אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
המאוורר הרגיל מרעיש מאד, יש משהו שקט יותר וזול?
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
איך הקירור של הכרטיס מסך הזה..? הוא טוב..? שווה את הכסף..? כרטיס מסך: Sparkle 8800GT G92 512MB Passive Cooling כמות: 1 - מחיר: ¤1376
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי Asus Geforce 3 Ti200 וברצוני להמהיר אותו. יש לי בעיה עם ניטור הטמפרטורות עליו, 'smartdoctor' משום מה לא עובד טוב. שאלתי היא, האם אוכל להשתמש בארטיפקטים שנוצרים, בעקבות ההמהרה, כסממן לחימום יתר של הכרטיס? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-
ואני רוצה להתייחס גם ללוח הבא: Asus P4PE Black Pearl Edition איך הלוח הזה מבחינת יכולות OC? האם הוא תומך ב-800MHZ ואיך הוא בכלליות,כי אני חושב להזמין אותו,המחיר לא משנה לי כי אני יכול להשיג אותו במחיר עלות. המחיר של הלוחות לא משנה לי,אני רק רוצה את הלוח בעל הפוטנציאל הטוב ביותר.
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
שלום. יש ברשותי מארז Antec TX1088 AMG 480W Metallic Grey SOHO Case וברצוני לשדרג את המחשב לרכיבים חדשים. בין רשימת הקניות שלי נמצא גם: כרטיס מסך: Leadtek nVIDIA GeForce 8800GTS 320MB PCIe קירור לצ'יפסט: ZALMAN ZM-NBF47 Northbridge cooler השאלה שלי היא, האם יש מספיק מקום להכיל במארז הנ"ל גם את הכרטיס מסך, (כפי שהבנתי, הוא עצום בגודלו) וגם את הקירור לצ'יפסט. ואיזה לוח אם הכי טוב מהבחינה הזאת? אני מעדיף לוח של ASUS... שאלה נוספת, האם אמור להגיע לארץ בזמן הקרוב המאוורר של zalman CNPS8700 LED? מקורות לחומרה: Antec TX1088 AMG 480W http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=7191 Leadtek nVIDIA GeForce 8800GTS 320MB PCIe http://www.wellcom.co.il/catalog/product_info.php?l…
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-
יש לי כמה שאלות בסיסיות אחרי שקראתי את המאמר על OC למעבד: כשאני מעלה את התדר, המתח עולה גם או שצריך להעלות אותו בנפרד? איך אני יודע כמה מתח נוסף הספק שלי יכול לתת למעבד לפני שזה יהיה בעייתי? באיזה מרווחים מומלץ להעלות את התדר בין בדיקות היציבות? והבדיקת יציבות של S&M צריך להריץ את כל החצי שעה? איך אני מגדיר את מחלק הזכרון כ 1:1, יש לי שתי אופציות שאני מניח שזה אחת מהן HT frequncy ratio (1-5) K8 CPU clock ratuo (5-10) בסוגריים זה האפשרויות, וכרגע שניהם על AUTO
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
שלום יש לי תוצאות בדיקות שעשיתי אתמול בנוגע להמהרת זיכרון / מעבד (FSB) בדיקה 1 זכרון על 266 יחד 1:1 FSB 150 cpu:memory 1:1 cpu 2700 memory Speed 150 (300) 2.5,3,3,6 sandra 3390 - 3369 3366 - 3367 everst MR 3344 - 3341 MW 1209 - 1211 ML 111.8 - 111.2 3dmark05 2375 3dmark03 5963 בדיקה 2 יחד 4:5 זכרון על 333 FSB 145 cpu:memory 4:5 cpu 2610 memory speed 181 (362) 2.5,3,3,7 sandra 3353 - 3348 3349 - 3367 everst MR 3266 - 3273 MW 1382 - 1383 ML 124.4 - 12423 3dmark05 2416 3dmark03 5945 אפשר לראות שרק הזכרון משפיע במקרה של 3dmark05 והמעבד משפיע יותר במקרה של 3dmark03 (לא הצלחתי להריץ את הזכרונות באותם תיזמונים אבל לא נראה לי שזה ישנה במקרה הזה)
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-
שלום. חבריי הטיפש שלומי קנה את הSunbeamTransformer לפני כחודשיים וחצי ופתאום יש רעשים והוא גילה שהמאוררים מכוונים להוצאת אוויר אז מה הוא צריך לעשות כדי שהמאוררים יסתדרו ושלא יהיה רעשים ושמאוררים יכוונו להוצאת אוויר
-
- 2 תגובות
- 493 צפיות
-
-
הכרטיס שלי הוא 7600GT extreme 230mb של leadtek המעלות שלו הן 47 במנוחה ו50-60 במעמץ- קירור סטוק. כל פעם שאני מנסה לעלות אפילו ב 5 ב ATI TOOL ב core ו ב memory אני עושה בדיקה ויש נקודות צהובות אחרי דקה בערך...
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
מפרט מחשב בצד. שמתי לב עכשיו שהטמפ' של המעבד עומדת על 57 בזמן מנוחה, ואני בטוח שעולה יותר בזמן משחקים. גוף הקירור הוא ביגטייפון, ואני שם לב שיש עליו המון אבק. לפני שאני אתחיל לעבוד על ניקוי המארז, זה הכרחי? אם הטמפ' תקינה, אז אני מעדיף לדלג על כל הקטע של הניקוי, כי אין לי כוח
-
- 3 תגובות
- 493 צפיות
-
-
הנה הסרטון: [הוא שוקל 10 MB אבל ב RAR הוא שוקל 900KB] "סרטון" של ה cpu-z התדרים כל שניה משתנים http://www.sendspace.com/file/qdomp0 --סורי אין לי איכסון משלי :S -- למטה כתוב: Download Link: cpu-z-log.rar אמור להוריד תוך שניה. תודה על תשומת הלב. שימו לב בבקשה ל: Bus Core Speed HT Link הBUS אמור להיות על 200.0 והוא על 200.7 למה? ובHT LINK זה אם אני לא טועה אמור להיות 1000 וזה על 1003 וכל שניה משתנה.. האם זה הספק כוח אחראי לכך?! תודה.
-
- 4 תגובות
- 493 צפיות
-
-
שיני מיקום מארז ועכשיו הטמפ' של המעבד והלוח אם עלתה קצת,כנראה כי המאורר האחורי די חסום. רציתי לדעת מהי הטמפ' המומלצת ללוח אם abit kv8 pro,אם זה משנה,אז לא בזמן מאמץ... כרגע היא נמצאת על 30 מעלות. תודה.
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
-
היי, אני צריך בבקשה המלצה לקירור אוויר שנחשב הכי שקט למעבד core 2 duo. תודה מראש!!!
-
- 2 תגובות
- 493 צפיות
-
-
רובכם בטח מכירים אבל לאלה שלא, כתבה מעניינת (וישנה) שנתקלתי בה ועשויה לחסוך שאלות http://www.overclockers.com/articles1088/index.asp
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
CORE 2 DUO e6400 עם קירור רגיל. לכמה מגיע? על לוח אם GIGABYTE 965P/DS3P
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
בדקתי בEVEREST והטמפרוטורה של הכ"מ שלי היא 60 מעלות, אני צריך לדאוג מזה? אם לא אז מאיזה טמפרוטורה אני צריך לדאוג?
-
- 4 תגובות
- 493 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לעשות OC ללוח שלי ל P4s333-vm יש אפשרות לעשות לו בכלל???? ואם כן אז תסבירו לי בבקשה ואני רוצה גם לעשות OC לכרטיס מסך שלי שהוא RADEON 9600PRO וגם לו אני לא יודע איך עושים אז בבקשה תסבירו לי תודה!
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
שלום אני קונה מחשב חדש, ואני מתבלט בין זכרונות.. יש את הדגם של סמסונג של 400 MHZ ויש של TWINMOS גם כן 400 MHZ . איזה אחד מהם טוב יותר ל OC? שני הזכרונות הם 512MB
-
- 3 תגובות
- 493 צפיות
-
-
p4 2.4 nortwood 533 mhz bus speed l2 cache 512kb לוח asus p4sdx dual channel 800mhz זכרון עובד על דואל צאנל - ( cl2.5 -2x512 mb teamgroup(200mhzx4 ati radeon 9600xt מאוררים 1-120mm 2-80mm ועוד שניים למעבד ולספק האפשר לעשות אוברקלוקינג וכמה והאם כדאי ואיך? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 493 צפיות
-
-
אובחן מדובר בכרטיס שהיה אצלי זמן רב על OC קבוע של 500 לליבה ו 350 לזכרונות על לוח IS7 על מתח של 1.7. לאחרונה העברתי אותו הלאה...וכרגע הוא מחובר ללוח על בסיס CHIPSET של VIA לאינטל מסוג P4PB400 - להלן: http://www.viavpsd.com/product/P4PB400_spec.jsp?motherboardId=41 הבעיה: תוך שימוש בדרייברים האחרונים של ATI מסוג 4.9 ו DIRECTX 9C באותו מתח לכרטיס מופיעות התופעות הבאות: 1. הכרטיס עושה RESET למהירות הדיפולטית שלו במשחק COD UNITED. 2. UNREAL 2004 מקרטע דווקא ב OC אבל אין RESET. - בלי OC ללא שינוי פרמטרים אין קירטוע. לאחר שהורדתי את ה OC לאט לאט הבעיות ב COD UNITED המשיכו. רק לאחר שביטלתי את כל ה OC חזרו המחשקים לתפקד יותר טוב. בהתלךה חשבתי שהכרטיס מתחמם - אבל גם לאחר ירידה ב O…
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-
-
יש לי מעבד-asus p4sgx-mx (הוא ממש גרוע אני יודע)עשיתי לו אובר קלוק קטן והוא התחיל לצפצף לי אז כיביתי אותו הוצאתי את הבטריה בלה בלה בלה מה יכולה להיות הבעיה שלו...?
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
-
-
שלום חברים אני צריך עזרה דחופה ממכם בקשר לעידכון הביוס שלי הלוח זה asus p4pe בקיצור אני רוצה לעדכן ואני לא מבין בזה כל כך תוכלו לעזור לי בבקשה הנה משהו שמתאתי תוכלו לעזור לי בזה http://support.asus.com/technicaldocuments/technicaldocuments.aspx?root=198&SLanguage=en-us
-
- 2 תגובות
- 493 צפיות
-
-
המעבד שלי..מגיע לחום..מטורף 90~לפעמים 100 בדקתי בתוכנה וזה כנראה נכון כי המחשב שלי לפעמים מתכבה מעצמו ועושה מין רעש כזה .. שאני פותח אותו..שוב והוא אומר לי שהמעבד חם מידי.. עכשיו שמתי מאווורר ביתי..פתחתי את המארז שמתי את המאוורר בצד.. אבא בתוכנה זה עדיין מראה על 90:(~100 אבל הוא לא מתכבה..יותר.. למה זה עדיין מראה ככה..
-
- 3 תגובות
- 493 צפיות
-


