עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Eden 6600,

    קניתי מחשב חדש (אמור להגיע בימים הקרובים) ורציתי להשקיע בו טוב בנושא של האיוורור והקירור. מה אתם ממליצים לי לעשות? (מה לקנות, איך להרכיב וכו'...) אגב, כרגע אני חושב על אירוור רגיל (לא גז או מים) תודה

    • 5 תגובות
    • 490 צפיות
  2. Started by ^Z^,

    ואם לא, מה המחיר הסביר מחו"ל? מדובר כמובן על POT לCPU.

    • 0 תגובות
    • 490 צפיות
  3. Started by coolmeen,

    אני רוצה לעשות סקר קטן לכמה האנשים הגיעו עם מעבד ה mobile כדי לדעת מה לשפר, דרך אגב מש יותר שווה זיכרונות ב 200 mhz ב 2-2-2-6 , או 240 ב 2.5-3-3-11 , מה יותר שווה? אני מתכוון ל amd כחשיבות הרוחב פס יותר נמוכה, אז שכל אחד ירשום כאן לאיזה תוצאה הוא הגיע עם איזה קירור וזיכרון, תודה!

    • 0 תגובות
    • 490 צפיות
  4. Started by lipa,

    מה יותר טוב INTEL או AMD ל-OC ? זה שאלה מאוד כללית , ברור שזה תלוי בלוח-אם, בזכרונות ,בקרור,ואפילו בדגם מסוים של מעבד היה לי ויכוח עם חבר לגבי איזה חברה עדיפה ל-OC ,ולא הצלחנו להגיע לתשובה חד-משמעית יש לזה תשובה בכלל ?

    • 1 תגובה
    • 490 צפיות
  5. Started by ed1,

    http://www.amdcompare.com/us-en/desktop/details.aspx?opn=ADA3000AEP4AR מה המשמעות של הנתון Max Temp 70°C בלינק שח המעבד? האם זה אומר שהמעבד הזה יכבה את עצמו כשיגיע ל-70 מעלות? אם המעבד מכבה את עצמו כל המחשב נכבה לגמרי? היתה אצלי בעיית התחממות ואני חושב שהוא עבר בהרבה את ה-70 מעלות ונכבה רק ב-90 לפי מה שמוגדר בביוס עד איזה טמפ' של הרד דיסק זה נחשב מקובל וסביר? שאלה אחרונה, חיברתי פיסית חיבור SATA לדיסק אבל איך אני יכול לדעת אם הוא מזוהה כ-SATA ולא כ-IDE? שמעתי שיש דיסקט עם דרייבר מיוחד אבל אצלי לא היה כזה. AMD GIGABYTE K8NS (s754) Nforce3 AMD Athlon 64 3000+ (S-754) WESTERN DIGITAL 80GB SATA

    • 4 תגובות
    • 490 צפיות
  6. באיזו טמפ' של הלוח אם ושל המעבד צריך לעצור מלהגביר את ה-OC?

    • 4 תגובות
    • 490 צפיות
  7. Started by andrewv,

    עכשיו סוף סוף המעבד יכול לרוץ על 245mhz x14 ולעומת זאת עם Bios 26 הוא אפילו לא עלה לי על 243mhz אבל מה ... סופר פי לא השנתה 1M ב40 שניות בידיוק כמו בOC של 240mhz x14 [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 4 תגובות
    • 490 צפיות
  8. זה אותו דבר או שיש הפרשים קטנים?

    • 1 תגובה
    • 490 צפיות
  9. Started by ofir38,

    יש לי חבר שיש לו מעבד amd athlon 3800 x2 dual core יכול להיות שהמעבד עובד אצלו על 10 מעלות? בדקנו גם באוורסט וגם בביוס וזה מה רשום.. והמאוורר של המעבד על 850 סל''ד בלבד.. יש לו מארז די פשוט של ezcool ואין לו מאווררים במארז.. רק אחד שמוציא מאחורה אין אפילו אחד שמכניס האם הטמפ' הגיונית או שזה מחשיד?

    • 2 תגובות
    • 490 צפיות
  10. אני יכול לחבר שלוש מאוררים (אחד 120 מ"מ ושנים 80 מ"מ)רגיל בלי ביי-באס?? אם חייב ביי-באס כמה הוא עולה??

    • 1 תגובה
    • 490 צפיות
  11. Started by זאק,

    אני מחפש קירור לכרטיס 8800 gts 640 mb של leadtek.. תודה לכל העוזרים..

    • 1 תגובה
    • 490 צפיות
  12. הוא לא פגום ... (חוטים לא קורעים או משהו) ההסבר היחידי הוא שהוא מקולקל מבפנים ?? (אני לא רוצה להשתמש בסנסור שלהם ...

    • 2 תגובות
    • 490 צפיות
  13. Started by ReDev1L,

    שלום, אני מעוניין בקניית קירור מים למחשב שלי. המארז שברשותי הוא: GIGABYTE - aluminum 3D Aurora 570 - SILVER בחוברת של המארז ממליצים על קירור 3D Galaxy שנמכר גם בפנדה: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_141_168_1795&products_id=15512 אז קודם כל רציתי לשאול, האם מערכת הקירור היא עבור כל המחשב, ולא רק לרכיב אחד? כי ראיתי שיש קירורי מים רק למעבד או רק לכרטיס מסך. והאם זה אומר שאני יצטרך להוציא את כל המאווררים מהמארז שלי אם אני ירצה להתקין את הקירור מים? בכל מקרה אם יש לכם המלצות אחרות לקירורים אשמח לשמוע, וגם כן אשמח לדעת מהו המחיר שאצטרך להשקיע עבור מערכת שלמה של קירור מים למחשב. תודה

    • 0 תגובות
    • 490 צפיות
  14. אני רוצה לקנות לפנטיום4 1.8 שלי כרטיס 6800 רגיל. העניין הוא שאני פוחד שעם המארז שלי, תהיה התחממות יתר של המערכת בגלל הכרטיס(9600 פרו לא עושה שום בעיות). עד כמה זה משמעותי? והאם הקירור של לידטק הוא טוב?

    • 6 תגובות
    • 490 צפיות
  15. Started by Spootnik,

    יש לי intell 2.66HT לוחם אם של asus p4p800 איזה טמפרטורה מומלצת אני אחרי אובר קלוק קטן יחסית הלוח אם על 24 מעלות ומהעבד על 35 זה נורמלי?

    • 4 תגובות
    • 490 צפיות
  16. Started by zxc1301,

    אני רואה יותר מדיי תגובות סותרות בפורומים בחו"ל אז אני פשוט ישאל פה ומאנשים שכבר קנו אותו 1) רועש כמו שאומרים ? 2) מגיע באמת לטמפ' של עד אפילו 85 90 מעלות ? 3) של איזה חברה קניתם ...כי מומלץ לקנות רק של HIS עם הקירור של ICE Q 3 , מישהו קנה את הכרטיס הספציפי הזה ? כמה מעלות יש לו עם הקירור הזה והאם רועש ? 4) ועוד שאלונת קטנה : ...כמה ב 3DMARK05 בקשה ..? תודה.

    • 0 תגובות
    • 490 צפיות
  17. מתי זה מתחיל להיות מסוכן למעבד ? (אני מעלה לצורכי OC כמובן).

    • 1 תגובה
    • 490 צפיות
  18. שלום, הוצאתי מהמחשב הקודם שלי 2 מאוורים (צורכים 12V) שחבל לי לזרוק אותם אני רוצה להרכיב אותם על המחשב הנוכחי שלי .. השאלה שלי היא.. מהיכן אני יביא להם 12V מתוך המחשב !? והאם זה בסדר בכלל מה שאני רוצה לעשות ? :s05: תודה, רועי

    • 6 תגובות
    • 490 צפיות
  19. היי היום ביום חם הוא עומד על 65 מעלות בסטוק במצב מנוחה.. ללא OC. אני רוצה להחליף לו את הקירור.. וחשבתי על Accelro X1 או Zalman VF700-Cu או מוצר דומה שלהם.. מה אתם ממליצים?

    • 8 תגובות
    • 490 צפיות
  20. מעבד e6600 לוח אם asus p5b intel965/ddr2 800 זכרון -kingston 2 gb ddr2 דיסק קשיח - w.d 160 g w.d 320 gb 7200 16mf כרטיס מסך - leadtek geforce px7900gs 256 mb מארז atx midi לא מתוכנן o.c מחשב עריכה שיעבוד הרבה שעות ...

    • 3 תגובות
    • 490 צפיות
  21. הגעתי לשתי אפשרויות מקסימום של המערכת הנוכחית (מפרט בצד ימין) בOC הגבוהה ביותר שניתן בה האפשריות הן: אפשרות ראשונה - שיפור מעבד 35% שיפור באס 35% מעבד 2700 מכפלה 10 מתח 1.64 HTT - 270 מכפלה 4 מתח 1.75 מהירות לוח סופית 1080 זיכרונות 225 (DDR450) מחלק DDR333 מתח 2.7 תזמונים 2.5-3-3-6-1T רוחב פס-7.2GB/S טמפ' מנוחה: מעבד-32 לוח-30, טמפ' מאמץ: מעבד-49 לוח-34 אפשרות שנייה- שיפור מעבד 36% שיפור באס 70% מעבד 2728 מכפלה 8 מתח 1.64 HTT - 341 מכפלה 3 מתח 1.75 מהירות לוח סופית 1025 זיכרונות 170 (DDR340) מחלק DDR200 מתח 2.7 תזמונים 2.5-3-3-6-1T רוחב פס-5.5GB/S טמפ' מנוחה: מעבד-35 לוח-32, טמפ' מאמץ: מעבד-56 לוח-35 בקשר לטמפ' אני ב"ה מביא בקרוב מאוד קירור חדש למעבד AC Freezer64 ככה שיהי…

    • 6 תגובות
    • 490 צפיות
  22. Kingston KVR533D2N4-512MB DDR-II DDR 533 Memory X2 Gigabyte FX6600 GV-NX66256D PCI-e אלו החלקים שרציתי להוסיף להם קירור... רציתי גם להוסיף עוד מאורר נוסף שיכניס לי אוויר למחשב או יוציא על ידי או חורים בגג המארז או בצד של המארז יש לי פתח איורור מתחת לאיפה שיש חורים לקירור של המעבד שהוא שואב משם אוויר .... איזה 80 בערך בלי מנורה או משו כי אין לי חלון במארז חשבתי אני על קירור לכ.מסך (אם יש משו יותר מומלץ וזול אשמח לתגובה) Arctic-Cooling NV Silencer 6 - rev.2 =155 עכשיו רציתי גם קירור לזיכרון .. רציתי לדעת מה עדיף פלטות או קוביות (עד 50 שקל בערך*) Thermaltake RAM Heatsink - Copper - קוביות VS Thermaltake Copper (A1989) Memory Heat Spreader או זה ורציתי…

    • 3 תגובות
    • 490 צפיות
  23. Started by nimrodim,

    כמו שכולנו יודעים ב OC אנו ממהירים את המעבד ולפעמים גם את הזכרונות. אני רוצה לעלות את נושא המהרת הגשר הצפוני אשר קורה במקביל להמהרת המעבד. התרד מבוסס על המאמר של TONY מ OCZ שנמצא כאן: http://www.bleedinedge.com/forum/showthread.php?t=29757 והתרד הבא מ XS: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=106834 ע"מ לפשט את הנושא אני רוצה להתייחס לגשר הצפוני כמו אל מעבד - לומר שיש לגשר הצפוני מכפלה ותדר, וכן מגבלת תדר אוברקלוק התלויה במתח שניתן לגשר הצפוני. בוא נניח שהמהירות הנומינלית של הגשר הצפוני מוגדרת כ MHZ 400. על מנת לקבוע את ערכי המכפלה ותדר הבסיס של הגשר הצפוני יש לבחון את ה - FSB STRAP. תדר בסיס של ה-NB מכפלה FSB STRAP 533 3 …

    • 0 תגובות
    • 490 צפיות
  24. ללא אובר קלוק וללא כלום על הפנים ראוי לציין שהוא על המהירות הכי נמוכה אבל עדיין אין הבדל בין המאורר הזה לבין המאורר שהיה לי שקניתי תמחשב חוץ מהרעש של הוולקנו והעלות שלו

    • 2 תגובות
    • 490 צפיות

דיונים חדשים בפורומים