עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by K0sTa,

    תגידו מה יותר טוב לעשות אוברקלוק למעבד של הכרטיס מסך או לזכרון שלו ? וזה נכון אם אתה עושה אוברקלוק לזיכרון של הכרטיס מסך אז המישחקים ירוצו יותר חלק ? ואם אתה עושה למעבד של הכרטיס מסך אז המישחקים עובדים יותר באיכות הגרפיקה יותר גבוהה

    • 3 תגובות
    • 480 צפיות
  2. Started by common,

    אני עובד עם מעבד סלרון 1GHZ Step1 (לפי EVEREST) שיניתי את מהירות BUS ל133 (המקסימום האפשרי בביוס) ואת המכפלה לX16 (גם כן המקסימום בביוס) כרגע המעבד עובד על 1.33 גה"ץ. מהירות הBUS אכן השתנתה אבל המכפלה נשארה X10 כמו לפני השינוי.... אני מניח שהמכםלה נעולהת האם אני צודק ? האם יש דרך לפתוח את המכפלה ? ע"י ג'אמפר או תוכנה ? האם שינוי מתח ישנה משהו ? איך משנים מתח ? אשמח להחכים.

    • 3 תגובות
    • 480 צפיות
  3. Started by cellman,

    שלום, האם הטמפרטורות האלו נורמליות לצ'יפסט אינטל 965 ? מעבד E6300, לוח אינטל 965 תודה. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 480 צפיות
  4. Started by Drogba,

    שלום , בקרוב אני קונה את המפרט שבחתימה . אני רוצה לעשות קצת OC , בקשר לכ. מסך , שמעתי שהקירור סטוק של פאוור-קולור יוכל להחזיק את הכרטיס בטמפ' יציבות עד שאני אגיע ל4,900 נקודות ב3dmark05 (ע"י OC ) , זה נכון ? ו-2 , כדאי לי לעשות OC למעבד? אני רוצה OC קטן . איזה קירור ( עד 70 ש"ח ) יכול לעזור לי לOC ? וכמה אני יכול להעלות למהיריות של המעבד עם הקירור .

    • 0 תגובות
    • 480 צפיות
  5. טוב אני לא מצליח לייצב את המעבד על 2700MHZ, אז העלתי תמתח ל 1.66 אבל עדיין המעבד לא יציב. יש מצב לעלות תמתח ל 1.7? או שזה לא הגיוני? אני מסרב להאמין שהגעתי לגבול של המעבד יש לי 3200 בסקוט 939 ווניס.

  6. Started by Nitro,

    אז ככה: הכרטיס שלי הוא הVoodoo 5 5500 AGP, וניסיתי להמהיר אותו קצת.. הורדתי תוכנה בשם PowerStrip, שם האצתי את הזכרונות+ליבה ל 180. העניין הוא, שאני לא יכול להזיז את המונים של הזכרונות והליבה בנפרד, הם שניהם זזים יחד. שמתי לב גם לאפשרות שאני לא יכול לגעת בה, שקבועה Synchronized Clocks. אז השאלה היא, איך אני עושה להם אובר בנפרד? המצב כרגע לא נראה לי אופטימלי. האם אתם ממליצים על תוכנה אחרת לאובר..? תודה, נדב.

    • 2 תגובות
    • 480 צפיות
  7. אז ככה אחרי שאבנתי שהלוח שלי מזייף טמפרטורות. החלטתי שאני רוצה ליראות למה הוא מסוגל. אינה המיפרט שיש לי עכשיו. ואני צריך נוסחה לOC טוב ויציב. מעבד-E2180 2.0GHZ 1MB S775 לוח אם-Gigabyte 945GCM-S2L זיכרונות- Kingston DDR2 667MHZ 1GB CL5 ספק כוח-500W ג'אנרי קירור למעבד-AC FREEZER 7 אני מעדיף נוסחה של הOC הכי גבוה שהצליחו להגיע עם הלוח הזה

    • 0 תגובות
    • 480 צפיות
  8. אני לא מוצא את האופציה בביוס לשינוי מהירות הבאס יש למישו מושג איפה זה?

    • 2 תגובות
    • 480 צפיות
  9. Started by julbo,

    איך המארז הזה מבחינת קרור ושקט? אני חושב על לקנות אותו. http://www.raidmax.com/specs/sirius.htm

    • 0 תגובות
    • 480 צפיות
  10. http://210.202.84.91/3coolers/index.html

    • 1 תגובה
    • 480 צפיות
  11. Started by Burning Ice,

    היי חבר'ה . אני נתקל בבעיה מוזרה כשאני מנסה לעשות OC (אולי אני עושה משהו לא נכון ...) כאשר אני מנסה לעלות את ה FSB - המתח עולה אוטומאטית .... עברתי ל manual CPU volatage - וייצבתי אותו על ה voltage המקורי, אך ה voltage של הזיכרון משום מה עולה אוטומאטית ל 2.1 ולאחר כמה דקות המערכת נופלת .... עכשיו לא ראיתי בשום מקום היכן אני יכול לקבוע את הvoltage שאני רוצה אלא רק בכמה אני רוצה להגדיל אותו .... בכל מקרה , אם מישהו ניתקל בבעיה כזאת או יודע מה לעשות , אני אשמח לקבל עזרה.

    • 1 תגובה
    • 480 צפיות
  12. Started by psxr,

    טוב נתחיל עם הציוד ונמשיך לשאלות. מעבד ברטון 2500 עם מכפלה פתוחה. לוח epox 8rd3+. זיכרון samsung ddr3200 cl3 2*1024 uccc (עובד גם בcl2.5-3-3-6 ב225 ) או supertalent ddr3200 cl3 2*1024 דגם D32PB1GJ (עם הזיכרון הזה בקושי שיחקתי אז אני לא יודע איך הוא אם למישהו יש ניסיון עם החברה אז תנו את דעתכם בעיניין). קירור למעבד zalman cnps6000 cu. עכשיו לשאלות. איך לעשות OC אני יודע והמחשב עובד קבוע על 3200 (11*200) בלי שום בעיה העיניין הוא שבשביל לעבור את ה2250HZ צריך להתחיל להרים מתחים ואני לא ממש יודע מה הגבול שכדאי לשים מבחינת מתח 1. לזיכרונות מתח רגיל לשניהם 2.6 (הלוח נותן בביוס 2.63) עד כמה אפשר לעלות בלי להשתגע ? (הביוס נותן 2.5 2.63 2.77 2.9 או אוטו). 2. למעבד מתח סטוק 1.65 עו…

    • 2 תגובות
    • 480 צפיות
  13. Started by mikitimsit,

    אם כן איך

    • 2 תגובות
    • 480 צפיות
  14. Started by Refaelo,

    שלום לכולם אני רוצה לעשות OC לכרטיס מסך (X2900PRO ) , עם איזה תוכנה הכי כדאי לעשות ? תודה

    • 2 תגובות
    • 480 צפיות
  15. Started by Ac-Boy,

    שלום =] אני צריך קירור למעבד עד 200 שקל וגם משחה טרמית, ככל הנראה אני זה שירכיב את הברדק =] מעבד E6300 כנראה שמתוכנן OC ושקט לא ממש חשוב

    • 0 תגובות
    • 480 צפיות
  16. Started by idanaz,

    יש טעם לעשות oc ל agp fx 5200 של GINWORD

  17. די אף איי הכי טובים לאובר איזה מודל הכי טוב ולא יקר מידי? ומה זה משנה הצ'יפסט ? מה זה אנפורס 4,3,2? למשחקים צריך מעבד חזק? איזה כרטיס לקנות ATI או GEFORCE? ענו בבקשה....תודה!!!

    • 3 תגובות
    • 480 צפיות
  18. Started by Oranili,

    יש לי 2 מאוררים מאחורי המעבד .... עד עכשיו הם הכניסו אוויר פנימה למארז צריך להפוך את שינהם ??? שיוציאו את האוויר החם ? או שהם יכניסו אוויר פנימה? :

    • 2 תגובות
    • 480 צפיות
  19. Started by liordavid,

    קניתי קירור חדש לכרטיס מסך שלי - Zalman Fatal1ty FC-ZV9 לאחר OC קטן - מעבד 621mhz זכרונות 720mhz טמפ' עפ"י ATITOOL בסטוק (לאחר הרבה זמן - יומיים עבודה): מעבד - 47 כללי - 40 :s05: האם הטמפ' תקינה ? מתי צריך להתחיל לפחד ? :s05: * מה המשחה טרמית הכי טובה ? (מחיר לא חשוב)

    • 0 תגובות
    • 480 צפיות
  20. Started by psycho59,

    לפני כמה דות נכנסתי ל atitool כדי להמשיך את הOC שעשיתי לכרטיס מסך. עשיתי בדיקת ארטיפרת ולא היו בעיות הכרטיס התחיל לעלות כהרגלו לכיוון ה60 מעלות ר שעכשיו ראיתי אותו ממשיך ל61 ושניה אחרי 62 ושהוא הגיע ל63 פשוט עצרתי את הבדיקה. הכרטיס ירד כמה מעלות ונשאר על 58 מעלות ללא שום מאמץ וכל זה שהמארז עצמו פתוח. הסתכלתי על הכרטיס ופתאום אני רואה שהמאוורר שלו בכלל לא מסתובב. עשיתי restart למחשב ופתאופ הוא כן הסתובב. אני מפחד שזה יקרה לי שוב כי אני לא בטוח שאני אוכל לנצל אחריות. תופעה מוזרה. מישהו יודע מה יכול לגרום לה ומה צריך לעשות כדי לתן את זה?

    • 2 תגובות
    • 480 צפיות
  21. Started by aviran_n,

    מישהו יודע אם גם הם כמו FROZEN מצהירים על ערך מופחת בחבילות שהם שולחים כדי שהלקוח ישלם פחות/לא ישלם במכס?

    • 5 תגובות
    • 480 צפיות
  22. העיניין הוא כזה הייתי רוצה לשלוט במאווררי המארז מאחר והם נורא איטיים 460 - 1020 סיבובים אני מנתר זאת עם UGURU ושם ניראה שהם כל הזמן משתנים ואינם קבועים דבר שהוא לא טוב לי, הייתי רוצה המלצה על תוכנה שתוכל לשלוט בהם. הערה ב- ARURORA 570 המאווררים אינם מופרדים אלא כולם מחוברים לאותו המחבר (3 פינים) ולכן אני רואה את שינויי המהירות בצורה כזו.

    • 0 תגובות
    • 480 צפיות
  23. Started by drbrain,

    שלום לכולם יש לי מחשב כבר שנתיים AMD 3000+ 64 BIT המעבד ללא OC רציתי לשאול האם לקראת הקיץ כדי להחליף את מישחת הקירור הלבנה וכמובן את כול המאוורים גם או שאולי לא צריץ לפתוח את גוף הקירור בשביל המשחה 1) מה יקרה אם לא אחליף את המשחה 2) אם אתם ממליצים להחליף את איזו משחה שתהיה לא יקרה כי אני לא עושה OC בתודה שרון

    • 2 תגובות
    • 480 צפיות
  24. Started by dreamboot,

    Sensor Properties Sensor Type Winbond W83697HF (ISA 290h) Motherboard Name Asus P4S800 Temperatures Motherboard 40 °C (104 °F) CPU 29 °C (84 °F) Maxtor 6E040L0 46 °C (115 °F) Cooling Fans CPU 3245 RPM זה המעלות של המחשב באמצע משחק ב Far Cry רציתי לדעת אם זה תקין והאם יש לי סיכוי לאוברקללוק טוב עם הטמפ, האלה מעבד 2.4Ghz motherboard P4s800

דיונים חדשים בפורומים