אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
חח נו אז מה עם אני מנהל אני גם בן אדם!!! עכשיו נתקלתי בקושי עם תוכנה מסוימת שמאפשרת לבצע אובר קלוק ישלי כמה שאלות כי זה פעם ראשונה שאני עובד הם התוכנה הזאת !!! ראו תמונה: http://img118.imageshack.us/img118/5480/v4el.jpg עכשיו עם אני יעלה את האחוזים שכרגע נמצאים על 28 אז : 1: זה יחשב לאובר קלוק למעבד ללוח אם או למשהו ??? 2:האם זה יקרר יותר תמעבד והמעלות ירדו בצורה משמעותית??? את התוכנה מצאתי בדיסק של הלוח אם שלי עכשיו ישלי עוד שאלה בקשר לאובר קלוק לכרטיס מסך ישלי תתוכנה TRIXX שבאה עם הדיסק של הכרטיס מסך עכשיו ישלי שמה כמה אפשרויות ראו תמונה: http://img161.imageshack.us/img161/678/sdf8qb.jpg עם אני ישנה את זה לאחד מהם ? ניראה לי אני ישנה קוסטום ויעלה תספיד פאן ל 20 אחוז …
-
- 0 תגובות
- 491 צפיות
-
-
מה קורה? שוב הגעתי בכדי להשוות: איזה מאוורר יותר שקט וגם יותר טוב בביצועים? יש לי E8400 OC אז היה: Thermaltake Big Typhoon VX או זה: Thermalright Ultra-120 eXtreme ?? תודה!!
-
- 1 תגובה
- 491 צפיות
-
-
אני קונה למעבד A64 +3200 939 שלי קירור של זלמן - 7000B וראיתי שהוא מגיע עם Thermal Grease השאלה שלי היא האם להשתמש בו או יש יתרון משמעותי ל - Thermal Grease איכותי יותר? המחשב יעשה גם קצת OC תודה
-
- 1 תגובה
- 491 צפיות
-
-
היום פירקתי מהמחשב הישן שלי מאוור. אני רוצה שהוא יהיה למחשב החדש כדי שיקרר את החלקים יותר. לאן לחבר?
-
- 4 תגובות
- 491 צפיות
-
-
-
חברה הרצתי סתם בדיקה למערכת שלי עם פיסימארק 2004 רק שעד שיגיע לי הכרטיס מסך שהזמנתי (6800gt) אז בדקתי עם גיפורס 4 חח הינה הציון מעבד 6480 זיכרון: 5853 כרטסי מסך 1244 הרדיסק: 5135 איך הציון בכללי ולא מדבר על הכרטיס מסך המסריח הזה חח??
-
- 3 תגובות
- 491 צפיות
-
-
יש איזה יתרון לאחד מהם על השני?
-
- 2 תגובות
- 491 צפיות
-
-
ה DC 2.8 של אינטל 850 טוב לאוברקלוקינג ? איזה קירור מומלץ לו ? ARCTIC COOLING Freezer 7 Pro מספיק ? ואם הלוחות אם של גיגהבייט מספיק טובים לאוברקלוקינג GIGABYTE GA-8I945P-G ?
-
- 5 תגובות
- 491 צפיות
-
-
אשמח לשמוע את דעתכם לפני הזמנה,תודה. מצ"ב קישור: http://www.swiftnets.com/products/H20-220-APEX-plus.asp
-
- 2 תגובות
- 491 צפיות
-
-
שלום, הטמפרטורה של המעבד שלי AMD 1700+ היא כ 60 מעלות האם זה סביר? אני זקוק לתוכנה אשר נותנת לי לראות את הטמפרטורה של המעבד בזמן הגלישה ב ווינדואוס.
-
- 2 תגובות
- 491 צפיות
-
-
שאלום כדאי את הקירור הבא לATI1900XT? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_1606&products_id=11206 בקשר למעבד: צריך לקחת קירור כמו NINJA או BIG THYPOON אם אני לא עושה OC?
-
- 4 תגובות
- 491 צפיות
-
-
שלום רב, איזה סוג של קרור מומלץ לסוקט 478 ? בכמה מעלות יורד חום המעבד ? בברכה עדי
-
- 2 תגובות
- 491 צפיות
-
-
ואם כן איך אני יכול לבדוק את הטמפרטורה? תודה!
-
- 0 תגובות
- 491 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 491 צפיות
-
-
התוכנה משנה את המכפלה בין 6 ל 9 לפעמים ותוכנות אחרות לא עושות את זה ... בכל זאת אם זה המחשב אז איך נועלים את זה על 9 לוח ds3r מעבד 8400
-
- 2 תגובות
- 491 צפיות
-
-
שלום יש לי radeon 9800xt המאוורר של הכרטיס נדפק בגלל הפסקת חשמל שהיתה באזור ועכשיו הוא לא עובד. (שרוף) מאיפה אני יכול לקנות מאוורר חדש של ATI ושיתאים לכרטיס שלי?
-
- 4 תגובות
- 491 צפיות
-
-
ניסיתי להוריד את התזמונים של הזכרונות שלי אבל המחשב לא עמד בזה... זה אומר שאני לא יכול לעשות אוברקלוק למעבד? המפרט שלי pentium4 northwood mPGA-478 asus p4sgx-mx 512 ddr sdram אני לא יודע איך לבדוק לא כתוב לי ב SANDA
-
- 2 תגובות
- 491 צפיות
-
-
אני מעוניין לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך שלי ואני סך הכל רוצה לעלות את המהירויות של הליבה והזכרונות. אבל בתוכנה יש כל כך הרבה אפשרויות ואני לא מוצא איך לעדות אוברקלוק פשוט (כמו לדוגמא ati tool שבה אפשר בקלות לעשות אוברקלוק). אפשר אולי לקבל מדריך לתוכנה או תמונות שיראו איך להשתמש בה?
-
- 1 תגובה
- 491 צפיות
-
-
מה אני עושה כדי להתחיל להזיז את העניינים ולהתחיל בOC? איזה קלוק גנרטור לבחור? לפי מה אני יודע מה לבחור? איפה מתחילים להזיז את המדים כדי להעלות את התדר נ.ב: אני מחפש תוכנת צד שלישי עי אין לי אפשרות בביוס לעשות OC
-
- 1 תגובה
- 491 צפיות
-
-
חברי הטוב מעוניין לעשות OC למחשב שלו, אך הוא אינו בטוח אם הוא יכול, איך עושים זאת ואיזה קירור צריך. אשמח אם תגידו לי אם אפשר לעשות OC או לא, זה המפרט: http://planet.nana.co.il/freakmiky/Report%2DYANIS.htm
-
- 0 תגובות
- 491 צפיות
-
-
הכרטיס שלי לא יציב מעל מתח סטוק (1.3) ואני מחפש פתרון יצירתי. ביקרתי אצל החבר'ה באקסטרים והם העלו מספר הצעות: 1. צריבת ביוס של GT אחר. 2. חיבור המולקס לספק נפרד, כך שהכרטיס יקבל מתח משני ספקים: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=52127 3. חיבור המולקס לשני כבלים מספק אחד: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=48577 4. מוד מולקס כפול לייצוב המתח: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=48876&page=4&pp=25 מה דעתכם? תגובות הערות והצעות יתקבלו בברכה.
-
- 2 תגובות
- 491 צפיות
-
-
שלום לכולם למה שאני בבאס גבוהה אני לא יכול להפעיל את ההפשרות של ה CPU על AGRSSIVE ?? ורק על OPTIMAL ?? והשאלה מה עדיף באס יותר גבוהה במצב OPTIMAL או באס יותר נמוך במצב AGRSSIVE ??
-
- 2 תגובות
- 491 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב חדש, ואני מאוד סקרן לבדוק מה הטמפרטורה של כל הרכיבים האפשריים ( מעבד, זכרונות וכו') תודה.!
-
- 4 תגובות
- 491 צפיות
-
-
אני מניח שהכותרת אומרת הכל (עדין לא הורדתי אותם) אה והבדיקת ארטיפקטים טובה גם לכרטיסי NVIDIA נכון?(אין סיבה שלא)
-
- 0 תגובות
- 491 צפיות
-
-
שאני מקבל ארטיפאקס זה בגלל התחממות יתר או בגלל שהכרטיס לא סוחב יותר? ואיך אפשר להמשיך ולהגביר את הזיכורת והליבה ולהתגבר על הארטיפאקס?
-
- 1 תגובה
- 491 צפיות
-


