עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום, יש לי את התוכנה Intel Active Monitor ואתם חושבים שהיא מזייפת אולי? היא מראה לי היא מראה לי 44-46 ב CPU שב everest מראה לי 39 ובלוח אם יותר ב 2-4 מעלות מב everest אבל אני לא כל כך יודע כי כשאני מפעיל את הסנסור בEVEREST תמיד אני שומע רעש כזה לא של חשיבה של המחשב אני מכיר את הרעש של החשיבה שלו וזה לא זה אז אני חושב שEVEREST לא מזייף והרעש זה של הסנסורים עובדים כדי להראות טמפ',אז רציתי לשאול אותכם כי אתם מבין יותר ממני זה בדוק בקיצור...intel active monitor מזייף? (קיבלתי את התוכנה עם הלוח אם) שאלה שנייה: יש לי 2 מאוררים במחשב שקניתי (ז"א לא כולל מאוררים לספק ולמעבד) כל מאורר 80MM אני חושב (מאוררים אחוריים) שתיהם שמתי מאחורה ויש לי מקום למאורר קידמי,עכשיו יש…

    • 2 תגובות
    • 489 צפיות
  2. אוקיי קודם כל נלך על הכרטיס מסך... האם הראםסינקים BGA copper של וונטאק טובים? הם תופסים את החום טוב וכמו שצריך? והאם הם מתאימים ל radeon 9800 pro? ודבר שני מעניין שלהם שראיתי זה הכרטיס מאוורר ( די משעשע לא? ). בעצם זה גם קשור לכרטיס מסך... הנקודה שלי עד כמה לדעתכם הוא שימושי, כי לדעתי מוצר כזה ב-80 שקל בפאנדא'ס זאת די מציאה... במיוחד שהוא מסתובב ב- 5000rpm על מהירות גבוהה... האם הוא מקרר חזק מספיק לדעתכם?? וד"א יכול להיות שבקרוב אעלה תמונות לגלריית המודינג... שם הפרוייקט "חורף במינסוטה" כמובן המטרה היא לקרר את המחשב כמה שיותר ( לא בהגזמה כי אני יודע שלפעמים הוא יכול לקרוס מזה, קרה לחבר שלי) ואז להביא לו חתיכת אוברקלוק בכל מקרה, תודה

    • 0 תגובות
    • 489 צפיות
  3. האם ניתן לפתוח בצורה פשוטה כלשהיא צינורות נוספים מעבר לסטנדרט ב- X1900GT ATI?

  4. Started by Big_Guy7,

    שמעתי על תוכנה בשם Clock Gen או משהו כזה, לעשות OC. אני לא מבין גדול בכל העניינים של הביוס, ואני דיי מפחד להתעסק בזה. רציתי לדעת אם התוכנה הזו קלה וטובה לאוברקלוק (לא הכי כבד..) תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 489 צפיות
  5. Started by KaPOcHinI,

    טוב ככה נכנסתי לביוס העלתי את הfsb מ 200 ל 240 בהדרגה.... הכל יציב ועובד טוב עכשיו הבעיה שבביוס אי אפשר לעלות מעל ל 240 אז השאלהה היא....אפשר לפרוץ את הביוס או כל דרך אחרת ...בשביל להמשיך ולעלות את ה fsb? אממ אם זה חשוב amd 64 3200+ asus a8n-vm

  6. כמו שכתבתי בכותרת, אני מחפש שלושה מאווררים של 80MM ושיהיו כמה שיותר חזקים ומצדי שיעשו רעש של שואב אבק. תקציב עד 50 שקל למאוורר. תודה לעוזרים! :)

    • 4 תגובות
    • 489 צפיות
  7. היי עשיתי אוברקלוק למעבד של e6400 כאשר נעלתי את סלוט ה PCi-X על מתח של 105 השאלה אם יש לזה השפעה על האוברקלוק שאני מתכנן לכרטיס מסך 8800 GTS 320 BFG? או שיש איזה מתח רצוי לסלוט הזה בכדיי שהאוברקלוק לכרטיס מסך יצליח? בתודה מראש לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 489 צפיות
  8. שלום לכולם .. רציתי לדעת עם תוכלו בבקשה לעזור לי לגבי קניית גוף קירור לכרטיס מסך X1800GTO הגוף קירור סטוק שיש לי עכשיו הוא נורא מרעיש.. ולכן אני מעדיף להחליף אותו כדי שיהיה קצת שקט.. חשבתי על ‏Accelero X2 מה דעתכם עליו? התקציב שלי הוא עד 200 ש"ח תודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 489 צפיות
  9. Started by ye_3333,

    אז ככה יש לי שאלה .. יש לי פרסקוט 3.2 ואני באובר ל4 גיגה הרץ וכמובן יש לי קירור מיים.. עכשיו יש לי שאלה.. עם אני קונה את ה- tec מה בדיוק אני צריך בשביל לקבל ממנו ביצועים טובים הכוונה קודם כול איזה ספק אני צריך?? (יש לי את הtt buterflay ) 480 w כמו כן העם כדי לי להוסיף ספק חיצוני נוסף סתם מאלה שעולים 80 שקל של sp שהוא יהייה מחובר אך ורק ל tec או שהספק שלי יחזיק עם ה-tec בלי תוספת של ספק נוסף... 3. על איזה tec אתם ממליצים ?? 4.איך בדיוק אני מרכיב אותו העם ככה.. 1.המעבד ועליו חומר טרמי ואז על החומר את ה- tec ועליו שוב פעם חומר טרמי ואז כול זה לשים את הבלוק קירור מיים שלי?? אינ צודק בדרך שאמרתי או לא?? תנסו לענות לי על השאלות כי במיהד וזה יראהה לי טוב וחיניו אני כמובן יזמין…

    • 5 תגובות
    • 489 צפיות
  10. אנשים אני חייב לדעתי מה מימדי הבסיס של המוצרים הבאים: http://www.thermaltake.com/coolers/comboCool/cl-p0024tower112/cl-p0024tower112.htm http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=de&u=http://www.teschke.de/heatpipes/Neues/Komponenten/CPU_Kuhler/ActiveCool/activecool.html&prev=/search%3Fq%3Dac4g-d%252Bcpu%26hl%3Den%26lr%3D%26ie%3DUTF-8 חיפשתי וחיפשתי בעצמי ולא מצאתי... אשמח לעזרה, תודה :-*

    • 0 תגובות
    • 489 צפיות
  11. Started by sean23,

    שלום לפני כמה ימים קניתי מחשב חדש וביקשתי מהחברה לבצע אוברקלוק למעבד, אבל אני לא בטוח שהם ביצעו זאת איך אני בודק מה מהירות המעבד לאחר האוברקלוק אם בוצע בכלל?

    • 5 תגובות
    • 489 צפיות
  12. אז ככה עשיתי אובר מ 2.6@3.25 רק למעבד בלי הזכרונות עשיתי טסט ב S&M כדי לבדוק טמפרטורות הרצתי בשני המצבים פעם בתדר האורגינלי ופעם באובר במשך 11 דקות בתדר האורגינלי הטמפרטורות במנוחה הם 33 ובמאמץ 100% 60 מעלות באובר קלוק הטמפרטורות במנוחה 33 ובמאמץ 100% 65~67 מעלות ואני עם קירור סטוק ומארז פתוח מה אתם אומרים זה טוב אפשר להחזיק עם זה עברתי גם את כל הבדיקות של הפריים95 והS&M בהצלחה והכל יציב!! מה אתם אומרים זה טוב?? תודה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 489 צפיות
  13. INTEL CELERON 2.13GHZ 478 533MHZ / 256 Tray (http://www.liranics.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=48) אין לי שום נסיון עד עכשיו קראתי רק מדריכים יש לי מאורר וגוף קירורשל המעבד האחר (כי זה בא בלי כלום)

    • 1 תגובה
    • 489 צפיות
  14. האם הסיילנסר NV1 מתאים לכרטיס V9520MAGIC/T??

    • 4 תגובות
    • 489 צפיות
  15. אני רוצה לעשות OC לכ.מסך שלי 6600 GT האם שווה ביכלל הוא יכול להגיע למשהו טוב ?!? ואני רוצה לקנות קירור טוב כדי לעשות לו OC אז מישהו יכול להמצליץ לי על משהו חשבתי על ה Zalman Fatality FC-ZV9 הוא הכי טוב שיש ?!

    • 1 תגובה
    • 489 צפיות
  16. כבר זמן מה שהכרטיס שלי נח על טמפרטורות מבעיותות של כ 95 מעלות. לאחר בדיקת מעבדה, ניקוי ושימון מאווררי כרטיס המסך (Leadtek GeForce 6800GT) המסקנה הייתה חד משמעית - הקירור הרוס. כרגע טמפ' הכרטיס נעה בין ה 80 מעלות במנוחה, דבר שלא יכול להימשך. מכיוון שאין לפנדה אחריות על קירור החלטתי לקנות קירור אחר ולגמור את העניין. לאחר חיפוש בפורום והתייעצות עם חברים, הגעתי ל Arctic Cooling NV5 http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=40 רק רציתי לוודאות, רגע לפניי הקנייה, שעשיתי את הבחירה הנכונה. ובכן, דעתכם?

    • 4 תגובות
    • 489 צפיות
  17. ועד כמה לפי דעתכם אפשר? מה צריך, איך זה עובד, איפה צריך לדחוף ידיים ועל מה ללחוץ?

    • 3 תגובות
    • 489 צפיות
  18. המאוורר שעל הכרטיס נהרס ואני צריך קירור חדש לכרטיס האם הקירור הזה מספיק טוב Zalman ZM80A-HP VGA Heatpipe Cooler הכרטיס לא הולך לעבור OC ולא אני לא יכול לקחת את הכרטיס לחנות ולממש את האחריות כי הוא נקנה בחו'ל תודה רבה על עזרתכם

    • 2 תגובות
    • 489 צפיות
  19. Started by malcolmx9,

    מפרט בצד קניתי ספק TT 420W והרכבתי אותו לפני כמה דקות. נכנסתי לביוס, העליתי FSB ל-166 ושמרתי את ההגדרות. כשהביוס עלה שוב, אני רואה שהמעבד חזר למהירות סטוק באופן ישיר! העליתי ל-FSB 155, ואותה התקלה. רק שעם FSB 140 המחשב עלה וה-OC עבר בהצלחה. ניחוש שלי, הוא הזיכרונות שמגבילים אותי. ב-140FSB הם עבדו בערך על 540, אבל ב-166 הם עבדו על 667, ויכול להיות שזה מעבר לגבול היכולת שלהם. חשבתי לשים את הזיכרון באופן ידני על מהירות מסויימת, במקום AUTO לפי FSB של המעבד. על איזה מהירות מומלץ להשאיר?

    • 6 תגובות
    • 489 צפיות
  20. אני מחפש את הלשונית בTARGET ADAPTER כשאני לוץ על CUSTOMIZE ואין שם את הלשונית עם התמונה של הכרטיס מסך כדי להגביר את מהירות מהאורר... מישהו יודע איך אני מחזיר אותה כדי שאני יוכל להגביר את המהירות או יש תוכנה אחרת לזה? ד"א היום החלפתי כרטיס מסך לאותו הכרטיס פשוט אחר כי הקודם נדפק... תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 489 צפיות
  21. יש לי בעיה שאני מעלה בביוס את מהירות המעבד{AMD64 3000+} מהירות הזכרון עולה עימו יחד. אני משתמש בלוח MSI NEO2PLATINUM ובשתי זכרונות של400mhz ddr256 CEON ועוד שנים של סמסונג DDR333MHZ 256 סה"כ 1גיגה זכרון אני די חדש בקטע{ אוברקלוקינג} אז אם אפשר לעזור או להפנות לקישור או לתוכנה שעושה זאת אני אשמח מאוד תודה לכולם

    • 2 תגובות
    • 489 צפיות
  22. Started by kobi_af,

    אני מחפש בביוס שלי שנה ולא מוצא היכן לעלות את המתח למעבד הביוס שלי זה פיניקס גירסה 6 המעבד שלי נורטהוד 2.4 לוח אוקטק ריינו 478 אני מעוניין לעלות את ה fsb של המעבד אבל כל פעם שאני מעלה ב1 זה קורס...

    • 0 תגובות
    • 489 צפיות
  23. Started by dvirko,

    היי, אני קצת אובד עיצות פה יש לי GTO2 X800 ללא OC אבל עם פתיחת צינורות, שעד לפני חודשיים-שלושה עמד על טמפרטורות נורמליות במנוחה, בסביבות ה-30-40 מעלות. המעבד והלוח עומדים על טמפרטורה טובה. לאחרונה הטמפרטורה שלו קפצה ל ל 50-59 מעלות במנוחה, למרות שהמאוורר שלו על 100 אחוז. פתחתי את המארז וניקיתי טוב טוב מאבק והיתה ירידה של 3-4 מעלות, אבל עדיין הוא חם בהרבה מבעבר. אני יודע שהקירור אצלי במארז לא משהו, אבל זו לא הסוגיה כי עד לפני כמה חודשים הכל עוד היה בסדר, מה יכל לגרום להתדרדרות כזו? תודה

    • 3 תגובות
    • 489 צפיות
  24. Started by oitb,

    היצעו לי אתTwinmos 512MB DDR433 PC3500 DDR Speed Premium BH-5X2 אבל זה יכול לעבוד כ דואל? אני יכול להשקיע עד 1400

    • 2 תגובות
    • 489 צפיות
  25. Started by dyn,

    שלום, לפני כמה שבועות קניתי מחשב עם מארז של thermaltek kandalf.(מפרט מלא בצד ימין) עכשיו אני רוצה לקרר את המחשב שלי כמה שיותר והחלטתי לשכדאי לקנות לו מע' קירור מים. חשבתי גם להוסיף לו עוד שני מאווררים של 120 מקדימה. מה שמעניין אותי זה לקרר את המחשב שלי כמה שיותר בכל אמצעי שנדרש. התקציב שלי לכל הסיפור הזה הוא 1000 ש"ח. אשמח לשמוע דעות בנושא

    • 0 תגובות
    • 489 צפיות

דיונים חדשים בפורומים