עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אני רוצה לקנות את זה :http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/superior_panel/superior_panel.htm זה פאנל שליטה שיש לו מלא פונקציות ואני מעוניין לקנות אותו...עכשיו יש לו חיבור RCA וחיבורי סאטא ומלא דברים...השאלה שלי היא הרי הכול מיתחבר ללוח בכבלים לא?! כלומר יש לי חיבור בלוח שמחברים אליו את הRCA ואת הSATA החיצוניים והכול?! הלוח המדובר הוא של אינטל DG965SS תודה מראש! מישהו?!

    • 0 תגובות
    • 484 צפיות
  2. שלום, ברשותי שני סטיקים של 512 DRR2 533MHZ של חברת CEON האלמונית. רציתי לדעת כיצד אוכל לברר אם הם מתאימים לאוברקלוק. תודה לעוזרים נ.ב- התזמונים הם 4.0-4-4-12 @ 266 MHZ

    • 4 תגובות
    • 484 צפיות
  3. Started by kibub,

    היי יש לי מארז ANTEC P180 ואני רוצה להוסיף מאורר מקדעמה שיכניס אוויר אם מישהו יכול לעזור לי לבחור מהרשימה אני אודה מאוד: http://www.directcanada.com/category/?minorcatid=1495 הייתי מעדיף משהו אם תאורת LED , ומה עדיף מבחינת מהירוית? כאילו 1200RPM זה מספיק או שעדיף 2000RPM(יותר רעש)? כרגע יש לי 3מאווררים 1 מאחורה מוציא 1 בגג ואחד למטה באמצע אחרי הספק... תודה

    • 0 תגובות
    • 484 צפיות
  4. Started by ShowstoppeR,

    טוב אז ככה זה הרכיבים: DFI LP UT Ultra-D nF4 AMD Athlon 64 3500 Geil One 2x512mb DDR400 W BH Zalman 9500 למי שיש ניסיון באוברקלוק עם הלוח אני ישמח לקבל טיפים. נכון לעכשיו אחרי ההתקנה של ZALMAN הטמפ' עומדות על 30C ב מצב מנוחה ו 38C בעומס מירבי. זה כשהמאורר של הקירור פועל במקסימום. לדעתי זה קצת הרבה, לפחות בעומס אז אם יש לכם פתרונות אני פה כדי להקשיב. עוד דבר (למי שמכיר את הלוח אם): יש 2 חיבורים על הלוח: cpu fan ו fan2. אם אני מחבר את ה זלמן ן ל cpu fan הוא לא עובר את ה 1400 סל"ד. רק כשאני מחבר אותו ל fan2 הוא מגיע למקסימום ב 2600~. יש בעייה מסויימת או שזה בסדר? (אגב אני משתמש ב fanmate2 שהגיע עם הקירור והסל"ד הוא כאשר זה מכוון למקסימום) יש טמפ' מסויימת שלא כדאי לעבור עם ה…

  5. Started by mtfl,

    שלום לכולם ! זהו המפרט של המחשב שלי... לוח אם: ASUS P5B INTEL P965 CHIPEST SOCK מעבד: INTEL CORE 2 DUO E6300 1.88GHZ הארדיסק: WD250GB SATA2 KS מארז: COMPUCASE 6A19 2F 400W זיכרונות: GSKILL F2-6400CL5D-2GBNQ כרטיס מסך:XFX GEFORCE 7900GS 256MB DDR3 HD עם הדרייבר של הכרטיס מסך מגיעה תוכנת המהרה! השאלה שלי היא זו : הבנתי שהכרטיס הוא כרטיס מצוין לאוברקלוקינג, והיות ואני לא מבין בתחום, רציתי לשאול אם זה בטוח לשחק עם התוכנה שנתנו לי... או אולי עדיף להשתמש בתוכנה אחרת לאוברקלוקינג... כמו כן, איך אני עושה את זה ואיך אני יודע שהגעתי למקסימום ביצועים מבלי לפגוע במחשב, בהנחה שאני לא הולך להשקיע על משחות וכדו' תודה מראש...

    • 1 תגובה
    • 484 צפיות
  6. Started by nesber,

    המאוורר חייב להופיע באתר של זיגזאג כי שם אני קונה ומתקין. http://www.zigzag2000.co.il/catalog/index.php?cPath=174_157&filter_id=60 בעמוד הזה מופיעים המוצרים של זלמן, תירדו קצת למטה ושם מופיעים שלושה מאווררים ששמתי לב עליהם- מה דעתכם? אני צריך מאוורר שקט מאד עם ביצועים כמו של מאוורר הסטוק- לא פחות ולא צריך יותר. לא עושה אוברקלוק.

  7. Started by fog87,

    יש לי מארז Thermaltake Swing VB6000 אחרי שקניתי קירורים רציניים לכ. מסך ולמעבד שמתי לב שעכשיו זה נשמע כאילו המאוורר של המארז עושה די הרבה רעש (אם אני מנתק אותו המחשב הרבה יותר שקט) עכשיו השאלה שלי אם לקנות מאורר אחר (למשל ARCTIC COOLING 120MM מנעה) יעשה שיפור משמעותי מהבחינה הזו?

  8. Started by mafisto mafisto,

    יש לי מעבד AMD 3500 רציתי לדעת אים יש למישהוא איזה שהוא הצעה למאוורר או איוורור של המארז והמעבד שיוריד את הטמפ מיתחת ל 30 מעלות בעבודה ובמנוחה אני יודה לכם מאוד

    • 1 תגובה
    • 483 צפיות
  9. המפרט שלי: מעבד: intel pentium 4-2.0 GHZ 478P 512KB לוח אם: ASUS p4b266c DDR כרטיס מסך: ASUS GeForce 4 mx 440 64 mb DDR tv-out דיסק קשיח: מקסטור 7200 סיבובים לדקה 60 ג'יגה כרטיס קול: creative sound blaster sb live 5.1 ראם: 512mb + 256mb הראשון של קורסאייר (הגדול יותר) עכשיו הטמפ' שלי במאמץ היא 34 מארז ו-55-56 מעבד (cpu=מעבד....נכון?) לא במאמץ זה 30 ו-35 (בהתאמה ללמעלה) זה נורמלי? חם מדי?

    • 4 תגובות
    • 483 צפיות
  10. [זה הגוף קרור שעשוי כולו מנחושת] כרגע הוא מקרר אצלי בצורה מעולה את ה P4 2.0GHz שרץ קבוע על 2.66GHz האם Presscot דורש כבר פתרונות חזקים יותר? כמובן שאני מתכנן אוברקלוק ואני לא מתכוון להישאר עם הגוף קרור של אינטל... ;D עריכה: טמפ' מקס' במאמץ בשיא הקיץ לא יותר מ 46 מעלות, עם המערכת הנוכחית. זיכרון שיש לי זה DDR333. האם הוא בכלל יעבוד עם ה Presscot? תודה לעונים!

    • 3 תגובות
    • 483 צפיות
  11. שלום. לאחר הביקורת, נראה לי שאני אלך על ה- VF700CU. מה אתם אומרים? בכל פורום שאני שואל ממליצים לי עליו, וגם בביקורת הוא מומלץ. הוא ידוע כשקט, וקל מאוד להרכבה שזה הכי חשוב לי. ה- V1 נראה גדול עליי. חוץ מזה, הוא מתאים בקלות למארזים קטנים ול- 6800GT AGP שלי. מה אתם אומרים? תודה רבה מראש.

    • 3 תגובות
    • 483 צפיות
  12. Started by tigery,

    מה הטמפרטורה המומלצת לכרטיס הזה? מה המקסימלית ומה כבר נחשב מסוכן? ואם אני מגי לטמפרוטה מסוכנת המחשב ייתכבה לבד?

  13. קניתי מחשב חדש עם מעבד 805 של אינטל ולוח של MSI פלטינום -945P הבנתי כאן שכל מה שצריך כדי להמהיר את המעבד זה להעלות את ה-BUS שלו ל-166 (כדי להגיע למהירות 3.2 MHZ) נכנסתי ל-BIOS לאופציה של הבאס ואני לא רואה בכלל שאפשר להעלות ל-166 (רק עד 165) למה זה ככה ? אגב, אם אני מכניס ערך של 165 ..המחשב לא נדלק בכלל ! (הוא כן מקבל חשמל ונראה שהכל בסדר , אבל המסך לא נדלק ). אם זה אמור להיות פשוט ,מה יכול להפריע לי ? זה החומרה שיש לי ,אול זה קשור איכשהו : (הרכבתי לבד) מארז קומפיוקייס עם ספק : HEC 425W (Herolchi) Low-Noice Power Supply זיכרונות OCZ 667 . שתי יחידות של 512 מגה . כרטיס מסך 6600NE קירור למעבד- החלפתי את מה שבא עם המעבד לדגם של ARCTIC FREEZER PRO אני מבין ק…

    • 1 תגובה
    • 483 צפיות
  14. יש לי 2GB G.skill 800Mhz CL4 2GBPK,שהם הרבה פחות טובים בOC מאשר הHZ...החלטתי לשדרג אותם מה דעתכם על אלה: http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=3193 כדאי מבחינתי? או שיש לכם זכרונות אחרים להמליץ עליהם(תקציב 1000 ש"ח)? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 483 צפיות
  15. קניתי מארז חדש compucase 6a19 כרגע יש בו את המאורר שהגיע איתו מאחורה מקדימה יש קולרמסטר שהיה לי http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=SUF-S12&other_title=SUF-S12UV%20Silent%20Fan%20120%20x120%20mm (שלי זה הדגם היותר ישן) וקירור למעבד של זלמן (אני לא זוכר את הדגם המדוייק נראה לי 6000 משהו אבל זה נראה כמו מניפה מנחושת על המעבד וזרוע שמתחברת באזור של כרטיסי ההרחבה ומחזיקה מאורר 92 מעל המעבד) ועכשיו השאלה כדאי לי להוסיף מאורר 92 בפתח שcompucase דאגו להכין ? או שכדאי לי לקחת את המאורר של המעבד לשים אותו בדלת ולשים בזרוע מאורר אחר אולי 120 ? אם כדאי להוסיף מאורר כלשהו אז אני ישמח לקבל המלצה. ועוד שאלה שלא ממש ק…

    • 3 תגובות
    • 483 צפיות
  16. Started by _DarkStar_,

    שלום רציתי לשאול כמה דברים 1. איזה מאוורר יותר טוב? Zalman CNPS9700 LED או Zalman CNPS8700 LED או Zalman CNPS8000 והאם הם נכנסים בלוח הזה? http://www.intel.com/products/motherboard/pix/dp35dp_lg.jpg (יהיה למאוורר מקום ?) והאם יש עוד קירורים שיכולים לקרר טוב בתקתיב של עד 300 שח

    • 7 תגובות
    • 483 צפיות
  17. Started by ^DaGoN^,

    יש לי AMD Athlon XP 2000+ יש לי Thermaltake Volcano 6, זה מספיק בשביל לעשות אוברקלוק? אבל אני רוצה לעשות אוברקלוק משמעותי, כמה אנשים אמרו לי שאני לא יכול בגלל הזכרונות 512DDR 266MH, זה נכון? Field Value Sensor Properties Temperatures Motherboard 45 °C (113 °F) CPU 53 °C (127 °F) Cooling Fans CPU 7031 RPM Chassis 2519 RPM קצת פרטים על המערכת: Field Value CPU Properties CPU Type AMD Athlon XP 2000+ CPU Alias Palomino CPU Stepping A5 CPUID CPU Name AMD Athlon XP 2000+ CPUID Revision 0662h Sensor Properties Tsystem 45 °C (113 °F) Tcpu 54 °C (129 °F) Fcpu 7337 RPM Fcase 2519 RPM Vcore 1.78 V Vio 3.25 V Vdimmvtt 1.33 V CPU Speed CPU Clock 1674.19 MHz CPU Multiplier …

    • 2 תגובות
    • 483 צפיות
  18. Started by orkir,

    שלום לכולם, אני מתעניין ברכישת כרטיס מסך חדש ונראה לי שאני צריך להחליף ספק כוח. כיום אני עובד עם E6600 על 3.2GHZ, דיסק שיח אחד, שני צורבים ו7600GT באוברקלוק. נראה לי שאני ילך על 8800GTS 320MB ויעשה לו OC... אזה ספק יתאים לי? ENERMAX LIBERTY 400W יספיק? בין השאר חשוב לי גם השקט והמליצו לי על SEASONIC S12, האם הוא באמת מאוד שקט? דגם של 430W עולה 530ש"ח בנעה... תודה מראש, אור

    • 3 תגובות
    • 483 צפיות
  19. קניתי את הVF900 הוא אמור להגיע עוד שבועיים פחות או יותר ואני רוצה לדעת איך אני מוריד את הקירור סטוק שבא עם הכרטיס מסך ?

    • 3 תגובות
    • 483 צפיות
  20. Started by SloOmPer,

    יש לי כרטיס מסך NX6200LE 256MB DDR2 PCI-E עם תדרים מקוריים: מעבד- 350MHZ זכרונות- 550MHZ אני רוצה לעשות OC קטן לכרטיס בלי שייגרם כול נזק. הורדתי את התוכנה RivaTuner ורשום לי שהמתח המקסימלי של המעבד הוא 525MHZ ושל הזכרונות 825MHZ. יש לי צלעות קירור דיי קטנות, והטמפ במנוחה היא בערך על 50 מעלות ובמאמץ על 70. כמה OC אתם ממליצים לי לעשות לכרטיס? עוד שאלה: אם אני עושה OC, אני יכול להחזיר לתדרים המקוריים אחריי זה? שלא יראו שעשיתי OC ?

    • 2 תגובות
    • 483 צפיות
  21. Started by nehmia,

    איך קוראים לתוכנה הזאת שעושים איתה OC דרך הדריבר של NVIDIA

    • 1 תגובה
    • 483 צפיות
  22. Started by PuLsE,

    אוקיי אז פחות או יותר חשבתי על Big Typhoon VX שאני משיג עליו אחלה מחיר.. אבל רציתי לברר מבעלים לקירור זה.. עד כמה הוא כבד..? והאם להכין מראש תמיכה אחורית?

    • 3 תגובות
    • 483 צפיות
  23. כי אני לא מוצא ...למישהו יש את הלוח הזה ?

    • 2 תגובות
    • 483 צפיות
  24. Started by Omri643,

    יש לי את הכרטיס הנ"ל והוא לא חזק מספיק בשבילי(האמת די בסדר אבל אני רוצה טיפה יותר)[ סתכלו רגע על המפרט,תגידו לי אם אפשר בלוח שלי לעשות OC וגם תגידו לי אם כדאי ואם זה ישפר משהו

    • 2 תגובות
    • 483 צפיות

דיונים חדשים בפורומים