אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
טוב שאלתי את זה כבר אבל לא בידיוק שאלתי נכון. אני מחפש גוף קירור שמיועד להחזיק את האובר קלוק העתידי שלי,אני רוצה להגיע ל 3600 עם ה 2400C שלי. אני מחפש גוף קירור שיהיה ראוי.עד גג 300 שקל.[גג!] יש לי לוח אם:p4p800 של אסוס. ואם כבר אתם כאן אז אולי תזרקו לי גם איזה זיכרון יתאים לי D:
-
- 8 תגובות
- 486 צפיות
-
-
יש עוד מישהו שנתקל בתוכנה easy tune גם בגירסה 4 וגם ב-5 שלא מציגה טמפ' ומהירויות מאווררים (האופציה כבויה) עם הלוח הזה או לוח אחר דומה של ג'יגה ביית? אחרי מאמץ רצוף של 100% CPU בעת צריבת DVD עם נרו למשך יותר מחצי שעה רצופה (הצריבה אמורה לקחת שעתיים ויותר)הטמפ עולה ל-80 מעלות (לפי אוורסט) והמחשב נכבה (מעבד AMD 64 3000) ואי אפשר להשלים את הצריבה... זה סביר או שמעבד כזה אמור לעבוד בלי הפסקה על 100% בלי להתחמם ולהכבות גם במשך שעות ברציפות?
-
- 2 תגובות
- 486 צפיות
-
-
כפי שאני מבין יש צורך בזכרונות מהירים על מנת לבצע OC. האם יש גם דרישות לכרטיס מסך (פנימי וחיצוני) על מנת לבצע OC (למעבד ולזכרונות ולא לכרטיס המסך) :s05:
-
- 3 תגובות
- 486 צפיות
-
-
השאלה היא כזו... יש לי 6800 אולטרה וקניתי מפנדה (שכרגיל דפקו ואתי) את הmaze4 לכרטיס מסך עכשיו לפי פנדה הוא מתיאם ל6800 אולטרה ונחשו מה הוא לא.... חח בכול מקרה הוא לא מתיאם כי צריך איזה חיבור של 4 ברגים ולא 2 כמו ב6800 הרגיל.. עכשיו שניכנסתי לאתר של dangerdan ראיתי שיש להם בלוק חדש של maze 4 ואפשרות לחבר אותו עם 4 ברגים בתוספת של 2 דולר מישהו יכול להגיד לי עם אני צודק.. ואני מקווה שאחד שמבין כי חבל להזמין סתם.. אז מה אומרים הבלוק קרור הזה יתאים ל 6800 אולטרה שלי או לא?? http://www.dangerdenstore.com/product.php?productid=150&cat=48&page=1
-
- 1 תגובה
- 486 צפיות
-
-
שותתי לי באינטרנט וסתם מצאתי מאורר איכותי 80 מ"מ זה יעניין לדעתי הרבה בזמן האחרון ראיתי פול שמחפששים מאוררים אז הינה המאורר כולה ב 26 שקלללללל http://www.hotpc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=245
-
- 5 תגובות
- 486 צפיות
-
-
שלום, המערכת שלי (מפרט בצד) נמצאת בOC כבר כשנה ועד לא מזמן לא היו בעיות מיוחדות. אבל לאחרונה שמתי לב שלפעמים אחרי איתחול של המחשב ה-OC מתאפס והמחשב חוזר להגדרות ברירת-מחדל. וכשאני מחזיר אותו ל-OC הכ.מסך "קופא" כנראה כני פי המאוורר מסתובב על 100% ואין תמונה (כן,אני נועל את התדר אפיק PCI-E). ואז אני נאלץ לכבות ולחכות איזה חצי עשה עד שאותח עוד פעם. שמתי לב בביוס לפונקציה שנקראת CPU enhanced halt: Cpu will enter C1 state and reduce core clock to system bus ratio & VID. האם מישהו יכול להסביר לי מה זו הפונקציה הזאת והאם היא הכרחית? תודה.
-
- 0 תגובות
- 485 צפיות
-
-
אני בעלים של IS7-E חדש דנדש וגם SLK800U... עכשיו כדי להרכיב תSLK צריך להעיף את ה RETENTION MODULE (הדבר השחור שמסביב לסוקט) איך עושים את זה ?! תודה מראש לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 485 צפיות
-
-
שלום לכולם המפרט הוא: Gigabyte k8n-pro sli עם 25 מעלות Amd athlon 3000 64 עם 39 מעלות power /aux עם 71 מעלות מה מסמל האחרון? יש מאורר אחד במארז שמוציא אוויר,קירור הסטנדרט שבא עם המעבד. הטמפרטורות נבדקו בעזרת Sisoftsandra. המחשב כל כמה דקות משמיע "ביפ",מזה? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 485 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות oc לכרטיס MSI FX5200 איך עושים את זה?? אני צריך מערכת קירור חדשה?
-
- 3 תגובות
- 485 צפיות
-
-
שלום לכולם.. בידיי כרטיס מסך: Sparkle 8800GT G92 512MB DDR3 Retail http://tms.co.il/product/4643 האם אפשר להחליף לקירור שאינו בסיסי?
-
- 1 תגובה
- 485 צפיות
-
-
יש לי ATI HD2900XT ויש לי כמה שאלות.. הראשונה.. הטמפ' שלו כל הזמן על 50+-.. ובשום מקום בפורום לא כתוב מה הטמפ' המומלצת שלו או של כל כרטיס אחר.. אז האם זו טמפ' טובה ?? ואם כן.. איזה תוכנה טובה לOC איתו (ATI TOOL לא עובדת).. ודבר נוסף.. איפה אפשר לשלוט במהירות מאוורור שלו ? תודה..
-
- 1 תגובה
- 485 צפיות
-
-
2.666 Ghz 512 ram DDR 333 A-DATA GF 5500 128 ram 64 bit m.b ASUS 800 משהו אם אני יעשה למעבד ולכרטיס מסך o.c מה יצא לי ממנו
-
- 1 תגובה
- 485 צפיות
-
-
חברה יש לי את המארז של אקסאר כאמור 7 מאווררים אך זה לא קשור בכל מקרה הטמפרטורה הקבועה של המעבד היא 43 ובלחץ 53 האם זה גיוני או הרבה מדי? כי זה נראה לי המון!
-
- 3 תגובות
- 485 צפיות
-
-
-
קצת אוף טופיק- צילומים אותם ביצע בעליו המאושר של G5 dual 2.5Mhz. לדבריו הרדיאטור מיוצר ע"י יצרן חלקי מכוניות המתמחה ברדיאטורים. פורסם ב xlr8yourmac. http://www.neoview.com/g5/
-
- 0 תגובות
- 485 צפיות
-
-
הטפמ שלו 67 מעלות במאמץ ,לא מזמן מרחתי משחה חדשה של EZCOOL על הציפסט ובכל זאת זה לא עזר ,והציפסט ממש רותח כאשר אני נוגע בו אפילו לא במאמץ ,במצב אגיל הטמפ היא 67 מעלות ,יש משהו שניתן לעשות בנידון ?להחליף משחה טרמית או משהו ? יש לי 120 מכניס 120 מוציא ...עוד 120 ממ על הטוניק ,ועוד 120 על הכרטיס מסך . לוח אם :GIGABYTE DS3L מעבד :Q6600@3.0 כל המתחים במצב סטוק .
-
- 2 תגובות
- 485 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי לפני שבועיים מחשב חדש: e6300, Gigabyte 965P DS3, 2GB Twinmos 667mhz, freezer 7 pro, 8800GTS ובשעתיים שלוש האחרונות קראתי קצת על OC והחלטתי לנסות להעלות אותו ל 2.8ghz. כרגע המעבד שלי פועל על 400FSB ללא שינוי המתח, והזיכרונות עובדים על מתח של 1.9v . עכשיו, השאלות שלי הן איך אני יכול לבדוק שהמחשב באמת יציב עכשיו (חוץ מזה שהווינדוס עולה ואני יכול לגלוש כאן באתר),יש מצב ש OC ברמה כזו יכול לגרום נזק למחשב לאורך זמן? ואם לא אז עד איזה רמה של OC אני יכול להגיע עם המפרט שלי בלי להסתכן בנזק למחשב? תודה מראש, אלמוג. נ.ב. עוד לא בדקתי במאמץ, אבל במנוחה לפי EasyTune המעבד הוא על טמפ' של 23 מעלות והלוח אם על 43 מעלות.
-
- 1 תגובה
- 485 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות אוברקלוק רציני(עד שלא יהיה יציב) ואני מעוניין שתמליצו לי על זיכרונות ולוח אם שממש טובים לאוברקלוק.. החלקים שבתכנון Q6600 CORSAIR520 APOLLO
-
- 3 תגובות
- 485 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי רוצה לדעת כמה מעלות יש לו ואני לא דיוע איזה לוכנות בודקות מעלות חוץ מהתוכנות שמקבלים עם הלוח אם והוא לא קיבל אחת כזאת... אני יודע שבביוס אפשר אבל הוא רוצה תוכנה לווינדוס... אז מה להוריד לו?? תודה מראש, ניר.
-
- 1 תגובה
- 485 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך של readon 9550 128MB ati - gigabyte (ככה כותבים ג'יגביט?) והוא על OC ועוד טיפה מהOC הנוכחי שלי (בערך 5MHZ) מתחילים להופיע ארטיפקטים ואני מניח שזה מחוסר קרור כי אין לא בכלל קרור אקטיבי (ופסיבי ממש לא) וגם הOC די חזק (לפי ההתרשמות במשחקים) ואני רוצה להגביר אותו וגם לשמור על קור בכרטיס מסך אז אני רוצה מאוורר שיהיה חזק לא יקר מדי ולא אכפת לי משקט או רעש
-
- 5 תגובות
- 485 צפיות
-
-
משהו מגביל אותי אני חושב או שעשיתי משהו לא בסדר - ניסיתי העלת מתחים הורדת מכפלת ht שום דבר לא עזר זה פשוט נתקע או לא עולה. אם מישהו יודע מה לא בסדר אני אשמח אם הוא יעזור.
-
- 5 תגובות
- 485 צפיות
-
-
נגיד אני מעלה באס ל1333. מבטל את כל האופציות המכשילות. אם הוא עדיין לא יציב זה אומר שהזכרונות דפוקים? או שנגיד זכרונות 667 כמו שיש לי לא יספיקו? מוראל.
-
- 1 תגובה
- 485 צפיות
-
-
בדיוק כדברי הכותרת - אשמח לשמוע הערות.
-
- 2 תגובות
- 485 צפיות
-
-
הי.! יש לי בעיה ב OC שאני עושה... אחרי איתחול של המחשב זה כותב לי את זה מסך POST... Skip Over CPU Clock frequency XXX..... ובאיתחול השני הוא כותב : OVER CLOCK NOW..... וכחה זה קבוע ואני לא יודע כבר מה לעשות אני חרשתי את הביוס המזד**ן הזה ולא עוזר כלום! הלוח שלי : Gigabyte GA-K8NF-9 Ultra (rev1.1) bios f6 המעבד AMD +3200... תעזרו לי בבקשה
-
- 0 תגובות
- 485 צפיות
-
-
באיזה טמפ' בערך הייתם אומרים שזאת טמפרטורה טובה? 50 זה טוב?? מעבד AMD 2400 בלי OC תגידו לי בערך מה זה טמפרטורה טובה תודה
-
- 4 תגובות
- 485 צפיות
-


