עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אני מתכנן לקנות מחשב חדש בזמן הקרוב אבל אני ממש לא מבין בכל הקטע של הקירורים.. אז אם מישהו פה יכול להמליץ לי על איזו שהיא מערכת קירור או אולי אפילו רק מאורר יספיק לי או שאולי אני בכלל לא צריך אחת.. כל הצעה תתקבל בברכה! פירוט של המערכת שאני הולך לקנות: מעבד: AMD ATHLON 64 5600+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 - 2.8GHz 1MB CACHE - BOX לוח אם: ASUS M2N-SLI Deluxe Socket AM2 NVIDIA nForce 570 SLI ATX AMD Motherboard כרטיס מסך: EVGA GeForce 8800GTS 640MB 320-bit GDDR3 PCI Express x16 HDCP Video Card דיסק קשיח: WD - WD2500KS 250GB 7200RPM 16MB Cache זיכרון: Kingston 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 667 PC2 5300 מארז: כנראה ה - 3D Aurora 570 ספק כוח: Thermaltake ToughPower W0103 …

    • 1 תגובה
    • 482 צפיות
  2. Started by bigdady,

    אני קניתי volcano 12 ואני לא יודע בדיוק איך לחבר אותו נכון אם למשהו יש אתר שמפרט יותר טוב מהדף שצורף למאוורר יבורך עריכה: אני רואה שאף אחד לא יכול לעזור או לא רוצה

    • 2 תגובות
    • 482 צפיות
  3. .שלום חברים אני חדש פה . השאלה שלי למעלה . ומה זה עוזר למחשב ? למה זה מסייע בכללי ?

    • 3 תגובות
    • 482 צפיות
  4. Started by Fir3DragoN,

    איזה מעבד עדיף לקנות לOC רציני 1> INTEL CORE 2 DUO E2160 1.8GHZ 800MHZ 1MB 64BIT LGA775 TRAY http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=333&category_id=4772744c11160f84cd3583593c8e5707& או 2> AMD ATHLON 64 X2 DUAL CORE AM2 4400+ 65W 512KB X2 BOX http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=86&category_id=89afe3947540007e9bf500324087279d& אני בקרוב קונה מחשב ואני צריך לדעת מה יותר טוב מבחינת הסופי בOC

    • 0 תגובות
    • 482 צפיות
  5. יש לי את המעבד: AMD ATHLON 64X2 3800+ יש לי סוקט 64? AM2? אני רוצה לקנות קירור למעבד שלי- כי הקירור הסטנדרטי שלו פשוט מרעיש בטירוף. אני צריך את הקירור הכי שקט שיש - תקציב הוא לא בעיה.

    • 4 תגובות
    • 482 צפיות
  6. Started by lazy-bones,

    יש ל מישהו רעיון לשילוב צבעים למקלדת הזאת?? המארז יצבע בצבע שחור \ לבן (כל המארז שחור וחלק מהפאנל הקדמי לבן) יש למארז גם מעין פס סכף שמתחיל מלמעלה יורד לעמצא ושוב עולה בצורה מעגלית, נסו לדמיין. באיזה סוג של צבע להשתמש?

    • 1 תגובה
    • 482 צפיות
  7. הנה הקישור http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=39735 ובקשר לצינורות מצאתי פה לינק http://www.raptor-mods.co.uk/index.php?article&id=867 רציתי לשאול אם זה מתאים לכרטיס שלי ובכלל איפה אפשר לבדוק כמה צינורות פתוחים יש ? וסתם ניסיתי לעשות OC דרך ATI TOOL רשמתי לו שימצא את המקסימום יצא ככה : במקור 475/450 מקסימום 513/531 זכרונות/ליבה בהתאם. מישהו יכול להסביר טיפה בהרחבה על הנושא אם אפשר .

    • 0 תגובות
    • 482 צפיות
  8. Started by Alex Kidd,

    אני חדש פה ואני לא מבין כיצד מעלים מתח למשל למעבד, בעזרת הגדרות ביוס או משהו? או שצריך לעשות שינוי פיזי כלשהו?

    • 2 תגובות
    • 482 צפיות
  9. Started by MagnuM_47,

    שלום אני מעוניין לקנות קירור לכרטיס מסך שלי X1800 GTO 256MB PCI-E (לא לעבור את ה-500 ש"ח) תודה

    • 3 תגובות
    • 482 צפיות
  10. Started by Zoltrix,

    שלום לכולם, אשמח ליעוץ בקשר לאוורור מארז אולי בכלל הבעיה לא כאן וצריך לגשת לזה מכיוון אחר [נגיד החלפת מארז או משהו כזה] טוב אז מדובר במחשב של חבר של אחי, וקצת קשה לי לעזור לו כי: 1. לא ראיתי את המחשב מעולם 2. קשה לו להסביר בדיוק מה הולך שמה כי הוא לא הכי מבין אבל למרות זאת אני חושב שאפשר לעזור לו ואני אנסה להיוועץ בכם פה, המפרט שלו הוא: AMD Athlon 64 3500+ 2.2Ghz 2x512mb Geil Value DDR400 Gigabyte GA-K8N51GMF-9 Asus EN8800GTS 320MB WD 250GB NEC DVDRW 80mm case fan 90mm cpu fan ספק גנרי של 500W [של חברת BOXER] וגם מארז כזה לפי מה שהוא אומר כל הרכיבים קרובים להכל [הגיוני כי ה 88GTS הוא כרטיס ענקי] והטמפרטורת עבודה של הרכיבים במארז מאוד גבוהה. לפי איך שזה נשמע אז הספק הגנרי …

    • 0 תגובות
    • 482 צפיות
  11. מישהו יכול להשיג לי את המפרט של המאוורר שבא אורגינל עם מעבד Intel Pentium 4 3.0GHz LGA775 512MB 800MHz HT או בקיצור Intel P4 3.0GHz מה הRPM של המאוורר מה עוצמת הרעש, ההספק... וכו' תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 482 צפיות
  12. המעבד שלי מגיע ל עובד ב 60+ cבמאץ ובמתכבה ב 80תוכנות כבדות ) המפרט שלי a64 3000+ tr2 hec compuse 2*120 חשבתי על לקנות את זה http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=2516 בנתיים לא יהיה לאן לחבר את 80 אבל אני כבר יאלתר משהו כשיהיה לי יותר זמן פנוי מה דעתכם על הסט הזה הצעות אחרות זולות יותר אותו מחיר יתקבלו בברכה עריכה:הבנתי ש ב hec אחד המאוורים אמור לבוא אם חיישן ובמידה ומקצרים אותו אז המאוור יעבוד במהירות המקסימלית מישהו יכול להביא לי עוד פרטים בנושא או שאולי עדיף להחליף את הקירור של המעבד ? אם כן אל איזה אתם ממליצים התקציב שלי הוא כ 200 ש"ח רצוי פחות

    • 1 תגובה
    • 482 צפיות
  13. Started by Kodi,

    אני רוצה לעשות OC למעבד הנ"ל האם יש הכנות שצריך לעשות לפני? האם צריך לשנות משהו בג'אמפרים? יש בביוס אפשרות של Manual ואז אפשר לשנות את המהירות בצורה כזאת: FSB:RAM:PCI Ratio : 133:133:33, 133:100, 33, או נמוך יותר ויש לי אותו דבר רק CLOCK שזה בעצם המהירות ואני יכול להעלות את זה אבל הPCI עולה גם כן, ואני מפחד שזה ישרוף לי את הכרטיס מסך. האם העלה של הPCI יכול לשרוף לי תכרטיס? ובכלל איך אתם ממליצים לי להמהיר את המערכת?

    • 1 תגובה
    • 482 צפיות
  14. Started by waveburst,

    היי. אני מחפש תוכנה שבודקת את טמפרטורת הליבה של הכרטיס הגרפי שלי בזמן מעמץ. אשמח מאוד אם תמליצו לי על אחת תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 482 צפיות
  15. אני לא מבין תדבר הזה מה לעזאזל יוצר ההמהרה הזאת?

    • 2 תגובות
    • 482 צפיות
  16. Started by חן וייסמן,

    כשאני נכנס לתפריט בביוס יש שם מלא אפשרויות.... אין לי מושג מה זה כל דבר ויש אולי איזה מדריך או מישהו שיכול להסביר מה בדיוק צריך לשנות?? חיפשתי פה ולא ממש מצאתי.... תודה

  17. Started by YOAV28,

    שלום רציתי לדעת מה דעתכם על מערכת הקירור מים של ZALMAN RESONATOR XT מבחינת כסף אין בעיה השאלה היא האם המערכת הזואת טובה אם אני מוסיף לה גם בלוקים של קירור לכרטיס מסך ולציפסט תודה יואב

    • 2 תגובות
    • 482 צפיות
  18. מישהו אולי יודע אם הירידה של 7 - 10 מעלות משאר הביוסים לביוס 1.4 ב NF7 היא נכונה ? קראתי על כמה אנשים שאמרו שזה בסדר, אבל גם היו שמועות שזה מזייף. למרות שבאמת, המעלות יחסית גבוהות לפני ההתקנה של ה 1.4. אז מה נכון פה ?

    • 0 תגובות
    • 482 צפיות
  19. שלום יש לי מעבד Northwood 2.4b 533 עם קירור spark 7 לוח Msi 865PE neo2-p כרטיס מסך readon 9800 pro 410@709 וזיכרון 1GB 333 CL 2.5 של חברה לא ברורה בשני סטיקים של 512 אני מנסה לעשות אוברקלוק אבל המחשב לא יציב מעל FSB של 147 MEMTEST86 נופל ישר אני חושב לקנות זיכרון אחר pc4000 או pc3700 שווה להשקיע בחברה טובה (OCZ או CORSAIR) ?? או לקנות של a-data מ KSP ??? או אולי אני צריך להחליף משהו אחר ?? :s05:

    • 1 תגובה
    • 482 צפיות
  20. Started by NeTBaLL,

    הנתונים שלי :P35 DS3P 2GB TWISTER800MHZ NOISETRAKER ENERMAX 420 E2160-BIGTYP 120VX (אלו הפרטים החשובים ל OC) מה ההגדרות המקסימליות שצריך לעשות???(רצוי הסברים אם תמונות תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 482 צפיות
  21. Started by Ninja,

    מי מהם יניב תוצאות OC טובות יותר? האם יש ייתרון לאלבטרון בזה שיש לו עד מתח 1.9 לציפסט לעומת 1.7 באביט? ויש לו גם מתחים גבוהים יותר לזכרונות 3+ לעומת 2.9 לאביט? בקיצור אני צריך דעה ממישהו שמכיר מקרוב את שתי הלוחות ויוכל להגיד לי מה טוב יותר ל OC או מה יותר ממולץ. **לא הייתי בטוח אם לפתוח את הטרד כאן או בפורום לוחות אם ומעבדים** בכל מקרה אם האשכול לא מתאים לפה אז להעביר בבקשה. תודה!

    • 0 תגובות
    • 482 צפיות
  22. Started by ביז'ו המוס,

    OK אני צריך קירור למעבד שהייה שקט כמה שיותר ויקרר טוב והוא צריך להיות קל יחסית כי הבנתי שלא טוב קירור כבד אם מזיזים את המחשב הרבה (זה קורה. יש LAN PARTY פעם באיזה שבועיים) זה לP4 2.6 800 FSB סכום משהו כמו 200 - 300 שקל

  23. שלום יש לי מעבד Northwood 2.4b 533 עם קירור spark 7 לוח Msi 865PE neo2-p כרטיס מסך readon 9800 pro 410@709 וזיכרון 1GB 333 CL 2.5 של חברה לא ברורה בשני סטיקים של 512 אני מנסה לעשות אוברקלוק אבל המחשב לא יציב מעל FSB של 147 MEMTEST86 נופל ישר אני חושב לקנות זיכרון אחר pc4000 או pc3700 שווה להשקיע בחברה טובה (OCZ או CORSAIR) ?? או לקנות של a-data מ KSP או אולי אני צריך להחליף משהו אחר ??

    • 0 תגובות
    • 482 צפיות
  24. Started by NewRig,

    אני משתמש ב-BT לקירור המעבד. כרגע כל העסק מורכב מחוץ למארז האם לא תיווצר בעייה כשגוף הקירור הזה מורכב בתוך המארז, כשלוח האם "עומד"? זה נראה כאילו הגוף יפול וימשוך איתו גם את המעבד..

    • 2 תגובות
    • 482 צפיות
  25. שלום לכולם, ברצוני להשתיק את הרעש הצורם שנגרם לי מהמאוורר הנוראי של אינטל, מצאתי לנכון 3 גופי קירור למעבדים אשמח אם תוכלו לעזור לי לבחור: 1. GOLDEN ORB 2. ASUS - V60 3. FREEZER 7 PRO התקציב שלי הוא גג 200+ ככה שאלו נראים לי הכי מתאימים . מהקריאה שלי בחיפוש בפורום לא כלכך מצאתי דעות על asus וה-golden orb או שאולי לא חיפשתי טוב בכל מקרה אני אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בבחירה תודה!

    • 2 תגובות
    • 482 צפיות

דיונים חדשים בפורומים