אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי תקציב של עד 450 שקל תנו לי את ההכי טוב ולא קירור מים
-
- 4 תגובות
- 492 צפיות
-
-
יש לי שתי שאלות בקשר לתמונה 1- אני צריך להרים את ה CORE SPEED או את ה MEMORY SPEED? 2-בהתחשב לתשובה של 1 זה יהיה טוב אם אני ירים ב50 ? איך אני שם את התמונה?!
-
- 1 תגובה
- 492 צפיות
-
-
אני הולך ל-BIOS ואני רוצה להעלות את הmhz וזה אפור זה לא נותן .. מה לעשות ואיך ?
-
- 1 תגובה
- 492 צפיות
-
-
בסביבות 100-150 ש"ח, גמיש.... אם אפשר לינק זאפ.... או כל מקום אחר זול...
-
- 3 תגובות
- 492 צפיות
-
-
-
שלום , רכשתי לפני שבוע מחשב חדש ואני מעוניין לעשות אוברקלוק , קראתי פחות או יותר שזה מהביוס העלאה הורדה וכו'. אשמח לקבל הדרכבה כיצד לבצע אותו. מפרט מחשב : Intel Core Duo E 6600 Asus Striker Extreme Geforce 8800GTS 640mb Twinmos 2GB 800Mhz Gigabyte Aurora 570 WD 250GB תודה לעוזרים :>
-
- 2 תגובות
- 492 צפיות
-
-
חברה אני היום הצלחתי להגיע למהירות של 2000 מגה הרץ עם המעבד שלי הבנצ'מרק נערך בsandra והמעבד היה במקום השני אחרי מעבד athlon xp 3000+ אבל היתי חייב להוריד את מהירות הזכרונות לddr266 השאלה שלי לאיזה מעבד pentium 4 המעבד שלי נחשב?
-
- 0 תגובות
- 492 צפיות
-
-
אין לי מושג למה אבל אני לא מצליח לעשות אוברקלוק. טמפרטורות - אופטימליות - עם טוניק טאוור - 24 מעבד מנוחה ו 30-40 מאמץ. לוח -28. הזכרונות תקינים לפי MEMTEST. זכרונות Twinmos Twister 800MHZ 2GB. לוח 965PDS3 GIGABYTE - לוח שאמור להיות מעולה לאוברקלוק. בביוס אני מגדיר את המכפלה למעבד - 9. באס 334 שזה 3.0GHZ - שבכיף המעבד והחומרה אמורים להחזיק עם LIBERTY 400W. תוקע את הPCIE על 100. זכרונות לא נוגע בתזמונים. ניסיתי ככה - מחשב לא נותן POST. לא עולה - CLR CMOS. ניסיתי העלאת מתח למעבד 1.375-1.4 לא עובד בכל המתחים גם בינהם. חשבתי שזו בעיית זכרון אז העלתי לו 0.2V ו0.3V לא עוזר. אין POST. מה הבעיה!?!?!?!? אני משתגע.. אנשים עם E4300 משיגים ביצועים טובים יותר משלי... מה נסגר.?!?!? למה…
-
- 1 תגובה
- 492 צפיות
-
-
יש לי את הלוח Abit IS7. קראתי בחוברת של הלוח איפה נמצא הג'מפר שמאפס את הביוס. רק רציתי לדעת האם לפני שמעבירים את הג'מפר לפינים 2 ו-3, צריך לנתק את המחשב לגמרי מהחשמל? (ז"א להוציא מהחשמל ולכבות את הספק?) וכמה זמן המחשב צריך לפעול בזמן האיפוס? תודה.
-
- 3 תגובות
- 492 צפיות
-
-
-
עד כה ראיתי שמצאים את TT TR2 למעבדים אלו במקום ה Box, logicPc הפסיקו היום למכור את המאווררים האלו. אנא תנו הצעה למאוורר אחר (שניתן למצוא בlogicPc) באותו טווח מחיר או שה Box בכל זאת עדיף? אין כוונה לעשות OC, רק שיעשה את העבודה בצורה השקטה ביותר.
-
- 4 תגובות
- 492 צפיות
-
-
עשיתי אתמול OC למעבד E6420... הגעתי ל3.2GHZ (400x8( ובדקתי בסופר פיי והוא היה יציב... עם מעלות בעומס של 57 מעלות.. הקירור שלי הוא ZALMAN C9700... היום ניתקתי את המחשב וחיברתי אותו שוב ופתאם המחשב לא זיהה את המסך.. ניתקתי וחיברתי את הכרטיס מסך, המסך עבד אבל המחשב לא זיהה את ההארד דיסק, ניתקתי את ההארד דיסק וחיברתי ואז הוא עלה וכבה עלה וכבה... אז איפסתי את הביוס והכל עובד עכשיו סבבה.. מה זה יכול להיות? עוד פרטים: העלתי אותו ל1600FSB ולא ביטלתי את ה.. איך קוראים לזה?.. אממ.. זה שהמכפלה נעה בין 6 ל8 בין IDLE ולעומס... העלתי את המתח בערך ל1.4V.. ואת המתח של הזכרונות ל2.1V.. תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 492 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת עם הסירקולציה במארז שלי היא טובה..אז ככה: יש לי 2 מאוררי 80 מקדימה למטה שמכניסים. 1 80 מכניס בצד של המארז למטה לכיוון הכרטיס מסך בערך. 1 120 מאחורי המארז מתחת לספק כזה שמוציא אויר ואני מתכנן להשים גם אחד מעל המארז...איזה כדי 120 או 80? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 492 צפיות
-
-
צריך משהו בחנות בראשל"צ. תקציב 100 ש"ח מה מומלץ? נ.ב. כל פעם שאני עושה ריסטרט אני מקבל הודעת שגיאה CPU CHIP FAN FAILED OR TOO SLOW רשום שזה CHIP ולא המאוורר עצמו.
-
- 3 תגובות
- 492 צפיות
-
-
שלום לכולם, בימים הקרובים אני קונה מחשב מבוסס Q6600 ויש לי מספר שאלות על הקירור שלו. אמנם הבנתי שמדובר במעבד חם, אבל אני לא מתכנן כרגע OC בכלל כך שנראה לי שגם בעומסים של קידודים ורינדורים הקירור סטוק יחזיק מעמד מבחינת טמפ' (אני צודק ?). השאלות שלי הן בעיקר לגבי רעש, האם המאוורר המקורי רועש מאוד ? אני קצת לחוץ בכסף, כך שחשבתי לא לקנות כרגע מאוורר תחליפי אלא לראות אם הרעש של המקורי מטריף אותי או לא. האם אצטרך לפרק את הלוח מהמארז בשביל זה או שיש אופציות אחרות ? אשמח לשמוע מה יש לכם להגיד בנושא... תודה
-
- 3 תגובות
- 492 צפיות
-
-
שלום לכולם, השאלה בכותרת.... ניסתי עם אוורסט אך לא הצלחתי למצוא... תודה לעונים!
-
- 2 תגובות
- 492 צפיות
-
-
הקריסטל אורב ? האייסברג ? מה הכי טוב ? (מאווררים {לא סיטפייפ} לא חייב מבין ה2 שהזכרתי) לפי דעתכם ?
-
- 4 תגובות
- 491 צפיות
-
-
התקנתי את הסיילנסר על ה- 6600GT שלי (Gigabyte) אבל הוא לא עובד! חוץ מפיסית לחבר אותו לכרטיס הייתי אמור לעשות עוד משהו?
-
- 1 תגובה
- 491 צפיות
-
-
בדקתי ב AIDA32 ואחרי בדיקה זה נראה כך: לוח 26-28 מעלות צלסיוס. מעבד במנוחה 32-37 מעלות צלסיוס. מעבד מאמץ 41-42 מעלות צלסיוס. יש לומר שאני משתמש בוולקנו 9 ובמשחה על בסיס סיליקון שמגיעה יחד עם הוולקנו. האם הטמפ' טובה???
-
- 5 תגובות
- 491 צפיות
-
-
Duron 850 Gigabyte GA-7ZM VIA KT133 Chipset K7 Series 128 SDram 133mhz עד כמה אני יוכל לעשות לו OC? תודה ד''א תנו פרטים על הלוח הזה ועד איזה מעבד אוכל להרכיב עליו תודה עוד פעם
-
- 2 תגובות
- 491 צפיות
-
-
איזה מאוורר לקחת ? רעש לא כלכך מפריע לי... אם אפשר גם קישור...
-
- 6 תגובות
- 491 צפיות
-
-
הי חיפשתי כמה תוכנות וכל תוכנה מראה לי Temp N\a הS.M.A.R.T עובד. אם איזה תוכנה אני רואה תודה.
-
- 1 תגובה
- 491 צפיות
-
-
מעבד: intel pentium D cpu3.40GHz המעבד הגיע ל100 מעלות בגלל שהגוף קירור לא ישב טוב והמחשב כיבה את עצמו ..המעבד נדפק.? עכשיו אחרי שסידרתי את הגוף קירור אז המעבד על 38-45 מעלות
-
- 2 תגובות
- 491 צפיות
-
-
sunbeam tuniq tower 120 mm או פיתרונות הקירור שיש לזלמן להציע ולמה?
-
- 1 תגובה
- 491 צפיות
-
-
בתוכנות בדיקה כמו Everest ו Aida32 רשום לי שהמתח שמגיע לליבת המעבד הוא Voltage2.83, זה לא גבוהה מדי? המעבד שלי הוא A64 +3000 ללא OC.
-
- 3 תגובות
- 491 צפיות
-


