אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום!!! האם בלוק הקירור של zalman למעבד נותן ביצועים גבוהים? האם הוא איכותי? מתקרב בביצועיו לדנג'רדן ואסטק? אם אפשר לקבל עליו חוות דעת אני אשמח מאוד!!!! ;)
-
- 4 תגובות
- 490 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני קצת חדש בכל עניין הקרור. והבנתי שבמצב שלי עדיף לי לעבור לקרור מים. אני מחפש מערכת שקטה למעבד ואולי גם לכרטיס מסך. אני גם לא מבין בעניין התקציבים אז הצעות הערות הארות וקישורים יתקבלו בברכה.
-
- 0 תגובות
- 490 צפיות
-
-
AMD ATHLON VENICE CORE (939) 3200+ 64BIT 1 1012 ABIT NFORCE4, S939, PCI-E, GBLAN, 6CH, FW, DUAL, DDR, SATA 1 628 KINGSTONE 512MB 400-MHZ 184PIN 2 444 WESTERN DIGITAL 160GB 7200RPM 8MB SATA2 WD1600JS 1 489 MIDI ATX 24PIN C-850 (520W) 1 277 GAINWARD 6600 256MB ULTRA1780 PCI-E DVI TV-OUT 1 644 SAMSUNG DVD SUPER MULTI X16 TS-522U OEM 1 240 OPTIC MOUSE + MICROSOFT KEYBOARD 1 111 MAG 17' PUREFLAT AH778 1 605 CREATIVE SBS 330 1 105 סה"כ 5,208 ואל תנו לי דברים אחרים . תגידו לי אם אפשר לעשות בזה אובר קלוקינג דרך הביוס. ובכלל אם אפשר.
-
- 4 תגובות
- 490 צפיות
-
-
ושאלתי היא מהו הסטפינג הכי מומלץ לATHLON XP 2500 BATRON? שגם קיים בארץ?.....
-
- 0 תגובות
- 490 צפיות
-
-
שלום כולם, יש לי מעבד P4 2.8GHZ ואני רוצה לעשות לו אוברקלוקינג. אבל, אחרי בערך 5 שעות של עבודה רצופה (אינטרנט וכ"ו, בלי משחקים וסרטים) הטמפרטורה שלו הייתה 48-50 מעלות. כדאי לי לעשות לו OC כשזאת טמפרטורת הסטוק שלו? ומהי בכלל הטמפרטורה המומלצת למעבד? תודה.
-
- 2 תגובות
- 490 צפיות
-
-
קראתי את המדריך שפורסם באתר אבל כשנכנסתי ל BIOS אצלי לא מצאתי את האפשרויות המדוברות כמו קביעת יחס הזכרונות או ביטול Enhanced Intel SpeedStep Technology או שינוי Shutdown Temperature המפרט שלי מופיע בצד האם האפשרויות האלה לא קיימות בלוח אם הזה ? אני לא מעוניין לבצע OC גדול, אלא רק להתנסות בזה קצת (להעלות אפילו רק מ 200 ל 210) אם יש מישהו שמכיר את הלוח ואת ה BIOS ויוכל לעזור לי אני אודה לו מאד
-
- 0 תגובות
- 490 צפיות
-
-
-
האם מה שרשום פה בסדר? המעבד Core 2 1.8 E6300 עכשיו לחצתי PC Health ושמה על Hardware Monitor ומזה השגיאה הזו שם ה! הזה ופה על המאווררים וזה מה שרשום אני צריך לעלות את זה? ולכמה לעלות את זה? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 489 צפיות
-
-
שלום לפני כשנה קניתי מחשב אחרי שהתייעצתי פה בפורום וקניתי בסוף פנטיום d 930 כרטיס המסך שלי זה gainward geforce 7600gt עכשיו יש עליו מאוורר אבל הוא לא ממש עוזר ובהתחלה הוא היה במנוחה כשאני לא משתמש בוא על 55-60 מעלות ובמאמץ על 80-85 היום הוא כבר מגיע לשיאים חדשים שדי מפחידים אותי כאשר ללא מאמץ הוא על 80-85 מעלות ובמאמץ הוא עובר לפעמים גם את ה105 בבקשה אני חייב לדעת מה לעשות אני די בבעיה תעזרו לי אני פשוט לא יכול לשחק במשחקים כי הוא מתחמם ושולח לי הודעה דרך אגב לא עשיתי oc ולא כלום בבקשה תענו מה לעשות
-
- 6 תגובות
- 489 צפיות
-
-
הטמפ' כרגע: הקירור על המעבד הוא של BigTyphoon הרגיל לא VX, שנורא מרעיש, האם אפשר לשלוט על המהירות שלו? או שכדאי להחליף אותו? הכבל שלו הוא 3 פינים, ובלוח אם יש כניסה ל4 פינים של CPU Fan , לכן הוא מחובר לSYSfan. מאוורר נוסף מכניס מקדימה, עוד אחד מוציא למעלה, מאחורה מוציא, ואחד בדלת בחור התחתוו מכניס. המארז הוא CM690. איך אפשר לשפר טמפ'? ואיך אפשר לשלוט על מהירות המאווררים? כי בspeedfan מסומן לי רק מהירות של מאוורר אחד ואין לי מושג איזה הוא . (3 מאווררים מחוברים לספק ולא ללוח אם, ו2 מחוברים ללוח אם כולל הקירור מעבד). אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד. האם הטמפ' תקינות? ע''פ איזה מדריך לעבוד? אין לי ניסיון בזה. תודה חבר'ה
-
- 1 תגובה
- 489 צפיות
-
-
כדאי? האם זה חשוב שיהיה קירור כזה על הלוח למחשב שמיועד לאוברקלוק (E6400, 1950PRO)? האם יש הצעות נוספות?
-
- 4 תגובות
- 489 צפיות
-
-
שלום אני צריך 2 מדריכים לO.C עם התוכנה ATITOOLS ו עוד מדריך לפתיחת צינורות עם RIVATUNER **אם אפשר שיהיה בבקשה עם תמונות** תודה רבה לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 489 צפיות
-
-
בחישובים שעשיתי לא יוצא לי משתלם להשקיע בערכה (לוח אם וגוף קירור) כדי להאיץ את הקונרו. למרות שקל מאוד לעשות לו OC, הרי שבסכום שבו אני קונה לוח אם יותר טוב וגוף קירור אני יכול לקנות מעבד משודרג. האם יש למישהו הצעה ללוח אם \ גוף קירור אשר כן משתלמים לי בסופו של דבר מאשר לשדרג את המעבד ל-6600? שהרי לוח יותר טוב (נגיד בין 965 ל-975) יעלה לי 300 ש"ח יותר, פלוס מינוס ועוד גוף קירור ב-100 או 200 ש"ח. וכבר הגענו להפרש בין המעבדים (שלא לדבר על ההפרש בין 6300 ל-6400 שהוא הפרש של 300 ולכן עוד פחות משתלם ב-OC).
-
- 4 תגובות
- 489 צפיות
-
-
שלום.. בקרוב מאוד אני קונה את המחשב הבא: מעבד Intel Core 2 Quad Q6600 Box לוח אם Gigabyte GA-P35C-DS3R כונן קשיח Westren Digital WD2500KS 250GB זיכרון TwinMOS DDR2 1024MBX2 667Mhz CL5 כרטיס מסך BFG nVIDIA GeForce 8800GTS OC2 320MB PCIe רציתי המלצה לקירור למעבד... תקציב עד 300 ש"ח. תודה רבה...
-
- 1 תגובה
- 489 צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים, אחד AMD אטלון 64 ביט 3600+ עם קירור של Thermaltake TR2-R1 והשני זה אינטל קונרו E6300 עם קירור סטוק אם אני שם את שני המחשבים בחדר הפנימי בבית (שזה החדר שלי) שני המחשבים מתחילים עם טמפרטורה של 39 מעלות אבל אם הם נמצאים בחדר אחר בבית (כל חדר) הטמפרטורה מתחילה מ26 מעלות בשני המחשבים רצוי לציין שהאינטל אצלי כבר 7 חודשים והAMD רק שבועיים לשני המחשבים יש את אותו מארז (טרמלטק סופרנו עם שלושה מאווררים) לאינטל יש ספק של אנרמקס ליברטי 400 ולAMD יש Thermaltake 400W PFC נכון לעכשיו רק האינטל אצלי בחדר ואני מחפש לו קירור טוב (את הAMD זרקתי אותו בחדר אחר כי הוא לא ממש מעניין אותי) אני יכול להשקיע עד 350 ש"ח על קירור הכי יעיל שיש (אם יש) נ.ב. אני יודע שהחדר שלי הוא ממ…
-
- 0 תגובות
- 489 צפיות
-
-
לפני שבועיים ספרתי לכם באושר רב שהזכרונות שלי עלו ל-220. הורדתי את המכפלה של המעבד כדי שאני לא איהה במצב של אוברקלוק אמיתי, ואת ה HT השארתי על AUTO. המחשב עלה ו MEMTEST עבר...הבעיה הייתה כזו: 1. המתח למעבד היה 1.35 2. האינטרנט לא התחבר 3. הופיע מסך כחול בפעם הראשונה ואז המחשב נתקע, אחרי שאיפסתי את הביוס ועשיתי את זה שוב, שוב היה מסך כחול. 4. בביוס אחרי העדכון יש אפשרות רק להוסיף בין 0.05 ל 0.2 למתח המעבד...אז עשיתי את זה...ונראה לי שזה מה שגרם למסכים הכחולים מה הייתה הבעיה? תודה, שחר
-
- 4 תגובות
- 489 צפיות
-
-
חיפשתי בביוס כל מיני שמות שראיתי במדריך כאן באתר, מצאתי SPREAD SPEDUM או משהו כזה והוא היה מבוטל, חוץ מזה כלום אח"כ הלכתי לטאב של CPU ורק היה שם "RATIO:LOCKED" ואפשרות לשנות את היחס של הזכרון SDRAM למעבד מ100MHZ ל133MHZ. איך אני משנה את הבאס? :S סורי שאני נוב ... אה שכחתי יש לי לוח אם ECS P4S5MG/GL+ עם ביוס של AMERICAN MEGATRENDS INCץ
-
- 2 תגובות
- 489 צפיות
-
-
טוב אז ככה: קניתי היום 8800GT והתקנתי דרייברים והכל.. ואני נכנס ל EVEREST..ואני לא רואה את הטמפ' של הכרטיס מסך.. גם ב SPEED FAN מה אני עושה?
-
- 1 תגובה
- 489 צפיות
-
-
בביוס זה מראה לי משהו בסביבות ה-15 מעלות למעבד באוורסט זה מראה לי מעבד 13, ליבות 31 כרטיס מסך 39 ולוח אם 34 הכל במנוחה למחשב שבצד זה נורמאלי? גבוה? נמוך?
-
- 1 תגובה
- 489 צפיות
-
-
יש לי מעבד 2.0 של אינטל והקירור שלי הוא מה שקיבלתי עם המעבד קירור של אינטל רגיל.... עכשיו השאלה אם כדאי לי לעשות איתו ובכמה מותר לי לעלות ?
-
- 1 תגובה
- 489 צפיות
-
-
שלום לכולכם. היום ניסיתי לשבור שיא אישי ולעבור את ה2200@2706mhz שהגעתי אליהם עם מעבדי. הפעלתי מזגן - הסרתי דלת מארז וכיוונתי מאוורר על המערכת , העליתי מתח מעבד שוב ל1.7V והתחלתי במלאכה. שמתי בהתחלה את הבאס מ230mhz כמו שאני עובד ביומיום על 250mhz תחילה ( השיא הקודם היה 246mhz יציב) ועשיתי SAVE בביוס . המחשב לא עשה POST וחזר למהירות סטוק 200mhz . חשבתי..טוב...אולי הגזמתי קצת...אז שמתי בחזרה על איך שאני עובד ביומיום - 1.55V@ 230mhz . ושוב פעם המחשב לא הגיע לPOST !. חשבתי שמשהו מוזר פה.... ואז שמתי לב שהVcore של המעבד נעה בין 1.48-1.5 V ... שזה פחות מהדיפולט של המעבד שהוא 1.55V ... העליתי את הVcore של המעבד ל1.65V והופ ! יש POST והכל תקין - והVCore שלי הוא 1.55V לפי …
-
- 1 תגובה
- 489 צפיות
-
-
חברה אני מחפש קירור מים לציפסט . אני צריך רק את הבלוק כעיקרון .אז אם יש למישהו מידע אפוא אני יכול לירכוש שיגיד לי זה בישביל nForce4
-
- 6 תגובות
- 489 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מעבד E2160 עם לוח אם של GIGABYTE 35. כרכטיס מסך 7300GT. האם כרטיס המסך יגביל אותי מבחינת OC למעבד? אני לא צריך להמהיר בשביל משחקים, אלא רק בשביל אפליקציות. תודה
-
- 0 תגובות
- 489 צפיות
-
-
אני מנסה להעלות את הOC שלי ונראה לי שהזכרונות הקקה שלי מגבילים אותי... לא מצאתי בביוס איפה אני מוריד מ-200 ל-166 וכן לחצתי CTRL F1 דה... ועוד משהו למה זה מופיע ואיך אני מסיר את זה? תמונה: [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 489 צפיות
-
-
המאוורר של ההיטסינק אצלי עובד על 2860RPM ומולו יש עוד מאורר ג'נרי שניהם שואבים אוייר פנימה . שאלתי היא אם אני אחליף את המאוורר של המעבד המאוורר בלבד הם יהיה ירידה בטמפ? כי הקיץ הזה כנראה לא ביא לאטלון שלי. תודה מראש. .ProtoSs.
-
- 0 תגובות
- 489 צפיות
-


