עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by kibub,

    היי אני רוצה לקנות את הקירור הנ"ל ויש לי לוח P5W DH ומארז P-180 זו פעם ראשונה שאני עושה התקנה כזו (ופירוק לוח) שאני מסתכל על המארז אני לא יודע איך בדיוק המפלצת הזו הולכת להכנס בפנים? מישהו מכיר ויודע שזה אכן מתאים? ואני גם רואה שהסלוטים של הזכרונות מאוד קרובים האם הTUNIQ מספיק גבוהה כדי שהזכרונות ישבו מתחתיו? ועוד משהו קטן: אני מתכוון להשתמש במשחה MX-1 יש עדיפות למשהו אחר? ואם יש לכם טיפים להרכבה אני אשמח מאוד כי אני קצת חושש שיתחרבן לי משהו (עבדתי על דברים הרבה יותר מסובכים מזה אבל למחשב אני דואג יותר מכל דבר) תודה לעוזרים עריכה: איזה מבאסים אתם באתי הביתה בלחץ לראות תגובות וכלום

    • 0 תגובות
    • 482 צפיות
  2. Started by idan_20,

    בואו לא נכנס עכשיו למה זה ולמה זה רק שאלה אחת האם זה נכון שתדר FSB 400 הוא לא מומלץ לעבודה בלוחות 965 ? מישהו פה עובד על תדר כזה עם לוח DS3?

    • 0 תגובות
    • 482 צפיות
  3. חיפשתי הרבה, אך לא מצאתי חנות כלשהי באינטרנט שמוכרת רגיל 120 מ"מ ונמצאת בצפון. אולי יש חנויות אחרות, שאין להן אתר ומוכרות גרילים של 120 מ"מ (בצפון). מישהו מכיר?

    • 4 תגובות
    • 482 צפיות
  4. Started by eliav-peretz,

    שלום. לי יש קירור (מקורי מאוד) שמוריד לי את הטמפרטורה של המעבד עד לכ-25 מעלות כשהוא רק משמיע שירים.(זה יכול להיות אפילו פחות) מכיון שזה ממש נמוך הייתי רוצה לעשות OC למעבד. המעבד שלי הוא של אינטל P4 2GH. אשמח לדעת איך עושים את זה ואם אתם צריכים עוד פרטים רק תגידו. בתודה, EliaV-PeretZ. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 481 צפיות
  5. Started by ndav,

    בתור התחלה אני רוצה להעלות מ133 ל138 לפי החברים בפורום העלאת FSB מאיצה את כל המחשב אבל אני עשיתי כבר אוברקלוק לכרטיס המסך השאלה אם העליה בFSB לא תזיק לכרטיס המסך

    • 0 תגובות
    • 481 צפיות
  6. אני מנסה לעשות אוברקלוק ל4300E אבל הלוח אם פשוט לא נותן לי..זאת אומרת אין אופציה כזאת של הגברה בביוס.אני לא יודע מה לעשות עם זה אני מאד רוצה להגיע ל2GHZ או יותר ויש לי 1.86GHZ ..תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 481 צפיות
  7. Started by Spaik,

    אני רוצה לדעת את המתח של המעבד שלי... איך אני יודע אותו? ומה המתח הסטנדרטי למעבד AMD 2400?? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 481 צפיות
  8. Started by shay360,

    כל כמה זמן מומלץ לנקות או בכלל להחליף את המאורר של המעבד? ושמתי לב שיש לי עוד מאורר שלא מחובר לחשמל במחשב הוא נמצא בחלק התחתון של המארז כאילו בצד של הצורב וה סידי רום אז שם למטה מה המטרה שלו??

    • 1 תגובה
    • 481 צפיות
  9. Started by FatallChill,

    טוב יש לי geforce 5200 fx ואני רוצה לדעת מה אפשריות האוברקלוקינג שהוא נותן.

    • 1 תגובה
    • 481 צפיות
  10. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה סתם רציתי לדעת...ואם יש זה לא משנה איזה יצרן...כן?

    • 1 תגובה
    • 481 צפיות
  11. Started by איתמר,

    אני לא מתכנן OC למעבד שלי אז אני לא יודע אם הקירור שאני מקבל אם המעבד יספיק לי או שאני צריך לקנות אחד אחר

    • 3 תגובות
    • 481 צפיות
  12. יש לי: AMD 64+ 4800 AM2 etc. Gigabyte GA-M55S-S3 88000GTS 320MB 2GB Kingston 800 Mhz Liberty 400W למעבד שלי יש 2.5 GHZ (בלי שינוי). העלתי את זה ל2.75 GHZ וזה עובד בצורה יציבה, והייתי צריך להעלות 0.05V כדי שזה יעבוד ככה. אני לא מצליח להעלות את זה מעבר, זה נכשל במבחן מאמץ. למה? הטמפ' במאמץ לפי ORTHOS ב2.75 GHZ כבר מגיע ל60 ולפי EVEREST אפילו ל65. יש לי קירור פשוט, ואני מתכנן לקנות את ה- TT120. נ.ב הזיכרונות שלי בדואל (הסטיקים הם לא אחד ליד השני, אלא במקומות 1 ו-3) ומשום מה כשהמחשב עולה ובעוד תוכנות כתוב Single Channel. למה ומה עושים? יכול להיות שזה קשור?

    • 3 תגובות
    • 481 צפיות
  13. Started by emeny,

    יש לי PENTIUM 3 550 MHZ תושבת של 2XAGP עם READON 9200SE וHD של 200GB SATA WD שהזמנתי ועוד לא קניתי 1. ה HD יתאים למחשב? או שעדיף לי לקחת IDE 8BUFFER? 2. אין לי כסף ולכן אני מעדיף לעשות OVER רק שאין לי מושג איך עושים את זה וכמה זה כבר יכול לשפר לי את הביצועים. הREADON עובד אבל כמובן במהירות של 2X בלבד. ה USB זה 1.1 יש אפשרות לעשות גם לזה OVER? בתודה מראש EMENY

    • 2 תגובות
    • 481 צפיות
  14. אני מצרף תמונות מתוכנות SpeedFan וEVEREST Ultimate Edition זה מחשב נייד חדש והנה קישור למפרט שלו http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01069714&lc=en&cc=il&dlc=en&product=3441671&rule=5849〈=en# אני לא בטוח על כמה אמור להיות המעלות אבל זה נראה לי חם מידי והשאלה שלי היא לגבי מגשי הקרור שיש בחנויות שונות האם הם באמת מקררים את הנייד ואם כן כמה עוזר הקרור? כי אני רוצה לשחק משחקים במחשב הזה ואני לא רוצה שיתחמם מידי ועוד שאלה ברגע שמגש הקרור שוכב מתחת לנייד והנייד מוציא את האוויר החם ללמטה המאווררים של המגש לא יחזירו את האוויר החם למעלה ויגרום לו להתחמם יותר? מישהו יכול לתת לי המלצה על מוצר טוב שיוריד לי את החום ביעילות? כי אני לא מצליח לבחור …

    • 0 תגובות
    • 481 צפיות
  15. Started by cool_boy-PP,

    טוב החלטתי להוסיף את הכלוב להארדיסק,אבל יש בעיה שהדלת פשוט לא נסגרת לי כמו פה בתמונה,בכל הביקורות על המארז אמרו שיש בעיה כזאת והמארז עובד טוב רק עם IDE ,מה לעשות? יש דרך כלשהי לקנות כבל SATA יותר קטן מבחינת גודל החיבור?? תמונה: ומאיפה קונים כבל כזה?

    • 0 תגובות
    • 481 צפיות
  16. Started by soguy,

    שלום לכולם, יש מספר טמפ' לא הגיוניות כשאני מסתכל בתוכנות מוניטור לטמפ'. הדגשתי את הטמפ' הללו בצהוב. למישהו יש הסבר לכך?

    • 4 תגובות
    • 481 צפיות
  17. Started by faceman_007,

    אני רוצה לעשות OC למעבד(במחשב החדש)די גדול ואני רוצה לדעת אם זה כל כך קריטי שהיו 2 מאוררים של 120 או שאפשר גם 2 של 90 :s05:

    • 2 תגובות
    • 481 צפיות
  18. Started by Goldlm,

    שלום יש ברשותי בבית מחשב ישן יחסית (סלון 333MHZ) ורציתי לעשות לו OC קטן. היום מרחתי מחדש משחה תרמית, ריעננתי את המאוורר של המעבד והוא מוכן ל OC. השאלה שלי היא: איך עושים את זה למחשב ישן כזה? לא מצאתי אף אפשרות כזו ב BIOS. אמרו לי שניתן לעשות זאת על ידי שינוי בג'אמפרים, הגאמפרים זה ה CPU FSB? ויש לי טבלה כזו בלוח אם שרשום שם CPU FREQ RAT10 ויש שם אפשרויות מ 3.5K ל 5.5K, לאחר בדיקה, אצלי זה מוגדר על 5K. ניסיתי להוריד להכי למטה ולהעלות להכי למעלה-לא העלה את המהירות. מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 481 צפיות
  19. Started by yos11,

    איזה לוח הכי כדאי לאוברקלוק למעבד INTEL 3.2 775 LGA ?

    • 0 תגובות
    • 481 צפיות
  20. Started by omrit,

    שלום! עשיתי OC לכרטיס מסך שלי- Powercolor X800GT שלי, כרגע הזכרונות על 1110MHZ (בסטוק- 950), והGPU על 550MHZ (בסטוק 475) אני מקבל 4721 ב 3DMARK05. בעומס (אחרי 10 דקות מאומצות, הכרטיס מתייצב על 65-58 מעלות. זה תקין או גבוה מדי?

    • 1 תגובה
    • 481 צפיות
  21. שלום, הלך לי הקירור במחשב אז קניתי Zalman CNPS7700-AlCu שהבנתי שזה קירור טוב...כי המאורר שלי היה על הפנים..(משהו ישן של CoolerMaster) בקיצור, אני לא ממש מבין איך אני מחבר אותו למעבד..(ויש לי ניסיון בדברים האלה) פשוט יש פה בעייה קטנה לפי החוברת אני אמור לחבר שני ברזלים כאלה (בצורת של ר' ) ולשים רק 2 ברגים קטנים מכל צד. עכשיו זה קצת חופשי זה אמור להיות ככה?? כי זה לא ממש חזק...זה מחזיק אבל בקטנה...השאלה שלי זה אם זה אמור להיות ככה בכלל..!? אם זה לא מישהו יכול להסביר לי בדיוק איך אני שם את זה..? נ.ב. ואם תוכלו להמליץ לי על משחה טרמית למעבד אני אודה לכם מאוד :>

    • 1 תגובה
    • 481 צפיות
  22. Started by yaakovd,

    יש לי מעבד E6300, לא משתמש בו על פי רוב לחישובים מטורפים / משחקים. חשובה לי בעיקר עוצמת הרעש. תודה

    • 1 תגובה
    • 481 צפיות
  23. Started by Konst1988,

    שלום. אני מעוניין לנסות להמהיר את המעבד שלי, לא יותר מדי, פשוט לנסות להבין איך התהליך הזה עובד, ואולי לקבל גם שיפור בביצועים בלי להחליף מערכת קירור. פשוט לא מזמן החלפתי מאוורר, ולפי הביוס, הטמפרטורה של המעבד היא על 33-34 מעלות, אז אני חושב שיש איזה פוטנציאל. הבעיה היא כזאת: אני חיפשתי בביוס דברים קשורים לזה, אבל הדבר היחיד שמצאתי שהיה קשור זה CPU PNP. נכנסתי לשם, אבל הכל היה נעול, LOCKED, אפור כזה, בלי אפשרות לשנות כלום. לוח אם: P4VXASD2. בחוברת שלו, בתרשימים שמראים את הביוס, זה כן מראה את האפשרויות האלה מופעלות, אבל אצלי הם לא.. מה לעשות? נ.ב. אני לא מבין בזה כמעט כלום, אז בלי מושגים מפוצצים. תודה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 481 צפיות
  24. Started by asafsee,

    שלום אני רוצה לקנות Thermaltake BigTyp 120 ישנם 2 דגמים: 1- רגיל ללא פוטנציומטר / עובד ב 1300 סלד 2- בעל פוטנציומטר / ברצוני לדעת מה טווח המהירויות! תודה רבה על כל עזרה אסף

    • 1 תגובה
    • 481 צפיות
  25. Started by DeancD,

    אוקיי לפניי כמה זמן פירמאטתי תמחשב והכרטיס רשת שלי היתנתק . שיחקתי טיפה בדוס והוא חזר לפעולה , אבל בתוצאה מי זה המאווררים החלו לעבוד חלש ממאווד! עד כדיי כך שלא שומעים אותם!, אז יוצא מצב שבזמן משחק המחשב מתחמם וקורס. אני לא יודע מה לעשות המאווררים עובדים מאוד חלש בתוצאה של משחק עם הדוס

    • 1 תגובה
    • 481 צפיות

דיונים חדשים בפורומים