עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום לאחרונה עשיתי O.C למעבד שלי מ1.6GHZ עד ל 1.9GHZ אעשיתי כבר O.C יותר גדול אבל לא על קירור אוויר.. מישהו יכול לתת לי חוות דעת הטמפרטורה היא בסביבות ה +60 מעלות ורציתי לדעת אם יש עוד משהו שאני צריך לדעת ? אגב אני בודק את הטמפרטורה דרך הEVERSENT והOC דרך הביוס(לא העלתי מתחים.. מאמץ ע"י סופר פאי.. למי יש המלצות לתוכנה שגם תראה את הOC שעשיתי למשל שתירשום 20% כמו ב OVERCLOKING בEVERSENT וגם תראה טמפרטורה בעמוד אחד כי כך אני צריך להעתיק 2 עמודים שונים..

    • 0 תגובות
    • 487 צפיות
  2. שלום לכולם אני מעוניין לקנות מעבד סמפרון 754 3100 לאוברקלוק מישהו יכול להביא לי קישור לחנות באזור גוש דן ללוח אם שמאד מומלץ למעבד הזה בעיקר לאובר קלוק מה שאני מצאתי זה את 3 הלוחות הללו של אסוס אין לי מושג אם הם טובים ל אוברקלוק K8N4-E 513 ש"ח nForce4 K8V-MX 390 ש"ח כולל כרטיס מסך משולב VIA K8M800 K8U-X 350ש"ח ULI M1689

  3. היי יש לי לוח חדש והוא: GigaByte GA-945GCM-S2 גירסא 6.6 והוא מזייף בטמפרטורות ואחרי עידכון ביוס שכנראה היה צריך לתקן את הבעיה לא תיקן העידכון ביוס הצליח אבל לא השתפר כלום בלוח GigaByte GA-945GCM-S2 הטמפרטורות הם: ide 49-50 load 65-70 ובלוח הישן שלי ide 38-40 load 53-54 אני בטוח בכך שהלוח החדש מזייף כי אפילו קניתי קירור חדש מהפשוטים(COLOR MASTER) אבל יותר חזק מהסטוק שאיתו השתמשתי בלוח הקודם ואין סיכום שזה מריחה לא נכונה כי המשחה הגיע עם הקירור כבר מרוחה(פד טרמי) אז לנסות ללכת לחנות שממנה קניתי את הלוח ולבקש להחליף אותו? או איזו אפשרויות יש לי?

    • 0 תגובות
    • 487 צפיות
  4. איך המחשב שלי לאוברקלוק? כמה אני יכול להגיע איתו ? בחתימה... יש לי תמארז ATX 2202 אין לי מאוורים מיוחדים הכל גנרים שבאו עם המארז.... במידה ואני אעשה OC איזה מאוורים יהיו לי הכי מתאימים? יש איזה שהוא חשש לעשות OC במידה ואני אשים את הקירור המתאים? המעלות של המעבד הם במנוחה 36 במאמץ 45 הנה תמונה של CPU-Z של המחשב שלי ... משהו מוכן להסביר לי מזה ה NEW CASTLE ?? זה גרסה מתקדמת של הנטוורוד הזה? יש קשר בינהם כי אני ממש לא מבין בזה משהו מוכן להסביר לי על הדברים אלו? http://img189.echo.cx/my.php?image=10sw.png בקשר לכרטיס מסך אני לא מתכוון לעשות OC כי הטמפ' שלו בנתיים גבוהות 78 במאמץ מאוד אז עד שאני לא יקנה סליינסר זה לא רלוונטי... אני גם ממש לא מבין ביחס של הזכרונות משהו מוכן ל…

    • 1 תגובה
    • 487 צפיות
  5. Started by galgul,

    ל- X300 (כרטיס מסך). או מאוורר עד 20 ש"ח.

    • 5 תגובות
    • 487 צפיות
  6. Started by EroSenin,

    טוב אני רוצה לעשות עוד מאט OC למחשב שלי אז יש ליכ מה שאלות . אם למשל מהירות ה FSB שלי היא 1000 (סתם בשביל השאלה)ואני קובע שהמחלק של הזכרונות 1/4 ומהירות הזכרון שלי היא 800 אז המהירות עכשיו תיהיה 250??? כאילו 1000 לחלק 4?? עוד שאלה: מה הסיכון לשרוף רכיב דרך העלאת מתח? לאיזה רכיבים מעלים מתח?? מה זה BUS? של המעבד??? אשמח אם תענו לי במהרה

    • 2 תגובות
    • 487 צפיות
  7. אני מתכוון לקנות סוניק טאוור ואין לי מושג איך לעשות את המודינג הנדרש בכדי להתקין שלושה מאווררים. מישהו עשה ומוכן להסביר? תודה.

    • 2 תגובות
    • 486 צפיות
  8. אשמח לקבל עזרה במהירות האפשרית! תודה לכולם, ניר.

    • 3 תגובות
    • 486 צפיות
  9. Started by giloman,

    אם אני רוצה שיהיו לו שני מאווררים אז אפשר להשתמש גם ב92 מ''מ כי רשום באתר של TT שהמאוורר בגודל 90 מ''מ ?

    • 1 תגובה
    • 486 צפיות
  10. Started by Nick!,

    אני עם הלוח GIGABYTE EP45-DS3R בגלל שה MCH וה PLL הם AUTO ואני לא יודע כמה צריך לשים באמת.... הההה האוברקלוק הוא 2.66@3.2 400 באס

    • 4 תגובות
    • 486 צפיות
  11. Started by lader,

    יש לי RADEON 9800 PRO האם אוברקלוק ישפר את ביצועיו (יעלה FPS במשחקים) והאם יש סיכון?

    • 1 תגובה
    • 486 צפיות
  12. שלום. יש ברשותי מעבד p3 866 בסלוט 1 ותמיד ניסיתי לעשות לו Oc אבל משום מה תמיד היו בעיות! בהתחלה הבאס הוא 133 ואני יכול להעלות אותו עד 150 ( כי אין עוד ! צ'יפ טיפש וישן). יש עוד משהו ....זה גם קובע spread spcture ( ארר משהו כזה) On/off יענו 133 On 138 off 140 on 143 off 150 on אני קראתי באיזה פורום שהאפשרות הזאת לא טובה כי היא מיועדת לשרתים אבל שניסיתי לעשות 143 off המחשב לא עלה אז היתי רציך לרסטר את הביוס ולהחזיר את זה ל 133 on. טוב כנראה אין לי אפשרות לבטל את זה אבל בכל מקרה הוצאתי את המעבד סלוט 1 ועשיתי לו ניקוי יסודי ( הגוף קירור הוא מובנה עליו וקשה מאוד לפרק) ואחרי זה הצלחתי להגיע לבאס 150 , משמע 1Ghz בלי בעיה ובלי קריסות. לצערי אני לא יכול להעלות עוד כי אי…

    • 4 תגובות
    • 486 צפיות
  13. Started by diablo4u,

    amd 64 3200+ (NOT 939) albatron k8x800pro Thermaltake SilentTower Cpu Cooler CL-P0025 קירור למעבד... המארז supertalent די מאורר וכמה אוכל לעשות oc להכרטיס מסך הבא gigabyte 6800gt 256 bit קירור של החברה... כמה לדעתכם אוכל להוציא מהרכיבים הנ"ל? ובאיזה תוכנות כדאי לי להשתמש.. אני די חדש בנושא תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות
  14. תודה סופר דחוף!Q!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yelclap:

    • 4 תגובות
    • 486 צפיות
  15. חברה רציתי לדעת למה כדי לי לקנות את זה Thermaltake Highest Xaser III V2000A Super Tower Thermaltake TT 480W 2-fan Power Supply אני חדש ממש בעסק ממש ואין לי שמץ של מושג למה חבר שלי השקיע 2000 שקל בה זה במה זה משפר את המחשב תעזרו לי אנשים אני חדש !

    • 5 תגובות
    • 486 צפיות
  16. אז ככה: לחבר שלי יש פנטיום 4 2.4 ג'יגה לוח אם של MSI זיכרון 256 PC2700 וקירור רגיל. עשיתי לו אוברקלוק ל 2733 כאשר העלתי לו מ 133 ל 151 מגה הרץ (18*151) ועשיתי תזמון זיכרון 1:1. המחשב עובד טוב ומשחקים עובדים יותר טוב אפילו בהרבה. הרצתי פריים ואחרי שעה ומשהו הוא עשה ERROR השאלה היא אם היה צריך לשנות משהו בזיכרון או להעלות מתח?

    • 2 תגובות
    • 486 צפיות
  17. יש לי מחשב ישן, פנטיום 4 1.7 סוקט 478 (עם מאוורר סטנדרטי) לוח אם ASUS P4B533 וספק generic 350W רציתי לדעת מה האפשרויות שלי, אם בכלל, לעשות OC למעבד.. עד כמה ניתן למשוך מבלי ליצור בעיות? האם זה מצריך החלפת מאורר שעל המעבד? החלפת הספק??

    • 4 תגובות
    • 486 צפיות
  18. Started by Bashash,

    אין מה להוסיף... - כותרת - אם למשהו יש E8200 אני אשמח אם תעדכן אותי לגבי הטמפ' שלו... תודה רבה לכולם!!!

    • 3 תגובות
    • 486 צפיות
  19. Started by lordernst,

    שלום אני רוצה להשקיט את המחשב שלי בגלל שהוא כרגע נורא רועש אני שמעתי על מאוור די טוב ושקט בשביל הלוח אם אבל יש לי גם מאוור בכרטיס מסך אז מה אני יכול לעשות איתו ?

    • 2 תגובות
    • 486 צפיות
  20. 1. איך עושים ? יש לי את התוכנה איזי טיון של גיגה-בייט. 2. לכמה מוגבל הקלוק של המעבד שלי על הלוח הזה? 3. איך עושים קלוק לכרטיס מסך אני ניסיתי לעשות וזה קופץ לי בחזרה כול הזמן ולכן אני צריך מדריך לזה בבקשה אני זקוק לכם אני חדש בעסק..... תודה לכולם...

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות
  21. לפני יומיים קיבלתי את המחשב החדש שלי. בכל מקרה,עם המאוורר הוזמן מאוורר למארז מדגם:Ezcool 120mm Case Fan 18.5dba 55.6CFM. מה שקרה זה שכנראה המאוורר לא היה במלאי אז שמו לי(בלי לציין זאת..) את המאורר הזה במקום:Raidmax 120mm Case Fan 29.8dba 70CFM. עכשיו אני רואה שלRiadMax יש יותר CFM אבל הוא גם מייצר יותר רעש...האם תוספת הרעש תורגש עם המפרט שלי(בצד)? הRaidMax עולה גם עוד 11 שקל שבמחירים האלה זה 50% חחחח... האם החברות חשובות במוצרים קטנים כגון אלה?האם זה דבר שדורש התייחסות או לעזוב את זה?

    • 4 תגובות
    • 486 צפיות
  22. Started by Nitro,

    חבר'ה, אני מנסה לעשות פה oc למערכת. אז ככה: Intel Pentium 3 800EB MHZ Asus P3V4X MOBO Voodoo 5 agp 256 MB SDRAM 3-3-3-6 אז אני מנסה לעשות oc, אבל המכפיל שלי נעול.. העלתי את הבאס מ133 ל140, אז קיבלתי 840 מה"ץ, המכפיל הוא 6, כמו שהבנתם. ראיתי שהלוח יכול לאפשר מכפיל של עד 8, אבל הוא נעול בלוח, אני לא יכול לגעת בו. אני יכול להעלות fsb עד 150, אבל שוב, המטרה שלי היא לפתוח את המכפיל.. האם יש אפשרות כזאת? האם יש איזשהו מוד שאני יכול לעשות בשביל לפתוח את המכפיל? הקירור הוא קירור סטוק, אגב, אבל אני לא חושב שתהיה איתו בעיה. הזכרון עובד כרגע על 1\1 עם הבאס. אז מה אתם מציעים? נדב. עריכה: שכחתי להוסיף, יש לי אפשרות לשנות מתח עד ל1.95. הסטוק הוא 1.65, מתי אני אמור להתחיל להעלות אותו, א…

    • 4 תגובות
    • 486 צפיות
  23. שלום לכולם, לפני כמה ימים המאוורר הנמצא על גוף הקירור Spark 7 של חברת Thermaltake חדל לעבוד לפתע. כמה דקות לפני שהמאוורר הפסיק לעבוד, עצרתי אותו ע"י הצמדת האצבע במרכזו וזאת על מנת לוודא האם הרעש במארז המחשב נובע מן המאוורר הנ"ל. כאשר שיחררתי את האצבע מהמאוורר הוא המשיך לעבוד כרגיל, עד אשר אחרי כמה דקות גיליתי כי הוא חדל לעבוד. האם אתם רואים קשר בין עצירת המאוורר שלי לבין קילקול המאוורר? בכל מקרה, המצב כרגע הוא שאין לי כרגע מאוורר לגוף קירור ואני מחפש פתרון קירור חדש. המאוורר הנ"ל הוא בגודל של 70 מ"מ, מה שמקשה על מציאת מאוורר תחליפי וחדש. האם יש חיה כזאת בכלל? האם יש צורך להחליף את כל גוף הקירור? (מה שמצריך הוצאה לא קטנה ומאמץ אפילו גדול יותר בהרכבה) מה עלי לעשות במצב הזה?…

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות
  24. חברה אני לא מבין בזה כלום אז אם אני טועה פשוט תתקנו ולא לצחוק..סתם ככה דפדפתי באוורסט וראיתי את זה דרך אגב המהירות של הזיכרון שלי היא 400 DDR אז למה מופיע 200? תודה מראש.. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 486 צפיות
  25. למשל אם אני רוצה לחבר לצלעות של המעבד מאווררים בצדדים, איפה אני יכול לחבר את החוטים? ואם יש משהו שמחבר את כולם ביחד זה יהיה נחמד..

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות

דיונים חדשים בפורומים