עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אני משתמש עם התוכנה ש ATI שמה "ATI OVERDRIVE" ב CCC אני מגדיר את ה MEMORY CLOCK ל1200 וזה סבבה אבל יש לי בעיה בלהגדיר את ה GPU CLOCK כי לא משנה איזה מהירות אני ינסה לקבוע הוא משאיר את זה על הכי נמוך-500. אני מצרף קובץ תמונה שבו אפשר לראות מה אני מתכוון באוברדרייב זה מוגדר כ 820 לGPU CLOCK ו1200 ל MEMORY CLOCK ולמטה ב current values זה 1200 ל MEMORY CLOCK כמו שזה אמור להיות ושזה מופיע באוברדרייב. וה GPU CLOCK נתקע על 500 ... אני ישמח אם מישו יוכל לעזור לי ולהסביר לי איך אני מוצא דרך לגרום ל GPU CLOCK להתמהר... [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 492 צפיות
  2. Started by carock,

    איך הקירור של הכרטיס מסך הזה..? הוא טוב..? שווה את הכסף..? כרטיס מסך: Sparkle 8800GT G92 512MB Passive Cooling כמות: 1 - מחיר: ¤1376

    • 1 תגובה
    • 492 צפיות
  3. Started by POD,

    שלום לכולם. יש לי Asus Geforce 3 Ti200 וברצוני להמהיר אותו. יש לי בעיה עם ניטור הטמפרטורות עליו, 'smartdoctor' משום מה לא עובד טוב. שאלתי היא, האם אוכל להשתמש בארטיפקטים שנוצרים, בעקבות ההמהרה, כסממן לחימום יתר של הכרטיס? תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 492 צפיות
  4. Started by ilay22,

    יש לי כמה שאלות בסיסיות אחרי שקראתי את המאמר על OC למעבד: כשאני מעלה את התדר, המתח עולה גם או שצריך להעלות אותו בנפרד? איך אני יודע כמה מתח נוסף הספק שלי יכול לתת למעבד לפני שזה יהיה בעייתי? באיזה מרווחים מומלץ להעלות את התדר בין בדיקות היציבות? והבדיקת יציבות של S&M צריך להריץ את כל החצי שעה? איך אני מגדיר את מחלק הזכרון כ 1:1, יש לי שתי אופציות שאני מניח שזה אחת מהן HT frequncy ratio (1-5) K8 CPU clock ratuo (5-10) בסוגריים זה האפשרויות, וכרגע שניהם על AUTO

    • 1 תגובה
    • 492 צפיות
  5. אני יודע שאחד מתחתי פתח תרד אבל זה לא עוזר לי אז ככה יש לי לוח של asus p4s800d ואני לא יכול לעלות מתח למעבד ניסיתי לעדכן ביוס וכשבאתי להתקין את התוכנה היא רשמה שהיא לא זיהתה לוח של asus עזרה בבקשה חברים תודה רבה לכל העוזרים :xyxthumbs:

    • 4 תגובות
    • 492 צפיות
  6. Started by Phezex,

    הכרטיס שלי הוא 7600GT extreme 230mb של leadtek המעלות שלו הן 47 במנוחה ו50-60 במעמץ- קירור סטוק. כל פעם שאני מנסה לעלות אפילו ב 5 ב ATI TOOL ב core ו ב memory אני עושה בדיקה ויש נקודות צהובות אחרי דקה בערך...

    • 1 תגובה
    • 492 צפיות
  7. Started by wzq,

    היי, אני צריך בבקשה המלצה לקירור אוויר שנחשב הכי שקט למעבד core 2 duo. תודה מראש!!!

    • 2 תגובות
    • 492 צפיות
  8. שלום..... המעבד שלי מופיע בחתימה... רק כשאני עושה OC אין לי מושג לאיזה מעבד הוא שווה... הייתי רוצה לדעת אם יש תוכנה שמחשבת לי את הדרוג של המעבד... ואם כן , אז אפשר לינק? (ולא אל תגידו לי CPUZ כי היא לא מביאה לי דרוג..)

    • 4 תגובות
    • 492 צפיות
  9. Started by avivlevy,

    לבדוק טמפ' של מעבד בלבד!

    • 6 תגובות
    • 492 צפיות
  10. Started by nahum8,

    אם אני אנמיך את המתח של המעבד טיפה...זה יכול לפגוע בו פיזית? או שרק בביצועים שלו? -תודה.. שאלה דיי מטומטמת לדעתי

    • 7 תגובות
    • 492 צפיות
  11. Started by Lmagus,

    בדקתי בEVEREST והטמפרוטורה של הכ"מ שלי היא 60 מעלות, אני צריך לדאוג מזה? אם לא אז מאיזה טמפרוטורה אני צריך לדאוג?

    • 4 תגובות
    • 492 צפיות
  12. Started by dr computer,

    אני בונה קירור מיים וחסר לי בלוק תרשמו לי בבקשה הצעות של בלוקים למעבד

  13. מישהוא כבר ניסה תביוס החדש של ds3 3.3?אם כן איך הוא? http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/BIOS_Model.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2456&ProductName=GA-965P-DS3 והאם כדאי לי לעדכן בישביל oc?

    • 2 תגובות
    • 492 צפיות
  14. Started by zoloboy,

    אני רןצה לקנות ספק חדש שך thermltake ובתמונות יש לו 2 מאוררים אחד למעלה ןאחד סטנדרטי מאחור המאורר למעלה לא מסתדר לי מה אני אמור לעשות חור במארז או לתקוע אותו בצמוד למארז ככה לא היה לו אוויר לא לדחוס ולא לדחוף מישהו יכול להסביר לי מה קורה פה

    • 1 תגובה
    • 492 צפיות
  15. שלום לכולם , פותח ת'ראד חדש ובו נוכל לדלות מידע על איזה סטפינגים קיימים היום בחנויות ברשת עבור מעבדי AMD השונים 1700 - 2800 . מקווה לשיתוף פעולה שלכם.

    • 1 תגובה
    • 492 צפיות
  16. Started by X-Gamer,

    ג'יפורס 4 MX של XFX

    • 4 תגובות
    • 492 צפיות
  17. Started by nehmia,

    יש לי מעבד-asus p4sgx-mx (הוא ממש גרוע אני יודע)עשיתי לו אובר קלוק קטן והוא התחיל לצפצף לי אז כיביתי אותו הוצאתי את הבטריה בלה בלה בלה מה יכולה להיות הבעיה שלו...?

    • 0 תגובות
    • 492 צפיות
  18. e6600 asus p5b 2gb g.skill 800mhz HK 8800gts oc2 320mb ocz gamexstream 600w אני מדבר גם על עוד OC לכרטיס מסך בנוסף למה שכבר עשו לו במפעל.. יש פוטנציאל? ועד כמה אני יכול להגיע עם המעבד? ושכחתי להגיד, קירור אוויר - infinity

    • 0 תגובות
    • 492 צפיות
  19. מדובר במעבד: Intel Pentium 4, 2666 MHz (20 x 133) Northwood, A80532 2659.92 MHz (original: 2667 MHz) 132.99 MHz (original: 133 MHz) לוח אם: Asus P4S533-MX כרטיס מסך[עם אוברקלוק]: NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X (64 MB) זכרונות: DIMM1: Kingston K 512 MB PC3200 DDR SDRAM (3.0-3-3-8 @ 200 MHz) (2.5-3-3-7 @ 166 MHz) (2.0-2-2-6 @ 133 MHz) DIMM2: Kingston K 512 MB PC3200 DDR SDRAM (3.0-3-3-8 @ 200 MHz) (2.5-3-3-7 @ 166 MHz) (2.0-2-2-6 @ 133 MHz) המעבד שלי כרגע על 18-19 מעלות במצב מנוחה ולא עובר את ה25 שהוא עובד (משחק אנריל 100% CPU) המתח הוא: CPU Core 1.55 V +3.3 V 2.93 V +5 V 5.08 V VBAT Battery 2.03 V מה אתם אומרים שווה לעשות? ועד כמה אני יכול לשפר אותו? ולא אין לי שום צי…

    • 2 תגובות
    • 492 צפיות
  20. Started by mokisho,

    איך אפשר לדעת מה החום של הזיכרונות

    • 1 תגובה
    • 492 צפיות
  21. Started by tavor21,

    יש לי כמה שאלות שאני צריך לדעת : 1. האם כאשר אני מחבר לד למחשב אני צריך לחבר לחשמל וזהו או אני צריך עוד משהו כמו נגד? 2. כמה לדים ומנורות ומאווררים אפשר לחבר לספק של לפני 3 שנים לפנטיום 3 ??? תודה לכל מי שעונה

  22. Started by lgmtk,

    דבר ראשון, אני מתנצל אם הייתה הודעה כזו בעבר, חיפשתי ולא מצאתי. (האמת אני לא מופתע, מי יעשה OC על הכרטיס המעפן הזה). עכשיו לשאלה...יש למישהו נסיון עם OC לכרטיס מסך הספציפי? כרגע הוא ב700MHZ על הCORE והMEMORY, אתמול בלילה עשיתי OC של 850 לCORE ו800 לMEMORY, במשחק כבד (THE WITCHER) הגעתי לבערך 30 בIDLE (במקום 20 ללא OC בIDLE, כרגע למשל...רק כשהבנתי שהטמפ' שלי ממש נמוכה החלטתי לעשות OC ויש לי את הכרטיס כבר שנה וקצת). המפרט שלי כתוב בצד (אני מאוד מקווה שבקרוב חדש חדש), קירור על המסך HEAT SINK STOCK. ברמת העיקרון אני מעוניין לעשות OC כמה שיותר גבוה כדי להקפיץ את הביצועים, משתמש בRIVATUNER. תודה לכל עונה

    • 4 תגובות
    • 492 צפיות
  23. Started by jonatan1989,

    רכבי המחשב Field Value CPU Type Intel Pentium 4, 3000 MHz (15 x 200) Field Value Motherboard Name MSI 661FM2-V (MS-7060) (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN) Field Value System Memory 512 MB (PC3200 DDR SDRAM) Field Value Motherboard Chipset SiS 661FX Field Value Video Adapter SAPPHIRE RADEON 9200SE ATLANTIS - Secondary (128 MB) Field Value 3D Accelerator ATI Radeon 9200 SE (RV280) Field Value Monitor AOC FT7x0 Series [17" CRT] (1412627141) Field Value Audio Adapter SiS 7012 Audio Device Field Value Disk Drive HDS728080PLAT20 (80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133) Field Value Disk Drive ExcelStor Technology J680 (80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/100) אז …

  24. ואיזה משחה מקבלים עם XP-120...??

    • 6 תגובות
    • 492 צפיות
  25. שלום יש לי לוח ABIT NF7-S2 נחמד כזה יש לי מעבד AMD 2200+ ועד לפני שלושה ימים היה לי גם 256 מגה זיכרון A-DATA מהסדרות הראשונות שיצאו בארץ עם המפזרי חום הכחולים. עכשיו הוספתי עוד 256 A-DATA בלי מפזרי חום עם CL דומה גם הוא אמור להיות 2.5 (הזיכרון הישן יותר הוא CL2.5-3-3-6) הבעיה היא שכאשר אני ניכנס לביוס ומגדיר לו על התיזמונים של הזיכרונות הוא קולט ושומר אותם אבל מתי שאני ניכנס לWINDOWS ובודק בתוכנה CPUZ הוא מראה לי CL של 2 אני לא בטוח אם זה מה שגורם לי לבעיה אבל אני מקבל מסכים כחולים בWINDOWS ואני לא יודע כבר מה לעשות כאשר התקנתי את הכרטיס זיכרון כמו טיפש הכנסתי אותו הפוך קצת והפעלתי ורק אחר כך שמתי לב לזה אין שום סימן על הכרטיס שמשהוא דפוק או משהוא כזה אבל אי אפשר לדעת כמ…

    • 0 תגובות
    • 492 צפיות

דיונים חדשים בפורומים