עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Dj.P,

    מעבד: 2.8 p4 לוח: AsusTek P4P800SE מהשימה: לעשות OC ל3.6 ומעלה. חחח סתם אחים שלי הפרטים למעלה נכונים הבעיה שלי שאני לא מצליח להעלות מטח בביוס וחוץ מזה שאני מגיע 3.5 GHZ אז המחשב לא עועבד אז חשבתי להעלות מתח הטמפ' טובות יחסית למעבד 40 במנחה 45-48 מאמץ אם ביגטייפון.. קצת תמונות: [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות
  2. אוקיי אז יש לי מחשב של פנטיום 1 ויש לי ספק בשילו (מהישנים כמובן). יש לו 2 כבלים כבל עם חוטי מולקס שאותם אני יודע לחבר. ועוד כבל שחור כזה עם 4 "תופסנים" שצריך לחבר למפסק שמפעיל ומכבה את המחשב.. זה מחולק ל- 4 "תופסנים בצבעים שחור, חום לבן וכחול... איך אני מחבר אותם... ניסיתי לחבר את זה פעם אחד באקראי וזה עשה הפסקת חשמל בכל הבית מישהו יודע?

    • 4 תגובות
    • 486 צפיות
  3. Started by Yamabushi,

    אני לאחר אוברקלוק כמובן. קירור zalman 9500 ultra silent המעבד קפץ דור מ1066 ל1333 הטמפרטורה במנוחה נשארת יציבה לחלוטין, בין 42-43 לא יותר ולא פחות... זה בסדר?

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות
  4. Started by qpalzm,

    אבל לצערי אני לא מוצא את האפשרות בביוס. מישהו יכול לעזור לי?

    • 2 תגובות
    • 486 צפיות
  5. יש לי כרטיס מסך של לידטק 6600gt במשחקים הטמפרטורה של הכרטיס היא 60 עד 66 מעלות זה טוב? עם לא מה עושים

    • 2 תגובות
    • 486 צפיות
  6. היה לי מאוורר 60mm פנוי שלא היה מה לעשות איתו אז חשבתי לעשות כמו ב-CM-690 מאוורר ל-rear of MB tray http://img413.imageshack.us/img413/7048/009io7.jpg http://img180.imageshack.us/img180/6861/007ay4.jpg http://img413.imageshack.us/img413/9718/008yu1.jpg קראתי בביקורות שהוא בכלל לא מועיל אבל לי הוא הוריד 6-7 מעלות

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות
  7. שלום, יש לי סוקט 478 ובמדריך של ה BT רשום רק LGA775,P4,K7,K8... מה זה אומר? ובאיזה אני צריך להשתמש? תודה,

    • 2 תגובות
    • 486 צפיות
  8. תודה.

    • 2 תגובות
    • 486 צפיות
  9. Started by TMX,

    יש לי פנטיום 4 2.4 היה לי 52-50 במעבד בזמן מנוחה (אבל עם 2 תוכנות מסרים ברקע) זה בסדר? אני לא רוצה להשאיר את המחשב דולק ולקום שהוא מפוחם

    • 1 תגובה
    • 486 צפיות
  10. 1.אך ככה דבר ראשון אני רציתי לדעת עם זה נורמלי שבזמן מנוחה הטמפ' של הכרטיס מסך שלי (Sparkle Nvidia Geforce 8600 GT 256 Mb) היא 46C ואני על ויסטה עם מלא דברים פועלים כמו הWindwos Sidebar וה Aero מופעל ? 2.כשאני שיחקתי משחקים כמו Lost planet ב DX10 וKane and Lynch Dead Men הוא עולה ל בין 50 ל60 C זה בסדר או שאני צריך לטפל בקירור שלו? תמונות של איזה קירור יש לכרטיס מסך: על הכרטיס יש קירור רגיל שלו הינה: http://i232.photobucket.com/albums/ee37/Dark_Genius/IMG_0104.jpg עוד משהו קטן לפני כמה זמן כשיחקתי משחקים אני ראיתי ה טמפרטורה שלו ממש עלתה ברמות אז החלטתי לטפל בזה הלכתי וקניתי את הדבר שקוראים לו Fox-2 מחברת EVERCOOL וזה ממש עזר זה כזה דבר לו את האוויר החם מהמארז (אני שמתי א…

    • 4 תגובות
    • 486 צפיות
  11. יש לי לוח אם MSI NEO4 PLATINUM צ'יפסט NFORCE 4

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות
  12. Started by eytan243,

    שלום ! יש לי מפרט לוח GA-7N400-L מעבד AMD ATHLON XP 2400 קירור למעבד VOLCANO 11 אני רוצה לעשות אוברקלוק מה עלי לקחת בחשבון ואיפה בדיוק אני עושה את השינויים אם השליטה על הלוח נמצאת ב -AUTO

    • 3 תגובות
    • 486 צפיות
  13. היי , יש לי Geforce 7800GT של BFG. עד עכשיו היה לי קירור סטוק והטמפ' המקסימלית שלי הייתה 71-72 בערך. עכשיו החלפתי את הקירור ל Accelero X1 (סוף סוף יש לי שקט בחדר :-) ) והטמפ' המקסימלית מגיעה ל 63 בערך (46 ב IDLE)....עדיין יחסית גבוה בהשווה לטמפ' של אחרים בעלי כרטיס וקירור דומה שראיתי באינטרנט ,אבל עדיין סביל. אני מצליח לעשות OC למקס' של 495/1.16 (בסטוק זה 425/1.05 ). באינטרנט ראיתי שיש אפשרות לעשות מעין Bios volt mod - לשים ביוס של 7800GTX במקום הביוס שיש לי היום וככה בעצם להעלות את המתח ב 0.1v - מה שיכול לתת בערך עוד 15-20 mhz תוספת ל OC. רציתי לדעת אם כדאי לי לעשות את זה עם הקירור הקיים (שהכרטיס לא יתחמם לי יותר מדיי..) תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 486 צפיות
  14. Started by fit3,

    שלום אנשים רציתי לדעת איזה משחה עדיפה? ARCTIC SILVER 5 THERMAL או ZALMAN SUPER THERMAL ?

    • 2 תגובות
    • 486 צפיות
  15. המחשב שלי אמור לאמור שדרוג על מנת לעבור לחדר שלי! אז אני צריך פתרונות קירור להתשתקת המחשב שלי שיכללו קירור למעבד וקירור לכרטיס מסך, ואולי גם מאוררים למארז. כרגע יש 7600GT , D920 וגייגביט אורורה. עכשיו אני שוקל להחליף ל2600XT האם הוא בא עם קירור שקט בסטוק?

    • 5 תגובות
    • 486 צפיות
  16. ההתלבטות היא בין 6320 ל4300 תכננתי כבר לקנות את ה4300 אבל אמרו לי שהוא יגיע לי מקסימום ל330 משהו כזה... נשמע לי הגיוני כי המהירות באס שלו היא 200 לוח אם: ga-965p-ds3 זכרונות: Twinmos 2GB 800 המטרה שלי היא להגיע לבאס 400 בעיקר בשביל יחס 1:1 השאלה אם זה בכלל שווה את זה או שעדיף את ה4300 בזול יותר אבל שיגיע גם לתדר מהיר יותר..?

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות
  17. יש לי בלוח אם אפשרות לשנות תזמוני זיכרון, אך לא הבנתי איך זה משפיע על ה OC , ואיך מגדירים, ומה מגדירים ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 486 צפיות
  18. מה היכולות oc של הזיכרון שלי תעזרו גם במפרט מחשב אני יודע שזה לא יהיה כמו 800mhz אבל בכל זאת לאיזה תדר אני יכול להגיע עם קירור טוב תודה

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות
  19. שלום לכולם! יש לי שאלה, אם אני הולך לישון למשל ולא עושה כלום במחשב מלבד לשמוע MP3 ומוריד באימיול, אפשר להוריד את מהירות המאורר של המעבד למינימום כדי שלא יהיה רעש?? יש לי את המאוורר: Thermaltake "A1715" Spark 7+ אם לא מומלץ אז מה כן?

    • 1 תגובה
    • 486 צפיות
  20. רשימת הלוחות זה אומר שאלה הלוחות שמתאים או שאלה הלוחות הלא מתאימים..? http://www.zalman.co.kr/product/cooler/7700-775MBlist_eng.htm

    • 1 תגובה
    • 486 צפיות
  21. Started by SensatioN,

    אני רוצה לעשות oc למעבד שלי ואני לא מיתמצה בזה כל כך, תעזרו לי בבקשה איך אני עושה את זה תודה. יש לי מעבד northwood 2.0 לוח אם intel i845E זיכרון 256 sdram 133mh ואם יספיק לי מאוורר אחד בצד וסטוק על המעבד?

    • 1 תגובה
    • 486 צפיות
  22. Started by dima243,

    איפה קונים תופסים לקירור של מאבד נישבר לי תביאו אתר בבקשה אחים שלי

    • 4 תגובות
    • 486 צפיות
  23. שלום, ברשותי p.4 3.2ghz 478 ולוח asus p4c800e delux. המחשב נמצא בארון סגור סמוך למיטה, גודל הארון - רוחב 100 ס"מ, עומק 60 ס"מ, גובה 70 ס"מ. המחשב היום מרעיש מאוד (המארז מכיל 8 מאווררים וזה מאוד מרעיש). אני מעוניין לרכוש מארז חדש עם מערכת קירור שקטה ככל האפשר (קירור מים או מאורר) וספק כח חדש 450-550 וואט. בנתונים הטכניים של המערכות רשומה העוצמה ב db ואין לי כ"כ אומדן לעוצמה הזו ולכן אני מעוניין לשמוע את דעתכם. מבחינה תקציבית - אני חושב להשקיע עד 3000 ש"ח (כ 2200 ש"ח למארז + 800 לספק) - אפשר גם פחות אם למישהו יש המלצה למערכת שקטה. מבחינת יישומים, אני לא גיימר ולא עושה OC בסה"כ גולש באינטרנט ועובד עם OUTLOOK פתוח. תודה מראש, עומרי

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות
  24. Started by nimrodim,

    ברצוני לקרר את ה MOSFETS ורציתי לדעת האם משהו עושה זאת. הצעות מהיכן להשיג\איך להכין את HEATSINKS הקטנים במיוחד ל - MOSFETS - יתקבלו בברכה.

    • 3 תגובות
    • 486 צפיות
  25. תראו : לא יודע למה זה הוריד לי ת ביצועים של הכרטיס מסך לא נגעתי בכלום .. תראו ת MHZ של הכרטיס .. זה לא האמיתי .. תודה : גגם הטמפרטורות של הזיכרון הם 50 לפי מה שאני רואה ... memory utillzation // xyxthumbs: http://rotter.name/User_files/nor/4627bf9e3be80306.jpg

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות

דיונים חדשים בפורומים