אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום . השאלה הראשונה שלי היא כמה ה - OC שאני יעשה ייעל את מהירות המחשב שלי( אם בכלל) יש ליRDR 256 אני יודע שזה איטי אבל הוא זיקרון יקר ולא משתלם להוסיףעוד 256 והשאלה השניה מצטער, על הבורות, קצת טיפשית איך אני בודק את הטמפרטורה של רכיבי המערכת שלי ושל המארזי אני מצפה לתגובות רציניות אל תשכחו אתם לא ידעתם פעם !!
-
- 4 תגובות
- 493 צפיות
-
-
עד כמה רחוק אתם חושבים ש אני יילך עם ה REVISION הזה ? כרגע יש לי 512 DDR 400.... בקרוב יהיה לי עוד אחד. ה קירור למעבד הוא FREEZER 4 אם למישהו היה ניסיון עם הלוח הזה (IS7 E2) אנא תעזרו עם ה BIOS לא הבנתי מזה ה CPU STRAP.... וזה מאוד מוזר,ש המעבד לא יעלה ב יחס זכרון\מעבד של 1:1, רק 4:5 תודה מראש לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 493 צפיות
-
-
ברשותי מעבד +AMD Athlon XP 2500 1. מהו טווח הטמפרטורה הסביר שבו מותר למעבד להיות (במנוחה ובמאמץ), ללא שיגרם נזק ? (כעת ב BIOS מכוון כיבוי המחשב ב 70 מעלות). 2. כעת המחשב נמצא בתור ממ"ד, ללא יותר מידי זרימת אוויר חיצונית, אני משאיר את המארז פתוח, כדי לסייע מעט בקירור, האם יש דרכים נוספות ? (מבלי לרכוש התקני קירור נוספים, על המאווררים שיש כיום)
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-
הרצתי את ה3DMARK 06 קיבלתי 4874 (בלי אוברקלוק)זה טוב אף פעם לא השתמשתי בתוכנות האלה מפרט מעבד intel core 2 dou e6400 לוח intel westchester dG965WH הצ'יפ של הלוח intel broadwater g965 כרטיס מסך nvidia Geforce 7950 GT (של ASUS) זיכרון 2048 1GB ddr2-667 ddr2 sdram (x2 דיסק קשיח 1 160 גי'גה NTFS דיסק קשיח 2 160 גי'גה NTFS [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
יש למישהו מושג איך ניתן להפעיל חיישן טמפ' בלוח אם K8NF-9 של GIGABYTE?? ואם קיים בכלל חיישן כזה?? ב EVERSET אין לו זכר...
-
- 2 תגובות
- 493 צפיות
-
-
כאילו ביוס (קוראים לזה צד שלישי?)...שהחברה (דוגמא: ASUS)...לא ייצרה אותו...וכמובן שזה מוריד את האחריות...אבל שהוא יהיה יותר טוב... שיהיה לו תמיכה במעבדים "חדשים"... תודה..(אני זוכר שהיה פעם תרד של ביוסים צד שלישי ואני לא מוצא אותו)...
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
האמת לא יודע אם זה קשור לפה או לא... אבל ככה ... המערכת שלי סוף סוף סוף הגיעה (עכשיו אני על המחשב החדש ;D ) קצת על המערכת: E6600 ASUS P5B DLX Corsair 1024x2 PC8500C5 1066mhz (קירור שעוד לא התקנתי, אני מחכה למארז החדש, Tuniq 120 אם תרצו תמונות אעלה אחר כך) כרטיס מסך X700 דיסק קשיח Samsung SATA2 250GB Audigy 2 ספק קצת חלש Enermax 350W , אני בחיפושים אחרי ספק קצת יותר רציני. אני חושב שדיי הזכרתי הכל... ועכשיו לעניין, לפי החלקים שקניתי אתם רואים שאני בונה על OC, אבל לפני זה אני רוצה לסדר שהמחשב יעבוד הכי טוב שאפשר במתקונת הנונחית שלו. אשח אם מישהו יוכל לעזור לי עם הגדרות הביוס כדי להגיע לתפוקה המקסימלית שאפשר. thanksssss
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-
יש קירור למעבד שהוא דיי בסדר בOC והוא שקט אבל(ואבל דיי גדול!) הוא נמוך יחיסית כמו מאורר סטוק אולי קצת יותר גדול כי אז אם הוא גדול כמו BT וכאלה הוא לא נכנס למארז טוב תנו עצות תקציב עד 150
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
התנסתי פעם אחת ושניתי את ה FSB מ-166 ל 200 והמחשב לא עבד והייתי צריך לעשות ריסט לביוס דרך הבורד. תודה
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-
-
כמו שאמרתי אני צריך קירור חדש המעבד שלי נמצא על טמפ' של 52 במנוחה גם כשמארז פתוח ו-60 במאמץ... זה עם הקירור המקורי אני צריך קירור יותר חזק למעבד עד 170ש"ח מה מומלץ לי? אני גם לא רוצה משהו מרעיש מדי חשבתי על Vantec AeroFlow VA4-C7040 AMD CPU Cooler AeroCool Glacier CPU Cooler for AMD המפרט : AMD ATHLON 2000XP PALOMINO GIGABYTE GA-7VAX KINGSTON 256MB DDR333 מארז TSUNAMI AeroCool Glacier CPU Cooler for AMD
-
- 2 תגובות
- 493 צפיות
-
-
כי אני זוכר מפעם שראיתי את זה בפורום שמישהו מXS עשה את זה? אני פשוט לא זוכר בטוח בטוח.. לגבי ה965P-S3 הוא מגיע לבאס 500 נכון?
-
- 4 תגובות
- 493 צפיות
-
-
-
איזה מהשניים יותר שקט? http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/CL-P0268-01/cl-p0268-01.asp http://www.arctic-cooling.com/cpu2.php?idx=79&data=2&disc= תודה
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
יש משהו שאני לא מבין, בכל המדריכם מסבירים שמהירות המעבד תלוייה בהכפלת הFSB במכפלה כשאני נכנס לביוס כדי לבצע את האובר יש לי FSB 1066 שזה התדר שמגיעה מהמפעל, עכשיו שאני מעלה אותו או לא ואני נכנס לתוכנת EVERST או כל תוכנה אחרת אני לא רואה שרשום שם כך אלה 266 MHZ משהו יכול להסביר לי? אז איך אני יודע בעצם או איך מחשבים? נגיד ואני רוצה לשים על 400 אז כמה זה בFSB? לוח אם ASUS STRIKER EXTREM מעבד CUE DUE2 6700 מסך ASUS GTX8800 זכרון 2 גיגה GSKILL 800 G9 קירור מערכת מים טמפ במאמץ 33 מעלות
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
היי אודה לכם מאוד אם תוכלו להפנות אותי למדריכים (עדיפות לוידאו) להתקנת מעבד AMD מסדרת 64 (מה שאני מתקין זה 3200+) על לוח אם ואם אפשר גם שיטות ושיטות למריחת משחה טרמית בוידאו. כמו כן אשמח מאוד לשמוע הצעות לקרור אחר במקום הסטוק - שלא יהיה בעל משקל רב ומסורבל מדיי, שלא ירעיש מדיי ושיוריד משמעותית טמפרטורה. תודה רבה לכל מי שיעזר לי.
-
- 3 תגובות
- 493 צפיות
-
-
יש לי מעבד E6300 לוח אם Gigabyte 945P-S3 3G ram זיכרונות של OCZ עם מהירות 800MHZ למרות שהלוח תומך רק ב 667 קירור סטוק של המעבד.. נכנסתי לביוס קראתי מדריכים עשיתי חלק ממה שאמרו ניסתי לעשות אוברקלוק ולא מצליח לי כלום חחח.. אני ממש חדש והייתי שמח אם מישהו יוכל לעזור לי... אם מישו ילמד אותי קצת ויעזור לי אני יבין קצת יותר.. תודה לכולם...
-
- 2 תגובות
- 493 צפיות
-
-
מכיוון שאני לא ממש מבין בכל אלה, אז רציתי לשאול אותם איזה קירור לקחת ? ?Thermaltake BIG Typhoon או ?Zalman 9500 Cu LED? המעבד Intel Pentium D processor 930 או יש משו יותר טוב שאתם יכולים להמליץ? שהקירור אהיה טוב ככל שאפשר , רצויי שקט.(מאווררים) תודה.
-
- 2 תגובות
- 493 צפיות
-
-
שלום עשיתי אוברקלוק דיי מוצלח אבל אני יודע שאני יכול יותר האובר הוא 2800@3400 אני יודע שאני יכול להגיע יותר כי את האובר הזה הישגתי מבלי להעלות טיפת מתח אפילו אבל.. עכשיו הבנתי שצריך להעלות מתחים כדי להתקדם עוד ,ואני לא מצליח להעלות כי אולי יש לי איזה חסימה מהלוח כי הוא מראה לי את המצחים אבל אי אפשר לשחק איתם אלא רק לשנות לignor בבקשה עזרה חבר'ה ....יש אפשרות אחרת או משהו? או שאם מישהו מכיר את הלוח ויודע בוודאות שאין בו אפשרות כזאת בכלל אני אשמח לקבל כל תשובה ...תודה נ.ב הלוח הוא ASUS P4533X
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-
אני כרגע ב OC למעבד 2.0GHZ @2.6GHZ אני רוצה להמשיך עוד לעלות אבל הבעייה שלי היא ה PCI קראתי שמומלץ לנעול את חריצי ה PCI לכן אני רוצה לנעול אותם שיעבדו במהירות של 33MHZ(כמו שהם אמורים לעבוד) ולא יעלו ביחד עם ה OC הלוח שלי הוא ASUS P4S533-E
-
- 0 תגובות
- 492 צפיות
-
-
שלום חברים! חפשתי בכל הפורומים,ולא מצאתי תשובה: להפתעתי גיליתי הבוקר שהמעבד שלי הוא = מצ"ב תמונות. במאמץ קשה הוא עובר את ה- 64 c , האם נורמלי? מה דעתכם על המעבד (עוף מוזר?) והמערכת ??? אגב המחשב לפעמים לא מאתחל בכלל,רק לאחר לחיצה על לוחית הזכרון זה מסתדר. windows xp pro מעבד: מבוסס INTEL Pentium 4 - 3.0 (631) 64bit- 1MB Cache 800Mhz FSB 775PIN זיכרון: 512MB NCP DDR II - 667 - NCP Original לוח אם: INTEL ISELTON D946GZISSL (946G) - LAN 100 - VGA - mATX מארז: COMPUCASE CI-6a19 300w ATX SUPER MIDI (white) TOWER HEC-300AR-TF ATX 12V - 300W - PSUספק: [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 492 צפיות
-
-
יש לי 8600GTS בעל קירור פאסיבי של GIGABYTE הקירור הוא סטוק ללא מאורר מן הסתם.. ביצעתי OC למעבד לזכרון ולSHADER, הינה פרטים : http://www.siz.co.il/up/ajwzoxzdcmqd.jpg לאחר בדיקה ב3DMARK06 יצאו לי 5761 מארקים, ולפני הOC יצאו לי משהו בסביבות ה5400 מארקים האם ניתן לקרוא לזה OC ? (4% זכרון לא משו :-\ ) אני מפחד שהוא מתחמם יותר מדי הוא הגיע לי במאמץ הכי גדול ל61 מעלות, זה חם מדי או שזה טוב ? במנוחה הוא 48-50...
-
- 3 תגובות
- 492 צפיות
-
-
יש לי מלא חלקים ישנים ורציתי לדעת איך אפשר לעשות אובר קלוק למעבד p-s 200 מגה הרץ וגם איך אפשר לעשות אובר קלוק לכרטיס מסך ati rage 2 לא אכפת לי שהם ישרםו כי יש לי מלא כאלו תודה
-
- 0 תגובות
- 492 צפיות
-
-
אני צריך בלוקים צינרות משאבה וו..?? כמה כסף אני צריך להשקיע נגיד 500 שקל יספיק? ומדובר על ברדיאטור ענקק אז הוא יכול לעבוד פסיבי? תמונות בהמשך..
-
- 0 תגובות
- 492 צפיות
-
-
כותרת. תודה מראש לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 492 צפיות
-


