בילתי ניסבל הרעש שהוא עושה ואני קורא על המאוורר ביקורות שהוא נורא שקט זה לא הגיוני בכלל תודה. Thermaltake polo 735- זה המאוורר ודרך אגב עם מישהו רוצה ליקנות אותו אז שידבר איתי כי אני לא יכול עם הרעש הזה :)
-
- 2 תגובות
- 479 צפיות
-
-
אהלן, רצ"ב תמונה של המערכת שלי בזמן מנוחה, הטמפ' נראות לי גבוהות מדי: הלוח על 42 מעלות, ההארדיסקים על 34/36 מעלות. מפרט בצד, המארז זה 6A19 עם שני מאווררי 120, מכניס מקדימה, מוציא מאחורה. אין טיפת אבק במארז, המערכת גם יחסית חדשה כך שאין בעיה עם משחה טרמית. אבקש דעתכם... תודה! [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 479 צפיות
-
-
http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3036
-
- 3 תגובות
- 479 צפיות
-
-
האם מישהוא מכיר את הקירור Asus Knight ?ואיך הוא? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 479 צפיות
-
-
שלום לכולם תראו עשיתי מודינג למחשב שלי והוא יצא ממש פיצוץ אך יש לי עוד בעיה אחת אני רוצה לעשות OVERCLOCK ואני רוצה לדעת אם המחשב שלי יחזיק מעמד אחרי ה-OVERCLOCK ואם בכלל אפשר לעשות למחשב שלי OVERCLOCK טוב המחשב שלי זה: AMD XP A ATHLON 1700+ זיכרון:256 MB DDR כרטיס מסך: GE-FORSE 2 FX 64 MB המהירות כרגע של המעבד היא 1499 ואני רוצה להגדיל אותה אז האם אני יכול לעשות OVERCLOCK כן או לא ום אפשר לקבל מדריך בישביל מעבדי
-
- 2 תגובות
- 479 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני עושה חושבים אם להחליף כ. מסך, ועלתה לי השאלה לאיזה מהסדרות האלה בד"כ ניתן לבצעה המהרה, ולפתוח צינורות? אני יודע שזה תלוי הרבה על מה נפלת, אבל בגדול נראה לי שיש הגיון שאם לקחו סט של כרטיסים שחלק נפלו להיות GS בגלל היצור של המעבד, וחלק נפלו להיות GT מסיבות דומות, ורק חלק נשארו כ U, אז זה אומר משהו על היכולות פתיחה והמהרה של ה U מאשר של ה GS. שאלה שניה: ב SLI, אני הבנתי שמחברים שני כרטיסים זהים. מה קורה אם אני מחבר שני כרטיסים שונים (אבל כמובן מאותו יצרן GPU)? מישהו ניסה? מישהו יודע?
-
- 0 תגובות
- 479 צפיות
-
-
ראיתי שיש שלושה חוטים למאוורר אחד פלוס אחד אדמה והשני חיישן מהירות אבל אין לי מושג איך בודקים את המהירות שלו ואת הטמפ' שלו ואיך ניתן לכוון את המהירות שלו ניסיתי להשתמש במספר תוכנות כמו RIVA TUNER ATI TOOSLS ועוד רבות אחרות ולא ראיתי אופציה שכזו מישהו מוכן לעזור לי הרעש הורג אותי!!!! :s07:
-
- 4 תגובות
- 479 צפיות
-
-
שלום אנשים ברשותי כ. מסך מסוג: Nvidia Geforce4 MX 440 אני מעוניין לעשות לו אוברקלוקינג. באיזו תוכנה עלי להשתמש? באיזו דרך אני פועל ? ואיזה קירור אם בכלל עלי להוסיף ? ומה התוצאות מבחינת ביצועים צפויים? תודה !
-
- 2 תגובות
- 479 צפיות
-
-
מה אתם אומרים עליו הינה הוא http://skypc.co.il/pl_product~TT-CL-W0009~18~0.htm ל פנטיום 4 סוקט 775 תודה.
-
- 3 תגובות
- 479 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות OC למעבד אבל אני לא מוצא את ההגדרות בביוס ... יש לי intel P 4 2.4 הביוס מעודכן ל2003 זה משנה ואם כן איך אני עושה עדכון? לוח אם p4pe-X i845pe
-
- 0 תגובות
- 479 צפיות
-
-
Motherboard Name Intel Shrewsbury DG965SS (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN, IEEE-1394) זה הלוח שלי ^ ואין לי בביוס את הhardware monitor שבודקים את המעלות. יש מצב? עידכון ביוס אולי?..
-
- 1 תגובה
- 479 צפיות
-
-
שלום לכולם ... פתחתי את המחשב הישן שלי שעדיין עובד וראיתי שיש לו מאורר בקדמת המארז והמאורר הוא די גדול אני חושב שזה 120 בכל מקרה לא ראיתי את החיבור שלו... אז עכשיו אם החיבור שלו הוא מולקס זה טוב כי יש לי חיבור מולקס פנוי אצלי במחשב ואז אני אוכל לחבר אותו ואם החיבור הוא 3 פינים אז יש לי בעיה כי אין לי חיבור 3 פינים ... אז איך אני אוכל לחבר את המאורר למולקס אם החיבור שלו הוא בעצם 3 פינים ?!?!? תודה רבה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 479 צפיות
-
-
ההודעה באה בעקבות האשכול הזה http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=85853.0 הסיפור הוא כזה יש לי מעבד עם באס של 533 (133FSB) וזכרון DDR333 שעובד בדואל 666MHZ, שזה 166FSB. המעבד מגביל לי את הזכרון ולכן אני רוצה לעשות לו OC לFSB של 166, מה שיגרום למעבד לעבוד ב3000MHZ, בלי שום OC לזכרון. עשיתי את הOC ל3000, המחשב פעל ממש יציב עם טמפ' נמוכות במנוחה ולא ממש גבוהות במאמץ (46). הבעיה היא שהOC משתק לי את כרטיס הקול המובנה, או פוגע בו: ב133FSB (ברירת מחדל) - הכרטיס קול פועל טוב. ב-140FSB - פועל טוב. ב144FSB - כרטיס הקול פועל עם תקיעות (המחשב לא נתקע!). מ150FSB-166FSB (את האזור הזה בדקתי) - כרטיס הקול לא פועל ולא מזוהה ע"י הוינדוס. לא העלתי מתח למעבד כי הOC ל3000 פועל…
-
- 3 תגובות
- 479 צפיות
-
-
כי שמתי לב שכן. אם אני רוצה לשחק למשל על ההגדרות החדשות עם ה-OC שעשיתי אני צריך קודם לפתוח את התוכנה ולטעון את הפרופייל החדש ?
-
- 0 תגובות
- 479 צפיות
-
-
שלום.... יש לי כרטיס מסך Chaintech Geforce 2 400mx 64 mb ואני רוצה לעשות לו אובר קלוק לפני שאני קומה 6600 גי טי אז השאלה היא מה המבירויות שעון הרגילות שלו? ועד איזה מהירות אני יכול בערך להגיכ איתו? (יש לו מאוורר בליבה) תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 479 צפיות
-
-
לא דרך הביוס השתמשתי בתוכנה שמגיע עם הדרייבר של NVIDIA העלתי את מהירות של המעבד ב 200MHZ אני רוצה לדעת עד כמה מותר להעלות את המהירות בלי לגרום נזק? הטמפ' של המעבד לא השתנת אבל המהירות שלו העלתי אותה בכמה מותר להעלות? לוח אם msi k9ngm מעבד athlon 64 3200 זיכרון 256MB 533MHZ הנה תמונה של התוכנה של NVIDIA שהשתמשתי איתה ואני לא יודע כמה אפשר להעלות עוד? עד כמה אפשר לעלות את המהירות בלי לפגוע ברכיבים במחשב? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 479 צפיות
-
-
האם יש למשיהו טיפים בהגדרות של הביוס ? כדי לשפר את הביצועים הכללים של המחשב (ללא OC ) תודה
-
- 0 תגובות
- 479 צפיות
-
-
יש לי מעבד P4 2.8 GHz לא זוכר איזה סוג ליבה... המעלות שלו בזמן האחרון נעות בין 29 - 34.. רציתי לדעת אם זה הגיוני ואם זה בסדר??
-
- 2 תגובות
- 479 צפיות
-
-
עד כמה שהבנתי ה-OC הוא בעצם שינוי ב - BIOS ללא שינוי ברכיב עצמו פיזית - אז תקנו אותי אם אני טועה אבל אחרי כל UPDATE של BIOS (כמו במיקרה של GB DS3 שיצא עד עכשיו 10 גירסאות BIOS) צריך להאיץ את הרכיבים שוב????
-
- 1 תגובה
- 479 צפיות
-


