עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by CashMAn,

    תשמעו אני רוצה לקנות למחשב שלי קירור לכל ואני צריך שזה לא יהיה מעל 1500 שח תמליצו לי בבקשה

    • 4 תגובות
    • 485 צפיות
  2. Started by Oranili,

    עשיתי OC ל BUS מ200 ל226.. עכשיו הוא עושה OC גם לזכרונות אז הורדתי את הזכרונות מ200 ל166.. אז עכשיו הם לא ב OVER CLOCK ? .. הם יפעלו יותר לאט?.. כי אני רואה ב FREQUNCY שהם על 177 תודה

    • 0 תגובות
    • 485 צפיות
  3. Started by Jumpin Jack Flash,

    שלום לכולם, יש לי התנגשות בתוצאות מדידה - התוכנה PC Wizzard 2006 מראה שהמעבד עובד ב 102-101 מעלות ואילו ה BIOS מראה 35-40. מה שכן ב- PCW יש עוד שני מדידים שאפשרי שאחד מהם (אולי השני) מראה מה שהלוח אם מראה ב BIOS. בנוסף בדקתי את GWUM של GigaByte והוא מראה כמו ה BIOS... אז האם זה אומר ש PCW לא קורא נכון את הטמפ' או שהמעבד שלי עובד בטמפ' גבוהות מידי? בבקשה עזרו

  4. Started by BigO,

    שלום האם מישהו יודע מה סוג המאוורר שמגיע יחד עם כרטיס 6800 ??? האם ניתן לאחליף רק את המאוורר לשקט יותר :s05: מעוניין בהמלצות למאוורר כזה, (אם יש) עודד

    • 5 תגובות
    • 485 צפיות
  5. Started by redead,

    כרגע במחשב שלי נמצאים מקדימה מאורר קטן 4 ס"מ מאחורה גדול 12 ס"מ ( שניהם רגילים והכי פשוטים שיש).. ועל המעבד מאורר אורגינלי של AMD .. המחשב כאמור אני לא יגיד מרעיש אבל בו נגיד "נשמע "... השאלה מה אפשר לעשות כדי שיהיה שקט יותר.. בקרוב אני הולך להחליף ספק כוח ( וזה בלי קשר לרעש ) למשהו אכותי, האם זה יוריד מהרעש? וגם מאורר למעבד (AMD4200DUAL ) אני הולך להחליף ואני ישמח לקבל המלצות לאיזה מאורר שקט טוב ואמין להחליף? השאלה האחרונה היא לגבי ה12 ס"מ שיושב בתחת של המארז האם כדי להחליף אותו למשהו קצת יותר איכותי ושקט? תודה.

    • 4 תגובות
    • 485 צפיות
  6. שלום!!! בקרוב אני אקנה לי מעבד חדש בסוקט 939. רציתי לברר איתכם, איזו ליבה לקנות. ההתלבטות שלי היא בין הvenice לבין הsan diego.... אני אקנה או 3200 ווניס או 3500 ווניס או 3700 סאן-דיאגו... איזו ליבה טובה יותר לoc? עם איזו ליבה אגיע הכי רחוק?

    • 3 תגובות
    • 485 צפיות
  7. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    מה דעתכם על הפייפ 101? בכל מקום שראיתי אמרו שהוא חמוד. הוא גם זול יחסית. מה אתם אומרים?

    • 5 תגובות
    • 485 צפיות
  8. Started by hackermeir,

    קראתי שכאשר אני עושה OC אז אני מאבד את האחריות . אבל נגיד ועשיתי OC והכרטיס נשרף, איך החנות שקניתי ממנה יודעת שהכרטיס שרוף כתוצאה מ- OC? מה הסיכוי בערך שיקרה משהו לכרטיס? הכרטיס שלי זה 7300GT של GIGABYTE עד כמה אני יכול לשפר את ביצועיו? אני רוצה לדעת מה הסיכונים ב-OC. ונגיד ואני יעשה אני רוצה המלצה של תוכנה טובה ומדריך קטן איך לעשות. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 485 צפיות
  9. מדובר על הפאנל השואתי הזה: הייתי מעוניין לשמוע כמה זמן עבר אצלכם עד שהוא התחיל להתחרפן ולצפצף מעצמו (זה חייב להגיע בשלב כלשהו).... לפי דעתי הבעיה היא לא בחוטים\מגעים אלא בברזלים המטונפים שיושבים בתוך המיכל מים, נראה לי שהם מתלכלכים איכשהו ועם הזמן ה"ניטור" שלהם לא הכי מדוייק... ניסיתי לשפשף באגרסיביות את הברזלים הללו עם סקוצ' אבל כנראה שזה לא מספיק מסיבי וזה החזיק לחודש גג. אולי צריך לנסות עם נייר שיוף או משהו... בכל מקרה זה ממש מטריד, כולה עברה חצי שנה מאז הקניה של הפאנל! דמטטטטטטט טרמלטקקקקקקקק!! מקוללים תהיו!!!!!

    • 0 תגובות
    • 485 צפיות
  10. Started by DjBlack,

    רציתי לשאול איזה מאוררים אני צריך לשים במארז ואיך כדי שהם יקררו טוב? כאילו חוץ המאורר הרגיל שמקרר המעבד + המאורר של הספק אין במארז יותר ממאוררים זה אני רוצה לדעת מה לקנות ואיך לשים אותם? (יש לי אפשרות להוסיף רק מאורר אחד מאחורי המחשב, לא יודע אם אפשר לשים מקדימה:\)

    • 6 תגובות
    • 485 צפיות
  11. Started by UNDERDOG,

    העליתי בהגדרות של הביוס את HTT ל235 בSEMPRON 2600 ועכשיו המחשב לא עולה מה אני יכול לעשות?

    • 1 תגובה
    • 485 צפיות
  12. Started by pc student,

    חברה יש לי כרטיס מסך עם פי סי בי קטן כמו ל9200se וחשבתי האם הקירור לכרטיס מסך החדש של זלמן הזה שדומה לבלו אורב ענקי(אני משוגע על קירור בומבסתי)האם הוא יתאים לי?

    • 0 תגובות
    • 485 צפיות
  13. Started by nehmia,

    איך מתקינים את זה? http://www.zigzag2000.co.il/catalog/popup_image.php?pID=2512ℑ=0 איך זה עובד ואם זה כדאי.?

    • 2 תגובות
    • 485 צפיות
  14. Started by danielzy,

    הכם פריזר פרו 7 יספיק לE8400 במארז TAGAN DIABLO 35 25 CM FANS ל OC של נניח עד 3.5-4 והאם הוא מספיק שקט ? אני לא צריך חרישי לגמרי אבל שיהיה שקט.

    • 2 תגובות
    • 485 צפיות
  15. לקחתי את הפאן קונ טרולר זה : Black Cooler Master Aerogate II ALD-V02-UK Fan Controller ו9 מאוורים כאלה COOLER MASTER R4-L2S-122B-GP 120mm 4 BLUE LED LED Case Fan - Retail . יצא לי 110 דולר , כדאי להשקיע בזה ? או שיש משהו אחר שאני יוכל לעשות במקום ... יותר זול , וגם המאווררים האלו מרעישים ? כי אני רוצה שקט ...

    • 0 תגובות
    • 485 צפיות
  16. Started by arikbaron,

    האם יש תצורה מיוחדת או שפשוט הופכים פיזית או הופכים פאזות? תודה

    • 1 תגובה
    • 485 צפיות
  17. מהיא הטמ"פ שרצוי לקבוע למעבד Q6600 לאחר OC ל-3.5Ghz : 60, 70, 80 מעלות למיטב ידיעתי מותר להגיע עם המשפחה הזו עד לכ-75 מעלות. קירור- TUNIQ 120 משום מה אני רואה שיש הבדל בין קריאת הטמ"פ בBIOS ל קריאת הטמפרטורה ב- CORE_TEMP ( משום מה ה- BIOS מודד טמ"פ יותר נמוכה) מי מהם הוא הנכון ואמין יותר?

    • 4 תגובות
    • 485 צפיות
  18. Started by samigol,

    שלום אני רוצה להתחיל לעשות המהרה למחשב שלי אבל דבר אחד אני לא מבין.המהירות שאני מגיע עליה בסופו של דבר נשארת ואני יכול להפעיל תוכנה ויצא לי תוצאות יותר טובות או שזה רק כדי להראות עד כמה אפשר לחנוק את המחשב?

  19. Started by AMIT_MEG,

    אני רוצה לעשות אוברקלוקינג דרך הביוס ואו לא נותן לי או נותן לי את זה בצבע אפור אני רוצה לדעת איך אני יכול לעפשר לזה הלוח אם שלי: Supported Slot Types ISA, PCI, AGP Manufacturer ASUSTeK Computer INC. Model P4S533VM Version REV 1.xx BIOS Vendor Award Software, Inc. BIOS Version ASUS P4S533-VM ACPI BIOS Revision 1008 BIOS Release Date 09/11/2002 BIOS Properties Plug and Play, Flash, AGP AGP Revision 2.0 Rate 1x, 2x, 4x (4x enabled) Available Rate 0x00000007 Selected Rate 0x00000004 Aperture Size 64 MB Sideband Addressing Supported (enabled) Fast Write Supported (disabled) תודה לעוזרים :yelclap…

    • 0 תגובות
    • 485 צפיות
  20. Started by yosi yosef,

    התחלתי ליבנות מערכת קירור ביתית ואני צריך משאבה חזקה כי אני מיתכון לשים אותה גם על המעבד גם על כרטיס מסך וגם על הציפסט

  21. אני רוצה לקנות מארז חיצוני של חברת מטריקס ואני יודע שאין לו מאוורר, מארז עם מאוורר מייקר קצת את העסק הכונן הוא ממש לא לשימוש יומיומי והוא ישמש רק לגיבוי תמונות אחת לכמה זמן. הוא יהיה מחובר עם USB 2 ורק לרבע שעה מקסימום אני מאמין. האם יש טעם לקנות את המארז עם המאוורר? והאם אתם מכירים את המארזים של מטריקס? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 485 צפיות
  22. Started by BLASTER,

    שלום יש לי במארז 2 מאוררים אחד מקדימה שמכניס אוויר ואחד מאחורה שמוציא שניהם של 120 מ"מ ויש לי מעל הגוף קירור של המעבד ארובה שיוצאת לדלת השמאלית עכשיו אני מתלבט אם להחליף את הארובה במאורר שיוצא אוויר ??? מה נראה לכם ???

    • 0 תגובות
    • 485 צפיות
  23. Started by a-gold,

    מישהו מכיר את המאורר הזה? http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=6226 אני רוצה לדעת איך הוא? נכנסתי לאתר החברה של המאורר וכתוב שם שהוא ממש שקט אבל הוא נראה לי איטי מדי רשום שהוא עובד על 1700 RPM

    • 4 תגובות
    • 485 צפיות
  24. כרטיס מסך AGP*8 6600GT עם קירור סטוק. ללא OC מעבד 500 זכרונות 900 טמפ מנוחה-42 מעלות, טמפ מקסימלית במאמץ 76 מעלות. 3dmark05-3112 אחרי 3 לופים עם OC קטן של 10% מעבד 550 זכרונות 1000 טמפ מנוחה 42 מעלות, טמפ מקסימלית במאמץ 80 מעלות. 3dmark05 - 3430 אחרי 3 לופים השאלה שלי - אני משתמש בקירור סטוק, האם כדאי לי לוותר בכלל על OC למסך כי אני מגיע ל 80 מעלות, או שעבור כרטיס זה טמפ זו עדיין נחשבת לתקינה? ועד איזה טמפ מותרת אני יכול להגיע (טמפ שלא תגרום נזק לכרטיס כלל, גם כאשר מדובר ב 5 שעות רצוף)? תודה מראש,

    • 0 תגובות
    • 485 צפיות
  25. יש לי לוח P4P800 של ASUS והוא מאפשר לי להעלות את ה FSB ל 250 וכעת אני רוצה יותר איך אני עושה זאת???? דרך אגב המעבד הוא P4 2.6GHZ תודות מראש

    • 1 תגובה
    • 485 צפיות

דיונים חדשים בפורומים