אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
היי לכולם. יש לי מעבד AMD 2500 BARTON עם קירור סטוק ואני רוצה להחליף גוף קירור, מה מומלץ למעבד הזה ? אגב הלוח אם הוא abit NF7-S ועוד שאלה, יש לי כרטיס מסך 6800gs של palit וגם לו אני רוצה להחליף את הקירור, מה מומלץ לכרטיס מסך הזה? תודה רבה לכולם העונים
-
- 0 תגובות
- 483 צפיות
-
-
תקשיבו, לאחרונה גיליתי שהטמפ' של המעבד שלי דיי הרבה מעל המותר (המומלץ זה 60 שלי על 75-+). חשבתי לקנות את הסנבים טוניק טאור אל אז התברר לי שיכול ליהיות שאני משיג חלק מהחלקים של המערכת בדיי זול וחשבתי שיהיה נחמד ליבנות קירור מים ושהוא יוכל גם להמשיך איתי למחשב הבא... האם זה שווה את הטרחה ? הבלוקים מותאמים עפ"י סוקטים ? אם כן אם אני קונה היום בלוק לסוקט 775 הוא יתאים למעבד בו נגיד בעוד 5 שנים ? ועד כמה זה מסובך להרכיב את זה ? אין לי בעיה שיהיה לחבר כמה דברים אבל הבנתי שזה גם יכול ליהיות מסוכן מאוד אם יש נזילה וכו... תודה רבה !
-
- 1 תגובה
- 483 צפיות
-
-
מעדיף של חברת zalman דגש על שקט תקציב 150-250?
-
- 0 תגובות
- 483 צפיות
-
-
שלום ,רציתי לשאול העם הטמפרטורת שלי בסדר, אז כך, במנוחה 44, מאמץ 52. זה תקין? תודה-LaZy-©BoY*
-
- 3 תגובות
- 483 צפיות
-
-
איזה מעבד עדיף לקנות לOC רציני 1> INTEL CORE 2 DUO E2160 1.8GHZ 800MHZ 1MB 64BIT LGA775 TRAY http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=333&category_id=4772744c11160f84cd3583593c8e5707& או 2> AMD ATHLON 64 X2 DUAL CORE AM2 4400+ 65W 512KB X2 BOX http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=86&category_id=89afe3947540007e9bf500324087279d& אני בקרוב קונה מחשב ואני צריך לדעת מה יותר טוב מבחינת הסופי בOC
-
- 0 תגובות
- 483 צפיות
-
-
יש לי את המעבד: AMD ATHLON 64X2 3800+ יש לי סוקט 64? AM2? אני רוצה לקנות קירור למעבד שלי- כי הקירור הסטנדרטי שלו פשוט מרעיש בטירוף. אני צריך את הקירור הכי שקט שיש - תקציב הוא לא בעיה.
-
- 4 תגובות
- 483 צפיות
-
-
המחשב של חבר שלי רועש בצורה מטורפת, יש לו רעש מחריש אוזניים.. לאחרונה פגה אצלו האחריות על המחשב אז חשבתי אולי אפשר איכשהוא לשפר אותו.. חשוב לציין, יש לו מחשב יחסית חדש ( שנה ), אין לו את הC2D אבל יש לו משהו לפני.. בכל מקרה, המארז שלו יחסית קטן, אז חשבתי אולי תוכלו לתת לי רעיונות איך לקרר את המחשב... מה יהיה באמת אפקטיבי.. בין היתר בהחלפה של המאווררים, אני אשים את הגריז טרמי על המעבד כמו שצריך. אשמח לשמוע הצעות.
-
- 4 תגובות
- 483 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש מעגל או פרטים אחרים שקשורים להצגת הטמפרטורה של רכיב מסויים במחשב תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 483 צפיות
-
-
אני חדש פה ואני לא מבין כיצד מעלים מתח למשל למעבד, בעזרת הגדרות ביוס או משהו? או שצריך לעשות שינוי פיזי כלשהו?
-
- 2 תגובות
- 483 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות קירור לכרטיס מסך שלי X1800 GTO 256MB PCI-E (לא לעבור את ה-500 ש"ח) תודה
-
- 3 תגובות
- 483 צפיות
-
-
שלום לכולם, אשמח ליעוץ בקשר לאוורור מארז אולי בכלל הבעיה לא כאן וצריך לגשת לזה מכיוון אחר [נגיד החלפת מארז או משהו כזה] טוב אז מדובר במחשב של חבר של אחי, וקצת קשה לי לעזור לו כי: 1. לא ראיתי את המחשב מעולם 2. קשה לו להסביר בדיוק מה הולך שמה כי הוא לא הכי מבין אבל למרות זאת אני חושב שאפשר לעזור לו ואני אנסה להיוועץ בכם פה, המפרט שלו הוא: AMD Athlon 64 3500+ 2.2Ghz 2x512mb Geil Value DDR400 Gigabyte GA-K8N51GMF-9 Asus EN8800GTS 320MB WD 250GB NEC DVDRW 80mm case fan 90mm cpu fan ספק גנרי של 500W [של חברת BOXER] וגם מארז כזה לפי מה שהוא אומר כל הרכיבים קרובים להכל [הגיוני כי ה 88GTS הוא כרטיס ענקי] והטמפרטורת עבודה של הרכיבים במארז מאוד גבוהה. לפי איך שזה נשמע אז הספק הגנרי …
-
- 0 תגובות
- 483 צפיות
-
-
בוקר טוב , לבן דוד שלי יש מעבד של אינטל , כפול ליבה , המאוורר סטוק של אינטל ממש ממש מרעיש , הסברתי לו שצריך לקנות מאוורר חדש.. האם המאוורר הנ"ל : http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_511&products_id=3943 , ייכנס למארז ג'נרי כמו שצריך ?
-
- 2 תגובות
- 483 צפיות
-
-
שלום התקנתי את המערכת שלי והוספתי גם בלוק לציפ'סט (לקחתי את הבלוק הגדול של זלמן לכרטיס מסך), החיבורים לא התאימו אז אילתרתי חיבור של שני צינורות. עם זאת הטמפ' של הציפ'סט ירדה אומנם מ41-42 ל 38-39 אבל זה נראה לי שינוי קטן. הטמפ' של המעבד ירדה ב5 מעלות לפחות. ברור לי שמערכת שלי היא לא לOC חזק מכיוון והיא פסיבית ובעלת צנרת צרה יחסית אבל לא אמור להיות שיפור יותר גדול בקירור של הציפ'סט? יכול להיות שמשהו לא עשיתי נכון? ללא קשר ראיתי שהHD שלי הוא בטמפ' של כ40 מעלות - זה בסדר? הנה כמה תמונות של המערכת ושל הטמפ' . [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 483 צפיות
-
-
מעבד 6600 עם מאוורר הסטוק, ( אינטל) עובד במנוחה ובלי אובר, על כ- 40 מעלות היום, באובר באס 320 על 9 מגיע ל -49 מעלות בלי מאמץ והכל על אוטו' בכמה מעלות לערך הוא יוריד את הטמפ' עם הטוניק ד"א טמפ' אלו האם הם סבירות ונורמליות ?
-
- 1 תגובה
- 483 צפיות
-
-
מחר אני לוקח מהחלפה במסגרת האחריות כרטיס 1900GT של ספיר. לפני כחצי שנה הוא התחיל לעשות לי בעיות והדיאגנוזה היתה שהלך הזכרון (נקודות כחולות ירוקות מהבהבות על המסך החל מה STARTUP). לפי מה שקראתי פה בפורומים יש לכרטיס הזה בעיית התחממות שכנראה היא זאת שגרמה לתקלה. ד"א, החדר שלי חם מאד. שווה מחר כבר לקנות קירור מיוחד X2 AC או THERMALTAKE AT2? אני לא מתכנן OC בקרוב (בעתיד כנראה שכן) אבל האחריות תפוג בעוד 3 חודשים ולא הייתי רוצה להשאר עם כרטיס פגום..
-
- 2 תגובות
- 483 צפיות
-
-
ללא OC מישהו יודע ? גיליתי שאפשר למדוד לו טמפרטורה עם SPEED FAN והיא על 36 - 39 מעלות בעבודה ב 2D זה תקין ?
-
- 0 תגובות
- 483 צפיות
-
-
היי. אני מחפש תוכנה שבודקת את טמפרטורת הליבה של הכרטיס הגרפי שלי בזמן מעמץ. אשמח מאוד אם תמליצו לי על אחת תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 483 צפיות
-
-
מישהו הצליח להביא אוברקלוק משמעותי עם שתי זכרונות של 512 מהסוג שהצגתי?
-
- 1 תגובה
- 483 צפיות
-
-
הפינים של הגוף קירור של המעבד נשברו ועכשיו המעבד ח ם ! אני צריך גוף קירור חדש....ב מ ק ס י מ ו ם 100 ש"ח.... אולי אני יעשה OC בעתיד אבל לא לחוץ על זה.... ש: שקונים גוף קירור או בא עם מאוורר? ומה ששמתי פה בלינק זה גוף + מאוורר?או רק מאוורר? http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=14521
-
- 0 תגובות
- 483 צפיות
-
-
האלן אני אשמח אם מישהוא יוכל להסביר לי את עניין התזמונים איך זה עובד ? ככל שהמספר יהיה יותר גבוה ה OC יהיה יותר יציב ? תודה
-
- 2 תגובות
- 483 צפיות
-
-
כשאני נכנס לתפריט בביוס יש שם מלא אפשרויות.... אין לי מושג מה זה כל דבר ויש אולי איזה מדריך או מישהו שיכול להסביר מה בדיוק צריך לשנות?? חיפשתי פה ולא ממש מצאתי.... תודה
-
- 0 תגובות
- 483 צפיות
-
-
-
לפני כמה חודשים ניסיתי לעשות OC לE2140 עם לוח GA-945cmx-s2 בקיצור, נתקעתי באיזור 2.2 עכשיו כשאני חושב על זה, אני חושב שנתקעתי בדיוק במגבלה של הFSB של הלוח אם. כאשר הגעתי לאיזור 2.2, הFSB היה בעצם על 266~ (לפי מכפלה של 8) שזה אומר באס של 1066. האם באמת זה כנראה הגורם המגביל בOC?
-
- 3 תגובות
- 483 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש : רדאון 9800 פרו 2500+ ואני צריך מאווררים למארז יש לי שני מקומות מאחורה ואחד מקדימה כולם בגודל 80 מ"מ אני צריך שתגידו לי בבקשה איזה מאווררים לקנות דגמים ספציפים והאם כדאי לי לעשות חור בדלת ממול למעבד ועם כן באי זה גודל אז בבקשה תגידו לי איזה מאווררים לקנת ואיפה למקם אותם ושהמחיר של כולם יצא בסביבות 150 שקלים תודה
-
- 2 תגובות
- 483 צפיות
-
-
שלום! מה לדעתם תיהיה האפשרות הכי טובה בשבילי להגיע לתוצאה מעלוה עם המעבד שלי? ואני רוצה שתציעו לי קירור מאוד טוב (לא מים) אבל בינתיים לדעתי זה קירור טוב בשבילי : http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_934_943&products_id=7068 ואני מתכוון לדפוק בו 120MM תתקנו אותי אם לא ותציעו לי אם יש משהו יותר טוב לדעתכם
-
- 2 תגובות
- 483 צפיות
-


